Protectie radiator iarna, pentru modelele diesel
![]() ![]() ![]() |
Protectie radiator iarna, pentru modelele diesel
balanel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|||
balanel |
![]()
Post
#2
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Din pacate raspunsul lor a fost negativ.
Poate stie cineva de unde pot cumpara o astfel de protectie radiator, pentru masina mea. M-ar interesa si o varianta gen husa, nu doar asa gen plastic, sau alte variante. NU ma intereseaza varianta rezistenta incalzire suplimentara habitablu, din urmatoarele motive: 1. E greu de pus. Chiar daca are firele trase, tot trebuie activata optiunea din soft; 2. Nu vreau sa fortez sistemul electric al masinii. La -20 grade, cand si asa am ventilatie pe maxim, dezaburire, faruri, etc., mai pun si rezistenta aia, alternatorul o sa ma injure; 3. Ma intereseaza mersul bun al masinii, nu doar conforul meu in habitaclu. Degeba mie mi-e cald, daca motorul e rece, merge chinuit, consuma mult, se uzeaza, iar cand deschide termostatul primeste un val de lichid de racire inghetat. Plus ca fluxul de aer rece, care in mers, raceste direct blocul, nu e impiedicat de nimic sa faca asta. Asa ca, parerea mea, ca solutiile simple sunt cele mai bune. This post has been edited by balanel: 7 Nov 2012, 15:32 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
nocivel |
![]()
Post
#3
|
![]() nocivelu Group: Members Posts: 63 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt interesat. Ai gasit ceva ?
|
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCi 150
2012 Privilege
- B 36 PYO
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#4
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Astea sunt grile sau e vreun material de se pune ușor peste grilă?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
dan22y |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Banuiesc ca se aplica peste grilele existente...
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
nocivel |
![]()
Post
#6
|
![]() nocivelu Group: Members Posts: 63 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, se aplica direct peste grila radiatorului.
|
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 dCi 150
2012 Privilege
- B 36 PYO
|
|
dan22y |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Doar pentru Kangoo exista, pentru modele din gama Renault.
Pentru Dacia nu exista deloc... |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu sunt interesat de astfel de solutie. Pana acum am priponit cate o folie in bot.
Trebuie sa spun ca exista si un dezavantaj la astfel de solutii, intercoolerul nu mai este racit si se simte o lipsa de putere (probabil si un consum mai mare). Insa ma pot lipsi de acest neajuns pt a avea motorul la temperatura optima. M-am mai gandit la o solutie artizanala, sa decupez o placa de policarbonat pe marimea grilei si sa o leg cumva. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
balanel |
![]()
Post
#9
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(espacern @ 8 Nov 2012, 10:22) O varianta "eleganta"este si ventilatorul cu rezistente ceramice care se cupleaza la priza auto. Costa 17E...in Franta. @+ Am si de-ala. aeroterma-3-in-1-ceramica-12-v.jpg Dar repet, ma intereseaza si incalzirea motorului, nu doar a habitaclului. Pentru sceptici, dispozitivul de mai sus este foarte eficient, deoarece nu trage aer rece de afara, ci incalzeste aerul care e deja in habitaclu. This post has been edited by balanel: 8 Nov 2012, 12:54 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
balanel |
![]()
Post
#11
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 8 Nov 2012, 12:27) Pana acum am priponit cate o folie in bot. Trebuie sa spun ca exista si un dezavantaj la astfel de solutii, intercoolerul nu mai este racit Ce fel de folie, si cum ai prins-o? La mine intercoolerul e mai jos, la nivelul proiectoarelor de ceata. Acolo nu vreau sa acopar. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
diesel_power |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Webasto costa 1000+ Euro cu montaj cu tot.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.331 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
S-au mai ieftinit dar nu cu mult. Oricum eu nu am zis ca este ieftin, dar la ce "protectii" vrea Balanel este cea mai buna solutie.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
I-am intrebat pe cei din link-ul lui Balanel cat costa protectia pentru grila radiatorului pentru Octavia tatalui meu: 170 lei. Mi se pare cam mult pentru o bucata de plastic.
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(balanel @ 8 Nov 2012, 14:25) Ce fel de folie, si cum ai prins-o? La mine intercoolerul e mai jos, la nivelul proiectoarelor de ceata. Acolo nu vreau sa acopar. Scuze, nu vazusem reply-ul tau. Folie de plastic. Am pus doua fasii de foilie pt cele doua grile din partea de sus (in stanga si in dreapta emblemei). Insa doar cu aceste 2 fasii nu se simte vreo imbunatatire evidenta. Le-am prins pur si simplu indesandu-le in partea de jos sub grila, iar in partea de sus prinse intre capota si cheder (fasiile au ~1m lungime). Apoi am pus folie si in partea de jos, la nivelul proiectoarelor de ceata, unde se regaseste si intercoolerul. Acoperind aceasta parte, se simte o lipsa constanta de putere, nu este o lipsa mare, dar este. In felul asta am simtit o imbunatarire la timpul de incalzire al apei, temperatura care s-a si mentinut in caz de stationare la ralanti. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce probleme aveti si voi...carton taiat in ce forma vreti voi si de ce culoare vreti si invelit in scotch ca sa tina la apa nu va mai place? Ii faceti degajari sa intre aer unde vreti voi...la intercooler si oriunde altundeva.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pana cand va aparea o solutie eleganta, va prezint ce am bricolat eu:
16122012083.jpg ( Size: 630.03k ) Number of downloads: 2047 16122012084.jpg ( Size: 642.36k ) Number of downloads: 2349 16122012085.jpg ( Size: 620.17k ) Number of downloads: 2289 Totul m-a costat aproape 0 lei, imi ramasesera materialele de la alta lucrare, si am avut fierastrau pendular la dispozitie pt a taia placa la dimensiune. Rezultate: - masina pierde un pic din putere, ceea ce se simte mai mult pe autostrada, dar cum iarna nu am de gand sa merg ca la raliu e ok; - am castigat foarte multa caldura, caldura pe care o pot folosi la dezaburirea geamurilor, sau pt confortul personal; - Nu mai scade temperatura motorului atunci cand stationez cu motorul la ralanti (la asta probabil contribuie si termostatul pe care l-am schimbat acum o luna). |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#18
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
naspaaaa
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
balanel |
![]()
Post
#19
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pentru ca nu am gasit o solutie elegenta de a acoperi, ziceam ca anul asta poate il las asa.
