Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nedumerire, scade puterea in mers la 1,5

mihai break
post 30 Sep 2011, 20:27
Post #1


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




uneori cam in jur de 2000 si sub scade puterea si degeaba apas pe acc. chiar nu ajuta cu nimica isi revine daca iau piciorul de pe acc. si revin in o secunda
pe bord nu apare nimic nici o avertizare
este o senzatie ca si cum nu ar mai avea motorina sau ceva ar fii infundat oricum maine o sa ma uit in rezervor sa vad starea de curatenie
daca cineva stie mai multe mi-ar fii de ajutor ceva sfaturi mai ales legate de circuitul de alimentare cu mot. nu prea sunt pe unda lor la acest model mentionez ca este 1,5 105cp multumesc celor care o sa-mi raspunda


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Sep 2011, 20:30
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu o lasa sub 2000 rpm ... si nu o sa i problema asta ... cu toate ca eu cred ca probleme ti se manisfesta cand esti cu mult sub 2000 rpm .... sau mai bine spus ... mergi subturat ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 1 Oct 2011, 00:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




fa un test cu motorul pornit si daca nu ai nici o eroare,verifica acceleratia.daca ai fi avut probleme pe partea de injectie ai fi primit mesaj in bord.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cracky
post 1 Oct 2011, 14:46
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 10 August 08




Pune calculatorul si vezi daca zice ceva de pedala de acceleratie, am inteles ca e o problema comuna, si eu am problema asta..

Ai putea pt inceput sa verifici mufa de la pedala de acceleratie daca e bine bagata, eu dupa un test ITP (a zgaltait masina ca dracii) incepuse sa-mi fara iar problema asta, am umblat pe la mufa si si-a revenit, altele au nevoie sa le schimbi senzorul sau ce e ala..

This post has been edited by cracky: 1 Oct 2011, 14:47


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 1 Oct 2011, 18:51
Post #5


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Deci : 1 Nu are voie sa piarda putere nici daca ai 1100 rpm. Du-te la service.
2 Nu este recomandat sa mergi sub 2100 rpm mai ales cu un dCI din mai multe motive in primul rand nu consumi mai putin din contra consuma mai mult consumul perfect se afla pe undeva pe la 2500- 2700 rpm mers constant, si in al- 2 lea rand dupa foarte putin timip o masina exploatata sub turata adica sub 2200 rpm (disel) incepe sa scoata fum sa fie mai galagioasa si mai puturoasa.
Nu iti recomand sa mai faci experimente din acestea deoarece nu este rentabil ba din contra este costisitor iar pt lipsa de putere dute la un service "AUTORIZAT".


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai break
post 1 Oct 2011, 20:18
Post #6


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




de mers sub 2000 nu merg si cel mai curios este ca nu apare nimic pe bord sau sa se aprinda vreun bec nimic
astazi am curatat la rezervor este curat
sa fie oare din filtru de mot.


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 1 Oct 2011, 20:35
Post #7


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu are cum sa fie filtru de motorina . Daca era filtru de motorina iti apara pe bord ,Acest gen de problema apare de obicei din mai multe motive cum ar fii:
-Computerul de bord are un bug ceva si da o eroare tainduti alimentarea iar cand iei piciorul si acelerezi iar isi revine.
- Calculatorul de la injectoare la fel are o eroare ceva si taie alimentarea.

Cred ca o solutie ar fii sa mergi la orice service care are aparat de diagnoza si sa-i faca o scanare si o eventuala resetare mai mult de 50 ron nu ar trebuii sa coste.
Iar solutia nr 2 este sa mergi la renault unde la fel o diagnoza cu cu computerul de dializa nu costa mai mult de 100 ron asta incluzand si rezolvarea. Aceste 2 variante sunt valabile doar daca este ceva din computerul de bord si sunt can 75 % sigur ca asta este. Daca aveai probleme la injectoare ,filtru de motorina, sistemul de alimentare, turbina, nu ti-se manifesta doar la 2000 rpm si ti-se mainifesta in mai multe situatii cum arfii plecarile de pe loc pornirea motorului rece, etc. Tocmai asta este si motivul de care sunt convins ca problema este din computerul de bord chiar daca nu ti-a afisat nici o eroare, este posibil ca sa-ti fii afisat un mesaj scris pe bord dar acestea nu mereu raman afisate,iar in 50 % din cazuri nu afisaja nimic tocmai asta este si motivul principal prin care te sfatuiesc sa pui un computer de dializa pe el sa verifice softul sistemului si erorile care le-a avut deoarece orice anomalie pe care o are masina ramne scrisa in computerul de bord la sectiunea erori.
Sper sa-i gasasti rezolvarea si sa-ti fii fost de ajutor.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai break
post 2 Oct 2011, 20:07
Post #8


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




asta o sa urmeze din ceaa ce ai scris se pare ca ai prins exact ceace are o sa vin cu noutati
o duc la tester si o sa va spun ce sa gasit


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 Oct 2011, 20:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Te lasa turbina sau ambreiajul incepe sa patineze,in jur de 1700-1800 rot/min intra turbina si se poate sa piarda la turatie mica aer,verifica furtunul de la turbina sa nu fie fisurat.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai break
post 5 Oct 2011, 20:35
Post #10


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




nu am ajuns la test dar noutati a inceput: scrie bord defect si se aprinde si cheia de servis asta uneori dupa care mai merg si se stinge singura
iar alta este ca sa aprins stop si asr iar pe bord a scris defect injectie si sta turata cam pe la 1800 si daca apas pe frana scade turatia
a loato razna nu mai stiu se sa fie ?

5 Oct 2011, 20:35:
a de pornit este ok nu face nici o figura

This post has been edited by mihai break: 5 Oct 2011, 20:35


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai break
post 9 Oct 2011, 07:01
Post #11


Maiu


Group: Members
Posts: 102
Joined: 18 September 11
From: moreni




gata problema sa rezolvat era contactul da la pedala de frana nu inchidea bine a fost ceva munca pana sa descoperit sa el este responsabil de atata taraboi dar acum e ok


--------------------
megan 2.2 grandtour Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva 2007 - DB-10-NTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denisCT
post 10 Oct 2011, 20:09
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 30 May 04
From: Constanta




Contactul de pedala de frana? Unde anume este si cum avea legatura cu acceleratia?

Si eu am o problema in sensul ca uneori in viteza 1 si 2 nu se accelereaza vreo 2-3 secunde, pe urma PUF un norisor de fum pe evacuare si merge normal. Nu face asta tot timpul cam o data la vreo 5 plecari. Dupa ce scoate fumul merge perfect in toate treptele de viteza, fara sa mai scoata fum!

Si inca o chestie ca ai zis de pedala de frana, in ultimul timp o gasesc tare de fiecare data cand pornesc; stiu ca inainte cand era masina oprita se intarea doar daca apasam de vreo 2-3ori cu motorul oprit. Dupa ce pornesc merge normal, adica functioneaza servo-frana


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 10 Oct 2011, 20:18
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Mergi des prin oras?
Ma gandesc sa nu fie catalizatorul dupa cum descrii tu problema.Incearca sa ii dai "blana" 100-130 km/h mers constant macar 5-10 min si vezi a 2-a zi cum se manifesta.

This post has been edited by rcosmin: 10 Oct 2011, 20:18


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denisCT
post 11 Oct 2011, 18:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 30 May 04
From: Constanta




Are 110.000km si cam 3 sferturi facuti inafara orasului. Si eu m-am gandit la catalizator, dar chiar asa sa se infunde si desfunde continuu?


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:35
Dacia