Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fanta de aerisire - directionarea aerului

Steffan
post 20 Jun 2009, 10:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 December 08
From: București




Salut,

Am o problema cu una din fantele de aerisire centrale, in sensul ca nu mai culiseaza stanga-dreapta (orizontal). Nu am tras de el tare, ba chiar nici nu prea am umblat la el dar de curand am observat aceasta problema, plasticul central nu mai sta fix, iar cand se trage de el pe orizontala nu culiseaza complet (are o miscare mult mai redusa decat cea normala).

S-ar putea umbla la el fara a fi nevoie sa se dea intreg bordul jos? A mai patit-o cineva, ati reusit sa-l reparati singuri?

Multam!


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCI, 85 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 20 Jun 2009, 11:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Miscarea stanga-dreapta a fantei centrale de aerisire este foarte mica, din fabricatie. Esti sigur ca inainte avea o miscare mai ampla ?


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steffan
post 20 Jun 2009, 22:27
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 December 08
From: București




Da, pot compara acest lucru cu fanta de aerisire vecina. (miscarea este mai putin ampla iar lamela centrala are un joc, vecina sa sta fixa cind tragi stanga-dreapta)

This post has been edited by Steffan: 20 Jun 2009, 22:36


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCI, 85 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 20 Jun 2009, 22:59
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Si eu am o problema cu una din fantele centrale in sensul ca nu mai jongleaza toate o data dreapta-stanga si restu trebuie sa le "ajut" eu cu un pix sau ceva subtire


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 22 Jun 2009, 14:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




aceeasi problema o am si eu cu fantele centrale, si inca de cand era in garantie. cand am mentionat problema in service mi-au spus ca e de la vreun odorizant, care culmea eu nu l-am folosit. asa ca de vina am fost eu. in consecinta nu mi-am batut capul. le-am directionat cu un pix si....gata.


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyshy
post 21 Jul 2009, 10:03
Post #6


Membru rombic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 13 March 07
From: Bucuresti/Sf. Gheorghe




Va salut, problema cu fantele centrale am observat-o si eu ieri. Ma refer la faptul ca nu mai culiseaza pe orizontala lamelele ci doar aceea din mijloc. Presupun ca daca scot aceste fante prin fata, fara a da jos tot bordul, gasesc problema...sau nu ?
Mai am o problema, tot referitoare la AC. Merg prin oras, la un moment dat dau drumul la AC, parca o "ingenuncheaza" (nimic anormal) dar cand merg constant si vreau sa accelerez sunt momente cand da "rateuri", adica scade din putere pe perioade mici de timp. Asa ceva e normal ?

Multumesc.


--------------------
renault symbol 1.5dCi, 65CP 2007
28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010
44.500km - 23.08.2011
87.500km - 06.05.2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Jul 2009, 13:16
Post #7


Haha


Group: Members
Posts: 9.022
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




si la 1.4 8v (75 hp) se simte lipsa de putere cu AC pornit iar acea variatie probabil este datorita electroventilatorului sau a compresorului AC (ma dau si eu cu parerea nedumerire.gif ) si se simte ca o intarziere in raspuns cand accelerezi.


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyshy
post 21 Jul 2009, 21:38
Post #8


Membru rombic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 13 March 07
From: Bucuresti/Sf. Gheorghe




S-a rezolvat problema...in stilul vechi, sarma si patent. Problema era de la un fel de pieptane care lega cele 5 lamele. Nu trebuie dat jos bordul. Lamelele sunt prinse in niste orificii. Prima oara se da jos, cu ajutorul unei surubelnite, partea din mijloc care inchide sau deschide circulatia aerului. Se scot lamelele dispuse orizontal si apoi cele verticale pe care le veti vedea in poze.

Attached thumbnail(s)
IMG_2525.JPG ( Size: 60.8k ) Number of downloads: 514
IMG_2526.JPG ( Size: 63.64k ) Number of downloads: 564
IMG_2527.JPG ( Size: 107.22k ) Number of downloads: 573


--------------------
renault symbol 1.5dCi, 65CP 2007
28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010
44.500km - 23.08.2011
87.500km - 06.05.2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 21 Jul 2009, 22:06
Post #9


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Pana la urma se pot da grilele de aerisire jos fara a se rupe sau desface bordul? Poti fi mai explicit cum le-ai scos de acolo, ca eu tot incerc cand nu am ce face si degeaba...


