Pornire grea la cald
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea la cald
Stanciu_Paul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 30 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Stepway
2013
|
|||
misu_imv75 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 18 May 07 From: Craiova ![]() |
Aceeasi problema am avut si eu pornea la a2-a apasare de buton la cald si facea din ce in ce mai des, am schimbat senzorul de la axa cu came si s-a rezolvat ....150 ron si 1/2 ora munca. Bafta
|
--------------------
Renault
Megane
2004 ,1,5dci
|
|
Stanciu_Paul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 30 September 11 ![]() |
Salut! Am rezolvat si eu acum 1/2 de ora. Am inlocuit senzorul de la axa de came si nu a mai facut nimic. Acum astept sa o pornesc putin mai tarziu sa vad daca mai face.. eu am luat un senzor de la dezmembrari si am dat 10 lei:D acum sa vad si cat de bun este..dar acum la banii astia e pomana curata. Multumesc oricum pentru sugestie si ajutor.
|
--------------------
Dacia
Stepway
2013
|
|
mihai break |
![]()
Post
#4
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
si la mine se manifesta ceva asemanator prima pornire perfecta dupa ce sta nitel o ia dar mai la multe rotatii sa fie tot senzoru de la axa?
nu am nici un mesaj la bord |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|
TheSting |
![]()
Post
#5
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Deci va dau aici un raspuns si o rezolvare.
Raspuns : Datorita ca aceasta masina megan 2 a fost in primul rand contruita pt siguranta apoi pt performanta si de abia pe 3 pt fiabilitate mai se intampla si anomalii ,e drept ca sunt rare cazurile dar sunt. De vina este senzorul de la axa cu came datorita materialului din care este facut datorita caldurii pe care motorul o emana destul de rar cam 10 % se intampla ca senzorul sa-se deformezefoarte putin ceea ce face ca acesta sa dea o eroare,eroare care se transmite cu sintomul pe care l-ati simti cand masina este calda nu porneste din prima. Masina poate merge si cu aceasta anomalie dar cu timpul va face din ce in ce mai des si va devenii deadreptul stresant. Rezolvare : Inlocuiti acel senzor . De preferabil acesta ar fii mai ok daca este nou dar puteti acgezitiona si unu la mana a 2 a deoarece cum am zis si mai sus doar 10 % din masini au aceasta problema si sunt sase scazute sa nimeresti unu la fel de stricat. Timp reparatie: Un amator ale mecanicii poate face aceasta operatiune in 1-1 si jumate , iar o persoana cu cunostinete medii nu ar trebuii sa-i ia mai mult de 30 min. Succses si sper ca raspunsul meu sa-va fii fost de folos. P.S De preferinta inainte sa schimbati senzorul incercati sa-l curatati pe "DAR foarte usor" poate isi revine. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
clr |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca la senzorul ax cu came curatarea este "frectie la picior de lemn". Singura solutie viabila este inlocuirea, mai ales ca pretul lui nu e unul prohibitiv.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Stanciu_Paul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 30 September 11 ![]() |
Senzorul este la pretul de 167lei, eu l-am inlocuit cu unul de la dezmembrari dupa un logan si m-a costat 10 lei, iar acum masina porneste fara probleme. Se poate sa aiba dreptate intr-o oarecare masura si TheSting cu curatarea pentru ca eu am fost cu o zi inainte sa schimb senzorul la un servis si baietii de acolo mi-au desfacut distributia si mi-au curatat putin senzorul. Dupa terminarea asamblarii pieselor respective, am facut proba si la rece si la cald cu masina,tinand-o pornita aproximativ 1/2 de ora,dupa care am oprit-o si pornit-o de mai multe ori si am constatat ca nu mai avea probleme. Dar dupa 3 ore de stat in fata blocului cand am vrut sa o pornesc a inceput sa faca iar probleme. Referitor la mesajele din bord; imi aparea "INJECTION FAULT" dupa mai multe rateuri la pornire, dar am pus problema pe seama pompei de amorsa care nu mai amorsa. Am schimbat-o si nu a mai aparut nimic. In schimb acum nu-mi dau seama de ce sunt bule de aer pe conducta care trece prin pompa de amorsa. dar se va rezolva si asta.
|
--------------------
Dacia
Stepway
2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 01:45 |