Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se schimbă becul de fază scurtă, Megane 2

geomvp2nite
post 4 Jan 2011, 17:24
Post #301


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Pai si pana la urma la masini dotate cu xenon din fabrica cum se face? sad.gif

La reno sigur ma usureaza de 50-60 lei plm.


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 4 Jan 2011, 18:46
Post #302


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




este ca nu sunt trecute in talon dimensiunile alea? icon_mrgreen.gif

4 Jan 2011, 18:47:
@geo la xenon oem se da bara jos, balasturile originale sunt prinse sub far si nu prea ai acces la ele.

This post has been edited by skorpio_bog: 4 Jan 2011, 18:47


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 6 Jan 2011, 09:59
Post #303





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




ma recunosc invins de geniul inginerului francez: va rog, unde e siguranta pentru faza scurta? sub bord, in stinga, nu e. sa nu ziceti "rtfm" ca in "fm" nu scrie.

au incetat sa functioneze ambele faruri simultan (numai faza scurta), si as fi vrut sa verific siguranta inainte de a pune becuri noi.

multumesc.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 6 Jan 2011, 10:03
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Siguranta de care intrebi se afla in compartimentul motor, e un chin sa ajungi la ea, sunt de demontat multe, fiindca inginerul francez a montat acea placa cu sigurante la modelele de megane ph.2 undeva in partea dreapta cum te uiti la motor langa baterie.

Incearca sa schimbi intai un bec pe faza scurta si vezi ce se intampla, daca nu pe frigul asta mai bine o duci la repr. daca e de schimbat vreo siguranta.

This post has been edited by dan22y: 6 Jan 2011, 10:13


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 6 Jan 2011, 10:12
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Sunt sigurante separate faza scurta dreapta/faza scurta stanga, crezi ca s-au ars ambele odata? Mai usor verifici becurile.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 6 Jan 2011, 10:27
Post #306





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




multumesc pentru iluminare. nu stiam ca sint separate si oricum cred ca mai degraba s-au ars becurile, nu sigurantele, au "tinut" 10.000km.

am scos capacul din compartimentul motorului, am felicitat geniul francez si apoi l-am pus la loc. sub bord sint doar vreo 10-15 sigurante, pentru diverse accesorii. linga motor trebuie sa fie foarte multe. francezul o fi fost beat sau la f.m.i. cind a proiectat prostia asta? ce frumos erau puse la vectra a, sub bord, pe placa rabatabila pentru acces lejer.

apropo:
becurile originale osram 12.000km,
osram identice cu cele orignale 12.000km,
philips blue vision 7.000km,
philips blue vision 10.000km.
acum am luat osram nightbreaker. oare cit o sa reziste? un prieten cu mazda a ris de mine, in 45.000km nu a schimbat nici un bec (dar nu a spus daca le tine permanent aprinse).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 6 Jan 2011, 16:23
Post #307


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Nu sunt foarte multe sigurante nici in UPC (cutia de la motor).

Uite cum arata placa aceea. Sigurantele incadrate cu rosu sunt pentru pozitii stanga/dreapta, iar cele incadrate cu galben sunt pt faza scurta dreapta/stanga.

sig_fs.JPG ( Size: 178.59k ) Number of downloads: 1331


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu_206
post 10 Jan 2011, 16:40
Post #308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 6 January 08




Dupa ce am schimbat de vreo 3-4 ori becurile si stiu ce-i pe-acolo, de data asta am facu-to lata.
Nu vroia sa iasa becul de nici o culoare, am tras cumva cu o penseta si s-au rupt cracii de alimentare. Intr-un final becul a intrat inauntru si m-am chinuit in toate felurile sa-l scot. Am mesterit un carlig dintr-un cuier de sarma si tot n-am reusit. Mentionez ca e far cu lupa si nu intra alt bec peste el.
Ce ma sfatuiti sa fac?


