Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chemare in service motor 1.2 16v, are idee cineva ce serii de motoare sunt?

blazzaj
post 29 Sep 2011, 22:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Salutare,

Are cineva idee ce serii de motoare cheama astia in service?

A spus cineva ce se intampla cu modul de functionare al motorului daca nu schimba piesele, pentru care se face chemarea in service, sau care sunt simptomele la motoarele cu probleme, cum se manifesta mai exact?

Eu am avut doar urmatoarele probleme, masina de 2 ani ma terminat nervos:

Curgeau injectoarele , ramaneau putin deschise si masina fiind innecata nu pornea decat daca scoteam bujiile si se usca putin in capul pistonului.

Eu la masina am schimbat pe banii mei urmatoarele:

Injectoare toate 4 bucati, apoi iar toate la 6 luni pe garantia lucrarii - defecte si acestea, acum 6 luni mi-a cazut catalizatorul la 86.000 km.

La catalizator s-au strans toti ca nu au mai auzit asa ceva, pana in 180k-200k km sa se schimbe catalizator.

Am intrebat si eu in service, de ce schimb eu bujii si injectoare la motorul asta in dusmanie?

Raspuns de om nepriceput, mecanic atoatestiutor: combustibilul?
Cand nu stii, nu te pricepi pui placa asta. Pai cine sa stie, daca eram inginer motorist nu mergeam la ei sa le dau bani, nu?

Adica a mers foarte bine 2 ani cat tine garantia nu face nici o problema si la 6 luni dupa aceea sa topit , spart si ajung in toba finala ceramica din catalizator, de mi-a aparut CHECK EMISIONS , pe display la calculatorul de bord. Injectoarele se strica si imi spune ca se stria partea electrica la ele , sunt proaste, am intrebat : a mai aparut cuiva problema asta, pentru ca am asteptat 1 luna dupa ele, nu erau in romania, la Serus nu se mai schimbasera vreodata la motorul asta injectoarele. Le-am spus ca am pus in cele 6 luni de la schimbarea injectoarelor prima data, benzina de minim 98. Dupa ce m-au prostit mecanicii lu' peste ca arde mai complet si are putere mai mare - si eu evident biban am pus botu' - alt mecanic tot de la Serus mi-a spus ca nu are domne importanta. In fine sunt total nemultumit, tamponul hidroelastic si cel antirasturnare trebuiesc schimbate, la cat e de mare motorul asta, rupe compartimentul motor. Sper doar ca in iarna asta sa imi porneasca iar masina, pana sa schimb prima oara injectoarele masina pornea la sfert de cheie si acum il invarte de 5-6 ori pana o ia din loc.


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 1 Oct 2011, 08:53
Post #2


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu se simte nicio diferenta, de exemplu la mine si inainte si dupa tot asa a mers motorul. Dar daca trebuiesc schimbate semiconurile de supape eu zic ca ar trebui sa ne prezentam la schimbare deoarece in ultimul trimestru din 2010 lotul a fost cu ceva hibe.. Ori erau prea tari si uza axul supapei, ori erau prea moi... Deci daca masina e fabricata in ultimul trimestru din 2010, trebuiesc schimbate.

Oricum daca va prezentati la inlocuire sa fiti langa masina si sa le ziceti sa inlocuiasca garnitura de la capacul culbutorilor nu sa puna doar silicon rezistent. EU nu le-am zis prima data si dupa 2 saptamani a dat uleiul pe afara.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 08:09
Dacia