Aditiv ulei Dura Lube, A pus cineva asa ceva ?
![]() ![]() ![]() |
Aditiv ulei Dura Lube, A pus cineva asa ceva ?
mihnis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
In conditii extreme se vede ca are efect. Caz concret, patit de mine. Nu-s genul sa ma dau in vorba in mod gratuit, s-au mirat si aia de la service cand am ajuns pe roti cu baia uscata dupa ce in plus masina a stat peste noapte.
Din cand in cand ii mai sterg un flacon. Nu oblig pe nimeni sa puna... This post has been edited by audiofilu': 6 Feb 2013, 16:29 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mihnis |
![]()
Post
#33
|
![]() MeMbRu normal Group: Members Posts: 502 Joined: 2 September 07 From: Tirgu Mures ![]() |
probabil in acele conditii expuse de tine asa e.
sper sa fiu ferit de intamplari ciudate ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II Dinamique
2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav
- MS xx yyy
|
|
GPopescu |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 13 ![]() |
Stimate Laurentiu,
Nu este nici o suparare. Nici mie nu mi-a venit sa cred ca e posibil prelungirea vietii uleiului pana la 60 000 km, ba chiar la 120 000 km, pe langa sa ai si grija de ea. Eu am o masina cumparat de nou, Skoda Octavia din 2009 de 2l 140 cp, PDTDI. Va dati seama ca nu mi-as bate joc de masina mea (am cumparato cu 26 000 Euro)! Acum la bord am apr. 170 000 km. Fiind cumparata in strainatate, am primito cu schimbul de ulei la 30 000 km, intradevar se prescrie un ulei foarte scump "shell helix longlife III 5w30". Inainte sa il pun in masina, m-am consultat cu ei, si l-am cerut sa imi demonstreze, ca intradevar asa este cum ei spun. Eu fiind din Oradea unde e si sediul reprezentantei, am putut sta de vorba "face to face". Mi-au aratat foarte multe atestate TÜV, incepand din 1995 incoace. Le puteti vedea si Dvs. daca accesati lincul urmator: https://www.mathy.de/service/tuev-und-testberichte.html. Mi-au aratat mai multe contracte, precum OTL Bihor, Fulger Taxi - Oradea, etc. unde acesti aditivi sunt folositi de multa vreme. Pe langa asta, ce ma surprins cel mai mult afost ca ofera tuturor clientilor o analiza a uleiului masini tale, efectuata de o institutie de specialitate independenta (costa 70 Euro), care va emite un atestat concret la masina ta, daca intradevar poti merge in continuare cu acel ulei sau nu. Ce m-a incantat inca, a fost faptul ca dupa ce am primit rezultatul, am aflat niste informatii despre starea motorului care nu aveam de unde sa aflu altfel. Adica din cata pilitura de Al, Cu, Zn, Fe, etc. acumulat in ulei in cei 30 000 km, inginerii din acest laborator de cercetare (Germania, dar este una si in Wiena), iti explica in ce stare este camasa, chiuloasa, segmentii, pistonul, etc., adica apsolut tot ce este in contact cu uleiul. Cu respect. |
--------------------
Skoda
Octavia
2009
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cu 70 euro iau un schimb de ulei (de fapt cu 200 lei) si nu mai am grija. Oricat de bun ar fi aditivul ala ideea e ca un ulei se contamineaza mai ales la diesel. Greseala multora este sa considere ca daca un ulei este la aspect dupa cca 10-20000km ca la inceput este foarte bun; de fapt este foarte prost. Conteaza ca motorul sa fie curat si uleiul sa acumuleze toate prostiile posibile...