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 105CP - B-505-SSS Privilege 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 Jan 2011, 16:46
Post #309


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




bara jos...far jos..repari ce ai stricat daca se mai poate...daca nu ..alt far..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 10 Jan 2011, 16:46
Post #310


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Ai lucrat cu farul pe masina sau l-ai scos?
Cred ca merge mult mai usor daca dai farul jos si il iei la bibilit.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu_206
post 10 Jan 2011, 17:35
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 6 January 08




Cu farul pe masina, am lucrat pe la roata. Ma gandesc ca daca as dezlipi piesea aceea patrata de tabla as putea scoate becul dar n-as mai putea-o lipi la loc. Gresesc?


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 105CP - B-505-SSS Privilege 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 10 Jan 2011, 17:38
Post #312


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




da farul jos ca s anu te mai complici atata


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 10 Jan 2011, 17:43
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




da bateria jos si incearca sa il scoti pe deasupra.

si eu am un bec spart in lupa da nu ma deranjeaza atat timp cat merge.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 Jan 2011, 20:45
Post #314


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




cand schimbati becul o tineti in viteze si cu frana de mana trasa ? mai cu mila... smile.gif acolo trebuie sa umbli finut,,precum un ginecolog....

This post has been edited by M i h a i: 10 Jan 2011, 20:45


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 11 Jan 2011, 17:47
Post #315





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




QUOTE(skorpio_bog @ 6 Jan 2011, 16:23)
Nu sunt foarte multe sigurante nici in UPC (cutia de la motor).

Uite cum arata placa aceea. Sigurantele incadrate cu rosu sunt pentru pozitii stanga/dreapta, iar cele incadrate cu galben sunt pt faza scurta dreapta/stanga.



multumesc pentru poza. am salvat-o pentru referinte ulterioare.
totusi ma baga putin in ceata: atunci cind am scos capacul de plastic, am avut impresia ca vad niste sigurante foarte mari (70-80), pe sub marginea ... ce o fi acolo (calculatorul de injectie?). sint doua placi cu sigurante sau am eu vedenii? sau m-am uitat in alta parte?

oricum, au fost becurile arse. ambele aveau filamentele rupte exact la fel. nu mai pun philips niciodata.
si din nou am "felicitat" geniul francez, pentru ca din nou nu au vrut sa iasa becurile din far, decit dupa mult chin. schimbarea becurile e de fapt un fleac, adevarat. problema e sa le scoti pe cele vechi. nu stiu cum reusesc unii in 5 minute, ca la mine a durat iarasi ~ o ora.
culmea e ca intr-o discutie anterioara la service mi-au spus ca sint "mai sigure" farurile astea decit cele care aveau siguranta de sirma peste bec. ati auzit de cineva sa ii cada becul din far pentru ca era tinut de siguranta din sirma?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 11 Jan 2011, 18:07
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Am reusit si eu azi sa schimb becul fara a mai fi nevoit sa dau bara fata jos.

Am apelat la metoda mai nasoala, am luat un patent mai mic si am prin sanatos de unul dintre pini, si am miscat usurel stanga dreapta si a cedat pana la urma si l-am scos.

Deci si prin urmare smile.gif am iarasi faza scurta pe ambele faruri biggrin.gif


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 11 Jan 2011, 18:40
Post #317


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(Rimio de Vassur @ 11 Jan 2011, 17:47)
multumesc pentru poza. am salvat-o pentru referinte ulterioare.
totusi ma baga putin in ceata: atunci cind am scos capacul de plastic, am avut impresia ca vad niste sigurante foarte mari (70-80), pe sub marginea ... ce o fi acolo (calculatorul de injectie?). sint doua placi cu sigurante sau am eu vedenii? sau m-am uitat in alta parte?


