Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme directie, Trange cand stanga cand dreapta

shaolin_taval
post 18 Sep 2011, 20:14
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Salutare,
Am o mare problema la masina din semnatura.Am schimbat ambreiajul de paste si de atunci nu mai reusesc sa ii fac geometria.Am incercat la diferite service-uri(in total 7 sau 8 geometrii) si aceelasi rezultat:masina trage in partea stanga.
Am schimbat recent urmatoare:
-cap de bara si bieleta pe ambele parti;
-bucse bara stabilizatoare;
-amortizoare fata ambele;
Si trage in continuare in partea stanga.Am luat la strung si discurile deci nu freaca nu infraneaza nimic rotile.
De fiiecare data cand plec de pe loc sau cand merg in trafic volanul meu vireaza singur in stanga (am atasat si o poza)IMAGE_012.jpg ( Size: 492.61k ) Number of downloads: 1352
.Nu mai stiu ce sa ii fac.Masina este instabila rau de tot si imi este si frica sa merg cu ea.Imi este si frica sa nu agat vreo bordura sau sa lovesc pe cineva.Asta seara am vazut mai nou un fel de joc in volat.La peste 60 km/h se misca foarte usor volanu stanga dreapta si daca iau mana pur si simplu se duce in stanga brusc.Maine vreau sa schim si pivotii cu basculele.Sa fie de la ele?Nu mai stiu ce sa fac pur si simplu imi vine sa dau cu ea intr-un stalp sa o las acolo.
La unele service-uri mi-au zis ca am cadru motor(sau cum se numeste) montat stramb si ca imi lipseste o bucsa de pe partea stanga.M-am uitat si eu si se vede ca in dreapta este o bucsa si in stanga vine direct surub.Nici nu stiu ce sa mai cred.Mi-a facut 1 milion de draci in ultimile luni masina asta.

This post has been edited by shaolin_taval: 18 Sep 2011, 20:19


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 18 Sep 2011, 22:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Pai eu zic sa nu mai schimbi nimic pana nu stii sigur.
Logica mea spune ca daca problema a aparut dupa schimbarea ambreiajului, atunci trebuie analizat ce se demonteaza pt asta si cum s-a montat la loc.

Iti dau un exemplu care nu are legatura cu asta dar sa vezi ce se poate intimpla:un prieten cu Golf 3 vine si-mi spune ca nu-i mai intra in viteze, care mai de care i-a zis ca cutia, ca timoneria. Ce-i drept avea jocuri maricele in timonerie, dar l-am intrebat ce a facut in ultima vreme si ce facuse: schimbase rotile, acestea intepenite de rugina, rezolvate cu lovituri. Acestea au cauzat deplasarea motorului si a cutiei pe tampoane (si alea cam praf) si uite asa a rezolvat problema cu schimbarea tampoanelor.

Prin urmare cauta un service serios, expune-le istoricul problemei si poate ai noroc sa te ajute. Oricum nu mai baga bani in piese pana nu esti sigur.

Este clar ca la schimbarea ambreiajului au gresit ceva si ar trebui sa-i tragi la raspundere pt asta, pai cum te duci cu o problema si pleci cu alta, parca numai in spitale se intampla asta.

Uite aici
http://www.filedropper.com/3017071-logan-manual-de-service
ai manualul de service de la golan, poate te ajuta fiind in romana, vezi pe la paginile 630-640 despre probleme legate de directie.

Nu am rabdare sa ma uit acum dar uita-te la demontarea cutiei de viteze ce se mai demonteaza, daca s-a umblat si pe la caseta posibil sa fie de acolo

Bafta!


This post has been edited by lupo_1.7sdi: 18 Sep 2011, 22:46


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Sep 2011, 10:39
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Pentru binele tau si al nostru NU mai circula cu masina pana nu este ok.

Unghiul de fuga
Unghiul de cadere
Anvelopa cu talonul rupt.

Toate acestea constatate si remediate in service adevarat nu in bombe.



