Bolboroseste apa in borcan, Bulbuci in vasul de expansiune
![]() ![]() ![]() |
Bolboroseste apa in borcan, Bulbuci in vasul de expansiune
crystelu11 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Cristi Group: Members Posts: 128 Joined: 24 February 09 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Safrane Biturbo/
0766.66.45.35
Renault Safrane 2.0i
- Craiova
|
|||
ardelut |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Bujia se uda cu benzina , nu cu antigel . Ai fie un injector bulit , fie probleme cu aprinderea pe cilindrul respectiv .
In ceea ce priveste lipsa antigelului pot fi multiple cauze : un por , pompa de apa ( incearca sa vezi daca nu-i umed in zona ei ) , etc... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
MatzuJr |
![]()
Post
#33
|
![]() Matzu Group: Members Posts: 332 Joined: 13 February 08 From: Hunedoara,Calan ![]() |
Salut,azi in timp ce veneam de la munca pe autostrada s-a ridicat temp la max si s-au aprins 2 becuri in bord dupa care s-au stins.Cand am ajuns acasa am vazut urme de antigel pe racodrul ce l-am pus la filtru de aer.Deci imi scapa pe la buson,asa tre sa faca sau nu???
![]() ![]() Antigel am pus acum 2 zile si imediat cum am plecat la un drum putin mai lung tot asa s-a ridicat acul,aia stiu ca isi scoate aerul de pe instalatie,dar azi de ce l-a mai scos?? Attached thumbnail(s) IMG_20130515_152917.jpg ( Size: 983.39k ) Number of downloads: 862 IMG_20130515_152906.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 911 |
--------------------
Renault
Laguna 3 grandtour 4 control
2.0 dci m9r 12.2009
- Hd
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Eu am trecut de 2 ori prin operatiunea ce implica scoaterea aerului din instalatia de racire. Am pornit masina si am lasat-o asa, timp in care tot deschideam busonul vasului cu antigel (cam din 5 in 5 minute). In acest fel scoteam aerul mult mai rapid din instalatie(se vad glourile de apacum ies, si nivelul apei scade). In ambele gazuri a pornit si GMV, chiar daca in bord, acul indicator al apei nu s-a ridicat
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
nnightwolf |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.938 Joined: 7 January 09 ![]() |
Pentru aerisire la Laguna II este un aerisitor pe una din cele doua conducte de apa ce intra in habitaclu. Se desfileteaza acel capacel si pe acolo se face aerisirea.
|
--------------------
Renault
Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio
2000-2010
- BC-01-AAA Piese Second Renault (toata gama)
|
|
MatzuJr |
![]()
Post
#36
|
![]() Matzu Group: Members Posts: 332 Joined: 13 February 08 From: Hunedoara,Calan ![]() |
Deci pe la capac trebuie sa scape sau nu
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 grandtour 4 control
2.0 dci m9r 12.2009
- Hd
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Nu trebuie sa scape! Cel mai sumbru diagnostic e garnitura de chiuloasa...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
MatzuJr |
![]()
Post
#38
|
![]() Matzu Group: Members Posts: 332 Joined: 13 February 08 From: Hunedoara,Calan ![]() |
Salut,tot nu s-a rezolvat problema antigelului de imi tot dispare.
Recapitulare: -sub masina nu am pete -pe motor si la pompa nu sunt pete -la joja m am uitat si nu am nimik diferit si nici in vas nu am ulei -am schimbat capacul de la vas de expansiune si nu mai scapa acum aer -masina nu scoate fum si se intinde bine Specific ca am aceasta problema de cand am luat masina si am facut ceva km. Am citit pe undeva ca daca ajunge antigel in evacuare pe la racordu flexibil si in catalizator acesta se va infunda.Curios este ca la orice drum mai lung mi se aprinde acel bec de la catalizator iar dupa 3 -4 zile se stinge singur.Poate ajunge antigel in catalizator si eu sa nu il vad in ulei sau in vas??? |
--------------------
Renault
Laguna 3 grandtour 4 control
2.0 dci m9r 12.2009
- Hd
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Asa am patit si eu... imi tot scadea nivelul la antigel fara sa am idee pe unde curge ( nu se vedea pic de pata ) . Pana la urma am descoperit pe un furtun care vine pe sub EGR o fisura (cat varful de ac ) prin care tasnea apa doar cand motorul era turat . Firicelul acela de apa ajungea in spatele blocului motor unde se evapora instantaneu !
