Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme relanti megane 2.1, inca nu are rezolvare la service

HIL
post 15 Oct 2007, 21:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




am o problema cu turatia la relanti.Cand motorul se incalzeste si i-au piciorul de pe pedala motorul ramane turat pentru 15-20secunde la 1200rot/min dupa care cade la turatia normala. Am fost la service dar inca nu i-au dat de cap. Au schimbat corp clapeta , bobine, test clip de n ori si tot nimic. Acest lucru se intampla dupa ce mi-au schimbat pinion decalor(fulie defazoare)+distributie. Aveti idee care este problema?

This post has been edited by HIL: 16 Oct 2007, 16:26


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004 HATCHBACK 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ro_megane
post 16 Oct 2007, 17:05
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 22 January 07




Incearca sa mergi fara AC-ul pornit...

Regards,


--------------------
Renault Megane Sedan Expresion 2005 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 16 Oct 2007, 17:31
Post #3


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




s-a dereglat vre un senzor de aer ceva.recomand cu incredere o reprogramare calculator de injectie.la ce service ai facut toate astea?


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIL
post 16 Oct 2007, 21:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




nu merg cu AC pornit in perioada asta si sa facut si rescrierea soft-ului de injectie. Maine am programare sa incerce cu un calculator de pe alta masina (cu tot cu cartela si sistem antidemaraj...) iar daca tot nu merge zic ei ca poate sa fie pinionul decalor(fulia defazoare) care mi-au schimbat-o cu defect si trebuie inlocuita iarasi. Ciudat este ca nu da nici un fel de eroare pe testul clip. sad.gif mad.gif

Toate astea le-am facut la Serus.



17 Oct 2007, 16:26:
astazi am dus dimineata masina la service. am fost sunat dupa aproximativ 4 ore sa-mi spuna ca au incercat cu un alt calculator de injectie de pe alta masina si ca merge ok. mi-au spus ca trebuie sa schimb calculatorul de injectie. sincer nu prea am incredere si nu prea cred ca trebuie schimbat. masina pe testul clip nu da absolut nici o eroare. ma indoiesc ca acest calculator de injectie este defect si apare nici o eroare pe testul clip. Poate cineva sa ma ajute macar cu o idee? wacko.gif sad.gif

This post has been edited by HIL: 17 Oct 2007, 16:26


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004 HATCHBACK 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 17 Oct 2007, 17:57
Post #5


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Chestia asta a aparut fix din momentul schimbarii distributiei? Cat timp si cati km au trecut de la schimbarea distributiei?
Inteleg din relatarea ta ca face numai cu motorul cald, la rece nu face, inteleg bine?

In afara de cautarea erorilor cu LCIP-ul a urmarit cineva parametrii motorului live, sa verifice ce se intampla si ce variaza cand motorul isi revine? Asta nu stiu daca ai de unde sa stii.

De putut se poate ca ECU sa aiba un defect care sa nu apara pe CLIP, poti sa-ti dau exemple. Dar deocamdata pare ciudat ca a luat-o razna tocmai la momentul schimbarii distributiei.
Eu nu l-as schimba deocamdata, inteleg ca ai face-o pe banii tai. Pana una alta masina merge si te poti folosi de ea. Stii ca mai exista practica s-o lasi asa pana pica de tot si-atunci o sa afli care-i problema.

Apropo, au motat calculatorul tau la loc cumva si face din nou?


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIL
post 17 Oct 2007, 18:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




da chestia asta a aparut dupa ce au schimbat pinionul decalor si distributia. Pana atunci nu a facut asa ceva. De cand am schimbat distributia am mers cam 6000km( in afara tarii). Cateodata face si la rece dar cand se incalzeste face tot timpul. Au urmarit si parametri motorului in doua randuri , odata 5 minute pornit pe loc, dupa care au scos niste grafice si inca o data cam 7 minute cu masina mergand pe strada, dar toate sunt bune si frumoase la aceste testari.

Daca l-as schimba o fac pe bani mei. Eu ma gandesc dar nu stiu sigur, ca nu cumva pinionul decalor sa aiba defect. Este posibil? Ar avea aceste simptome?

Calculatorul meu l-au montat la loc dar nu stiu daca face la fel (presupun ca da) pentru ca nu am ajuns sa-mi ridic masina, maine dimineata o ridic si pot sa-ti spun exact.


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004 HATCHBACK 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 17 Oct 2007, 19:32
Post #7


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




1. Ce se intampla cand conduci tu motorul catre ralanti, 700 rpm? Adica urmeaza sa opresti (la semafor), pui frana dar nu debreiezi pana cand turatia motorului ajunge la cea de ralanti. Ce face? Urca singura turatia la 1200 si sta acolo 15 sec sau in felul asta ramane la 700 si nu mai urca?

2. De ce ai schimbat defazorul? Facea urat dimineata? Alte manifestari?

3. Au mai facut/schimbat ceva la masina in afara de defazor si distributie?



--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trigger
post 17 Oct 2007, 19:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 October 07




Hil Tata, tocmai de aia se schimba colectie de calculatoare (injectie, uch, verrou-colone si card) cand suspectezi ca e defect un calculator si nu stii sigur, dupa ce pui piesa noua , o reprogramezi si vezi ca-ti face tot la fel ce crezi ca zice clientul care da 17 mil pe el? Simplu, zice iati-o moshule inapoi si spala-te cu calculatoru' pe cap, oricum poti sa-l arunci ca odata codat pe antidemaraj merge doar pe masina ta!!!!
Prin urmare, daca defectul reclamat de tine nu mai apare la teste cu alte calculatoare de proba si dupa ce apare imediat ce-l schimba pe al tau, eu zic ca aia e....
Anyway, sa te caci in el de calculator ca-n 17 mil iti iei un dualcore cu tot cu monitor de n-ai aer si cand te gandesti ca piesa de pe masina piloteaza doar un amarat de motor.... biggrin.gif
Banuiesc ca verdictul e definitiv, de obicei la combina care o ai tu pe masina se poate da calculator injectie+clapeta acceleratie+cablaj motor+mai vedem.... biggrin.gif
Sunt curios cum o sa se termine, poate ma anunti si pe mine.....


