Nu mai porneste - 1.5 dCI 100CP
![]() ![]() ![]() |
Nu mai porneste - 1.5 dCI 100CP
drg_escu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 August 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2004 1.5 dCI 100 CP
|
|||
romeo3108ro |
![]()
Post
#2
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
primul lucru verifica bateria si apoi mai departe cu electromotorul...Bafta!!!
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
drg_escu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 August 11 ![]() |
Asa sper si eu. Sa fie de la baterie. Merci :-)
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2004 1.5 dCI 100 CP
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Aceasi problema o am si eu acum m-am lovit de ea nu porneste,apas pe buton se aude tzac si nimic se aprind becurile in bord ca si cum as pune contactul si nimic mi-a mai facut asa dar la o a doua incercare o lua , dar astazi cand trebuia sa plec la servici nu a luat-o nici din a douazecea incercare ,am luat de la o alta masina curent si tot degeaba ,bateria cred ca este ok, atata timp cat si cu alta baterie face la fel.Ca sa fiu sigur am masurat-o si are 12,6 V in repaus,cred ca este ceva pe sistemul de pornire electromotor sau comanda elecromotor pt. ca nu cred ca tzacul pe care il aud este de la solenoidul electromotorului mai degraba de la servodirectie.Daca s-a mai lovit cineva de problema asta rog ajutor ca sunt mort fara masina,sau daca stie cineva pe unde este pozitionat electromotorul sa il dau jos sa il verific as fi recunoscator. Multumesc anticipat. mentionez ca este vorba de Megane 2 Hachback 2007 1.5 dci ,82 CP, 110.000km.
This post has been edited by gabyyy26: 30 Aug 2011, 22:49 |
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
DAN WXS |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 6 September 10 ![]() |
sal! esti din bucuresti? daca da vb cu d-nul gabi din str doinei nr 17 tel 0722943720! e cel mai tare pe diagnoza ! si service renault normal! bafta!
|
--------------------
RENAULT MEGANE
1,5 DCI BICORP
2005 AUTHENTIQUE
- B-06-WXS
|
|
gabyyy26 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 556 Joined: 29 September 10 From: Pitesti ![]() |
Merci frumos dar am rezolvat eu problema ,am dat jos electromotorul si am observat ca + ce se ducea la motorul electric(nu cel de la solenoid) era flamat din cauza unei strangeri precare a piulitei cuprate ,sa curatat, montat pe masina si plecat la drum.
|
--------------------
Renault
Megane 4, Megane3
2011,2018
- AG
|
|
drg_escu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 August 11 ![]() |
Revin cu incheierea. Era bateria. Am avut confirmarea dupa ce a pornit cu cabluri.
Asa ca am cumparat baterie noua (cea veche era cea originala a masinii, deci din 2004, asa ca zic ca m-a slujit suficient, mai ales ca nu a fost reincarcata niciodata la redresor) iar aseara dupa cateva sfortari am inlocuit-o pe cea veche. Totul e in regula. Am o singura intrebare: Stie cineva unde pot duce acumulatorul vechi? Ca nu vreau sa stau cu el in portbagaj, dar nici sa-l arunc unde apuc. Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2004 1.5 dCI 100 CP
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#8
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
de regula de unde iei bateria noua trebuie sa asigure si serviciu de colecatre a bateriei vechi - o poti preda la orice centru care comercializeaza acumulutaori auto si parca primesti si ceva bani pe ea
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Salutare si eu am o problema cu pornirea la 1.5 dci de 86cp,
Cand pornesc la rece o ia din a-2-a, se dezamorseaza, precizez ca abia am cumparat-o de ieri, initial nu pornea deloc, am crezut ca e de la injectoare, le-am verificat si sunt bune, a-2-a verificare standard care am facut-o a fost la filtrul de motorina pe care la si schimbat, imediat dupa vreo 4 ore nu a avut nimic, dar dupa 2 ore de stationare aceeasi problema, pornire greoaie. Astazi, pe la 14:00 surpriza, nu mai pornea din prima. Ieri cand am schimbat filtrul am crezut ca am rezolvat problema, ca avea aer pe conducte, acum iar era dezamorsata. Cred ca pe undeva prinde aer, eu am avut un logan tot 1.5 dci si prindea aer pe la filtru de motorina, simeringul(garnitura) de la filtrul de apa care intra in cel de motorina era ciupita. Stie cineva care ar fi solutia? PS: masina e din 2008, si are 51700 KM, este sedan |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
clr |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu inteleg ca ai necazuri, dar nu te apuca sa-ti postezi problema pe toate topicurile care ti se pare ca au legatura cu ea. Posteaza si tu in unul si asteapta sa vezi ce ti se raspunde.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
99AIM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Cu chestia asta ma confrunt eu cam de 1 an si tot n-am rezolvat definitiv,sun t multe cauze....vezi caum iese motorina pe returul din pompa,daca e tulbure atunci ai pb la pompa-injectoare daca e limpede atunci o iei la verificat la conducte .
