Cum se schimbă becul de fază scurtă, Megane 2
![]() ![]() ![]() |
Cum se schimbă becul de fază scurtă, Megane 2
ghertzoi |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|||
SorinCT |
![]()
Post
#32
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Am schimbat si eu 2 becuri. Foarte bun ghidul chiar daca n-am fost eu prea atent la el si m-am chinuit cu sarmulitele alea pe acolo. Tine-o tot asa!
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
vid313 |
![]()
Post
#33
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Am schimbat si eu becul pentru faza scurta stanga (partea soferului) Philips H7 12972, care s-a ars, cu un bec identic Philips H7 12972 (22 lei toata afacerea).
1.Am dat roata jos pentru a-mi facilita accesul la locul muncii si pentru a putea arunca o privire acolo, fiind prima data cand am facut lucrul asta. 2.Am scos primul capac prin invartire putin spre stanga dupa care l-am tras afara. 3.Am scos si al doilea capac, tot prin invartire spre stanga, am apucat bine de el, pentru a nu-l scapa in bara si l-am tras afara. 4.Am ajuns la bec, care este prins in doua cleme sus si jos. Am tras/putin invartit de el si a iesit. Putin mai greu am scos mufa din el dar pana la urma a iesit. 5.Am facut un test cu becul ars pentru a-mi face o idee cum se prinde la loc. 6.Am pus becul nou in mufa si l-am pus in locasul lui dupa care l-am apasat pana a facut clancul respectiv. 7.Am facut un test, s-a aprins si merge perfect. Lumineaza la fel ca cel ars, poate putin mai tare dar avand in vedere ca cel ramas pe dreapta are aproape 3 ani e normal, cred, sa fie o foarte mica diferenta intre ele. Asta la testul pe perete. Astept noaptea pentru a putea face si un test la drum. In concluzie nu este mare inginerie schimbatul becului, faza scurta, deci o poate face oricine in fata casei/blocului fara nici o ustensila suplimentara. Mi-a luat cam 30 min cu scosul/pusul rotii si a capacului rotii, iar becul in sine l-am schimbat in max 1 min, pentru ca sistemul, cel putin la facelift este foarte simplu. Becul se poate pune intr-o singura pozitie deci nu aveti ce sa gresiti. Multumesc reno.ro (tuturor membrilor care compun comunitatea) pentru toate explicatiile clare pe care le gasesti despre operatiunile de intretinere si problemele inerente aparute pe parcursul vietii masinii! |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#34
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Sfatul meu ar fi sa nu va mai complicati cu roata. Luati volan maxim stanga/dreapta si aveti tot locul din lunme.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
VIPESUL |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 30 August 08 From: m ![]() |
salut ma bag si eu un seama cu un comentariu incercati cand schimbati becurile sa nu le atingeti cu mana nu e vorba de murdarit dar de pe mana se ia orice ar fi unsoare grasime transpiratie stiu eu, care reduce din durata de viata a becului credeti-ma am patit-o pe pielea mea si isi pirde becul si din putere
|
--------------------
m
m
m
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#36
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Din putere...adica din luminozitate...asta e ceva normal odata ce este mizerie pe el...Dar nu am inteles de ce zici ca durata de viata scade? Ce treaba are? Sau cum poti sa explici ca eu momentan nu imi explic..
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
gasit pe un forum - to be or not to be??
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
19vik |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe alt forum scrie asta:
"Halogenul atinge temperaturi foarte mari care pot sparge sticla prin incalzirea excesiva a grasimii pe care o lasa degetele", adica exact contrariul (grasimea arde si creste local temperatura). Nu stiu care o fi adevarul, dar stiam ca pe toate ambalajele becurilor cu halogen scrie sau e un semn de avertizare sa nu atingi sticla cu degetele, nu ca sa nu o murdaresti ci tocmai pentru ca grasimea din piele dauneaza. This post has been edited by 19vik: 29 Oct 2008, 22:50 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
vid313 |
![]()
Post
#39
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Asa este, aveti dreptate.
Si pe cutia becului cumparat de mine este semnul ce arata clar ca nu este voie sa se atinga direct sticla becului si mai este o pictograma cu doua manusi, deci cred ca ne sfatuiesc sa folosim manusi, din acelea chirurgicale presupun, din cate imi dau seama din desen. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
19vik |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu chirurgicale ci din bumbac. Alea chirurgicale au talc si murdaresc sticla.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#41
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Se pot înlocui becurile și fără ajutorul mănușilor, trebuie doar grijă și răbdare.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat becul pe partea stinga saptamina trecuta cu unul Philips VisionPlus.
