Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme reno megan 2, distributie...

AntonMihai
post 24 Sep 2011, 18:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 February 11




buna ziua...sunt si eu un proaspat posesor al unui reno megan 2 1.5 dci model din 2004 ,am luat masina la 118 000 km iar acu am 127 000 problema mea e in felu urmator iam schimbat decat uleiul si filtrul de ulei,cum as putea afla daca a fost schimbata distributia?poate iesi la o diagnoza ??Problema mea,ce ma framanta tare mult este ca bag 1 schimb pana in 2000 rot bag a 2 schimb la 2500 iar la la treapta a 3 daca doresc sai dau tare de ex depasire cv in interbalul 2500-3000 se int cv ciudat ca si cum nu ar mai treage ar sta pe loc,ca si kum nu iar veni combustibil necesar sa traga sa urce in ture ,gafaie un pic,apoi brusc de la 3000 rotati incolo incepe sa traga calumea....Ma refer la acel interval in care pur si simplu nu se accelereaza,eu sunt cu pedaua la fund si apoi knd iau un pik picioru dupa peda se accelereaza brusc...
O fi cv probleme la injectoare??

This post has been edited by AntonMihai: 24 Sep 2011, 18:15


--------------------
Reno Megan 2 Hatchbak 1.5 dci 2004 - PH-12-VOZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvMov
post 24 Sep 2011, 21:54
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 29 May 11




Greu de înțeles ce ai scris.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 24 Sep 2011, 23:00
Post #3


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Trebuie sa intelegi ca dieselul se comporta diferit fata un un benzinar, in special datorita lag-ului (turbolag). Nu te astepta sa te lipeasca de scaun imediat ce calci pedala.
Sfatul meu ar fi sa mergi la drum intins cu turatii ceva mai mari pentru a ajuta la curatarea instalatiei. Nici o curatare fizica a valvei EGR si a componentelor adiacente nu ar strica.
Schimbarea distributiei e evidentiata doar de uzura pieselor, nu apare la diagnoza. Eu unul nu as avea incredere deplina in vechiul proprietar, sa te asiguri ca distributia a fost schimbata alaturi de kitul de accesorii.
Daca ai dubii cu privire la injectoare le poti testa foarte usor in aproape orice service care se respecta.

Un sfat: pe viitor incearca sa te exprimi corect pe forum si sa nu te mai folosesti de libaj de chat de caterinca. Aici daca vrei niste raspunsuri serioase trebuie sa pui intrebari fara sa iti bati joc de cititori. Succes!


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 25 Sep 2011, 14:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




SI eu tot de turb lag vroiam sa ma leg, + egr imbacsit ... posibil


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 25 Sep 2011, 14:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




Ca sofer trebuie sa intelegi ca nu se apasa pedala pana la fund brusc cand tu ai 2500 rpm .Si benzinara sa fie ca nu faci asa.

Acceleratia este electrica si probabil ca trebuie sa gandeasca putin calculatorul .



This post has been edited by Sebz: 25 Sep 2011, 14:21


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 25 Sep 2011, 17:10
Post #6


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(AntonMihai @ 24 Sep 2011, 19:10)
sunt si eu un proaspat posesor al unui reno megan 2
*


Nici macar nu ai habar cum se numeste masina pe care ai achizitionat-o! De limba romana nu mai spun nimic wacko.gif ...

@Sebz: radmasa.gif Tare asta cu "ganditul" calculatorului.

This post has been edited by Hack: 25 Sep 2011, 17:11


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 25 Sep 2011, 17:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




Se pare ca nu ai inteles. Mergi cu masina si tine-o la 2000 rot dupa care apasa brusc acceleratia si vezi ce se intampla.


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 25 Sep 2011, 17:28
Post #8


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Ba am inteles perfect, stiu foarte bine ce se intampla, dar nu faptul ca, calculatorul de injectie "gandeste" incet cauzeaza acest lucru wink.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AntonMihai
post 25 Sep 2011, 18:17
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 February 11




Eu ne avand experienta am cerut sfatul unui instructor auto,a dat omu o tura prin oras,si intre 3000 rot/min si 4000rot/min acea inecare a masini sau nu stiu cum sa ma exprim mai bine...mi-a spus ca am injectoarele varza...pe duca...daia am intrebat alti posesori de Renault Megane 1,5dci
Eu am crezut ca devina o fi distributia daia nu stiu sa fac diferenta intre ce simtome poate avea atunci cand un injector nu functioneaza sau distributia este uzata....

This post has been edited by AntonMihai: 25 Sep 2011, 18:26


--------------------
Reno Megan 2 Hatchbak 1.5 dci 2004 - PH-12-VOZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:57
Dacia