Achizitie Modus, vreau sfaturi de la posesori
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Modus, vreau sfaturi de la posesori
alwaysfresh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|||
espacern |
![]()
Post
#32
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(alwaysfresh @ 10 Nov 2011, 20:30) daca e euro 4 1.5dci nu inseamna ca are filtru? Este Euro 4 dar fara FAP. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
superb atunci! chiar daca platesc umpic mai mult taxa de poluare, am mai putine batai de cap.
in alta ordine de idei, revin la intrebarea mea. cum se conduce corect incat sa evit cat mai mult problemele specifice unui diesel? a si inca ceva, cum resetez CB, adica trip distance, consumul mediu inregistrat pana acum si restul... ca manualul e in germana si nu pricep mare lucru ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
am rezolvat cu resetarea CB-ului.
ma intereseaza acum sa-mi pun cauciucuri de iarna. jantele de logan se potrivesc pe modus? sau trebuie facute adaptari ![]() |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#35
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Jantele de Modus sunt identice cu cele de Clio3 si de Logan/Sandero.
Daca cauti jante pe 15 am de vanzare noi aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=194613&st=465 @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
am facut rost de roti pe 14 pana la urma, pentru iarna. voi incerca o omologare a lor.
se pot monta use pentru scaunele modus-ului? am vazut ca airbag-urile laterale sunt in scaune nu in stalp, si ma gandesc ca in caz de Doamne fereste sa nu afecteze husele functionarea corecta a airbag-urilor laterale. a pus cineva huse? |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#37
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(alwaysfresh @ 27 Oct 2011, 19:06) (ma refer la jante de Aluminiu) nu-i problema, le omologhez, QUOTE(alwaysfresh @ 16 Nov 2011, 13:52) am facut rost de roti pe 14 pana la urma, pentru iarna. voi incerca o omologare a lor. Ce bine daca ar fii asa simplu...sa omologezi si pe 16 si pe 14. La RAR ai intrebat ce parere au? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
N-am dat inca banii pe cele pe 14. Cei de la RAR imi pot omologa doar bazat pe hartia de la reprezentanta care atesta ca se poat epune o anumita dimensiune de roata pe 14?
Atunci s-ar schimba datele problemei. |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#39
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La RAR au baza de date bine pusa la punct si nu "le place" sa aduci harti(in afara de cele cerute de ei).
Intreaba inainte sa nu ai surprize...neplacute. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
pai da dar cum zici si tu hai ca pe 16 mi-ar omologa, dar si 14?e prea mult. pai cum sa am si 14 si 15 si 16?
<span class='edit'>17 Nov 2011, 14:26:</span> am fost la reprezentanta. pe 16 se rezolva, dar 14 sunt cu probleme. chiar daca rezolvi la RAR cumva, daca doamne fereste ai un accident si ti se descopera o neregula din aceasta... ai raspundere mai mare si poate nici asiguratorii nu te mai despagubesc. multumesc espacern pentru atentionare inainte de a face o gafa. This post has been edited by alwaysfresh: 17 Nov 2011, 14:27 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
dansora |
![]()
Post
#41
|
![]() CISA Group: Members Posts: 480 Joined: 19 October 06 From: Orasu'lu'Bucur/Curtea de la AG ![]() |
QUOTE(alwaysfresh @ 10 Nov 2011, 21:39) in alta ordine de idei, revin la intrebarea mea. cum se conduce corect incat sa evit cat mai mult problemele specifice unui diesel? In primul rand, sa o stapanesti sanatos. Legat de intrebarea ta...sunt o multime de discutii pe tema asta pe reno.ro si pe multe alte forumuri. Dupa 6 ani de diesel in spate iti spun cum tratez eu un astfel de motor: - motor rece (temp < 90 de grade): schimb vitezele la maxim 2400-2500 rpm. - motor cald: schimb vitezele in asa fel incat motorul sa ramana in turatia de cuplu, care de obicei e intre 1900 si 3000 rpm (de exemplu, la Focus daca schimb la 3000rpm turatia in treapta superioara cade la 2000rpm...la reno treptele de viteza sunt mai scurte si poti schimba la o turatie mai mica 2700-2800rpm) - cum simt ca motorul scade sub turatia de cuplu, retrogradez viteza. - in rest, la drum lung, schimb vitezele la turatii destul de mari (3500-3800rpm)...pentru ca...din spusele altora, motorul se simte bine. - dupa o rulare indelungata la turatii relativ mari (de ex, pe autostrada) nu opresc motorul imediat...astept pe loc aprox 1 min cu motorul la ralanti si apoi il opresc. Din ce am mai citit, asta are ca explicatie faptul ca racirea palelor turbinei se face in felul asta progresiv si nu brusc ca in cazul unei opriri a motorului, fapt in urma caruia ar avea de suferit. Prin toate metodele de mai sus incerc o rulare permanenta peste 2000rpm. In felul asta, ma asigur ca turbina e in functiune la o turatie optima astfel incat sa recircule toate gazele care intra in ea. Altfel, apar depuneri pe palele turbinei sub forma de calamina care in timp ii scurteaza viata...la fel si pentru valva EGR...apar depuneri si nu fac bine. Incearca sa alimentezi de la statii cu renume si nu te zgarci sa schimbi filtrul de motorina la fiecare revizie. In rest, drumuri bune si km multi fara probleme. |
--------------------
Kia
Proceed GT
2020
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
multumesc frumos de sfaturi. am sa incerc (si n-am de-ales) sa tin cont de ele.