Azi s-a ars si asta. Unde gasesc becuri Osram sau ce alte marci recomandati. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
La Metro si BricoStore gasesti toata gama de Osram
QUOTE(19vik @ 29 Oct 2008, 23:28) Eu am folosit manusi de unica folosinta din plastic. Obisnuiesc sa pastrez un pachet in portbagaj pentru a evita mirosul de motorina pe maini dupa alimentare. Sa vedeti ce fete dispretuitoare fac unii cand ma vad scotandu-le la pompa! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Decefalus |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 4 December 07 From: CLUJ ![]() |
Buuun... eram in parcare la Cora si imi zice un domn binevoitor ca am un bec ars (eu ma plimb cu ele aprinse si ziua). Daca tot eram la Cora zic imi iau si bec de aici. Ma duc la raionul auto si ma uit eu si ma uit si nici un H7 normal... doar Osram CoolBlue 36 Lei bucata. Iau 2 ca sa-l schimb si pe cel care mergea inca. Ajung acasa si in 25 minute le-am schimbat (multumiri pt tutorial )... dar sincer acum la lumina nu par nici Cool si nici Blue
![]() Oare are vreo legatura cu arderea becului faptul ca tocmai iesisem din spalatorie?? Iar becul "ars" nu are filamentul intrerupt cum aveau altele pe care le-am schimbat... si e hella.. oare sa fi fost cel original de pe masina? |
--------------------
Renault
Megane II
1,5DcI Hatchback 2003
|
|
Hack |
![]()
Post
#45
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
QUOTE(Decefalus @ 7 Nov 2008, 16:06) Oare are vreo legatura cu arderea becului faptul ca tocmai iesisem din spalatorie?? Iar becul "ars" nu are filamentul intrerupt cum aveau altele pe care le-am schimbat... si e hella.. oare sa fi fost cel original de pe masina? Nu are nici o legatura spalatul cu becul ars, decat daca ai farul crapat si a ajuns apa pe bec, ceea ce e putin probabil. Din cate stiu becurile cu care vine Megane-ul din fabrica sunt Osram, dar probabil ca acest aspect difera in functie de anul fabricatiei si de tara unde este fabricata masina. |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
aqua |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare
cum se scoate mufa cu bec din far ??? am desfacut cele doua capace si nu reusesc sa scot becul...mi-am rupt mana pe marginile alea din aripa pana la urma e vb doar de tras de mufa sau e vreo miscare speciala, am tras, am invartit, in stg in dr , in sus in jos, si nimic frate, nu se misca de acolo, precizez ca nu trag de acel cadru romb de metal ci chiar de mufa acum nici nu mai reusesc sa pun capacul farului inapoi ca n-am loc sa ma invart am inteles de aici ca pe 2.2 nu mai are cleme,doar se trage de el si de unde as putea gasi un bec pt inlocuit faza scurta H7? merci This post has been edited by aqua: 13 Nov 2008, 18:04 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
mars |
![]()
Post
#47
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Be c gasesti la orice magazin de piese auto sau supermarket gen Cora, Carrefour. Iar de scos alea, citeste mai sus. Si eu am gasit azi becul ars pe partea stanga, maine ma ocup de el.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
aqua |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
tocmai asta e, am citit, am fost jos si nu am reusit sa scot mufa din far
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
Hack |
![]()
Post
#49
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Trage bine de ea ca iese!
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
eu le-am scos fara probleme, incearca sa misti de mufa si lateral (adica nu doar sa tragi in spate) ca trebuie sa iasa.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
mars |
![]() ![]()
Post
#51
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Deci aseara aveam un bec ars. Buuuun, azi dimineata si cel din dreapta dus. Le-am schimbat singur pe amandoua, Narva de 20 lei/bucata. Multumit de lumina.
Acum, ma intreb: sa crape ele asa, singurele, dupa doi ani, la diferenta de cateva ore? Prin simpatie, telepatie? E posibil sa existe o cauza care sa le fi cauzat moartea? Ieri masina a fost in service pentru schimbare bujie si bobina inductie... This post has been edited by mars: 14 Nov 2008, 19:25 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#52
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
am schimbat azi ambele becuri de faza scurta.am pus Philips Vision Plus (75 ron setul) si surpriza ... cele originale in loc sa fie Osram cum ma asteptam erau tot Philips doar ca aveau alt cod de 3 cifre pe ele .
