scade turatia in relanti, intre 1000-2000
![]() ![]() ![]() |
scade turatia in relanti, intre 1000-2000
benga |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
|
||
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|||
benga |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
Am desfacut azi egr si alte piese,
si am cateva nedumeriri 1. piesa asta IMAG0810.jpg ( Size: 524.04k ) Number of downloads: 300 IMAG0811.jpg ( Size: 662.18k ) Number of downloads: 338 IMAG0812.jpg ( Size: 615.61k ) Number of downloads: 332 e sub rezervorul ala de aer, si nu stiu daca e normal sa nu intre nici un furtunas pe stutul ala de teava ??? (daca da, care ?) 2. piesa de mai jos IMAG0813.jpg ( Size: 558.71k ) Number of downloads: 324 IMAG0814.jpg ( Size: 527.03k ) Number of downloads: 315 IMAG0815.jpg ( Size: 507.64k ) Number of downloads: 114 - are zona de prindere a furtunului de la intercooler sparta, - am pus eu , dupa cum se poate vedea doua oringuri unu peste celalalt ca sa nu mai dea ulei (in locul semeringului original, copt) - INTREBAREA e daca clapeta actionata vacuumatic trebuie sa se inchida complet, ca la mine se misca aproape 1 cm din pozitia orizontala... ??? stima |
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|
jordi |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
În prima poza este TRS-ul la care iti sugerez sa nu umbli,iar ina doua este dumper-ul. Daca este spart ai nevoie de altul nou. Clapeta trebuie sa stea in doua pozitii: orizontal cand functioneaza motorul si vertical atunci cand se opreste. Dupa parearea mea ai nevoie de altul nou. pretul aprox. 200 lei, numai in repr. Eu am nevoie de un vacuum si ma gandesc sa-l cumpar. Bafta.
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|
benga |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
QUOTE(jordi @ 8 May 2012, 23:32) În prima poza este TRS-ul la care iti sugerez sa nu umbli,iar ina doua este dumper-ul. Daca este spart ai nevoie de altul nou. Clapeta trebuie sa stea in doua pozitii: orizontal cand functioneaza motorul si vertical atunci cand se opreste. Dupa parearea mea ai nevoie de altul nou. pretul aprox. 200 lei, numai in repr. Eu am nevoie de un vacuum si ma gandesc sa-l cumpar. Bafta. multumesc pentru raspuns ! Eu stiam ca TRS-ul e in stg sus (care bazaie) si de la el duce un furtun de vacuum la tubo dar asta e sub depozitul de aer , si are o tevuta libera fara nici un furtun ... (prin tevuta asta se pare ca imi mudareste tot pe acolo cu ulei...) stima |
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|
evox |
![]()
Post
#5
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
prima piesa este "the engine stop system solenoid valve" si ea primeste comanda electrica de oprire a motorului si actioneaza vacuumatic damperul... probabil acel stut liber este doar unul de aerisire... daca iese ulei pe acolo nu e in regula... ar trebui verificat si restul instalatiei de vacuum... undeva exista neetanseitati..
la damper important este ca clapeta sa stea ferm in pozitia deschisa (sa nu obtureze fluxul de aer)... nu-i asa de important sa inchida perfect daca opreste bine motorul... acolo unde e spart nu e asa critic daca reusesti sa etansezi bine pe stut furtunul de la intercooler (la mine a functionat asa bine mersi multa vreme)... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
benga |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
QUOTE(evox @ 9 May 2012, 13:03) prima piesa este "the engine stop system solenoid valve" si ea primeste comanda electrica de oprire a motorului si actioneaza vacuumatic damperul... probabil acel stut liber este doar unul de aerisire... daca iese ulei pe acolo nu e in regula... ar trebui verificat si restul instalatiei de vacuum... undeva exista neetanseitati.. la damper important este ca clapeta sa stea ferm in pozitia deschisa (sa nu obtureze fluxul de aer)... nu-i asa de important sa inchida perfect daca opreste bine motorul... acolo unde e spart nu e asa critic daca reusesti sa etansezi bine pe stut furtunul de la intercooler (la mine a functionat asa bine mersi multa vreme)... O sa urmaresc daca da sigur ulei pe acolo ...e posibil sa ajunga ulei acolo din dumper, prin vacuumul acela ?... (asta pentru ca se aude ca si cum ar fi spart si de aceea nu misca decat f putin clapeta) la damper am pus deja niste izoler dar ma gandesc sa nu traga aer fals ![]() Chiar daca am desfacut si curatat tot mai am beleaua asta de problema: daca tin relantiul la 2000 dupa 5 sec se aude <<clanc>> si scade singur la normal (700-800), si iar dupa 5 sec creste singur, ceea ce nu stiu daca are legatura dar uneori in mers , pe la 2000 rot moare acceleratia si se infraneaza... ![]() stima |
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|
evox |
![]()
Post
#7
|
![]() Volaniard Group: Members Posts: 89 Joined: 17 October 06 ![]() |
ulei nu poate ajunge la damper decat via intercooler... damperul este actionat de o parghie conectata la o diafragma unde actioneaza vacuumul...
daca in instalatia de vacuum este mult ulei, probabil vine de la pompa de vacuum defecta... tot circuitul de vacuum ar trebui demontat, verificat si curatat... problemele pe partea de vacuum afecteaza si functionarea corecta a turbinei... dar aproape sigur e ca daca pui un tester pe masina o sa vezi si niste coduri de eroare acolo care sa te lamureasca mai exact... |
--------------------
Renault
Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP
2002 “Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
|
|
benga |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
QUOTE(evox @ 10 May 2012, 09:28) ulei nu poate ajunge la damper decat via intercooler... damperul este actionat de o parghie conectata la o diafragma unde actioneaza vacuumul... daca in instalatia de vacuum este mult ulei, probabil vine de la pompa de vacuum defecta... tot circuitul de vacuum ar trebui demontat, verificat si curatat... problemele pe partea de vacuum afecteaza si functionarea corecta a turbinei... dar aproape sigur e ca daca pui un tester pe masina o sa vezi si niste coduri de eroare acolo care sa te lamureasca mai exact... multumesc nespus de raspuns si cred ca e si motivul pentru care nu prea trage si nici nu prea se aude turbina, chiar daca am schimbat-o decurand. Turbina veche imi daduse tot uleiul pe intercooler. Cand am schimbat turbina am scos si intercoolerul dar a curs cateva picaturi de ulei doar. O sa pun untester pe ea zilele astea . Pompa de vacuum poate fi defecta deci.... ![]() Stima |
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|
benga |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 March 05 From: braila ![]() |
am pust ddt2000 pe ea si am catev acoduri de eroare
1882 1815 1814 1831 182F 1830 1826 varza |
--------------------
Rnault
Laguna
- br-10-vrg
2001 1,9DCI 120HP Bun sau rau, e Reno'ul meu!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 07:48 |