Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce masina pot lua in 11.000?

jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 14:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




Salut baieti!

Sunt pe punctul de a imi schimba vechiul Symbol (care totusi nu este atat de vechi, doar 4 ani si 47.000km) si nu stiu ce sa-mi iau in schimb; am un buget de 11.000 euro si sincer optiunile sunt destul de limitate avand in vedere ca as vrea un motor diesel. Pe primul loc, optiunea mea, este un clio nou, care cu remat + discount ma duce undeva pe-acolo, plus alte optiuni interesante, cum ar fi trapa.

La second hand, din targ, optiunile sunt multiple dar sincer imi este teama sa dau 11.000 pe o masina din targ. Se poate sa fie o gandire invechita in conditiile crizei de astazi si nu numai smile.gif Dar...asta e, o am.

Un Sh m-ar tenta daca l-as lua de niste firme de recuperari sau firme care isi vand parcul auto dar nu cunosc astfel de firme deci...din nou ajung la clio nou.

voi ce parere aveti?! astept opiniile voastre, va rog! Nu as vrea sa vand masina aceasta in urmatorii 7 ani sa zicem, deci e de cursa lunga, nu circul foarte mult in afara orasului in afara vacantelor si in afara a sa zicem 1 weekend pe luna cand plec la tara sau pe la munte/mare si nu ma intereseaza neaparat o masina puternica ci mai degraba una fiabila.

plz help smile.gif blush.gif


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Sep 2011, 14:37
Post #2


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




decat firme de recuperari unde toti jumulesc masinile inainte de a le preda situatie asemanatoare si in cazul parcurilor auto - eu unul m-as orienta spre un sh care sa fie verificat in reteaua renault si sa fie ok - la 10900 era o laguna 3 pe site de vanzare- masina arata impecabil - daca aveam banii o cumparam pt mine - bafta


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 14:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




pe care site era Laguna aia?


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Sep 2011, 14:43
Post #4


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...






--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 14:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




da, e tare...pacat insa ca este din 2008 si ca este din clasa limuzinelor; presupun ca intretinerea nu este tocmai ieftina la o laguna, nu?


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Sep 2011, 14:53
Post #6


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




tinand cont ca distributia e pe lant si nu o schimbi la fiecare 60 000 de km - eu zic ca merita investitia - si laguna 3 este cel mai fiabil din tot ce a insemnat laguna pana acuma


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Sep 2011, 14:57
Post #7


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Pana in 11.000 de euro, si ieftin de intretinut, si fiabilitate buna...un logan nou e optiunea cea mai rationala. Sigur ca nu ai cine stie ce confort sau dotari, dar nici nu stai cu grija ca ai luat o masina aranjata de vreun samsar. La capitolul sh sunt atat de multe oferte in banii astia...Eu as cauta o compacta de fabricatie cat de cat recenta, pe la 7-8000 de euro, oricum e bine sa iti mai lasi o rezerva pentru ca nu se stie ce defect ascuns poate avea masina, plus ca stai linistit daca ii faci o revizie si un schimb de distributie. Iar restul de bani poti sa ii cheltui plimbandu-te cu masina proaspat achizitionata biggrin.gif

Varianta cu masina recuperata nu o recomand, decat daca ai pe cineva care lucreaza in domeniu si stie bine povestea masinii, altfel e foarte probabil sa iei o masina distrusa dar cosmetizata bine

This post has been edited by Synyster: 12 Sep 2011, 14:59


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 15:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




vad ca si tu ai un clio III pe motorina. Cum ti se pare alternativa unui clio nou?