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(99AIM @ 9 Oct 2011, 20:25) Cu chestia asta ma confrunt eu cam de 1 an si tot n-am rezolvat definitiv,sun t multe cauze....vezi caum iese motorina pe returul din pompa,daca e tulbure atunci ai pb la pompa-injectoare daca e limpede atunci o iei la verificat la conducte . Astazi, am facut treaba pe jumatate, am adaugat inainte de pompa de amorsare, o supapa de sens si cat de cat nu mai permite dezamorsarea, pana acum a pornit din prima, am sa revin zilele urmatoare cu detalii in caz ca am iar probleme. Oricum am fost azi la un service si am bagato pe tester, acolo mi-a spus ca am urmatoarele probleme. - senzor presiune refrigerant A.C. - circuit pedala ambreiaj - regulator presiune injectie + sonda REI. Am facut acest test, deoarece imi porneste electroventilatorul din prima, chiar si dimineata. Am citit pe aici pe forum, cum ca daca dau pe mufa cu solutie si-l curat este posibil sa-si revina, dar nimic. |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Ceva asemanator patesc si eu de cateva sapatamani.Dupa cateva ore de stat, motorul porneste foarte greu sau chiar nu porneste deloc.Asta are legatura si cu temperatura de afara, daca e cald afara(peste 15 grade) motorul porneste OK
Pe drum masina merge excelent, nu am mesaje de eroare sau consum de carburant mare, fum,etc.Luni nu a mai vrut sa porneasca deloc si pana la urma a luat-o cu un spray de pornire.Am fost cu ea la reprezentanta si acolo, pe tester, nu dadea nicio defectiune, pompa si injectoarele sunt in regula, filtrul de motorina perfect curat.Inginerul care a lucrat la masina a observat ca atunci cand am contacul pus presiunea indicata este de -27 de bari.A pornit motorul si a avut inspiratia (sau chiar stia ce face) si a pus mana pe senzorul de presiune de pe rampa de injectie, moment in care motorul s-a oprit.A verificat conexiunea mufei in senzor,nu era oxidata, senzorul arata bine. Dupa ce astrans pinii mai tare in mufa masina a pornit normal si am mai mers asa inca 3 zile cand iar mi-a facut figura. Din ce am vorbit cu cei de la renault si din ce mai gandesc si eu, cred ca este vorba de o anomalie a senzorului, deoarece dupa ce motorul se incalzeste toate pornirile sunt Ok, deci exclud posibilitatea unui fir care nu prea face contact.Am inteles ca senzorul de presiune se scimba odata cu rampa de inctie, fiind strans la un anumit cuplu, tarat, in momentul montajului...si nu va zic cat costa o rampa! A mai patit cineva asa ceva,exista si alta solutie? |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Maganus_bicorpus - chiar iti recomand sa pui supapa de sens ca la mine acum chiar porneste bine, singura problema care o mai am, este ca imi pornete electroventilatorul odata cu pornirea motorului, chiar daca este dimineata si motorul este rece.
Am mai fost pe la niste electricieni si nu stiu nici ei... toti se dau cu parerea. |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
LUC1AN |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 4 April 10 ![]() |
Unde ti-ai montat supapa unisens nmdsrl?
![]() |
--------------------
Renault
MEGANE II
2007 1.5 dCi 106cp
- B 876 L U K
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Am dubii cu supapa asta de sens, am incercat sa o pornesc chiar si dupa ce am amorsat pompita 2-3 minute si tot nu a mers...De ce imi arata o presiune asa de scazuta in rampa, asta imi e greu sa inteleg...
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cotoi_motorizat |
![]()
Post
#17
|
![]() fara status...si statut! Group: Members Posts: 93 Joined: 10 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor.
Incet dar sigur,m-am alaturat si eu clubului celor care nu pornesc.Sau pornesc...trasi ..impinsi ...dati cu spray..etc. Am fost la reprezentanta...(fara nume..desigur)...si in urma testului clip mi-a iesit senzorul presiune circuit fluid refrigerant - senzor presine freon.Nu imi porneste ventilatorul...ca in cazul celor de mai sus...atunci cand reusesc sa pornesc.In rest masina functioneaza bine..atunci cand mai si porneste cand vrea ea..Nu are pierderi de putere,trage bine,nu da cu fum si merge rotund la relanti. Codul de eroare este CF09,iar explicatia celor din service este ca acest senzor zapaceste calculatorul de injectie. S-au curatat pini respectivi..s-au mai strans si s-a montat inapoi.Costul unui astfel de senzor este de vreo 600 de lei.Asa mi s-a spus.problema este pentru Megane 2.2. Referitor la supapa de sens.....eu nu cred ca se dezamorseaza ....pentru ca in momentul in care strangi de para motorisca apare apare imediat pe conducta..dinspre para catre filtru. Deci....NEED HELP! Cine ma poate ajuta cu alternative la problema asta. Multumesc. This post has been edited by cotoi_motorizat: 25 Nov 2011, 21:26 |
--------------------
Renault
-- Megane 2 --
1.5 dCi/100 de cai si o martoaga privilegiata
- B-xx-XYZ SUBARU IMPREZA XV Boxer Diesel/symetrical AWD/150hp-350nM
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit, supapa puteti sa o montati chiar voi, doar sa verificati sensul sa nu o puneti invers ca nu mai ajunge deloc motorina.
Aerul il prinde pe la filtru de motorina pe la senzorul de apa, care are o garnitura si se uzeara. Para cu care se amorseaza in timp se strica si nu mai tine. Referitor la senzorul de presiune refrigerant AC, am si eu aceeasi problema, doar ca simptomele sunt ca porneste la maxim exlectroventilatorul si am de aceea am decis sa-l decuplez, acum de 2500km pe vremea asta merg cu el deconectat si nu am nici o problema. El se gaseste in autovit pe la 80 lei sub o alta denumire... PRESOSTAT si la orice magazin de piese auto dar la pretul de 200-250 lei, alegerea voastra. Atentie insa ca sunt doua tipuri, cu 2 si 3 pini, pentru noi este cu 3 pini, cea cu 2 este pentru logan. Cei care au nevoie de lamuriri sa ma contacteze prin pm. |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 20:46 |