Problema mufa circuit electric megane 1, Identificare
![]() ![]() ![]() |
Problema mufa circuit electric megane 1, Identificare
jubyl3r |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 392 Joined: 23 January 11 From: B o t o s a n i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Coach
1996 1.6e DA0F
- BT xx ADY "Ignorance is bliss"
|
|||
jas2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Nu ma pricep prea tare dar acolo ai toate legaturile aerotermei.
Alimentarea si comenzile. Nu se putea topi soclul acelor pini decat de la supraincalzire. Aici este problema...la cauzele supraincalzirii... Cauzele pot fi: Motoras aeroterma gripat. Contact imperfect in mufa Conductor necorespunzator(nu e cazul...cred) Oricum...controleaza calibrarea turturor sigurantelor din panou. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jubyl3r |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 392 Joined: 23 January 11 From: B o t o s a n i ![]() |
1. am controlat sigurantele si sunt toate bune (Se mai si calibreaza cumva ca eu nu stiu )
2. motorasul se invarte usor, l-am pus pe direct la baterie ca mai are o mufa sub stergatorul stanga. 3. se poate sa fi fost contact imperfect in mufa, de la atatea gropi :| 4. ce e ala conductor ?? 5. daca am curatat acolo bine si am refacut cat de cat pini apoi am sigilat mufa cu banda de izoler si merge aeroterma...Sa stau cu stres si sa mai urmaresc mufa zilele astea ? 6. in caz de ceva, un scurt sau supraincalzire in mufa aia nu ar trebui sa imi sara siguranta din bord corespunzatoare aerotermei ? Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane Coach
1996 1.6e DA0F
- BT xx ADY "Ignorance is bliss"
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu este acelasi lucru c u ce este aici?
http://www.reno.ro/regulator-ventilatie-ae...ma-t220766.html Macar sa le unim si sa ramana un topic calumea .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
jubyl3r |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 392 Joined: 23 January 11 From: B o t o s a n i ![]() |
Se merita unite. Este acelasi lucru si nu prea...eu ma refer la mufa respectiva in rest e de mare ajutor si topicul celalalt.
|
--------------------
Renault
Megane Coach
1996 1.6e DA0F
- BT xx ADY "Ignorance is bliss"
|
|
betamax |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(jubyl3r @ 22 Sep 2011, 21:10) 1. am controlat sigurantele si sunt toate bune (Se mai si calibreaza cumva ca eu nu stiu ) 2. motorasul se invarte usor, l-am pus pe direct la baterie ca mai are o mufa sub stergatorul stanga. 3. se poate sa fi fost contact imperfect in mufa, de la atatea gropi :| 4. ce e ala conductor ?? 5. daca am curatat acolo bine si am refacut cat de cat pini apoi am sigilat mufa cu banda de izoler si merge aeroterma...Sa stau cu stres si sa mai urmaresc mufa zilele astea ? 6. in caz de ceva, un scurt sau supraincalzire in mufa aia nu ar trebui sa imi sara siguranta din bord corespunzatoare aerotermei ? Multumesc! 1. sensul era ca valorile sigurantelor sa fie cele corecte. 2. ok 3. contactele imperfecte apar (in general) datorita oxidarii papucilor, nu socurilor mecanice. 4. este ala care gaureste biletele in tren (asa intrebare, asa raspuns). 5. in cazul tau, banda izoler este inutila. 6. cand incalzirea mufei este provocata de un contact imperfect, curentul este mai mic decat cel nominal => siguranta nu va sari. Sugestie: verifica temperatura mufei dupa un drum mai lung in timpul caruia ai folosit ventilatorul climatizarii pe pozitia maxima. Daca e ok, o vreme poti sa stai linistit. This post has been edited by betamax: 23 Sep 2011, 11:03 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
dante_x |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
eu am avut la fel - de la aeroterma se trage si de la umezeala... eu am renuntat la conectorul ala , am fost la un electrician meticulos si mi-a cositorit toate firele pe direct si acum nu mai am emotii...(daca contactul e bun nu se incalzeste - lipitura e cea mai sigura zic eu)
aeroterma la mine facea figuri - unul din pinii de masa s-a corodat si nu mai facea contact, tot curentul fiind preluat doar de un pin care si asta a cedat intr-un final de la supraincalzire-contact imperfect...etc.. daca se duce unitatea de aeroterma si merge doar pe pozitia maxima (6 la masina mea) atunci prin firele alea circula curenti mari care incalzesc contactele si daca mai sunt si oxidate.... Oxidarea e un risc mare in zona unde e conectorul ala caci toata apa se aduna acolo daca scurgerile sunt infundate de frunze si noroi.... poate te ajuta o schema facuta de mine in trecut - releul din schema e pe linga conectorul asta prins pe un suport alb de plastic ( tre sa fie rotund si maro deschis) This post has been edited by dante_x: 23 Sep 2011, 18:42 Attached thumbnail(s) conector_aero.jpg ( Size: 166.92k ) Number of downloads: 802 |
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
jubyl3r |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 392 Joined: 23 January 11 From: B o t o s a n i ![]() |
O sa tin mufa sub observatie...si in caz ca face figuri o sa caut si eu un electrician sa puna firele pe direct.
@dante_x, pai credca de aia s-au topit ca mi-a mers pe treapta 6 multa vreme pana am schimbat controlerul treptelor de viteza. Sa inteleg ca acum daca merge pe toate treptele sa nu o tin pe treapta 6 decat pe perioade scurte, ca sa nu am iar probleme cu topirea mufei ? Foarte utila schema ta... o sa o salvez in PC sa o am acolo in caz de nevoie(Sper sa nu am nevoie de ea). Mersi! @jas2, @betamax, am verificat sigurantele dupa culorile de pe capac si au toate amperajele corecte. Mersi pentru informatii . This post has been edited by jubyl3r: 23 Sep 2011, 19:01 |
--------------------
Renault
Megane Coach
1996 1.6e DA0F
- BT xx ADY "Ignorance is bliss"
|
|
dante_x |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
daca ai contacte bune nu ar trebui sa fie o problema sa mearga pe treapta 6 insa daca nu face bine contact (lamele slabite in conector sau oxizi) atunci suprafata de contact are rezistenta marita si curentul cand trece printr-un rezistor disipa caldura...cu cat rezistenta este mai mare cu atat se incalzeste mai tare...
Daca cositoresti firele alea bine si le izolezi atent nu ar mai trebui sa ai probleme mai ales ca zici ca ai schimbat si unitatea de control a aerotermei... Grija mare cand iti lipesti firele sa le tai is sa le lipesti pe rand unul cate unul , in felul asta nu risti sa le incurci caci unele fire de pe conectorul mama nu au ceiasi culoare si grosime ca si cele de pe conectorul tata - in poza atasata mai sus am redat cat de cat culorile firelo din conectori |
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
jubyl3r |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 392 Joined: 23 January 11 From: B o t o s a n i ![]() |
sper ca o sa ma tina ceva vreme si sa nu fiu nevoit sa ma iau iar cu aeroterma.
Am mai strans lamelele si am curatat cat de cat de oxizi si am dat si cu spray de contacte... acum doamne ajuta ![]() This post has been edited by jubyl3r: 23 Sep 2011, 19:04 |
--------------------
Renault
Megane Coach
1996 1.6e DA0F
- BT xx ADY "Ignorance is bliss"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 00:37 |