This post has been edited by cj98czh: 19 Sep 2011, 11:59


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 19 Sep 2011, 12:22
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Mc pentru manual lupo_1.7sdi.Am gasit multe chestii interesante in el.
Jas2 nu am cum sa nu merg fara masina.Am mare nevoie de ea.Zii la ce service ai fost si te-au ajutat ca nu prea am timp sa caut.Mc mult o zi buna.


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Sep 2011, 15:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Ti-am pus pm...



This post has been edited by jas2: 19 Sep 2011, 15:35


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 19 Sep 2011, 17:41
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




mc dar la autosoft am fost ultima oara.Nu pot spune decat ca sunt foarte ok oamenii si au aparatura.Interesant video.O sa schimb maine pivotii cu bascule.si o sa fac geometria din nou la auto soft.pret la un service pivoti+bascula ambele 400 +150 manopera.E ok?


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 19 Sep 2011, 19:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Pai schimba ce zic ei nu ce crezi tu...
Parerea mea este ca masina ta a fost lovita in roata sau cu roata a lovit ceva(bordura,o alta masina,ceva dur oricum...)

This post has been edited by jas2: 19 Sep 2011, 19:14


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 19 Sep 2011, 21:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




ar trebui undeva unde se pricep masurate distantele intre lonjeroane, cadrul verificat etc. sunt puncte intre care se poate masura... s-ar putea sa fie o problema de structura si tu schimbi degeaba toate piesele.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 19 Sep 2011, 23:03
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




masina nu a fost lovita,cel putin de cand e la mine(de 5 ani).Nu am luat borduri gropi etc mai tare in ultimul timp.De cand am montat ultimul kit de ambreiaj nu imi mai iese geometria.Si acum dupa ce am schimbat si bucse si amortizoare si tot ce am scris mai sus se comporta mult mai rau.in loc sa se rezolve din chestii la masina asta am vazut ca de fiecare daca cand schimb ceva se duce dracu alt ceva.


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 19 Sep 2011, 23:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




S-ar putea sa aiba dreptate cei care ti-au spus ca ai cadrul motorului stramb, la demontarea cutiei se da jos si poate nu l-au pus la loc cum trebuie. Alte elemente legate de directie care se demonteaza la schimbarea ambreiajului (pt. asta automat se da cutia jos) sunt: bieletele de directie, conducta de directie asistata (daca are asa ceva) , fixarile casetei de directie.
Astea 4 elemente trebuie verificate in primul rand daca au fost puse la loc cum trebuie, altfel te chinui degeaba si bagi bani inutil.
Chiar tu ai zis ca in stanga lipseste o bucsa de la cadrul motorului, de ce nu o pui pt ca ma gandesc ca este cel mai ieftin element din ce ai inlocuit pana acum?


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 21 Sep 2011, 09:32
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




La 1-2 service-uri au zis ca lipseste acea bucsa.dar cand au cautat sa o cumpere zic ca nu o gasesc in baza de date ca nu ar exista ca asa e modelul fara bucsa etc.Sa presupunem ca ar fi din bascula si pivoti.Poate face asa de urat si sa fie asa de instabila?
Am dat comanda de bascule cu tot cu pivoti vin astazi si o sa le inlocuiesc diseara sau maine dimineata.

This post has been edited by shaolin_taval: 21 Sep 2011, 09:33


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Sep 2011, 17:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




ai grija la montaj.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 21 Sep 2011, 17:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Daca cumva cauza instabilitatii vine de la puntea din spate ?
Te-ai gandit ?
Ce se intampla in spate se rasfrange in fata...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 21 Sep 2011, 18:16
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Se simte in volan.si simt la viteze mici chiar pana in 60 de km.stiu cum e sa imi fuga de spate:d.Si au tras baietii la service de toate 4 roti,au verificat si bara din spate nu au gasti nimic joc.Maine bascule +geometrie la autosoft si vin cu raspuns.
Numai bine.

