Probleme relanti megane 2.1, inca nu are rezolvare la service
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti megane 2.1, inca nu are rezolvare la service
HIL |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004 HATCHBACK 1.6 16v
|
|||
ro_megane |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 January 07 ![]() |
Incearca sa mergi fara AC-ul pornit...
Regards, |
--------------------
Renault
Megane Sedan Expresion
2005 1,6 16v
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#3
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
s-a dereglat vre un senzor de aer ceva.recomand cu incredere o reprogramare calculator de injectie.la ce service ai facut toate astea?
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
HIL |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
nu merg cu AC pornit in perioada asta si sa facut si rescrierea soft-ului de injectie. Maine am programare sa incerce cu un calculator de pe alta masina (cu tot cu cartela si sistem antidemaraj...) iar daca tot nu merge zic ei ca poate sa fie pinionul decalor(fulia defazoare) care mi-au schimbat-o cu defect si trebuie inlocuita iarasi. Ciudat este ca nu da nici un fel de eroare pe testul clip.
![]() ![]() Toate astea le-am facut la Serus. 17 Oct 2007, 16:26: astazi am dus dimineata masina la service. am fost sunat dupa aproximativ 4 ore sa-mi spuna ca au incercat cu un alt calculator de injectie de pe alta masina si ca merge ok. mi-au spus ca trebuie sa schimb calculatorul de injectie. sincer nu prea am incredere si nu prea cred ca trebuie schimbat. masina pe testul clip nu da absolut nici o eroare. ma indoiesc ca acest calculator de injectie este defect si apare nici o eroare pe testul clip. Poate cineva sa ma ajute macar cu o idee? ![]() ![]() This post has been edited by HIL: 17 Oct 2007, 16:26 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004 HATCHBACK 1.6 16v
|
|
cipman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Chestia asta a aparut fix din momentul schimbarii distributiei? Cat timp si cati km au trecut de la schimbarea distributiei?
Inteleg din relatarea ta ca face numai cu motorul cald, la rece nu face, inteleg bine? In afara de cautarea erorilor cu LCIP-ul a urmarit cineva parametrii motorului live, sa verifice ce se intampla si ce variaza cand motorul isi revine? Asta nu stiu daca ai de unde sa stii. De putut se poate ca ECU sa aiba un defect care sa nu apara pe CLIP, poti sa-ti dau exemple. Dar deocamdata pare ciudat ca a luat-o razna tocmai la momentul schimbarii distributiei. Eu nu l-as schimba deocamdata, inteleg ca ai face-o pe banii tai. Pana una alta masina merge si te poti folosi de ea. Stii ca mai exista practica s-o lasi asa pana pica de tot si-atunci o sa afli care-i problema. Apropo, au motat calculatorul tau la loc cumva si face din nou? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
HIL |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
da chestia asta a aparut dupa ce au schimbat pinionul decalor si distributia. Pana atunci nu a facut asa ceva. De cand am schimbat distributia am mers cam 6000km( in afara tarii). Cateodata face si la rece dar cand se incalzeste face tot timpul. Au urmarit si parametri motorului in doua randuri , odata 5 minute pornit pe loc, dupa care au scos niste grafice si inca o data cam 7 minute cu masina mergand pe strada, dar toate sunt bune si frumoase la aceste testari.
Daca l-as schimba o fac pe bani mei. Eu ma gandesc dar nu stiu sigur, ca nu cumva pinionul decalor sa aiba defect. Este posibil? Ar avea aceste simptome? Calculatorul meu l-au montat la loc dar nu stiu daca face la fel (presupun ca da) pentru ca nu am ajuns sa-mi ridic masina, maine dimineata o ridic si pot sa-ti spun exact. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004 HATCHBACK 1.6 16v
|
|
cipman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
1. Ce se intampla cand conduci tu motorul catre ralanti, 700 rpm? Adica urmeaza sa opresti (la semafor), pui frana dar nu debreiezi pana cand turatia motorului ajunge la cea de ralanti. Ce face? Urca singura turatia la 1200 si sta acolo 15 sec sau in felul asta ramane la 700 si nu mai urca?
2. De ce ai schimbat defazorul? Facea urat dimineata? Alte manifestari? 3. Au mai facut/schimbat ceva la masina in afara de defazor si distributie? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Trigger |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 October 07 ![]() |
Hil Tata, tocmai de aia se schimba colectie de calculatoare (injectie, uch, verrou-colone si card) cand suspectezi ca e defect un calculator si nu stii sigur, dupa ce pui piesa noua , o reprogramezi si vezi ca-ti face tot la fel ce crezi ca zice clientul care da 17 mil pe el? Simplu, zice iati-o moshule inapoi si spala-te cu calculatoru' pe cap, oricum poti sa-l arunci ca odata codat pe antidemaraj merge doar pe masina ta!!!!
Prin urmare, daca defectul reclamat de tine nu mai apare la teste cu alte calculatoare de proba si dupa ce apare imediat ce-l schimba pe al tau, eu zic ca aia e.... Anyway, sa te caci in el de calculator ca-n 17 mil iti iei un dualcore cu tot cu monitor de n-ai aer si cand te gandesti ca piesa de pe masina piloteaza doar un amarat de motor.... ![]() Banuiesc ca verdictul e definitiv, de obicei la combina care o ai tu pe masina se poate da calculator injectie+clapeta acceleratie+cablaj motor+mai vedem.... ![]() Sunt curios cum o sa se termine, poate ma anunti si pe mine..... |
--------------------
Renault
Clio
2008 Symbol 1.2 16V
|
|
HIL |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc CIPMAN pentru interes.