cat e indicat sa las motorul sa se incalzeasca pana plec de pe loc in perioada rece? stiu ca regimul corect de functionare e la 90 de grade dar asta ar insemna s-o las o ora sau mai mult sa se incalzeasca si poate nici atunci. cate minute recomandati? si cate grade inseamna o liniuta la apa, asa estimativ? la cate liniute e temp de 90? This post has been edited by alwaysfresh: 19 Nov 2011, 08:55 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#43
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Prima linie 30, a doua 60, a treia 90 si a patra 120. Nu e bine sa o lasi la relantiu pana se incalzeste. Dci-ul s-ar putea sa nu se incalzeasca deloc daca il tii pe loc. Iarna cand e frig, mie imi scade temperatura apei la semafor. Il pornesti, astepti 30 de secunde pana se stinge oil level ok si nivelul uleiului si pleci, dar sa nu il fortezi pana nu ajunge pe la 60 de grade.
This post has been edited by spy_oh_joy1389: 19 Nov 2011, 10:58 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
nu prea vad cum s-ar putea sa fie cum zici tu. pentru ca dupa ce merg 20-30 min imi ajunge si la 4 liniute, si tare cred ca nu era vorba nicidecum de 120 de grade acolo.
mie nu imi ramane aprins oil level dupa ce-am pornit-o ![]() apropo de subiectul cu jantele de 14. azi le-am probat am zis hai sa nu raman prost. si chiciti ce, imi trebuie prezoane mai lungi, dar partea cea mai nasoala e ca imi freaca pe etrier! asa ceva e inadmisibil (desigur in locul unde are plumbi de echilibrare) |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#45
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Credeam ca e facut tot in genul Clio3. Aici e la 90 de grade.
Attached thumbnail(s) DSC00003.JPG ( Size: 533.63k ) Number of downloads: 893 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
nu din pacate. e digital, dar multumesc pentru bune intentii
![]() astazi, am plecat dimineata cu masina, totul era ok am dat drumul la cd player canta frumos. dupamasa pe la 12 cand plec iar, dau drumul la player si imi scrie ERR CD si mi-l scuipa afara. mai incerc si restul de cd-uri si cu toate facea la fel. ce sa fie? This post has been edited by alwaysfresh: 20 Nov 2011, 14:57 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Deci pana la urma cat ai dat pe ea?
|
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
3600E urmeaza s-o inscriu
pana la urma azi dupa ce am desfacut RC si ieri si azi si l-am curatat de fiecare data (lentila) si-am mai bajbait prin mecanisme acolo, functioneaza:| |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Sa o stapanesti sanatos
|
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
multumesc.
e deja a mea, si-ar fi bine sa deschid mai degraba un topic de genul... masina mea, jurnal de bord etc. nu este vreo robrica de genul? |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Rog un moderator sa mute acest topic la jurnal de bord si sa-i schimbe denumirea in "Broscoiul meu MODUS"
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
ma ajuta si pe mine cineva, cum activez pilotul automat si limitatorul de viteza? ca nu ma prind.