Eu adaugam cam 0,5 l de antigel pe luna ( cca 1000 km ) . This post has been edited by boeru_laurentiu: 17 Aug 2013, 19:17 |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
melcu |
![]()
Post
#40
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Capacul de la vasul de expansiune, cel putin la V6, are o "pastila" de culoare maro. Prin documentatie scrie ca acea supapa este defapt o valva de presiune cu deschidere la 1.3 bar (sau 1.8 ... sau pe acolo, nu mai stiu exact). Deci , in teorie, daca presiunea din vas este mai mare atunci valva se deschide pentru a nu face BUM.
Ca-ti dispare lichidul pot fi mai multe cauze: - garnitura chiuloasa fisurata (si aici exista sau NU posibilitatea sa gasesti ulei in apa sau apa in ulei) - bloc motor fisurat - piede pe la pompa de apa (dar zici ca te-ai uitat - ai desfacut protectia de la distributie ? Altfel nu vezi pompa. Si daca te-ai uitat, verifica atent dupa depuneri portocalii zau verzi (in functie de culoarea antigelului). - termostat blocat pe inchis Acum, fie vorba intre noi, primele doua sunt cele mai sumbre. Singurul loc de unde poate sa-ti vina presiune este din cilindrii. Ori asta tot cu gandul la chiuloasa ma duce. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
MatzuJr |
![]()
Post
#41
|
![]() Matzu Group: Members Posts: 332 Joined: 13 February 08 From: Hunedoara,Calan ![]() |
Am coborat astazi la masina care e nepornita de 2 zile si am presat pe un furtun prin care circula antigelul si e tare adik are presiune in el,dar lichidul era in borcan cam pe fund,dupa ce am desfacut si a intrat aer lichidul s-a ridicat pana la max..
|
--------------------
Renault
Laguna 3 grandtour 4 control
2.0 dci m9r 12.2009
- Hd
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(MatzuJr @ 17 Aug 2013, 19:21) Salut,tot nu s-a rezolvat problema antigelului de imi tot dispare. Recapitulare: -sub masina nu am pete -pe motor si la pompa nu sunt pete -la joja m am uitat si nu am nimik diferit si nici in vas nu am ulei -am schimbat capacul de la vas de expansiune si nu mai scapa acum aer -masina nu scoate fum si se intinde bine Specific ca am aceasta problema de cand am luat masina si am facut ceva km. Am citit pe undeva ca daca ajunge antigel in evacuare pe la racordu flexibil si in catalizator acesta se va infunda.Curios este ca la orice drum mai lung mi se aprinde acel bec de la catalizator iar dupa 3 -4 zile se stinge singur.Poate ajunge antigel in catalizator si eu sa nu il vad in ulei sau in vas??? Poti sa te uiti chiar sub vasul de expansiune de unde pleaca un furtun. La mine era mancat acolo unde se racorda la vas. Am dat cu niste poxipol. Nu stiu daca e cea mai buna alegere dar aia am avut la indemana. Vad ca deocamdata tine si nu mai pierde lichid. Vasul de expansiune il dai jos usor, nu sunt decat 2 piulite. This post has been edited by Dan73: 21 Aug 2013, 16:01 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Buna,
Deci am si eu urmatoarea problema: tocmai a fiert apa. De cand a inceput vremea sa se incalzeasca , aparent a inceput si temperatura apei sa creasca mai rapid. In ultima perioada am observat ca acul care indica temperatura apei statea cu aprox 1mm peste nivelul care indica 90 de grade si toata treaba a culmitat cu fierberea apei in mers. Evident becuri aprinse in bord, temperatura apei a urcat la maxim s.a.m.d. Tot in aceasta perioada am observat ceva urme de antigel in jurul vasului, desi nivelul lichidului era in limitele normale. Mentionez faptul ca termostatul este dus, intrucat iarna am avut probleme cu incalzirea si cu nivelul apei care oscila(dar niciodata peste 90 de grade, acul fiind mai mereu in scadere). Uleiul este normal, fara spuma. Credeti ca poate sa fie de vina doar termostatul sau problema este mult mai grava? |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
Cheluu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Schimba termostatul, se poate arde garnitura de chiuloasa si de aici multe alte probleme. Vezi ce se intampla dupa.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Asta voi face zilele viitoare. Sper sa fie doar aici problema.