Deci cand scoti capacul de plastic negru de deasupra, se vad 2 mufe deasupra si o placa neagra. Acea placa neagra este UPC-ul, daca o scoti din cutie si o intorci invers vei vedea exact ce este in pozele mele de mai sus, adica placa cu sigurante si mufele care se conecteaza la ea. Sub acea placa sunt sigurantele acelea foarte mari (sigurante de putere) de 60-70 Amperi etc. Calculatorul de injectie este in alta parte, este in spatele bateriei, o cutie metalica in care intra niste mufe mai mari. Sper ca acum e mai clar biggrin.gif

QUOTE(Rimio de Vassur @ 11 Jan 2011, 17:47)
culmea e ca intr-o discutie anterioara la service mi-au spus ca sint "mai sigure" farurile astea decit cele care aveau siguranta de sirma peste bec. ati auzit de cineva sa ii cada becul din far pentru ca era tinut de siguranta din sirma?
*



Nu sunt musai mai sigure, mare branza nu este. Singura facilitate la farurile noi cu lupa (fara sarma) este ca se scot becurile putin mai repede daca persoana care le schimba se pricepe bine la asta. Becurile din far cad doar in cazul in care cele 2 cleme care fixeaza becul nu sunt destul de tensionate astfel incat sa preseze bine soclul becului si la prima groapa sar de pe locul lor sau in cazul becurilor xenon cu soclu din plastic, soclul este mai gros decat cel metalic si nu stau fixe in clemele din far si la fel, la prima groapa mai sar.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rimio de Vassur
post 11 Jan 2011, 21:33
Post #318





Group: Members
Posts: 849
Joined: 12 August 07




da, e mai clar. merci.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 23 Jan 2011, 17:30
Post #319


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




In atentia celor cu xenoane din fabrica: Dupa cum mi-au spus si colegii de pe forum becurile nu se pot schimba fara a da bara jos. Deci nu se poate baga mana prin pasajul rotii pentru ca in spatele lupei se afla balastul. Singura solutie e sa dati bara jos.

Inainte sa va apucati de treaba, daca faceti treaba intr-un garaj sau ceva de gen, porniti faza scurta si notati pe perete cu o creta unde bate lumina, la punctul superior.

Aici incepe chinul. Procedeul e identic cu cel descris aici:
http://www.reno.ro/Demontare-bara-fata-t120031.html

Dupa ce ati dat bara jos trebuie sa scoateti si farurile pentru a avea acces la bec. Farurile sunt prinse in 3 suruburi tip torx din cate tin minte, mai mari decat cele de la pasajele de la roti(vezi link-ul cu demontarea barii). Dupa ce scoateti suruburile farul ar trebui sa iasa usor.(vezi poza 1)

In spatele farului, se afla un capac plastic de protectie prins intr-un surub si o clema. Se scoate capacul de plastic dupa care o sa vedeti lupa si soclul becului. Trageti usor de el si iese. Scoateti becul din catare si introduceti becul cel nou in acelasi mod in care era becul ce trebuia schimbat.(vezi poza 2)
Dupa ce ati pus noul bec in soclu, montati ansamblul bec nou + soclu la loc in lupa. Montati farul la loc strangand doar un surub si porniti faza scurta. Verificati daca linia luminii coincide cu cea initiala.

Dupa ce ati schimbat ambele becuri(de recomandat, altfel veti avea o diferenta de nuante neplacuta), montati totul la loc in sens invers demontarii.

Poze:

far_explicat.JPG ( Size: 342.92k ) Number of downloads: 1421
bec.JPG ( Size: 445.55k ) Number of downloads: 1395


Rezultat:

becuri_philips_blue_vision11.jpg ( Size: 76.06k ) Number of downloads: 1352


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex.gabb
post 6 Feb 2011, 18:40
Post #320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 5 January 09




salut! am un megan 2.1...si dintr-o data nu imi mai functioneaza faza scurta....
am verificat sigurantele din compartimentul motor, cat si cele din interiorul masini...sunt in regula...
am verificat si becurile.....le-am dat jos...se aprind.....sunt in regula...
care ar fi problema....unde pot gasi ceva despre asta....


--------------------
renault meganII 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 7 Feb 2011, 12:09
Post #321


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Sa nu fie releul sau cablajul pentru faza scurta...


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 7 Feb 2011, 12:38
Post #322


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Sau chiar "maneta" de faruri/semnal/etc. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 8 Feb 2011, 11:57
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Buna !
As vrea sa iau si eu pt faza scurta niste becuri bune din gama Osram.Sunt bune?
Dar nu stiu care sunt mai bune ca sa am o lumina mai puternica fiindca cele care sunt acum abia bat la 20 m .Iar faza lunga nu -i tocmai frumos sa o pun, pt colegii de trafic.

