Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

masina da in nas

espacern
post 10 Oct 2011, 17:55
Post #31


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(2fast4u_dk @ 10 Oct 2011, 14:04)
Help sad.gif,cum scot cele 2 furtunase?Si cum desfiletez acel inel?E teapan X_

Mufele de la furtunase se scot cu ajutorul unui cleste special.....
Inelul se desface/strange cu o cheie speciala.....
Folosirea altor metode implica distrugerea sau demontarea/montarea necorespunzatoare cu implicatiile ulterioare.
Pe un alt topic se gasesc poze cu clestele si cheia pentru interventia de la plutitorul de combustibil.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 10 Oct 2011, 18:01
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




@espacern: informatiile despre postul respectiv (care e tot al tau de altfel smile.gif ) le-am postat chiar eu cateva posturi in urma. Dar lumea trebuie sa se mai si deranjeze sa citeasca wink.gif

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=220...dpost&p=3153891

Scuza-mi ignoranta: ce inseamna "@+" ?

This post has been edited by clr: 10 Oct 2011, 18:02


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 10 Oct 2011, 18:06
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Ma scuzi,acum cateva zile am citit topicurile respective dar azi chiar am uitat de ele.Multumesc mult.Acum o intrebare pentru cei ce au curatat'o singuri.Cum ati reusit fara chei speciale?


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Oct 2011, 18:08
Post #34


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(clr @ 10 Oct 2011, 18:01)
ce inseamna "@+" ?

In Franta A+este:pe curand..


10 Oct 2011, 18:11:
QUOTE(2fast4u_dk @ 10 Oct 2011, 18:06)
Cum ati reusit fara chei speciale?

I-ti spun eu:au rupt tumburusele de plastic unde intra mufele de la conductele de benzina.
Inelul se desface greu si nu poti sa-l strangi bine fara cheie:miros/vaporii de benzina....
@+

This post has been edited by espacern: 10 Oct 2011, 18:11


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mtcrysty17
post 10 Oct 2011, 18:44
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 September 11




eu am improvizat ceva din lemn si am batut in fiecare urechiusa..... intradevar doua s-au rupt.....
furtunasele mele erau taiate si prinse cu doua coliere...
cel de retur era bagat intr-o gaura....


--------------------
renault laguna 1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roscaiulian20
post 10 Oct 2011, 20:59
Post #36


Rosca Iulian


Group: Members
Posts: 28
Joined: 15 December 10
From: Calarasi




Se desface foarte usor daca dai in fiecare ureche de plastic cu grija...eu am defacut cand am avut benzina in motorina....un prostanac de la Petrom a avut grija .

10 Oct 2011, 20:59:
Se desface foarte usor daca dai in fiecare ureche de plastic cu grija...eu am defacut cand am avut benzina in motorina....un prostanac de la Petrom a avut grija .

This post has been edited by Roscaiulian20: 10 Oct 2011, 20:59


--------------------
Renault Laguna 1 1996 2.2TDI RXE
Laguna 1 the best car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 11 Oct 2011, 07:28
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Multumesc,dar furtunasele nu se pot desface fara cheie sau fara sa le stric?


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_gm1
post 11 Oct 2011, 09:43
Post #38


s_gm1


Group: Members
Posts: 120
Joined: 22 February 11
From: Cluj




2fast4u_dk: furtunasele le rotesti doar, daca nu s-a umblat la ele merg mai greu jos daca nu s-a umblat la ele. Capacul de la pompa se roteste normal, si mie sambata m-a pornit mai greu. Eventual eu l-am lovit cu surubelnita proptita de urechiuse si incet sensibil dai cu ciocanu peste, merge mai greu. Recomand sa dai cu un spray sa se deztzepeneze.. :-) Si furtunasele au benzina sub presiune un pic in ele (mai ales tur), ai grija sa nu stropesti cu benzina tot portbagajul, asa ca mine... desfa mai bine de la filtru de benzina un capat de furtunas... spor.

11 Oct 2011, 09:54:
Totodata mai vroiam sa iti zic ca pe forum am vazut o pompa de benzina cu recipient colector atasat, dar la mine era colectorul respectiv prins de fundul rezervorului. Eventual pe maine pot posta vreo doua poze cu pompa mea si sita imbacsita.

This post has been edited by s_gm1: 11 Oct 2011, 09:54


--------------------
Renault Laguna 1998 cm3 - TO488BX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 11 Oct 2011, 10:37
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Multumesc mult,voi incerca azi,sper sa reusesc fara sa stric nimic smile.gif.Multumesc.


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 13 Oct 2011, 07:19
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Pff,am reusit sa scot pompa,am curatat'o,era plina de mizerie,am curatat rezervorul,dar trage cu 10-15% mai bine,atat,in rest cam la fel.Nici nu stiu ce sa'i mai fac......