22 Sep 2011, 19:10:
Am fost azi sa schimb basculele.Am reusit sa schimb doar o bascula pe dreapta ca aveam treama si trebuia sa plec urgent.Dupa ce am schimbat bascula volanul sta mai rau spre partea stanga si trage foarte rau in partea dreapta.atat de rau incat nici nu am putut sa merg cu masina.am lasat-o in garaj si ramane sa revin maine sa schimb si pe partea cealalta.e normal sa se duca dracu totu dupa ce am schimbat o bascula si sa nu mai fie macar la fel ca directie si satraga mai rau?se si vede ca rotile nu mai sunt paralele.

This post has been edited by shaolin_taval: 22 Sep 2011, 18:10


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 22 Sep 2011, 20:46
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Pai trebuia sa faci si unghiurile...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianmitea
post 23 Sep 2011, 10:36
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 October 10
From: Sibiu




Verifica si circuitul de la servo directie nu tiau ofturat vro teava sau vrun furtun. sincer la cate ai facut nu stiu ce sa mai zic


--------------------
reault megan 2001 - SB 06 UCG
Megane 1 ph 2 an 2001 1.6 16v 135000+ km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 23 Sep 2011, 22:08
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Am revenit asa cum am zis acum 2-3 zile.
Am schimbat bascule+pivoti pe ambele pariti.1 surub blocat taiat cu flex ramas masina o noaptea in service nebunii etc 2 zile a durat ca in povesti.
Facut geometrie la autosoft baieti de nota 20.
Rezultate:
-trage iar,volanul nu mai sta la fel ca intainte de mult in stanga dar sta.
DAR in plus au aparut urmatoarele bonusuri:
troncane ceva cand plec dupa loc,cand pun frana cand dau cu spatele etc se aute niste troncaneli in podea.
-cand pun frana mai brusc pe la vreo 70-80 km roada din dreapta freaca pe sasiu.a inceput sa imi distruga cauciucul (cauciuc nou nout) si distanta dintre capul de la prag si cauciu din dreapta este mai mica decat cea din stanga.
PLUS CA s-a rupt racordul de la teavea de esapament si ma lasa si ambreiajul din jou(ar fi al 3 lea asta care il montez acum in ultimul an).
Nu conduc sportiv nu dau scarturi nu sunt un maniac.Sunt un om normal la 24 de ani cu tensiunea 20 ,170 de baitai pe minut si astept raspunsul pentru o posibila operatie la inima.
Ce sanse sunt ca nenorocitii aia sa fi uitat/pierdut bucsa aia de am scris mai sus de ea de venea pe cadru de la motor sau cum dracu se numeste sau sa fi pus cadrul stramb?
Imi cer scuze daca am scris aberatii dar asta e singurl loc unde pot sa ma descarc,cateodata imi vine sa ii strang de gat pe aia de la service-uri pt modul in care isi bat joc de mine/noi si pentru felul aberatiile care le zic cateodata:"Cred ca e de la aia/Ce vrei nene nu e masina noua/Asta e boala lor/De ce nu o vinzi si iti iei alta etc .
Numai bine.
Am uitat sa adug ca am cauciucuri 185/65/r15 mai are cineva pe 65? e normal sa atinga?

This post has been edited by shaolin_taval: 23 Sep 2011, 22:19


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Sep 2011, 23:10
Post #18


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu, nu este normal ... prin iunie am vazut in Bulgaria un polonez cu un megane 1.2 si avea 195X65X15 .... si daca a ajuns din polonia pana in Bulgaria .... nu cred sa fi avut probleme ... cumantul meu a avut 205X45X16 .... si nu a avut probleme ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 24 Sep 2011, 20:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Eu tot nu inteleg...
De ce pleci din service,dupa ce ai facut unghiurile,cu volanul stramb ?
Ceva nu se leaga...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 24 Sep 2011, 23:05
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Am pus un desen ca sa puteti sa intelegeti mai bine:scan.jpg ( Size: 774.33k ) Number of downloads: 1236

