Functionare motor 1,4l benzina
![]() ![]() ![]() |
Functionare motor 1,4l benzina
octavt |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(octavt @ 9 May 2011, 00:34) Se poate verifica destul de usor daca problema este de la o supapa. Scoate bujia din cilindrul suspectat si vezi ce culoare are electrodul. Compara cu celelante bujii si asa se poate constata daca este vorba de o problema de etansare(supapa). Daca se constata ca este o supapa care nu mai etanseaza bine atunci trebuie data chiuloasa jos/schimbata supapa/garnitura de chiuloasa/kitul de distributie... Verificarea/schimbarea bujiilor a fost facuta? NB! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
George Paul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Ai terminat aditivul din rezervor?
Dupa ce mi-a crapat o bobina, am schimbat-o, si-am citit cateva sfaturi ce recomandau calmarea relanti-ului instabil cu ajutorul unui aditiv ptr. combustibil, am folosit un flacon de Dura-Lube, la un drum Buc.-C-ta si retur. Din pacate, relantiul devenise si mai nehotarat, de se zgaltaia motorul. Am ars benzina cu pricina (trasnea de-acum a alcool in rezervor), de-atunci pun doar de 99+ si n-am mai avut treaba. (Nu-mi place, ca costa, dar e doar la o luna-doua inaintea pretului celei de 95; deci tot banii aia ii dai, chit ca pui mereu de 95 care in cateva saptamani costa cat aia de 99). Nu as recomanda nimanui aditiv in benzina. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
balanel |
![]()
Post
#4
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pai si bujia poate ar trebui si ea schimbata.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
alc2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@octav , presupunand ca bujia a fost verificata-schimbata , daca si a 2a oara a iesit la diagnoza tot injectorul 3 , acolo e buba : pe ce se bazeaza parerea ta cum ca el ar fi ok ?
Important : nu ne-ai spsus daca s-a mers subturat ( la cat schimbi ) ce benzina folosesti si daca ai numai trasee urbane ? ( suma suficienta de conditii pt a duce la decesul unui injector ) La fel ca antevorbitorii , nu te sfatuiesc sa folosesti nici un aditiv minune , incerca o curatare cu ultrasunete a injectorului bolnav , sau schimba 2 injectoare intre ele si vezi dupa daca de eroarea tot pe cel bolnav . |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
octavt |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi. Bujiile sunt noi, teoretic mi le-au schimbat la revizie. Intr-adevar, buna ideea sa inlocuiesc injectoarele intre ele. Benzina pun doar de la omv, si la cateva plinuri de 95, fac si unul cu benzina buna. Omul de la service mi-a zis sa raman pe 95.
Evit traficul pe cat se poate, sunt rare situatiile cand merg in zonele aglomerate. Dar, daca stau sa ma gandesc, poate si din cauza asta conduc subturat. Citeam prin alte topicuri relativ asemanatoare, ca e destul de putin important cat turezi, fiindca presiunea in injector ar ramane constanta. Oricum, o curatare cred ca le-ar prii, dar vad ca si aici sunt controverse, spunandu-se ca ar fi mai buna o curatare chimica, decat una cu ultrasunete. Off topic, cumva: la Renault in service accesul langa masina e interzis, e greu de stiut ce si cat se executa din manopere. Ma tot straduiesc de ceva timp sa gasesc un service mai prietenos din punctul asta de vedere. Cu cateva chei potrivite cred ca as putea interveni si singur, insa e teama ca imi lipsesc unele cunostinte care ar putea fi determinante. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
herculane |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
depinde de service. la mach1 si la ipso ai voie sa stai langa masina
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.172 Joined: 13 October 06 ![]() |
IPSO ? care ipso ? nu pot sa nu remarc ca de cand cu noua benzina E10 incep problemele si la Otto, mai sunt vreo 2 topic-uri in sectiunea Clio/Symbol, minunat
![]() This post has been edited by mircea_aq: 10 May 2011, 14:43 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
octavt |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
O fi si benzina, Dumnezeu stie, inainte de injectoare exista totusi un filtru la masinile mai vechi, ca astea noi cica nu mai au asa ceva. Prin urmare imi inchipui ca e greu sa ajunga mizerie acolo. Filtrul de benzina era trecut pe factura reviziei cu kit-ul de distributie. Asta se intampla acum trei luni, in fine, e vorba de vreo 4 mii de km. Mai degraba se formeaza o calamina in orificiile injectorului.