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Regula de baza a termostatelor este ca atunci cand "imbatraneste" sa deschida mai devreme, tocmai pentru a nu produce pagube motorului. Exista si cazuri in care se blocheaza, mai rar ce-i drept, dar exista. Poti avea sansa sa se blocheze pe deschis sau nesansa sa se blocheze undeva intre si debitul de apa care trece prin el sa nu fie suficient pentru a raci motorul.
Regula de baza este: cand creste temperatura si observi ca nimic nu o mai aduce inapoi, pornesti caldura in masina, pe maxim si grade si ventilator. Am patit asa intr-o vara, din pacate, in trafic, nu mai pornea ventilatorul de pe radiator, se gripase. Erau 34 grade afara si in masina mergeam cu caldura la maxim.... |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Exact asa am facut. Am venit vreo 20km cu caldura la maxim, cu capota intredeschisa si cu masina subturata, ca nu cumva s-o fortez prea tare. Si am fost nevoit sa fac si o ciobaneasca romaneasca pe drum european cu 2 benzi pe sens si acostament, ca sa ma intorc inapoi in oras.
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
Alexandar |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Buuun, aparent tot eu redeschid topicu' asta.
Rezolvasem problema din vara. A fost fara dar si poate garnitura de chiulasa (ciupita in 2 locuri). S-au facut toate operatiunile necesare cand s-a schimbat garnitura, s-a montat si un termostat nou nout s.a.m.d. Din septembrie pana acum, niiiici o problema, masina a mers ca o vioara diesel, in orice regim de turatie. Deci un vis. Asta pana acuma in weekend cand, mergand eu pe autostrada (putin peste limita regulamentara, ce-i drept), brusc a fiert apa. Ok, am lasat-o sa se raceasca, am completat lichidu' de racire, am coborat niste sfinti si am inviat niste rude moarte si apoi am plecat. Toate bune si frumoase pana astazi, cand am avut parte de acelasi episod pe autostrada: mers mai turat, constant, zbaaang, a fiert apa. Spre deosebire de episoadele din vara, cand vedeam ca incepe sa urce temperatura apei peste 90 de grade, incetul cu incetul, acum fierbe instantaneu. E la 90 de grade si brusc urca la 120 sau cat dracu' e temperatura maxima. Acuma vin dupa un drum prin oras, in care apa a urcat normal, la 90 de grade, dar dupa ce am oprit, am pus mana pe radiator si abia era caldut. Poate ma insel, dar n-ar trebui sa fie ceva mai fierbinte, totusi? Am verificat, uleiu' si n-are apa, am verificat apa si n-are ulei, am verificat sa vad daca fierbe apa, acolo in vas, daca face bule, bulbuci si mai stiu eu ce, daca vine tare/cu presiune pe retur (abia se pisa pe retur), am verificat daca merge termocupla, am verificat tot ce poate verifica unu', asa, mai afon, ca mine si aparent toate-s bune. Acu', ce-i drept, la faza aia cu apa in ulei si invers, nici cand am avut probleme cu garnitura, nu s-a intamplat asta. Eventual mai verific niste furtune de tur/retur si altceva nu mai stiu. Mai exista vreun batut de sorta pe aici pe forum? Are careva vreo idee? L.E.: Am verificat mai indeaproape si radiatoru' si ceva furtune si aparent sunt ok. Sunt calde, chiar fierbinti. In schimb, dupa ce am parcat, cu motorul pornit am desfacut capacul de la vasu' de expansiune si avea destul de multa presiune. Asa de multa incat dadea apa pe din afara. Buuun, dupa 2-3 minute cu capacul putin deschis, a