sau daca puteti sa-mi dai un manual in engleza/romana, ca al meu e in germana si nu inteleg mare lucru. PS: Am aflat. Consumul in oras pe timp de iarna e undeva la 6.5l/100km. Am auzit si de consumuri mai bune, poate as incerca o curatare a valvei EGR si a conductelor ![]() This post has been edited by alwaysfresh: 26 Nov 2011, 15:37 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Deja incep problemele:
ieri cred cand a plecat tatamiu la lucru a pornit masina si se auzea un sunet asa ca ca o frecare dar numa intr-un anumit punct, il distingi foarte bine si se vede ca iese si fum si-un miros de ars de la motor, deci nu pe esapament. ce se poate sa fie? ma ingrijoreaza ![]() pe de alta parte nu reusesc sa schimb un bec in spate, mi-e frica sa nu crap din plastice. 10 Dec 2011, 16:07: QUOTE(alwaysfresh @ 9 Dec 2011, 17:12) Deja incep problemele: ieri cred cand a plecat tatamiu la lucru a pornit masina si se auzea un sunet asa ca ca o frecare dar numa intr-un anumit punct, il distingi foarte bine si se vede ca iese si fum si-un miros de ars de la motor, deci nu pe esapament. ce se poate sa fie? ma ingrijoreaza ![]() pe de alta parte nu reusesc sa schimb un bec in spate, mi-e frica sa nu crap din plastice. intre timp am reusit cu foarte mari eforturi sa schimb becul de faza scurta din dreapta(din fericire) fara sa dau bara fata jos. becul din spate mi-am dat seama cum il scot, am schimbat un bec, dar cel de ceata dreapta tot n-am reusit sa-l fac sa functioneze, ma rog asta ma deranjeaza mai putin. problema mare acum. am urmarit de unde iese fumul, am desfacut capacul de la injectoare. 3 injectoare uscate, iar al 4-lea cel dinspre baterie, ud cu mtoorina sau ulei nu-mi dau seama. se aude un zgomot in jurul lui un "PF-PF-PF-PF" foarte puternic care pe masura ce turez se aude mai des. daca pun degetul se simte ca acolo iese si aer. daca ma uit cu lanterna vad stropi mici de... ulei cred sau motorina. ce sa fie ce sa ieste? m-am uitat pe capacul injectoarelor in partea cu injectoarele uscate este uscat si el, in partea cu injectoarul ud e murdar capacul, si e uscata mizeria aceea, deci treaba e cam veche zic eu. ghinionul si poate nestiinta si neatentai a facut sa se accentueze la mine treaba! culmea ca daca o mai tinea samsarul 300-400km i se intampla lui, acum asta este, sper sa o rezolv si sa nu mai am probleme dupa aceea. ma bucur ca nu e turbo. cred ![]() This post has been edited by alwaysfresh: 10 Dec 2011, 16:07 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#55
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Injectorul strans prost, sau o problema la strangerea sa.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
espacern |
![]()
Post
#56
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(alwaysfresh @ 9 Dec 2011, 17:12) sper sa o rezolv si sa nu mai am probleme dupa aceea. ma bucur ca nu e turbo. La turbo scapi mai ieftin:200 E La injectie costurile sunt in functie de dificultate:400-1000 E Injectorul ala(sau toate) a fost demontat si la remontare nu s-a inlocuit garnitura de cupru...cred eu. Posibil ca sistemul de injectie sa fie detectat"infectat"cu pilitura si s-a incercat o"remediere"pentru vanzare.... Injectorul montat de fabrica NU ARE CUM SA SE DESFACA singur. @+ This post has been edited by espacern: 10 Dec 2011, 16:52 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
ai dreptate
![]() deocamdata astept nr-ele, noroc c-am apucat sa-i fac RAR-ul ![]() si mai o chestie apropo de RAR. cand m-am dus sa-i fac RAR-ul, pe drum i-am dat o forja, am zis sa iasa gazele mai bune sau na, asa auzisem ca-i bine sa-i dai o forja. sa zic nu am exgerat dar mergeam in viteza cu peste 3000, si schimbam poate la 4200 dar a fost o distanta scurta 7-8km din care 1km afara restul oras. nu cred ca am oprit motorul brusc. am mai mers cu ea vreo 3 min la turatii normale chiar am stat 1 min si ceva la relantii sa intorc intr-o intersectie. problema insa nu s-a intamplat imediat. adica tacanitul de la injectoare s-a auzit peste vreo 2 zile, desii cand am oprit masina la RAR si-am pornit-o din nou, a pornit o idee mai greu motorul, chiar am sesizat asta foarte bine. This post has been edited by alwaysfresh: 11 Dec 2011, 13:11 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
problem solved.
Am mers la mecanic, am desfacut frumos injectorul cum s-a putut, ca era intepenit de calamina (cu 2 rangi :|). L-am scos, nu era crapat injectorul, in schimb garnitura de foc era blocata. O scoatem si pe aia cumva, si ce sa fie ce sa este: Masina a mai avut probleme la injectoare, se vede umblat. Cand s-a intamplat asta, la injectorul cu pricina cand l-au pus la loc baietii de la service din germania sau de unde, n-au curatat calamina ce era deja depusa pe bloc motor unde vine garnitura de foc, si-au pus garnitura asa. Masina a fost condusa de o femeie in Germania, ma gandesc ca n-a dat in ea. Iar cum s-a intamplat sa merg la RAR si sa ma dau umpic la ea, a cedat intr-un loc calamina de sub garnitura si din cauza asta toata problema. Deci cine mai zice ca service-urile din Germania si nu stiu ce... lasati-ma! am scapat ieftin, Doamne multam! |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Alta problema. Am schimbat bateria si acum CB-ul imi arata un consum aberant :| 30l/100 media, cel mai mic consum instant 9l/100 :|, eu nu mai inteleg nimic :|
|
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#60
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
CB-ul afiseaza un consum calculat in functie de distanta parcursa/cantitatea de combustibil.
Cand resetezi CB-ul se pierd datele inregistrate si pana cand se aduna ceva Km afiseaza date cu valori mari. Dupa ce rulezi o perioada si un nr.de Km se schimba consumul...in bine. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:01 |