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 13 Oct 2011, 09:01
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Am si eu de ceva vreme probleme cu pornirea la rece in special dar si dupa ce merg cu ea tot cam greu o ia.Am reusit sa desfac la mana piulita aia mare de la pompa dar mi-e cam teama sa desfac conductele. 2fast4u- cum le-ai desfacut? ai tras de ele pur si simplu? Cred ca si la mine e jeg maxim in rezervor.Am f putina benzina si cred ca a tras mizerii.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 13 Oct 2011, 10:42
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Vezi ca la cea verde tragi de ea pana cand simti ca se desface ceva,apoi ai sa vezi un fel de inel in interiorul plasticului verde.Il apesi cu o surubelnita inauntru si in acelasi timp tragi de furtunas si va iesi fara probleme.La cel rosu sincer nu stiu.Eu am avut norocul sa trag mai tare si sa rup acea conduca mica de plastic,dar am rezolvat cu un furtunas mai mic sa o conectez iar.Ai mare grija sa nu patesti ca mine.Daca e ceva intrebi aici si te vom ajuta cum putem biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 16 Oct 2011, 21:14
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Am reusit sa desfac pompa de benzina, a iesit usor afara.Era totul f curat acolo, parca era nou.Se pare ca problema mea nu e de acolo.Azi am dat de 10 ori lung la automat si nu a vrut sa porneasca.Am dat pe GPL direct si a pornit imediat. Am desfacut furtunul de tur din rampa de injectoare, am pus un manometru, am cuplat pe direct releul pompei de benzina si presiunea a trecut de 7 bari. Apoi am pus furunul de la tur intr-o sticla si am cuplat releul pe direct, am scos aproape 1.8 litri intr-un minut.Exact ca la carte.
Mai am 2 variante: ori regulatorul de presiune din rampa de injectie, ori injectoarele nu mai inchid. Dupa ce am pornit-o pe gaz, am trecut imediat pe benzina, am oprit-o apoi porneste perfect pe benzina.Cred eu ca pierde presiunea daca sta mai mult nepornita.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 18 Oct 2011, 07:35
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(valifilioreanu @ 16 Oct 2011, 21:14)
Am reusit sa desfac pompa de benzina, a iesit usor afara.Era totul f curat acolo, parca era nou.Se pare ca problema mea nu e de acolo.Azi am dat de 10 ori lung la automat si nu a vrut sa porneasca.Am dat pe GPL direct si a pornit imediat. Am desfacut furtunul de tur din rampa de injectoare, am pus un manometru, am cuplat pe direct releul pompei de benzina si presiunea a trecut de 7 bari. Apoi am pus furunul de la tur intr-o sticla si am cuplat releul pe direct, am scos aproape 1.8 litri intr-un minut.Exact ca la carte.
Mai am 2 variante: ori regulatorul de presiune din rampa de injectie, ori injectoarele nu mai inchid. Dupa ce am pornit-o pe gaz, am trecut imediat pe benzina, am oprit-o apoi porneste perfect pe benzina.Cred eu ca pierde presiunea daca sta mai mult nepornita.
*




daca vrei sa asculti si sfatul meu bine, daca nu nju:
1 ai spus ca ai gpl. scoti returul de la pompa de benzina si il bagi intr-o sticla, apoi alta o pornesti dai pe gpl si scoti toata benzina din rezervor, cand nu mai curge scoti mufa la pompa de benzina sa nu o arzi.
2 fara sa orpresti motorul (sau daca porneste pe gpl poti sa il opresti) te duci la peco si bagi 10 l de la omv de 100
astepti pana a doua zi dimineata si nespui si noua cum porneste.
asta este singura problema
oricum benzina ta are mai mult de 2 saptamani, iar renaultul este foarte pretentios la cifra octanica, are motoarele mult mai comprimate decat altele si totodata putere mai mare din acceiasi capacitate cilindrica
nu te costa nimic sa incerci, pentru ca benzina care o scoti o recuperezi, dar sa nu o mai bagi la tine daca este din ea
bafta!


--------------------
Renault laguna 1998 1.6 16v - DJ 84 HRB
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 18 Oct 2011, 09:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Pare logic si ce spui tu, benzina aia e in rezervor de vre-o 6 luni de zile.Ma gandeam si eu sa mai bag peste niste benzina proaspata, oricum mai am doar vre-o 5 litri in ea. Dar patesc urmatorul aspect:
1. incerc pe benzina de vre-o 10 ori si nimic.
2. dau pe gaz, porneste imediat (de aici trag concluzia ca e de undeva de la alimentarea cu benzina).
3. comut imediat pe benzina (nu las motorul sa se incalzeasca), ii dau sprituri ca da sa moara,da cu fum negru putin dar in 2-3 secunde isi revine si merge rotund.
4. opresc motorul si cand ii dau iar pe benzina porneste la sfert.
Eu ma gandeam ca pierde peste noapte presiune in rampa de injectie.Dupa fumul negru de la pornire, ma gandesc ca o pierde prin injectoare, poate nu mai inchid bine datorita faptului ca nu sunt folosite foarte des(doar la pornire).
Dupa ce o opresc, porneste imediat pe benzina, de aici am tras concluzia ca nu are presiune.
Ma gandeam sa-i leg manometrul pe tur (sa fac un teu din ceva teava sau plastic) si sa vad peste noapte daca pierde presiune.