iesit presiunea si mi-am mai belit ochii inca o data in vas. Nu are nici gaze sau alte minuni, ci am observat o spuma alba, care de la un timp a disparut. Deci singurul lucru care mi-a ramas de suspectat, e pompa de apa. Asta pe langa garnitura de chiulasa, care daca din nou s-a dus naibii, efectiv am sa-i dau foc. ![]() L.E.E. Tin sa mentionez si faptul ca prima oara cand a fiert apa am completat cu aprox 3 litri, ceea ce mi se pare enorm, deci tind sa cred ca a pierdut din ea pe drum. Nu de alta, dar nici cand aveam probleme cu garnitura si fierbea apa, nu trebuia completat atat de mult. This post has been edited by Alexandar: 22 Feb 2016, 16:42 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
ardelut |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 21 September 08 ![]() |
Probabil nu-ți deschide termostatul . Deci îți face doar "circuitul mic", cum s-ar spune. Pe autostradă nu-i suficient . Ventilatorul pornește când sare temperatura ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw
- MS 07 NAT
|
|
Aco |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 742 Joined: 19 April 13 From: Ploiesti ![]() |
Daca zici ca termostatul e nou, verifica sa nu ai radiatorul infundat.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dci
2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand ai schimbata data trecuta garnitura de hiuloasa a verificat/refacut cineva planeitatea chiuloasei?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ardelut @ 22 Feb 2016, 17:50) Probabil nu-ți deschide termostatul . Deci îți face doar "circuitul mic", cum s-ar spune. Pe autostradă nu-i suficient . Ventilatorul pornește când sare temperatura ? Da, porneste termocupla. Termostatu' ar trebui sa deschida, caci altfel nu s-ar incalzi radiatoru'. Initial si eu am crezut ca e aceeasi problema. QUOTE(Aco @ 22 Feb 2016, 18:23) Asta chiar nu stiu, sincer. Dar daca e infundat, n-ar trebui sa fie rece sau caldut doar (pe alocuri)? QUOTE(cj98czh @ 22 Feb 2016, 20:13) Cand ai schimbata data trecuta garnitura de hiuloasa a verificat/refacut cineva planeitatea chiuloasei? Da, clar. S-au facut toate operatiunile necesare. Chestia e ca am descoperit un nou simptom: din senin, nu mai sufla aer cald in masina (dupa care-si revine). N-ar putea sa fie vreo gaura pe vreun traseu, ceva, pe unde si pierde lichidul de racire? Precizez ca lichidul de racire dispare destul de rapid din vas. De exemplu, dupa cateva drumuri prin oras a trebuit sa completez mai mult de juma' de litru. Acum am facut un drum Arad - Timisoara si astept sa verific mai tarziu sau dimineata nivelul lichidului de racire. Repet, nu face presiune pe instalatie. Am verificat furtunele dupa ce m-am intors in Timisoara si erau moi ca o balega. This post has been edited by Alexandar: 22 Feb 2016, 21:37 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
AdR!@N |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Furtunul cu aerisitor ce pleaca din termostat catre habitaclu. Are obiceiul ca exact langa termostat sa fisureze.
|
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Merci pentru raspunsuri. Cred ca e ceea ce a spus Adrian, intrucat astazi am vazut cum se scurgea apa prin zona rotii din partea stanga. In weekend ajung cu masina pe un elevator, sa vad exact de unde se scurge.
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:57 |