La Renault mi-au zis ca aditivii dau rezultate in 90% din situatii. Ce sa mai zic? M-am programat maine la un service Bosch, care are aparat cu ultrasunete pt curatat injectoare, prilej cu care o sa ne uitam si la bujii. O sa incerc sa trec pe benzina scumpa, sa vedem. Va tiu la curent, o sa postez maine seara, dupa interventia de la Bosch. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
herculane |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
octavt |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
Am fost la Bosch. Alta viata, m-au lasat langa ei. Au scos o bujie. Era ca noua. Pe tester singura anomalie parea a fi data de sonda lambda 2, cea de dupa catalizator, lor parandu-li-se ca ar fi chiar catalizatorul de vina. Fiind usor infundat, se pare ca la o scadere de turatie, in urma unui vacuum, ceva din gaze se intorc in cilindrul 3, care e in dreptul galeriei, de unde si problema de functionare.
Credeam ca scap usor. Si mai ales ieftin. In fine, acu ramane sa gasesc surse de finantare. Pana atunci, cica nu e chiar o nenorocire daca merg asa. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.172 Joined: 13 October 06 ![]() |
Si nu ti se pare ca ai scapat foarte usor ? potential o lambda de schimbat adica 3-4 milioane, dar probabil e doar infundata asa ca nu o vei schimba, cost final 0 lei, mie mi se pare... ieftin
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
octavt |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
^mircea-aq^ Este vorba de catalizator, el e infundat, din experienta lor, sondele lambda se strica greu.
13 May 2011, 09:21: Acu si catalizatoarele sunt oem sau unele generice, care sunt mai ieftine. La Renault probabil schimba galeria cu sonde, tobe si cata cu totul. Cred ca bate spre o mie de euro. Un catalizator generic e in jur de 300, plus manopera. This post has been edited by octavt: 13 May 2011, 08:21 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
valpred |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 November 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(octavt @ 12 May 2011, 08:12) Am fost la Bosch. Alta viata, m-au lasat langa ei. Au scos o bujie. Era ca noua. Pe tester singura anomalie parea a fi data de sonda lambda 2, cea de dupa catalizator, lor parandu-li-se ca ar fi chiar catalizatorul de vina. Fiind usor infundat, se pare ca la o scadere de turatie, in urma unui vacuum, ceva din gaze se intorc in cilindrul 3, care e in dreptul galeriei, de unde si problema de functionare. Credeam ca scap usor. Si mai ales ieftin. In fine, acu ramane sa gasesc surse de finantare. Pana atunci, cica nu e chiar o nenorocire daca merg asa. Din curiozitate, cu ce se infunda catalizatorul la un benzinar ?? ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique / 2007 / 1.4 16V 100cP
- GL-07-...
|
|
octavt |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
Se poate infunda cu sitele ceramice din interior, care s-or fi spart. Desi nu pare, este posibil sa fi fost lovit. Asa mi s-a spus la Bosch.
Am gasit la un magazin catalizator universal pt motoare 1.4-1.8 Bosal. Costa cam 375 de lei. Manopera e si ea tot cam asa. Incerc sa fac schimbul in vreo 2 saptamani. Simptomele de care vorbeam la inceput par sa se fi agravat. Sunt nevoit sa conduc mai turat ca sa nu dea in nas. Cu motorul rece merge bine, insa cum se incalzeste, la revedere, incep problemele. Cum am scris mai sus, diagrama de la prima sonda lambda e ok. A doua scartaie, din timp in timp are o cadere, desi ar trebui sa fie o linie continua, aflata la jumatatea amplitudinii primei sonde. Am incercat s-o turez mai mult, poate isi revine. Degeaba. Sper sa fi dibuit bine defectiunea, sa nu bajbaie prea mult. Injectorul infundat da rateuri de la bun inceput, nu doar la cald. P.S. Redau in ultimele doua postari cat mai fidel dialogul cu baietii din service. Daca vi se pare ceva in neregula, va rog sa ma atentionati. Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
octavt |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 May 11 ![]() |
Abia acum s-a rezolvat problema despre care am vorbit in topic.
Acu vreo doua saptamani am decis sa merg din nou la Renault pentru o verificare. De data asta i-au dat de cap foarte repede, fiind vorba de un contact al pinilor de la injectorul 3. Reamintindu-le ca martorul antipoluare aprins si mersul neregulat al motorului au aparut dupa revizia de 60.000km, facuta tot de dumnealor, am platit verificarea de 56lei si am plecat cu masina in regula. Am testat in trafic, la drum lung, totul e in regula. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1,4l benzina
- CT96TIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:21 |