This post has been edited by adrian mgn: 21 Nov 2008, 13:12 |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
Urswul |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-am schimbat becul de pe faza scurta, dreapta, Osram era cel "original", am sunat la Ipso -45 ron un bec, la Cobalcescu era 40, am fost in Carrefour si mi-am luat bec Philips cu 16 ron
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II
2006
- B-40-GOL Confort Privilege, 1.6 16v, 115 CP, 2006 si 29000 km
|
|
Geo_97 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 January 08 ![]() |
Si eu am schimbat saptamana asta becurile pe faza scurta la meganul din semnatura. Prima data s-a ars cel pe partea dreapta si dupa o zi cel de pe stanga.
Trebuie sa cumpar din nou becuri de rezerva si am vazut in magazine becuri pe care scria: Becuri Xenon Blue Silver H7 - 12V60/55W. Intrebari: 1.Sunt bune de ceva? 2.Dau o lumina albastruie? 3.Sunt mai bune (mai puternice) decat halogenele normale? 4.Exista ceva riscuri la instalatia electrica? Multumesc mult pentru ajutor. |
--------------------
Renault
Megane Estate 2.2
09.2007 Privilege 1.6 16V
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#55
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
dupa 1 an, o luna si 4 zile mi s-a ars si mie becul de pe partea stinga. o sa le schimb pe amindoua asa ca multumesc anticipat pentru tutorial.
nu am vazut nici un sfat hotarit de genul "ia becuri <din alea>", asa ca o sa ma las in seama inspiratiei din magazin, miine. parca m-ar tenta sa pun unele cu lumina alba, gen xenon (am vazut niste philips xenon-nu-stiu-cum). apropo: azi in cora numai 1 model avea pe el "omologat rar" si "filtru UV". celelalte nu ziceau nimic despre asta. manualul cere becuri cu filtru UV pentru a preveni ingalbenirea plexiglasului farurilor. a doua zi: am pus pina la urma becuri osram silverstart (cod 64210svs, cele originale erau 64210). silver pe naiba ... lumina galbena ![]() observatii legate de cele scrise mai sus: nici o sansa sa pot schimba becul din dreapta pe sus. am scos furtunul de la rezervorul de lichid pentru spalat parbrizul dar nu am avut pe unde sa bag mina. e o mataraie de cabluri si tuburi acolo. pina la urma partea cea mai grea a fost sa scot mufa de pe becuri, de bine de rau (zgirieturi si lovituri la miini) restul a mers mai usor. becul din dreapta inca functiona. dupa ce am reusit sa scot mufa de pe el ... nu mai avea filament! daca nu ar fi fost frigul, ceata si noroiul de pe capacele exterioare, ar fi mers mult mai usor totul: multumita tutorialului stiam exact ce sa fac (manualul e slab). This post has been edited by Rimio de Vassur: 30 Nov 2008, 17:52 |
--------------------
.
.
.
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#56
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
o mica completare pt. extragerea becului de pe partea dreapta:
din cauza faptului ca firele sunt scurte si mufa nu ajunge pana la gaura din pasajul rotii si mai ales daca se schimba prima data mufa e cam intepenita facand extragerea becului aproape imposibila cu o singura mana ... se poate directiona cu gruja becul in sus pe langa furtunul mobil de la stropitorul de parbriz , efectuata schimbarea acolo sus ( e mult mai usor) apoi coborat becul cu atentie jos si montat apoi in far cu mana bagata prin gaura aceea. pe partea stanga nu e necesar nici un artificiu de acest gen deoarece firele sunt suficient de lungi pt. a putea cobora becul aproape de marginea gaurii si pt. a lucra cu doua maini. |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
ghertzoi |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
![]() This post has been edited by ghertzoi: 3 Dec 2008, 22:03 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#58
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
scuze pt. plagiat
![]() |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
BMC filters-Chrome window trims-Xenon
- Smoked taillights Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
aaddrryyss |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 26 June 07 ![]() |
Off...greu e prima data...