Dar m-am razgandit acum vreo 2 zile, cand am mers la -15 grade, si, pe o distanta de 40 km, nu a crescut indicatorul de temperatura apa, decat 2 liniute din 5. Iar eu in masina am facut frigul, desi clima a fost tot timpul pe "max". Asa ca am purces la acoperirea tot cu banda adeziva a botului, partea de grila aflata intre faruri. Spre deosebire de colegul de mai sus, nu am acoperit la intercooler, in schimb, am acoperit complet partea de sus. Acum sa vedem, cand o mai scadea asa mult temperatura, cum se va comporta. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Claudiu93 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 October 11 ![]() |
DIesel_power ai incercat sa pui acele plastice pe dinauntru ? Stiu ca eu asta vara cand am vopsit grila am bagat un ziar in spatele ei pentru a nu vopsi si radiatorul . Maine am sa incerc sa imi pun si eu
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5dci Fidji Renault Clio 3 1.4 16V
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu am acces facil inauntru, ar trebui sa demontez ceva (ori bara, ori radiatorul) pentru a monta acea placa de policarbonat inauntru. Am vrut sa pot demonta placa rapid in cazul in care se incalzeste vremea.
Solutia adoptata de mine acum mi se pare cea mai la indemana, si sunt foarte multumit de rezultat ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Din ce am observat eu, radiatorul este mai jos, iar acoperind grila de sus dintre faruri nu produce vreun rezultat notabil.
Stiu, e urat, grotesc, intoarce lumea capul dupa masina mea, dar imi incalzeste repede motorul si mi-l mentine cald (aprox 4.5 liniute) chiar daca aeroterma e pornita pe treapta 2 de ventilatie. Termostatul oricat de bun ar fi (ar putea sa se intepeneasca in pozitia inchis), ca tot s-ar pierde prea multa caldura. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
balanel |
![]()
Post
#23
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Ok. O sa acopar si eu zona de la intercooler, dar numai jumatatea de sus.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
balanel |
![]()
Post
#24
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pana la urma am acoperit doar in lateralele numarului de inmatriculare, dar complet, de sus pana jos. Am lasat libera zona de sub numarul de inmatriculare, pe unde cred ca intercoolerul isi va trage destul aer.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
calcaneu |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 4 July 05 ![]() |
Eu folosesc cu succes o radiografie format mare, prinsa cu un soricel in fata radiatorului, nu se vede nimic din exterior, nu se topeste la temperaturi mari..
Cautati pe la cunostiinte/rude care lucreaza in spital, la radiologie sunt destule rebuturi format mare (rx torace/abdomen), aproximativ cat 2 coli A4. Succes ! |
--------------------
Renault Megane Break
1.9 dTI
2001
|
|
balanel |
![]()
Post
#26
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Ai putea te rog sa ne dai mai multe detalii despre cum ai prins-o de radiator, eventual poze?
Radiografii am destule eu, vechi, care nu imi mai trebuie. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
radunre |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Pierderea de putere se datoreaza reducerii cantitatii de aer la admisie in urma bricolajului, in nici un caz de la o racire defectuoasa a radiatorului intercooler. Eu recomand doar etansarea grilei dintre proiectoare, pe acolo fiind racit radiatorul in proportie de 70-80%.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Intercoolerul raceste aerul fierbinte ce iese din turbina. Daca e acoperita grila dupa mintea mea intercoolerul nu mai este racit si deci lipsa de putere. Unde am gresit in rationamentul meu ?
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Irish |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 11 September 08 From: Bacau . ![]() |
Eu am montate pe interior doua bucati de policarbonat decupate perfect pentru grila de jos si o mica parte din cea de sus ,dintre faruri .Vara le dau jos si le pun alaturi de rotile de iarna
![]() @diesel_power are dreptate ,cu cat aerul admis este mai rece, randamentul motorului va creste, si in plus cu cat aerul este mai rece cu atat temperatura postcombustie este mai mica iar stresul pieselor interne ale motorului este mai mic ducand la o fiabilitate mai buna . @radunre nu stiu pe unde se face la tine admisia ,dar eu am de la filtrul de aer un furtun care duce la o grila aflata sub masina ,in fata rotii stanga ....nare nici o treaba cu grilele frontale . |
--------------------
Renault
Laguna II
1.8 Dynamique
- BC 05 JMU
|
|
balanel |
![]()
Post
#30
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(Irish @ 17 Jan 2013, 15:02) cu cat aerul admis este mai rece, randamentul motorului va creste, si in plus cu cat aerul este mai rece cu atat temperatura postcombustie este mai mica Mie nu prea imi iese calculul asa. Cu cat aerul este mai rece, are mai mult oxigen la acelasi volum. Avand mai mult oxigen, se va injecta si mai mult combustibil. Rezulta o explozie mai puternica si o temperatura mai mare pe evacuare. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 08:21 |