Dar cum este mult mai simplu si mai curat ce m-ai sfatuit tu, cred ca voi merge pe mana ta prima oara.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 19 Oct 2011, 10:54
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Deci domnu' katalyn03-mare boier...toata stima. Am scos aseara toata zeama din rezervor (vre-o 15L)si am bagat OMV100 (tocmai cand s-a scumpit, deh).
Azi dimineata am pornit-o, alta viata....nu a pornit din prima, dar la a doua cheie a luat-o(1 grad temperatura afara). E o imbunatatire semnificativa. Sper sa fi fost asta problema, mii de multumiri.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 19 Oct 2011, 17:10
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Mai exista cumva vreun filtru amplasat pe la motor prin care trece benzina inainte de a ajunge in acesta?Multumesc.


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 19 Oct 2011, 21:05
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




La mine sigur nu. motor de 2L


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 19 Oct 2011, 21:15
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Hm..intreb pentru ca multi m-au intrebat daca l-am schimbat si stiu ca la unele masini exista,asa ca sunt curios,poate daca il schimb ,va merge mai bine biggrin.gif.


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 20 Oct 2011, 06:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Eu am gasit un singur filtru, sub rezervor. Mai are si sorbul o sita destul de deasa, deci sincer nu cred ca un al 3-lea filtru isi avea rostul.Poti sa te uiti totusi in parte dreapta a masinii(stanga daca privesti din fata) daca din conductele de benzina furtunele duc direct la injector.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2fast4u_dk
post 20 Oct 2011, 07:19
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 6 February 10




Initial asa credeam si eu,ca nu mai exista al3lea,dar multi m-au intrebat de el.Ma voi uita azi pe acolo.Multumesc biggrin.gif.


--------------------
Renault Laguna 1994,1.8 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 2 Jan 2012, 15:17
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Se pare ca problema pornirii a revenit.Daca e motorul rece porneste greu, vre-o 3 automate lungi trebuie sa-i dau.In curand o sa crape si electromotorul cred. Am bagat numai benzina OMV 100.Dupa ce a pornit nu mai e bai, o opresc si porneste imediat chiar daca nu s-a incalzit motorul. Ce sfaturi mai aveti si pentru mine? Multumiri anticipate.


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 2 Jan 2012, 16:37
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pierde presiunea din rampa. Verifica regulatorul de presiune sau injectoarele. Mai poate sa faca figuri si senzorul de punct mort de pe volant, merita o curatare, dar din ce zici tu nu pare a fi de la el. Incearca asa: dimineata amorseaza pompa de mai multe ori (pui contactul astepti sa se stinga led-urile, iei contactul, si din nou de vreo 3 - 4 ori). Daca dupa treaba asta porneste relativ usor, e presiunea din rampa de vina - pierde peste noapte. Daca o ia la fel de greu incearca sa cureti senzorul de pe volant. Mda....acum am citit mai sus ca pe gpl iti porneste bine, deci nu e senzorul. ramane partea cu presiunea din rampa......De obicei de la injectoare mai ales daca nu prea mergi pe benzina cu ea dar nu exclud nici regulatorul.

This post has been edited by cri8sti: 2 Jan 2012, 16:41


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 2 Jan 2012, 16:53
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Si o metoda de a le verifica? Eu le-as da afara cu tot cu rampa si as da la automat sa vad cum scuipa. Iar regulatorul...ma gandesc sa-i pun manometru si sa urmaresc presiunea peste noapte. Daca as putea si altfel...nu ezitati sa-mi spuneti


--------------------
Renault Laguna RXE 2.0L 1994 cu GPL - B-16-AVE
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 2 Jan 2012, 17:07
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pune manometrul si vezi presiunea de dimineata.Mai mult ca sigur o sa fie mica - deci pierde pe undeva. Ce ai zis tu cu injectoarele nu e ok - asa le verifici daca pulverizeaza ok benzina si eventual cantitatea de benzina pe care o dau dar nu si daca scapa peste noapte. Scoti injectoarele si pui contactul (se amorseaza pompa) si te uiti la injectoare sa nu scape presiune pe retur - il inlocuiesti pe ala care scapa mai mult, daca nu scapa, probabil e regulatorul de vina.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 17:38
Dacia