Azi a fost un frigulet ceva mai puternic, asa ca toata ziua m-am eschivat de a merge afara la masina ca sa demontez nenorocirea de bec. In cele din urma mi-am facut curaj si am mers in parcarea subterana de la Cora Militari (spatiu cat de cat acoperit, iluminat, etc) Pasul I, becul ars fiind pe stanga, am bracat rotile maxim drepata, si m-am napustit asupra capacului de la pasajul rotii. Blesteme cumplite. Mi-au trebuit vreo 20 de minute pana l-am convins sa cedeze. La final aveam mainile inghetate bocna, ma dureau unghiile de la mana drepta, si eram balta de sudoare in rest. Dupa asta, au mai fost necesare inca vreo 5 minute de sfortari pentru al doilea capac, cel de la far. Ajuns aici, eu n-am inteles in ruptul capului cum ati reusit voi restul sa bagati mana prin gauricea aia inghesuita. Mi-am flexat bratul in fel si chip, m-am zgariat, julit, taiat, dar n-a fost chip sa iasa ceva util. In primul rand nu aveam loc din cauza rotii sa tin cotul si umarul asa cum ar fi fost nevoie ca sa ajunga palma si degetele in pozitiile necesare. Mi-am inghitit nervii si am purces la recuperarea cricului din portbagaj si a cheii de prezoane, cu gandul sa dau roata jos, injurand in gand ideea geniala de a fi nevoit sa te lupti cu roata de rezerva pentru a putea ajunge la cric. Mi-am slabit deci cele 4 prezoane pana la punctul cand puteau fi rotite cu mana, apoi am ridicat toata hardughia in sus pe cric. Odata ajuns in punctul asta am constatat ca roata s-a lasat suficient de mult in jos (sau caroseria a fost urcata cum preferati) incat acum aveam suficient spatiu de manevra, fara a mai fi necesara demontarea efectiva a rotii. Am inceput deci sa trag cu nadejde de bec si sa rotesc de el in fel si chip, si la captaul 10 minute de sfortari inutile m-am ales doar cu o noua taietura la un deget. Pont pentru toata lumea: cititi cu atentie post-ul user-ului "Bifeaza" din prima pagina a topic-ului, si luati aminte bine la poza in care a incercuit bucata patrata de metal de care NU TREBUIE SA TRAGETI. Doar o sa va taiati la degete. Am prins in cele din urma zdravan de mufa, si intr-un glorios final m-am aflat cu becul in mana, extras din lacasul lui. A urmat nebunia: am pus la loc capacul exterior, am dat masina jos de pe cric, am bracat rotile spre maxim stanga ca sa nu se poata umbla acolo, dupa care am intrat in magazin cu "decedatul" in mana, cautandu-i un inlocuitor. Am gasit 2 chestii: "GeneralElectric" la 23 sau 24 lei (aparent fabricate in Ungaria) si "Lampa" la 10 lei, fabricate in China (go figure...la asa nume...). Am insfacat 2 bucati GE, am asteptat la coada cam 35-40 minute pentru niste nenorocite de becuri, si odata intors la masina am inceput iar cu sublima placere: ridicat din nou masina pe cric, scos capacul exterior, infipt becul la locul lui (cu mana nu l-am atins pe sticla, insa l-am atins de cam toate restul chestiilor ce se gaseau in gaura (margini, fire, capacele, pereti de plastic, the lot). Am infipt si mufa, si MERGE !!! Am pus cu bucurie capacele la loc, dat jos de pe cric, am savurat victoria in timp ce ma spalam pe maini de jegul adunat (la cat de inghetate aveam mainile numai apa rece nu imi mai doream), dupa care hopa-sus in masina ca sa-i dau bice spre casa. Dupa 5 metri parcursi am realizat monstruozitatea. Uitasem prezoanele slabite, de cand intentionasem sa dau roata jos de tot. Iar lupte cu roata de rezerva ca sa pot lua cheia, iar murdarie pe maini... De la inceput pana la sfarsit mi-a luat cam 2 ore. Cand ma gandesc cat somn puteam sa trag in rastimpul asta... Daca m-ar fi prevenit cineva de la inceput prin ce urmeaza sa trec, mergeam la un service. In 10 minute era probabil treaba rezolvata, fara atata varsare de sange (la propriu). Pe de alta parte, optiunea asta nu ar fi fopst realista deloc. Unde mai gaseam eu service cu oameni cu chef de munca la ora 18 pe 30 Decembrie... Asa ca am invatat 2 lucruri: cum sa-mi schimb nenorocitul de bec, si sa nu mai lucrez cu mainile inghetate, ca nu merge treaba deloc. Acum pastrez cel de al doilea GE in torpedou. Abia il astept si pe Philips-ul de pe partea dreapta... This post has been edited by aaddrryyss: 31 Dec 2008, 00:17 |
--------------------
Dacia
1410
2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
|
|
elro |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Azi mi sa ars si mie becul de pe partea dreapta.Cum afara a nins si peste tot era ud,am cautat un loc mai uscat si la soare,am parcat masina in asa fel sa-mi bata soarele in spate,am scos cricu-l, cheia de roti(fara sa ma ating de roata de rezerva)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maine o iau de la capat ![]() Deci trebuie sa trag de bec in jos? This post has been edited by rcosmin: 5 Jan 2009, 17:54 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:40 |