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 12 Sep 2011, 15:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.975
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Iti recomand sa arunci un ochi pe la Meridian Ocazie, din cate stiu ei fac revizie totala, schimba anumite piese necorespunzatoare si revand masina, parca 6 luni garantie sau tiriac autorulate, ce-i drept sunt ceva mai scumpe dar esti scutit de unele neplaceri. Vezi ca si pe la PBV1 aveau niste skoda sh la preturi bune. Bafta


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia - B 112 ... 2007/2010/2014/2012/2019
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Sep 2011, 15:18
Post #10


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Pai, ce sa zic, per total sunt multumit de masina. Eu am ales-o pentru interior in mod special, la vremea aia in clasa mica era singura care chiar avea un interior placut la aspect si cu materiale bune (de fapt, cam cele mai bune) si pentru dotari. Ideea e ca mie nu imi trebuie portbagaj sau spatiu interior mare, deci asta nu a contat pentru mine. Ca probleme, am avut o macara de geam stricata, alternatorul a picat si el, si am mai schimbat ceva pe la ambreiaj, dar toate in garantie, deci in afara de motorina si revizii masina nu m-a costat nimic pana acum.
Motorul de 85 de cai se misca decent pe masina asta (nu e racheta, dar poti sa mergi cu o medie orara destul de ridicata si sa faci depasiri relativ repede, daca il exploatezi cum trebuie, dar asta tine de stilul fiecaruia de condus), iar consumul este excelent. Media e cam de 5-5.5 l/100 km in conditiile de trafic bucurestean, autostrada la 130 km/h si mers decent pe drumuri nationale. Masina e confortabila, foarte silentioasa pentru clasa mica, si face fata si la drumuri lungi (am facut Pitesti-Cluj cu o pauza de tigara pe la Sibiu, mers alert, am ajuns la destinatie destul de odihnit).
Are si anumite probleme, vopseaua e execrabila, a mea e plina de urme lasate de hainele trecatorilor si de mici zgarieturi, directia e ciudata (nu iti dai seama de ce fac rotile), stergatoarele lovesc in capota cand le ridici, ceea ce e nasol in Romania unde toti desteptii le ridica daca nu le place unde ai parcat, iar sistemul audio standard e o gluma proasta (bine, poate sunt mai pretentios la capitolul asta). Ar mai fi becurile de faruri infernal de greu de schimbat smile.gif
Si cam asta ar fi lista cu parti negative la Clio din punctul meu de vedere.
Obiectiv vorbind, clio cu motorul dci de 90 cp mi se pare in continuare un best-buy in clasa mica (toate concurentele sunt semnificativ mai scumpe la aceleasi dotari, cu exceptia coreenelor, dar eu nu le iau in calcul pentru ca nu sunt la acelasi nivel calitativ).
Scuze pentru postul lung, dar am incercat sa ofer o mica recenzie privitioare la masina asta smile.gif

This post has been edited by Synyster: 12 Sep 2011, 15:19


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 15:41
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




foarte bine ca e lung, chiar voiam mai multe informatii. Am cochetat o vreme cu Megane 3 dar din pacate imi depaseste bugetul. Iar clio imi place cel mai mult...nasol este ca familia nu mai vrea iar Renault + si-ar dori un portbagaj un pic mai mare - le-am spus ca rezolvam asta cu un portbagaj de-ala pe capota, cutie de-aia smile.gif)

Si acum ca sa parafrazez dintre-un om mai in varsta, masina noua e tot masina noua. Si de-asta trag spre clio nou cel mai mult decat vreo octavia cu 80.000 km. Eu mai am o Fabia de 1.2 pe benzina care se misca excelent, si mi-ar placea o skoda noua. Dar la fel si aia depaseste cu mult bugetul.

sunt curios daca la clio-ul tau, climatizarea ia semnificativ din putere. Eu am mers cu un logan diesel de 1.5 si aerul conditionat se simtea cand il cuplam - si din cate stiu este acelasi motor ca la logan, nu?

Oricum voi face un testdrive dar nu stiu de cate astfel de chestii chiar ma voi prinde in timpul T.D-ului, nu stiu daca vor fi conditiile necesare etc.

ah si inca ceva...ai mers vreodata incarcat la maxim? gen 4 persoane + bagaje? cum se comporta masina?


