Fanta de aerisire - directionarea aerului
![]() ![]() ![]() |
Fanta de aerisire - directionarea aerului
Steffan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 December 08 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI, 85 cp
2008
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Miscarea stanga-dreapta a fantei centrale de aerisire este foarte mica, din fabricatie. Esti sigur ca inainte avea o miscare mai ampla ?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
Steffan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 December 08 From: București ![]() |
Da, pot compara acest lucru cu fanta de aerisire vecina. (miscarea este mai putin ampla iar lamela centrala are un joc, vecina sa sta fixa cind tragi stanga-dreapta)
This post has been edited by Steffan: 20 Jun 2009, 22:36 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI, 85 cp
2008
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am o problema cu una din fantele centrale in sensul ca nu mai jongleaza toate o data dreapta-stanga si restu trebuie sa le "ajut" eu cu un pix sau ceva subtire
|
--------------------
Renault
Symbol
- B xx xxx
2008, 1.5 DcI, Fidji 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
costeloosh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 08 From: constanta ![]() |
aceeasi problema o am si eu cu fantele centrale, si inca de cand era in garantie. cand am mentionat problema in service mi-au spus ca e de la vreun odorizant, care culmea eu nu l-am folosit. asa ca de vina am fost eu. in consecinta nu mi-am batut capul. le-am directionat cu un pix si....gata.
|
--------------------
clio II
symbol
- CT 79 LMC
2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7 I'M WATCHING YOU !!!
|
|
vyshy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
Va salut, problema cu fantele centrale am observat-o si eu ieri. Ma refer la faptul ca nu mai culiseaza pe orizontala lamelele ci doar aceea din mijloc. Presupun ca daca scot aceste fante prin fata, fara a da jos tot bordul, gasesc problema...sau nu ?
Mai am o problema, tot referitoare la AC. Merg prin oras, la un moment dat dau drumul la AC, parca o "ingenuncheaza" (nimic anormal) dar cand merg constant si vreau sa accelerez sunt momente cand da "rateuri", adica scade din putere pe perioade mici de timp. Asa ceva e normal ? Multumesc. |
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
wolfin |
![]()
Post
#7
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.022 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
si la 1.4 8v (75 hp) se simte lipsa de putere cu AC pornit iar acea variatie probabil este datorita electroventilatorului sau a compresorului AC (ma dau si eu cu parerea
![]() |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
vyshy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
S-a rezolvat problema...in stilul vechi, sarma si patent. Problema era de la un fel de pieptane care lega cele 5 lamele. Nu trebuie dat jos bordul. Lamelele sunt prinse in niste orificii. Prima oara se da jos, cu ajutorul unei surubelnite, partea din mijloc care inchide sau deschide circulatia aerului. Se scot lamelele dispuse orizontal si apoi cele verticale pe care le veti vedea in poze.
Attached thumbnail(s) IMG_2525.JPG ( Size: 60.8k ) Number of downloads: 514 IMG_2526.JPG ( Size: 63.64k ) Number of downloads: 564 IMG_2527.JPG ( Size: 107.22k ) Number of downloads: 573 |
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#9
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Pana la urma se pot da grilele de aerisire jos fara a se rupe sau desface bordul? Poti fi mai explicit cum le-ai scos de acolo, ca eu tot incerc cand nu am ce face si degeaba...
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
vyshy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
Da, se pot da jos grilele fara a se rupe. Precum am mai zis, se da jos partea din mijloc care inchide sau deschide circulatia aerului. Ca sa poti s-o dai jos, scoti "tavita" aia de sus, aia din fata afisajului central, unde este prins pe ceva culisant. "Tavita" se scoate si cu degetele. Problema este ca tre sa ai o rabdare de invidiat sa le pui inapoi,ma refer la cele orizontale. Tin sa mentionez ca varianta cu sarma nu functioneaza, in loc sa se deplaseze lamelele se stramba sarma, ca sa nu zic ca s-a si rupt.
Aveti alte ideii ? Gasesc doar "pieptanele" ala la piese auto ? Multumesc si va tin la curent. PS: @PhilipMorris daca nu reusesti fac niste poze sa vezi cum ar trebui sa arate demontat. |
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#11
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Cred ca sunt pe topic gresit. Toate postarile de pana acum sunt de la detinatori de clio variante noi. Eu am modelul cu grilele stil vechi, deci tavita din fata afisajului pica:)
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
costeloosh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 08 From: constanta ![]() |
vyshy! inca asteptam pozele
![]() |
--------------------
clio II
symbol
- CT 79 LMC
2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7 I'M WATCHING YOU !!!
|
|
vyshy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
@costeloosh uite aici.
![]() |
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
costeloosh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 08 From: constanta ![]() |
vychy, merci mult, si tine-mi pumnii sa nu fac mai multe aeratoare
![]() |
--------------------
clio II
symbol
- CT 79 LMC
2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7 I'M WATCHING YOU !!!
|
|
vyshy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
I-am facut dintr-o bucata de plastic cu ajutorul unui cutit, cui si aragaz. S-ar putea sa-i gasesti si la dezmembrari.
Iti tin pumnii. ![]() |
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#16
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Nu-i asa ca la Clio 2 pana in anul 2001 trebuie sa dai jos bordul sa poti scoate aeratoarele? Eu daca as lucra la reno as spune inginerului proiectant sa incerce el sa le scoata, ca doar el le-a gandit.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
mfo21 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 August 11 ![]() |
Le gasesti la dezmembrari dar iti iau si pielea de pe tine. Doar sa ai norocul sa gasesti o masina foarte avariata la bord astfel incat sa le scoti la un pret cat de cat rezonabil. Cazul doi se desface usurel bordul si apoi se lucreaza cu precizie de ceasornicar. Asta daca ai noroc si nu a cazut ghidajul lateral in gura canalului de aerisire. Daca ai avut ghinion trebuie sa te apuci de tot felul de inventii nebrevetate de genul o sarma cu scotch dublufata in varf astfel incat sa poti agata ghidajul din galerie.
Spor la treaba si sa pui niste poze daca vei reusi. |
--------------------
renault
sedan
- b22mfo
symbol 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 12:20 |