Ce becuri pun francezii astia ca lumanarile?


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 8 Feb 2011, 12:24
Post #324


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Lumea spune ca Osram Nightbreaker ar fi cele mai bune dar mie nu mi s-au parut deosebite. Un set bate spre 100 ron.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer - CT-XX-LEA 2012 Privilege 1.5 dCI
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 8 Feb 2011, 15:34
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




Ce inseamna ce ai scris acolo


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 8 Feb 2011, 15:47
Post #326


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Mi-am pus eu Osram Nightbreaker la Clio. Cand te uiti la faruri, se vede o diferenta clara de culoare intre cel din dreapta(cel nou) si cel din stanga. Sunt mai albe. Cel de dinainte tot un Osram era dar nu stiu ce model. Insa pe drum nu prea mi-am dat seama daca e diferenta. Oricum farurile bat diferit si o comparatie directa cam greu de facut.

Diferenta de culoare nu prea se vede in poza asta:
DSC00025.JPG ( Size: 247.19k ) Number of downloads: 1111

Dar era ceva de genul ca in poza asta:
DSC00026.JPG ( Size: 170.21k ) Number of downloads: 345


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pimP
post 13 Feb 2011, 17:24
Post #327


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 10 February 09




Salut,

Sa va spun cum am schimbat eu cu tata becurile la megane 2.2 1,5 diesel ( faza cu faruri cu lupa ) biggrin.gif ......
Deci pentru becul stanga se va da bateria jos ( va trebuie cheie o cheie de 10 si un T de 13 sau o tubulara lunga, veti aveti loc de ajuns ( tinand cont ca tata are 120 kg, si o manuta nu prea subtire laugh.gif ). Scoate-ti becul-> trageti inspre spatele masinii si in jos. Se scoate afara si din mufa se pune becul nou in mufa si il bagati in orice pozitie doriti [ trebuie sa faca "clanc" ](ora, sa zicem 12)( stati ca mai e putin pana la partea cu reglatul tongue.gif ).
Pentru becul dreapta se va scoate din clips busonul de umplere a lichidului de parbriz il bagati undeva sa nu va incomodeze sau sa il tina cineva ( e flexibil si nu se rupe in nici un caz wink.gif ). Se baga mana si se scoate becul din mufa se baga becul celalalt si se pune tot la fel in ce pozitie se doreste ( ora,sa zicem 12) pana face clanc. Se baga inapoi busonul cu furtunul de spalat parbriz in clips.
Acum urmeaza partea cu reglajele sofer2.gif :

Va duceti intr-o parcare din MALL,centru comercial,etc[ eu am ales LIBERTY CENTER] yupy.gif ( subterana sa fie intuneric, sau macar putin), va duceti aproape de un zid( la 5 metri) cu botul si o sa fiti surprinsi ce prost bat becurile laugh.gif ( foarte slab si ciudat sad.gif ) . Ei bine, si faceti urmatorul lucru:

Pentru becul stanga virati maxim dreapta si desfaceti acele 2 capace de plastic si bagati mana la bec( scoate afara ) si invartiti pana cand o sa vedeti ca bate bine ( ca si cum a batut dinfabrica), ei bine atunci farul e reglat si apasati pe mufa(bec) inspre bara( o sa faca un clanc si o sa bata perfect). La mine a fost cam pe la ora 3 cu "a"-ul acela de care este vorba aici. FINISH cu stanga cool.gif.
Pentru becul dreapta scoateti din clips acel buson de umplere a lichidului de parbriz cu furtunul il proptiti undeva sau puneti pe cineva sa il tina cumva si tot la fel scoate capacul acela de la bec si invartiti pana cand vi se pare ca bate ca si cum ar fii masinuta nou nouta wub.gif, pe urma impingeti pana face clanc si gata biggrin.gif.

