nedumerire, scade puterea in mers la 1,5
![]() ![]() ![]() |
nedumerire, scade puterea in mers la 1,5
mihai break |
![]()
Post
#1
|
||
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
|
||
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu o lasa sub 2000 rpm ... si nu o sa i problema asta ... cu toate ca eu cred ca probleme ti se manisfesta cand esti cu mult sub 2000 rpm .... sau mai bine spus ... mergi subturat ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
fa un test cu motorul pornit si daca nu ai nici o eroare,verifica acceleratia.daca ai fi avut probleme pe partea de injectie ai fi primit mesaj in bord.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
cracky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 10 August 08 ![]() |
Pune calculatorul si vezi daca zice ceva de pedala de acceleratie, am inteles ca e o problema comuna, si eu am problema asta..
Ai putea pt inceput sa verifici mufa de la pedala de acceleratie daca e bine bagata, eu dupa un test ITP (a zgaltait masina ca dracii) incepuse sa-mi fara iar problema asta, am umblat pe la mufa si si-a revenit, altele au nevoie sa le schimbi senzorul sau ce e ala.. This post has been edited by cracky: 1 Oct 2011, 14:47 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2004
|
|
TheSting |
![]()
Post
#5
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Deci : 1 Nu are voie sa piarda putere nici daca ai 1100 rpm. Du-te la service.
2 Nu este recomandat sa mergi sub 2100 rpm mai ales cu un dCI din mai multe motive in primul rand nu consumi mai putin din contra consuma mai mult consumul perfect se afla pe undeva pe la 2500- 2700 rpm mers constant, si in al- 2 lea rand dupa foarte putin timip o masina exploatata sub turata adica sub 2200 rpm (disel) incepe sa scoata fum sa fie mai galagioasa si mai puturoasa. Nu iti recomand sa mai faci experimente din acestea deoarece nu este rentabil ba din contra este costisitor iar pt lipsa de putere dute la un service "AUTORIZAT". |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
mihai break |
![]()
Post
#6
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
de mers sub 2000 nu merg si cel mai curios este ca nu apare nimic pe bord sau sa se aprinda vreun bec nimic
astazi am curatat la rezervor este curat sa fie oare din filtru de mot. |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|
TheSting |
![]()
Post
#7
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Nu are cum sa fie filtru de motorina . Daca era filtru de motorina iti apara pe bord ,Acest gen de problema apare de obicei din mai multe motive cum ar fii:
-Computerul de bord are un bug ceva si da o eroare tainduti alimentarea iar cand iei piciorul si acelerezi iar isi revine. - Calculatorul de la injectoare la fel are o eroare ceva si taie alimentarea. Cred ca o solutie ar fii sa mergi la orice service care are aparat de diagnoza si sa-i faca o scanare si o eventuala resetare mai mult de 50 ron nu ar trebuii sa coste. Iar solutia nr 2 este sa mergi la renault unde la fel o diagnoza cu cu computerul de dializa nu costa mai mult de 100 ron asta incluzand si rezolvarea. Aceste 2 variante sunt valabile doar daca este ceva din computerul de bord si sunt can 75 % sigur ca asta este. Daca aveai probleme la injectoare ,filtru de motorina, sistemul de alimentare, turbina, nu ti-se manifesta doar la 2000 rpm si ti-se mainifesta in mai multe situatii cum arfii plecarile de pe loc pornirea motorului rece, etc. Tocmai asta este si motivul de care sunt convins ca problema este din computerul de bord chiar daca nu ti-a afisat nici o eroare, este posibil ca sa-ti fii afisat un mesaj scris pe bord dar acestea nu mereu raman afisate,iar in 50 % din cazuri nu afisaja nimic tocmai asta este si motivul principal prin care te sfatuiesc sa pui un computer de dializa pe el sa verifice softul sistemului si erorile care le-a avut deoarece orice anomalie pe care o are masina ramne scrisa in computerul de bord la sectiunea erori. Sper sa-i gasasti rezolvarea si sa-ti fii fost de ajutor. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
mihai break |
![]()
Post
#8
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
asta o sa urmeze din ceaa ce ai scris se pare ca ai prins exact ceace are o sa vin cu noutati
o duc la tester si o sa va spun ce sa gasit |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|
99AIM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Te lasa turbina sau ambreiajul incepe sa patineze,in jur de 1700-1800 rot/min intra turbina si se poate sa piarda la turatie mica aer,verifica furtunul de la turbina sa nu fie fisurat.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
mihai break |
![]()
Post
#10
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
nu am ajuns la test dar noutati a inceput: scrie bord defect si se aprinde si cheia de servis asta uneori dupa care mai merg si se stinge singura
iar alta este ca sa aprins stop si asr iar pe bord a scris defect injectie si sta turata cam pe la 1800 si daca apas pe frana scade turatia a loato razna nu mai stiu se sa fie ? 5 Oct 2011, 20:35: a de pornit este ok nu face nici o figura This post has been edited by mihai break: 5 Oct 2011, 20:35 |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|
mihai break |
![]()
Post
#11
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
gata problema sa rezolvat era contactul da la pedala de frana nu inchidea bine a fost ceva munca pana sa descoperit sa el este responsabil de atata taraboi dar acum e ok
|
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|
denisCT |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
Contactul de pedala de frana? Unde anume este si cum avea legatura cu acceleratia?
Si eu am o problema in sensul ca uneori in viteza 1 si 2 nu se accelereaza vreo 2-3 secunde, pe urma PUF un norisor de fum pe evacuare si merge normal. Nu face asta tot timpul cam o data la vreo 5 plecari. Dupa ce scoate fumul merge perfect in toate treptele de viteza, fara sa mai scoata fum! Si inca o chestie ca ai zis de pedala de frana, in ultimul timp o gasesc tare de fiecare data cand pornesc; stiu ca inainte cand era masina oprita se intarea doar daca apasam de vreo 2-3ori cu motorul oprit. Dupa ce pornesc merge normal, adica functioneaza servo-frana |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
elro |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
Mergi des prin oras?
Ma gandesc sa nu fie catalizatorul dupa cum descrii tu problema.Incearca sa ii dai "blana" 100-130 km/h mers constant macar 5-10 min si vezi a 2-a zi cum se manifesta. This post has been edited by rcosmin: 10 Oct 2011, 20:18 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
denisCT |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 30 May 04 From: Constanta ![]() |
Are 110.000km si cam 3 sferturi facuti inafara orasului. Si eu m-am gandit la catalizator, dar chiar asa sa se infunde si desfunde continuu?
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:35 |