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyshy
post 22 Jul 2009, 07:56
Post #10


Membru rombic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 13 March 07
From: Bucuresti/Sf. Gheorghe




Da, se pot da jos grilele fara a se rupe. Precum am mai zis, se da jos partea din mijloc care inchide sau deschide circulatia aerului. Ca sa poti s-o dai jos, scoti "tavita" aia de sus, aia din fata afisajului central, unde este prins pe ceva culisant. "Tavita" se scoate si cu degetele. Problema este ca tre sa ai o rabdare de invidiat sa le pui inapoi,ma refer la cele orizontale. Tin sa mentionez ca varianta cu sarma nu functioneaza, in loc sa se deplaseze lamelele se stramba sarma, ca sa nu zic ca s-a si rupt.
Aveti alte ideii ? Gasesc doar "pieptanele" ala la piese auto ?

Multumesc si va tin la curent.

PS: @PhilipMorris daca nu reusesti fac niste poze sa vezi cum ar trebui sa arate demontat.


--------------------
renault symbol 1.5dCi, 65CP 2007
28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010
44.500km - 23.08.2011
87.500km - 06.05.2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 22 Jul 2009, 09:15
Post #11


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cred ca sunt pe topic gresit. Toate postarile de pana acum sunt de la detinatori de clio variante noi. Eu am modelul cu grilele stil vechi, deci tavita din fata afisajului pica:)


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 29 Jul 2009, 16:32
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




vyshy! inca asteptam pozele smile.gif


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyshy
post 29 Jul 2009, 17:43
Post #13


Membru rombic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 13 March 07
From: Bucuresti/Sf. Gheorghe




@costeloosh uite aici. wink.gif


--------------------
renault symbol 1.5dCi, 65CP 2007
28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010
44.500km - 23.08.2011
87.500km - 06.05.2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeloosh
post 30 Jul 2009, 07:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 10 January 08
From: constanta




vychy, merci mult, si tine-mi pumnii sa nu fac mai multe aeratoare smile.gif. apropos, pieptenii aceia i-ai gasit prin magazine sau i-ai reconditionat?


--------------------
clio II symbol - CT 79 LMC 2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7
I'M WATCHING YOU !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyshy
post 30 Jul 2009, 10:15
Post #15


Membru rombic


Group: Members
Posts: 106
Joined: 13 March 07
From: Bucuresti/Sf. Gheorghe




I-am facut dintr-o bucata de plastic cu ajutorul unui cutit, cui si aragaz. S-ar putea sa-i gasesti si la dezmembrari.

Iti tin pumnii. smile.gif


--------------------
renault symbol 1.5dCi, 65CP 2007
28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010
44.500km - 23.08.2011
87.500km - 06.05.2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 3 Jul 2011, 10:16
Post #16


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Nu-i asa ca la Clio 2 pana in anul 2001 trebuie sa dai jos bordul sa poti scoate aeratoarele? Eu daca as lucra la reno as spune inginerului proiectant sa incerce el sa le scoata, ca doar el le-a gandit.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mfo21
post 19 Aug 2011, 20:45
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 August 11




Le gasesti la dezmembrari dar iti iau si pielea de pe tine. Doar sa ai norocul sa gasesti o masina foarte avariata la bord astfel incat sa le scoti la un pret cat de cat rezonabil. Cazul doi se desface usurel bordul si apoi se lucreaza cu precizie de ceasornicar. Asta daca ai noroc si nu a cazut ghidajul lateral in gura canalului de aerisire. Daca ai avut ghinion trebuie sa te apuci de tot felul de inventii nebrevetate de genul o sarma cu scotch dublufata in varf astfel incat sa poti agata ghidajul din galerie.
Spor la treaba si sa pui niste poze daca vei reusi.


--------------------
renault sedan - b22mfo symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 12:20
Dacia