Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aditiv ulei Dura Lube, A pus cineva asa ceva ?

mihnis
post 6 Feb 2013, 16:14
Post #31


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




Oameni buni..
eu am folosit Duralube si parerea mea ca efectul a fost zero.
Nici o imbunatatire vizibila.
cred ca un ulei schimbat la intervalul corect face destul pentru motor.


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Feb 2013, 16:28
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




In conditii extreme se vede ca are efect. Caz concret, patit de mine. Nu-s genul sa ma dau in vorba in mod gratuit, s-au mirat si aia de la service cand am ajuns pe roti cu baia uscata dupa ce in plus masina a stat peste noapte.
Din cand in cand ii mai sterg un flacon. Nu oblig pe nimeni sa puna...

This post has been edited by audiofilu': 6 Feb 2013, 16:29


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 6 Feb 2013, 16:38
Post #33


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




probabil in acele conditii expuse de tine asa e.
sper sa fiu ferit de intamplari ciudate smile.gif


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GPopescu
post 6 Feb 2013, 17:40
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 February 13




Stimate Laurentiu,

Nu este nici o suparare.
Nici mie nu mi-a venit sa cred ca e posibil prelungirea vietii uleiului pana la 60 000 km, ba chiar la 120 000 km, pe langa sa ai si grija de ea.
Eu am o masina cumparat de nou, Skoda Octavia din 2009 de 2l 140 cp, PDTDI. Va dati seama ca nu mi-as bate joc de masina mea (am cumparato cu 26 000 Euro)! Acum la bord am apr. 170 000 km.
Fiind cumparata in strainatate, am primito cu schimbul de ulei la 30 000 km, intradevar se prescrie un ulei foarte scump "shell helix longlife III 5w30". Inainte sa il pun in masina, m-am consultat cu ei, si l-am cerut sa imi demonstreze, ca intradevar asa este cum ei spun. Eu fiind din Oradea unde e si sediul reprezentantei, am putut sta de vorba "face to face". Mi-au aratat foarte multe atestate TÜV, incepand din 1995 incoace. Le puteti vedea si Dvs. daca accesati lincul urmator: https://www.mathy.de/service/tuev-und-testberichte.html.
Mi-au aratat mai multe contracte, precum OTL Bihor, Fulger Taxi - Oradea, etc. unde acesti aditivi sunt folositi de multa vreme. Pe langa asta, ce ma surprins cel mai mult afost ca ofera tuturor clientilor o analiza a uleiului masini tale, efectuata de o institutie de specialitate independenta (costa 70 Euro), care va emite un atestat concret la masina ta, daca intradevar poti merge in continuare cu acel ulei sau nu.
Ce m-a incantat inca, a fost faptul ca dupa ce am primit rezultatul, am aflat niste informatii despre starea motorului care nu aveam de unde sa aflu altfel. Adica din cata pilitura de Al, Cu, Zn, Fe, etc. acumulat in ulei in cei 30 000 km, inginerii din acest laborator de cercetare (Germania, dar este una si in Wiena), iti explica in ce stare este camasa, chiuloasa, segmentii, pistonul, etc., adica apsolut tot ce este in contact cu uleiul.

Cu respect.


--------------------
Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Feb 2013, 19:05
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Cu 70 euro iau un schimb de ulei (de fapt cu 200 lei) si nu mai am grija. Oricat de bun ar fi aditivul ala ideea e ca un ulei se contamineaza mai ales la diesel. Greseala multora este sa considere ca daca un ulei este la aspect dupa cca 10-20000km ca la inceput este foarte bun; de fapt este foarte prost. Conteaza ca motorul sa fie curat si uleiul sa acumuleze toate prostiile posibile...
Eu si cu DL am schimbat uleiul la 10000km hai maxim 12000km si era la fel de murdar ca atunci cand nu puneam DL.

PS: DL nu este aditiv de ulei si un conditionator de metal.