--------------------
Renault Clio 2008 Symbol 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIL
post 17 Oct 2007, 20:30
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




Multumesc CIPMAN pentru interes.

1.Daca o las in frana de motor coboara la 700 dar daca debraiez isi face de cap!

2.Defazorul l-am schimbat mai mult de moft pentru ca facea urat dimineata dar foarte rar, cam odata pe luna.

3.De cand m-am dus cu problema relantiului au mai schimbat si clapeta acceleratie, injectorul 1 si bobinele, care ca un facut au picat pe rand 3 bucati dupa ce am facut distributia. A 4-a bobina am schibat-o fara sa pice ca sa nu mai am probleme dupa cateva zile sau saptamani.

17 Oct 2007, 20:38:
Trigger Tata, nu a zis nimeni ca nu este bine ce sa facut astazi cu schimbarea calculatorului ....etc, dar pentru mine este ciudat de ce se intampla toate astea dupa ce am schimbat pinionul decalor+distributia.

Nu trebuie sa te superi SORINE pentru ca nu te-a acuzat nimeni de nimic. Te pomenesti ca trebuie sa ma bucur cand aud ca este necesar sa schimb calculatorul de injectie!?

This post has been edited by HIL: 17 Oct 2007, 20:38


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004 HATCHBACK 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trigger
post 17 Oct 2007, 21:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 October 07




Oricum, calculatorul tau de injectie e facut de Sagem sau Johson Control(nu mai stiu exact) si Dumnezeu stie cate bug-uri de programare are... Inclin sa cred ca totusi are o problema hardware gen bulita partea care asista clapeta...
Si nu ma bucur de raul altuia pt. ca in locul tau puteam foarte simplu sa fiu eu, chiar daca d.p.d.v. tehnic am mai multa logistica decat tine...
Experienta m-a invatat faptul ca atunci cand un rahat se intampla, nu e obligatoriu sa-ti dea un preaviz, n-ai de ce sa suspectezi ca de la distributie s-a ales prafu' de calculator.
Ca o consolare, arunca un ochi si prin vw forum sa vezi ce petarde au si ei in curte...... Totusi 17 mil e cam mult oricum ai da-o blush.gif


--------------------
Renault Clio 2008 Symbol 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 18 Oct 2007, 09:50
Post #11


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




E cam ciudat ce se intampla acolo. Deocamdata ia masina si vezi cum merge din nou cu calculatorul original. Incearca sa mai stai de vorba cu persoana care s-a ocupat de masina si vezi ce-ti spune si ce a mai descoperit.

Eu unul as fi curios daca timpii de injectie difera intre momentele in care merge cu de la sine putere la 1200 rpm si momentele imediat urmatoare in care scade la 700 rpm. Ma rog, as mai urmari si altele.
Probabil ca baietii de acolo au incercat/testat tot ce e necesar. Cum spuneam, mai vezi ce spun si ei.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trigger
post 18 Oct 2007, 19:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 October 07




Gandindu-ma mai bine, un scenariu ar putea fi si acela ca la interventiile din trecut asupra caroseriei cu un aparat de sudura electric nu s-au respectat normele elementare de bun simt (adica ambele borne scoase).
Un coleg de-al meu a patit-o cu propria masina in conditiile descrise mai sus si anume UCH-ul lui a ,,uitat'' de ambele chiei si de faptul ca era configurat cu stergator de luneta.... Si unde mai pui ca initial ne-a casunat pe captoru' de volanta pe motiv ca ecu nu vedea turatie motor..... Bine cel putin ca nu si-a uitat codul antidemaraj si a mers dreasa ca altfel se lasa cu ceva banuti in buzunarele Renault-ului...
Alt scenariu ar fi ca s-a ales prafu' de ecu tau nu la distributie ci atunci cand s-a curatat corpul de clapeta si s-a ,,invatat'' din nou pozitia ei.


--------------------
Renault Clio 2008 Symbol 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HIL
post 18 Oct 2007, 20:38
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




Varianta cu sudura sigur nu este, din doua motive:
1. sa umblat numai cu sudura in argon;
2. dupa acea interventie si pana acum cand sa intamplat treaba asta nasparlie, masina a mers cam 19000Km.

Cred ca cel mai probabil este varianta cu curatarea clapetei si "invatarea"(care nu a mai invatat-o) pozitiei, deoarece de atunci masina face asa.

Oricum eu ma refeream la momentul schimbarii distributiei pentru ca tot atunci sa curatat (de pe fata pamantului) si clapeta.


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2004 HATCHBACK 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuswk
post 9 Nov 2011, 21:46
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: Azuga




Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?

Multumesc


--------------------
renault CAPTUR 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 9 Nov 2011, 22:00
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Bai frate da date un pic la ei da-i in colo de meseriasi iti duci masina buna si te intorci cu ea praf da-i in colo de petecisti.

9 Nov 2011, 22:03:
iti iteleg of-ul si crede-ma am patit si eu asa cand nu-i dadeam de cap ,dar la mine a fost fulia defazoare si am schimbat distribuita cu tot cu fulie si am schimbat si electrovana care este langa fulia defazoare din capul motorului si crdema era metalul rupt in bucati.Te rog verifica daca acea electovana e intreaga

This post has been edited by oanavas: 9 Nov 2011, 22:03


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:39
Dacia