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Sep 2011, 16:03
Post #12


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Eu unul nu am remarcat nicio diferenta intre mers cu ac pornit sau oprit, la mine sta pe auto la 22 de grade tot timpul, dar masina trage la fel. Posibil sa fie o mica diferenta, dar pentru sofat normal e insesizabila, loganul este o masina ceva mai mare,probabil si mai grea, si e posibil ca la motorul de 70 de cai sa se simta ac-ul, daca cumva era varianta asta de diesel. Am mers si cu masina incarcata, recordul personal a fost un drum Sinaia-Campulung cu 5 persoane in masina si bagaje pana in plafon, singura diferenta a fost ca trebuia sa o turez ceva mai mult dar pe Predeal-Rasnov sau pe Rucar-Bran nu pot sa zic ca am simtit nevoia de putere mai multa, repet, pentru condus normal, pentru ca oricum nu se pune problema sportivitatii la o masina mica cu motor diesel mai ales cand e incarcata, iar pasagerii nu m-au injurat cand am ajuns deci cred ca au stat relativ ok. biggrin.gif Ideea e ca pentru o familie care nu pleaca in concediu cu toata casa dupa ei, masina face fata ca si spatiu, daca iti planifici putin aranjarea bagajelor si nu trebuie sa cari carucioare sau biciclete. De asemenea, faptul ca e hatchback iti da si posibilitatea sa cari anumite chestii care nu incap in sedanuri mici, eu am reusit cu bancheta rabatata sa car un dulap destul de maricel, ceea ce e onorabil tinand cont ca masina nu e facuta pentru asa ceva.
Eu am ales o masina noua tocmai in ideea de a beneficia de garantie si de a avea siguranta ca nu nimeresc o masina care a fost dauna totala si apoi reparata, in caz de doamne-fereste chestia asta poate face diferenta intre viata si moarte. Daca as lua sh, as lua numai de la cineva cunoscut, o masina pe care o stiu si despre care am o idee relativ la exploatare si intretinere. Oricum, nu ar strica sa te informezi si pe la dealerii altor marci (telefoane, vizite, etc), in perioada asta s-ar putea sa aiba oferte bune (la cum le merg vanzarile, poti obtine discounturi mari).


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jazzman_on_board
post 12 Sep 2011, 16:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 September 08




Acum sunt in cercetari dar totusi trebuie sa ma si grabesc avand in vedere ca se termina programul Remat si nu stiu cum vom sta la anul. Eu presupun ca va exista si Rabla 2012...

Merci frumos pentru raspunsuri Synyster! smile.gif


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Sep 2011, 17:47
Post #14


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Cu placere smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 12 Sep 2011, 18:52
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Musai diesel? Din cate stiu eu, cu remat Megane III benzina, Authentique ce-i drept este la vreo 9500. Iar Fluence 10.000
Adica exact bugetul tau. Si daca nu ma insel are 4 ani si 100.000 km garantie.
Nu stiu cum ai tu bugetul, dar daca as fi in locul tau si as avea banii astia cash, as mai face un credit mic de 2-3000 Euro si mi-as lua un MIII diesel. Chiar ma uitam acum vreo saptamana pe site la BRD, aveau oferta speciala pentru auto Dacia/Renault cu 9.15% DAE la lei. Si mi se pare ca daca faci credit la ei beneficiezi si de CASCO la o cotatie foarte buna.

Rectificare: am intrat acum la ei pe site: 9500 Fluence, 9600 MIII.

This post has been edited by clr: 12 Sep 2011, 18:57


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 12 Sep 2011, 19:09
Post #16


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Jazzman sa iti descriu si punctul meu de vedere.

Masinuta merge super, e foarte usor de condus, foarte confortabila si foarte bine izolata. Clima face fata fara probleme, consumul este mic, iar cel putin la motorul de 70cp eu nu am simtit diferenta. Pe traseul Bucuresti-Piatra Neamt am scos 4.1L/100km. Noaptea farurile lumineaza foarte bine si de asta o face lejer de condus la drum lung. Cutia de viteze schimba fara sa agate, intra lejer in viteze(cu exceptia R cand refuza) si este bine etajata la diesel.