Eu si cu DL am schimbat uleiul la 10000km hai maxim 12000km si era la fel de murdar ca atunci cand nu puneam DL. PS: DL nu este aditiv de ulei si un conditionator de metal. This post has been edited by audiofilu': 6 Feb 2013, 19:06 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#36
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
Ia uiti-va voi aici in atas
pai daca producatorul auto recomanda elf si cred ca marea majoritate respectam asta de ce sa nu respectam si directiva cum ca folosirea aditivului este interzisa de producator in perioada de garantie si nu este recomandata nici dupa aceasta perioada eu stiu ca o data ce ai pus prima picatura de aditiv ti-ai luat adio de la motor chiar daca o sa continui sa pui aditiv in ulei asa cum bagi benzina This post has been edited by fastoff: 6 Feb 2013, 20:10 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Producatorul recomanda ELF ca e marca frantuzeasca. Deasemenea merge si la Porsche, VW, Audi, BMW, Mercedes dupa cum si alte uleiuri nemtesti sau de aiurea merg pe masinile frantuzesti atata timp cat se respecta normele ACEA.
DL nu e aditiv de ulei, e un lichid care spune producatorul ca face o pelicula superficiala care conditioneaza metalul. Ar fi insemnat ca de la 10000km sa-mi fi luat adio de la motor... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dondan |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 25 October 08 From: oradea ![]() |
Eu am bagat Dura Lube dar nu am sesizat vreo diferenta.Specificatiile de pe cutie sant traznet dar cine poate sti....Oricum uleiul il schimb la 10.000 si doar elf am bagat
|
--------------------
Renault Laguna 2
Laguna 2 privilege estate
2005
- BH 70 DON
|
|
GPopescu |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 13 ![]() |
"Ia uiti-va voi aici in atas
pai daca producatorul auto recomanda elf si cred ca marea majoritate respectam ásta de ce sa nu respectam si directiva cum ca folosirea aditivului este interzisa de producator in perioada de garantie si nu este recomandata nici dupa aceasta perioada eu stiu ca o data ce ai pus prima picatura de aditiv ti-ai luat adio de la motor chiar daca o sa continui sa pui aditiv in ulei asa cum bagi benzina" Producătorii de autovehicule nu mai construiesc mașini pe 20 – 30 ani (Mercedes 124 Cobra) ca până în ani ’90. După anul 2000 toate autoturismele se concepe pentru a funcționa perfect până sunt în garanție, dar nici decum mai mult de 6 – 10 ani! Dacă transformăm acest termen în km, înseamnă aproximativ 150 - 200 000 km fără cheltuieli prea mari, cu reparații costisitoare până la 350 - 400 000 km. Puteți să asteptați mult și bine ca ei să vă recomande ori ce fel de aditiv. Nu că ei nu ar putea să vă vândă acesti aditivi, dar pur și simplu nu le convine, ca tu să mergi 5 - 600 000 km fără reparații mari. Nu poate să câstige atâția bani pa aditiv, cât câștigă pe piese și manoperă. Orice ulei tehnic conține substanțe suplimentare. Acestea sunt cele care duc la creșterea tuturor caracteristicilor importante cum sunt rezistența la compresiune, menținerea temperaturii etc. Acești aditivi sunt, prin urmare, cele mai scumpe componente ale unui ulei. Și capacitatea de lubrifiere depinde numai de calitatea și dozarea acestei valoroase substanțe suplimentare. Aditivii sunt de fapt pachetul de performanță! Industria este zgârcită cu aditivii, cu siguranță nu pentru că aditivii ar fi inutili sau dăunători. Deoarece: toate uleiurile tehnice conțin aditivi. Dar: aditivii sunt scumpi! Uleiurile și substanțele lubrifiante au de regulă o așa formulă, încât îndeplinesc cerințe minime. Astfel primiți într-adevăr încuviințarea producătorilor, dar nu oferă ceea ce ați putea obține cu o aditivare optimă. Vărog citiți cu atenție tot de găsiți pe lincul de mai jos: http://www.1tuning.ro/tuning/informatii_tu...entru_ulei.htmlTotul despre aditivii de ulei |
--------------------
Skoda
Octavia
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:15 |