This post has been edited by audiofilu': 6 Feb 2013, 19:06


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 6 Feb 2013, 20:09
Post #36


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




Ia uiti-va voi aici in atas

pai daca producatorul auto recomanda elf si cred ca marea majoritate respectam asta
de ce sa nu respectam si directiva cum ca folosirea aditivului este interzisa de producator in perioada de garantie si nu este recomandata nici dupa aceasta perioada
eu stiu ca o data ce ai pus prima picatura de aditiv ti-ai luat adio de la motor chiar daca o sa continui sa pui aditiv in ulei asa cum bagi benzina

This post has been edited by fastoff: 6 Feb 2013, 20:10

Attached File(s)
Attached File  ServiceSheet.pdf ( 65.04k ) Number of downloads: 68


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Feb 2013, 22:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Producatorul recomanda ELF ca e marca frantuzeasca. Deasemenea merge si la Porsche, VW, Audi, BMW, Mercedes dupa cum si alte uleiuri nemtesti sau de aiurea merg pe masinile frantuzesti atata timp cat se respecta normele ACEA.
DL nu e aditiv de ulei, e un lichid care spune producatorul ca face o pelicula superficiala care conditioneaza metalul. Ar fi insemnat ca de la 10000km sa-mi fi luat adio de la motor...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dondan
post 7 Feb 2013, 01:11
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 25 October 08
From: oradea




Eu am bagat Dura Lube dar nu am sesizat vreo diferenta.Specificatiile de pe cutie sant traznet dar cine poate sti....Oricum uleiul il schimb la 10.000 si doar elf am bagat


--------------------
Renault Laguna 2 Laguna 2 privilege estate 2005 - BH 70 DON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GPopescu
post 8 Feb 2013, 17:46
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 February 13




"Ia uiti-va voi aici in atas

pai daca producatorul auto recomanda elf si cred ca marea majoritate respectam ásta
de ce sa nu respectam si directiva cum ca folosirea aditivului este interzisa de producator in perioada de garantie si nu este recomandata nici dupa aceasta perioada
eu stiu ca o data ce ai pus prima picatura de aditiv ti-ai luat adio de la motor chiar daca o sa continui sa pui aditiv in ulei asa cum bagi benzina"



Producătorii de autovehicule nu mai construiesc mașini pe 20 – 30 ani (Mercedes 124 Cobra) ca până în ani ’90. După anul 2000 toate autoturismele se concepe pentru a funcționa perfect până sunt în garanție, dar nici decum mai mult de 6 – 10 ani! Dacă transformăm acest termen în km, înseamnă aproximativ 150 - 200 000 km fără cheltuieli prea mari, cu reparații costisitoare până la 350 - 400 000 km. Puteți să asteptați mult și bine ca ei să vă recomande ori ce fel de aditiv. Nu că ei nu ar putea să vă vândă acesti aditivi, dar pur și simplu nu le convine, ca tu să mergi 5 - 600 000 km fără reparații mari. Nu poate să câstige atâția bani pa aditiv, cât câștigă pe piese și manoperă.
Orice ulei tehnic conține substanțe suplimentare. Acestea sunt cele care duc la creșterea tuturor caracteristicilor importante cum sunt rezistența la compresiune, menținerea temperaturii etc. Acești aditivi sunt, prin urmare, cele mai scumpe componente ale unui ulei. Și capacitatea de lubrifiere depinde numai de calitatea și dozarea acestei valoroase substanțe suplimentare. Aditivii sunt de fapt pachetul de performanță!
Industria este zgârcită cu aditivii, cu siguranță nu pentru că aditivii ar fi inutili sau dăunători. Deoarece: toate uleiurile tehnice conțin aditivi. Dar: aditivii sunt scumpi! Uleiurile și substanțele lubrifiante au de regulă o așa formulă, încât îndeplinesc cerințe minime. Astfel primiți într-adevăr încuviințarea producătorilor, dar nu oferă ceea ce ați putea obține cu o aditivare optimă.
Vărog citiți cu atenție tot de găsiți pe lincul de mai jos: http://www.1tuning.ro/tuning/informatii_tu...entru_ulei.htmlTotul despre aditivii de ulei


--------------------
Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 10:15
Dacia