Ti-am expus partea buna. Partea nasoala prin care am trecut eu:

S-a spart luneta de una singura, cum au patit si destui pe forum.

Acum cateva zile, si cel mai nasol lucru pe care il poate pati cineva, s-a stricat servodirectia. Care la modelele astea mai noi de la Renault este electrica. Nu au ce sa-i faca decat sa schimbe coloana de directie cu totul. Costa 5000 lei daca nu mai esti in garantie. Desigur nu e o problema des intalnita, eu am avut ghinionul sa o patesc dupa iesirea din garantie. De suma asta cam greu scap ca am inteles ca nu merge ca la MEgane sa iau servodirectia de la alta si sa o pun ca nu stiu cum se inregistreaza cu unitatea centrala si ramane asa. Am o vaga impresie ca special au facut-o asa si ca au propagat modelul si la modelele mai noi(Megane 3, Fluence).

De alte parti negative nu prea am avut noroc, dar asta ultima cam dezechilibreaza balanta.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 12 Sep 2011, 19:30
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Nasol sad.gif
Am vazut ca pe configuratoarele Renault se poate extinde garantia contra cost. Nu stiu de ce, dar cred ca e un "optional obligatoriu" daca vrei sa stai linistit macar vreo 4 ani de zile....


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 12 Sep 2011, 19:32
Post #18


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Eu am luat-o la mana a doua si inca era in garantie. Dar chiar si asa, o iei, vrei sa o tii mai mult de 4 ani si la 4 ani jumate iti face o figura de genul.

Ah, dar trenul de rulare era oricum garantat 50.000km. Sa zicem ca aveam garantie iar daca mai astepta problema asta o saptamana, doua, depaseam cei 50.000km.

Chiar imi pare rau de masina ca imi place mult sa o conduc si ma streseaza ideea ca dintre toate piesele scumpe sa pice tocmai cea mai scumpa, iar dintre toate problemele rare, sa am norocul de cea mai rara laugh.gif

Am uitat sa adaug la lista cu negative:
E foarte greu sa schimbi un amarat de bec.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 12 Sep 2011, 19:35


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Sep 2011, 21:59
Post #19


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Laguna pe care ti-a sugerat-o colegul mi se pare o alegere buna. Nu cred ca e de ne luat in seama. N-am citit atent, dar ia vezi, poate mai are si garantie 1 an.

Ca masina noua, daca tot zici ca ai Fabia 1.2 (din cate tin minte, distributie pe lant), ai putea sa te orientezi tot catre ceva din gama VAG, tot cu o distributie pe lant. Noul Polo 1,2 TDI 75 cp? (nu sunt sigur ca are pe lant, dar banuiesc, avand in vedere ca fratele mai mare si lansat anterior lui, 1.6 tdi are lant). Am vazut ca are niste cifre de consum extrem de mici, si motorul cred ca e ok. Cu tichete rabla cred ca intra in buget.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Sep 2011, 22:45
Post #20