1.Daca o las in frana de motor coboara la 700 dar daca debraiez isi face de cap! 2.Defazorul l-am schimbat mai mult de moft pentru ca facea urat dimineata dar foarte rar, cam odata pe luna. 3.De cand m-am dus cu problema relantiului au mai schimbat si clapeta acceleratie, injectorul 1 si bobinele, care ca un facut au picat pe rand 3 bucati dupa ce am facut distributia. A 4-a bobina am schibat-o fara sa pice ca sa nu mai am probleme dupa cateva zile sau saptamani. 17 Oct 2007, 20:38: Trigger Tata, nu a zis nimeni ca nu este bine ce sa facut astazi cu schimbarea calculatorului ....etc, dar pentru mine este ciudat de ce se intampla toate astea dupa ce am schimbat pinionul decalor+distributia. Nu trebuie sa te superi SORINE pentru ca nu te-a acuzat nimeni de nimic. Te pomenesti ca trebuie sa ma bucur cand aud ca este necesar sa schimb calculatorul de injectie!? This post has been edited by HIL: 17 Oct 2007, 20:38 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004 HATCHBACK 1.6 16v
|
|
Trigger |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 October 07 ![]() |
Oricum, calculatorul tau de injectie e facut de Sagem sau Johson Control(nu mai stiu exact) si Dumnezeu stie cate bug-uri de programare are... Inclin sa cred ca totusi are o problema hardware gen bulita partea care asista clapeta...
Si nu ma bucur de raul altuia pt. ca in locul tau puteam foarte simplu sa fiu eu, chiar daca d.p.d.v. tehnic am mai multa logistica decat tine... Experienta m-a invatat faptul ca atunci cand un rahat se intampla, nu e obligatoriu sa-ti dea un preaviz, n-ai de ce sa suspectezi ca de la distributie s-a ales prafu' de calculator. Ca o consolare, arunca un ochi si prin vw forum sa vezi ce petarde au si ei in curte...... Totusi 17 mil e cam mult oricum ai da-o ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2008 Symbol 1.2 16V
|
|
cipman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
E cam ciudat ce se intampla acolo. Deocamdata ia masina si vezi cum merge din nou cu calculatorul original. Incearca sa mai stai de vorba cu persoana care s-a ocupat de masina si vezi ce-ti spune si ce a mai descoperit.
Eu unul as fi curios daca timpii de injectie difera intre momentele in care merge cu de la sine putere la 1200 rpm si momentele imediat urmatoare in care scade la 700 rpm. Ma rog, as mai urmari si altele. Probabil ca baietii de acolo au incercat/testat tot ce e necesar. Cum spuneam, mai vezi ce spun si ei. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Trigger |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 October 07 ![]() |
Gandindu-ma mai bine, un scenariu ar putea fi si acela ca la interventiile din trecut asupra caroseriei cu un aparat de sudura electric nu s-au respectat normele elementare de bun simt (adica ambele borne scoase).
Un coleg de-al meu a patit-o cu propria masina in conditiile descrise mai sus si anume UCH-ul lui a ,,uitat'' de ambele chiei si de faptul ca era configurat cu stergator de luneta.... Si unde mai pui ca initial ne-a casunat pe captoru' de volanta pe motiv ca ecu nu vedea turatie motor..... Bine cel putin ca nu si-a uitat codul antidemaraj si a mers dreasa ca altfel se lasa cu ceva banuti in buzunarele Renault-ului... Alt scenariu ar fi ca s-a ales prafu' de ecu tau nu la distributie ci atunci cand s-a curatat corpul de clapeta si s-a ,,invatat'' din nou pozitia ei. |
--------------------
Renault
Clio
2008 Symbol 1.2 16V
|
|
HIL |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Varianta cu sudura sigur nu este, din doua motive:
1. sa umblat numai cu sudura in argon; 2. dupa acea interventie si pana acum cand sa intamplat treaba asta nasparlie, masina a mers cam 19000Km. Cred ca cel mai probabil este varianta cu curatarea clapetei si "invatarea"(care nu a mai invatat-o) pozitiei, deoarece de atunci masina face asa. Oricum eu ma refeream la momentul schimbarii distributiei pentru ca tot atunci sa curatat (de pe fata pamantului) si clapeta. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2004 HATCHBACK 1.6 16v
|
|
mariuswk |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 13 January 10 From: Azuga ![]() |
Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?
Multumesc |
--------------------
renault
CAPTUR
2015
|
|
oanavas |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
Bai frate da date un pic la ei da-i in colo de meseriasi iti duci masina buna si te intorci cu ea praf da-i in colo de petecisti.
9 Nov 2011, 22:03: iti iteleg of-ul si crede-ma am patit si eu asa cand nu-i dadeam de cap ,dar la mine a fost fulia defazoare si am schimbat distribuita cu tot cu fulie si am schimbat si electrovana care este langa fulia defazoare din capul motorului si crdema era metalul rupt in bucati.Te rog verifica daca acea electovana e intreaga This post has been edited by oanavas: 9 Nov 2011, 22:03 |
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:39 |