-roata din dreapta este mai aproape de prag si imi freaca cand pun frana mai tare
-roata din stanga este mai departe de prag
-volanul sta virat spre stanga cand merg,
-la geometrie au zis ca nu are cum sa traga.
Pt jas2 nu e prima geometrie de cand am problema asta.REPET de cand am schimbat abreiajul si s-a umblat la cadru sau cum se numeste de atunci am facut cu asta de ieri 9 geometrii la diferite serviceuri.si de aici a inceput toata nebunia schima aia fa aia e de la amortizoare e de la bucse o fi de la bascule etc.am schimbat tot pe fata.dar aia nu vor sa inteleaga ca este pus stramb cadru sau ii lipseste bucsa din stanga.Mi se pare logic ca e pus strab cadru atata timp cat eu in partea stanga imi intra lejer degetul pe langa cauciuc si prag si in drepata nu pot sa bag decat varful.o sa fac maine niste poze si la roti.
Acum am stat si m-am gandit ca e foarte ciudat ca volanul sa se franga atata timp cat eu fac cu el drept geometria.Sa fie din caseta?

This post has been edited by shaolin_taval: 24 Sep 2011, 23:09


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 25 Sep 2011, 18:28
Post #21


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Eu am avut anul trecut o perioada aproximativ similara,in sensul ca,mergand pe drum drept,incepea sa mi se miste volanul in mana stanga-dreapta. Era o senzatie ciudata, pentru ca simteam ca pot pierde controlul directiei de mers,daca as fi circulat cu viteza mai mare. Rezultatul a fost schimbarea casetei de directie cu una sh(300 lei,200 lei montat) care merge perfect. Dar la mine a fost usor de diagnosticat pentru ca nu facusem nicio reparatie recenta la masina iar caseta de directie pierdea ulei de ceva timp si mai completam. Atentie ca sunt 2 feluri de casete de directie pe M1,eu am nimerit-o pe cea potrivita(am avut noroc).


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaolin_taval
post 28 Sep 2011, 16:00
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 27 February 08
From: bucuresti




Am revenit cu niste poze.
Puteti sa imi ziceti daca sunt bine montate flansele?Am pus si niste poze unde se vede distanta dintre roata si prag:
-poza roata stanga + flansa stangaIMAGE_022.jpg ( Size: 514.47k ) Number of downloads: 1196
flansa_stanga.jpg ( Size: 519.51k ) Number of downloads: 1145

-poza roata dreapta+ flansa dreaptaIMAGE_023.jpg ( Size: 505.37k ) Number of downloads: 1133
flansa_dreapta.jpg ( Size: 469.23k ) Number of downloads: 226

Dupa cum vedeti in stanga are loc degetul iar in dreapta intra doar varful.Flansele nu stiu daca le-a pus ultimul mecanic pe pozitie.

This post has been edited by shaolin_taval: 28 Sep 2011, 16:08


--------------------
renault megane 2002 break - OT-87-RMY
1.6 16v 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 1 Oct 2011, 11:14
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




M-am uitat aseara la fratemeu la Megane si prinderea de sus este la fel, in schimb distanta intre roata si aripa este egala in ambele parti, cam 2 degete, el avand 185/65/14. Capetele de sus ale amortizoarelor arata la fel ca pozitie.
Este o problema la roata aia, chiar daca este mai mica distanta totusi nu este normal ca la franare sa se atinga de aripa. trebuie verificata prinderea fuzetei, pivotului sau ce o mai fi pe acolo astfel incat roata sa fie la nivel cu cealalta.
Din ce am vazut prin manual unele unghiuri se regleaza dar altele nu deoarece depind de elementele constructive ale masinii. Ori daca unul din asta din urma este gresit din cauza unui montaj gresit sau unei piese atipice cu alte dimensiuni, indiferent cate geometrii vei face (ele ies bine) masina tot nu va merge drept ( post-336-1110552475.gif am vazut un caz cand cineva a bagat bani mult intr-un motor si nimeni nu-i dadea de cap din cauza ca i-au fost puse fise atipice la bujii, dar astea ieseau de obicei din discutie pt. ca erau noi cum spunea el).

Intr-un cuvant eu zic sa te interesezi de un service bun, nu neaparat in bucuresti, pt ca nu prea este normal ce s-a intamplat la masina ta si aici pe forum este cam greu de rezolvat, este o problema complexa.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 13:59
Dacia