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Motor TDI in 3 cilindri? radmasa.gif Sincer, am condus destul un Polo 1.4 TDI si e de departe cel mai nasol motor cu care am avut "placerea" de a interactiona (includ aici si Matiz), masina era extrem de zgomotoasa, vibratii la greu, lesinata rau de tot, chiar nu merita motorul asta, pacat de directia placuta si de suspensia mai rigida care clar cerea un motor mai potent. Culmea e ca cine a luat-o a dat mai multi bani pe ea decat am dat eu pe Clio, iar dotarile cuprind ac manual, 2 airbaguri si cam atat, dar nah, era VW. Nu stiu cum e 1.2 TDI, dar nu cred ca e mult mai rafinat, daca un benzinar in 3 cilindri mai e cum mai e, un diesel in arhitectura asta chiar e greu de echilibrat. Da, daca ai buget de un VW dotat, cu motor serios, sa zicem ca merita (un Polo 1.2 TSI cu DSG, cum are un coleg de aici de pe forum ar fi o masinuta foarte interesanta, dar depaseste destul de mult 11.000 de euro), dar sa iti iei o masina cheala cu motor de rasnita, si foarte scumpa pe deasupra, nu prea vad rostul. Varianta unui Megane pe benzina nu ar fi rea daca nu mergi multi km anual, diferenta de confort si spatiu intre clase e mare, chiar daca masina nu are asa multe dotari. Insa daca vrei sa tii masina mai multi ani, s-ar putea ca foarte curand sa iti doresti sa fi avut niste dotari mai speciale, un interior mai placut...La banii astia tot ceva de clasa mica ofera un compromis rezonabil intre pret si dotari, iar daca chiar ai nevoie de spatiu exista variante break.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2011, 22:50
Post #21


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu zic sa te orientezi la masina de 9k, 9.5k, iar de restu sa-i faci Casco si sa-i iei anvelope de iarna.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 13 Sep 2011, 21:50
Post #22


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 12 Sep 2011, 22:45)
Motor TDI in 3 cilindri?  radmasa.gif  Sincer, am condus destul un Polo 1.4 TDI si e de departe cel mai nasol motor cu care am avut "placerea" de a interactiona (includ aici si Matiz), masina era extrem de zgomotoasa, vibratii la greu, lesinata rau de tot, chiar nu merita motorul asta, pacat de directia placuta si de suspensia mai rigida care clar cerea un motor mai potent. Culmea e ca cine a luat-o a dat mai multi bani pe ea decat am dat eu pe Clio, iar dotarile cuprind ac manual, 2 airbaguri si cam atat, dar nah, era VW. Nu stiu cum e 1.2 TDI, dar nu cred ca e mult mai rafinat, daca un benzinar in 3 cilindri mai e cum mai e, un diesel in arhitectura asta chiar e greu de echilibrat. Da, daca ai buget de un VW dotat, cu motor serios, sa zicem ca merita (un Polo 1.2 TSI cu DSG, cum are un coleg de aici de pe forum ar fi o masinuta foarte interesanta, dar depaseste destul de mult 11.000 de euro), dar sa iti iei o masina cheala cu motor de rasnita, si foarte scumpa pe deasupra, nu prea vad rostul.
*



Eh, am mers si eu cu Polo 1.4 TDI 70 cp si intradevar zgomotoasa si ca performante nu excela deloc. Dar sa nu uitam ca 1,4 TDI e 1,9 TDI fara un piston, Pompe-Duze, care deasemenea (1,9 TDI) e un motor zgomotos.
Am mers cu un Jetta 1.6 TDI (Common Rail), si pot sa spun ca mi-a placut masina. Sunet normal de masina diesel, nu ca pompe-duze. Unde vreau sa ajung.. 1.2 TDI e deasemenea 1.6 TDI fara un piston.. deci common rail, ar trebui sa fie departe de zgomotul de la 1.4 TDI PD.

Sigur, mai e si varianta 1.2 TSI, care in varianta Comfortline + cotiera+faruri de ceata l-a costat pe un prieten 12800 euro FARA RABLE. Deci daca nu te intinzi la dotari, il scoti pe la 11k. (fara DSG insa).

Daca vrei Renault cu distributie pe lant in banii astia nu cred ca gasesti. Poate la Opel sa mai arunci un ochi, am un prieten caruia tocmai i-a venit un Corsa facelift, 1,3 cdti 95 cp, 11000 euro cu tot cu tichete de rabla. Nu stiu daca are lant sau nu la distributie, dar 1,4 pe Astra stiu ca are, cred ca e acelasi si pe Corsa. Cred ca merita sa faci o vizita si la Opel.

This post has been edited by S4b1n: 13 Sep 2011, 21:50


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:18
Dacia