PS: Cand reglati becurile de preferat sa se tina acoperit celalat bec de o persoana ( de ex reglezi stangul, dreptul sa fie acoperit complet wink.gif ), nu am mai spus cu capacele ,banuiesc ca deja se stie ca trebuie desfacute biggrin.gif. Cand observati ca se incinge becul si nu ati apucat sa-l reglati mai asteptati putin biggrin.gif
PS2: Sper sa va ajute postul meu, deoarece si eu si tatal meu am intampinat probleme la masinuta noastra cu luminile, bateau foarte prost ca niste lumanari wacko.gif , si ne chinuiam cand plecam la drum si d'abia vedeam mad.gif nici 5 metrii nu cred ca bateau.
PS3: Am folosit becuri ELTA normale de 55W cumparate din Rahova( M-tii Carpati) cu 10 RON, se vad placut ( alb) smile.gif . !!! Renuntati la becurile ALBASTRE !!!

Scuze daca am scris incorect undeva, dar ma cam grabesc si trebuie sa plec, o sa editez postul mai tarziu daca obserb vreo greseala blush.gif .

Succes la schimbarea becurilor! .... am uitat sa va spun ca s-ar putea sa va juliti(zgariati) putin laugh.gif , dar trece tongue.gif !

This post has been edited by pimP: 13 Feb 2011, 17:28


--------------------
- - - - -
Piese / Consumabile la preturi mici mici :) => http://www.reno.ro/Piese-auto-la-preturi-mici-pentru-Dacisti-Renoisti-t253454.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 13 Feb 2011, 17:37
Post #328


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Numai la mall se regleaza becurile mai nou? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pimP
post 13 Feb 2011, 17:41
Post #329


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 10 February 09




QUOTE(Adrian00 @ 13 Feb 2011, 17:37)
Numai la mall se regleaza becurile mai nou? radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*


"Va duceti intr-o parcare din MALL,centru comercial,etc[ eu am ales LIBERTY CENTER] " -> asta am spus, deci poti si in spatele blocului smile.gif. Dar intr-o parcare subterana ma refeream ca nu te deranjeaza nimeni si ai oarecum si lumina si intuneric radmasa.gif .... acum fiecare face cum vrea biggrin.gif , a fost un sfat tongue.gif si in + ca dureaza putin vreo 20 de minute laugh.gif, si nu deranjezi mult blush.gif ....
PS: La mine se vede ca un fel de oval[ de lumina, nu stiu cum sa ma exprim si explic]( de sus in jos) in far chiar in mijlocul lupei, si asa stiu ca s-a vazut si cand era masina noua, deci cand se vede ala ar trebuie sa fie reglate farurile bine biggrin.gif

This post has been edited by pimP: 13 Feb 2011, 17:46


--------------------
- - - - -
Piese / Consumabile la preturi mici mici :) => http://www.reno.ro/Piese-auto-la-preturi-mici-pentru-Dacisti-Renoisti-t253454.htm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 13 Feb 2011, 17:58
Post #330


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




sper ca stii ca ai muncit degeaba nu? Becurile se schimba foarte simplu, nu cum le-ai facut tu. Becurile intra doar intr-o singura pozitie in far, ca de aia au clema aceea pe soclu. Ce i-ai facut tu cu invartitu, ala nu se numeste reglaj, ci fixare. Tu doar le-ai fixat in soclul din far. Clema aceea este pozitionata la ora 17 pe soclul din far. In alta pozitie nu ai cum sa il pui.

Reglajul farurilor se face altfel. Fiecare far are care un surub deasupra de reglaj pentru motorasele lupelor, care urca si coboara lupele. Iar modul de reglare este descris intr-un tutorial pe aici pe forum unde se explica tot procedeul, distantele masinii fata de perete, centrul farurilor fata de perete, unde trebuie sa bata fascicolul de lumina, etc.

13 Feb 2011, 18:03:
LE: asta e procedura de reglare pt faruri.



This post has been edited by skorpio_bog: 13 Feb 2011, 18:03

Attached File(s)
Attached File  Reglare_faruri.pdf ( 166.61k ) Number of downloads: 228


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 05:48
Dacia