Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dilema Fluence vs Octavia

theodor2004
post 24 Oct 2011, 16:25
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




uite eu la Octavia, in vit a VI-a, la 3000 rotatii, am fix 130 km/h. Aproape nu aud motorul
Teoretic e sa nu depasesti 3000 turatii in fiecare treapta de viteza.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 24 Oct 2011, 16:48
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(theodor2004 @ 24 Oct 2011, 17:25)
uite eu la Octavia, in vit a VI-a, la 3000 rotatii, am fix 130 km/h. Aproape nu aud motorul
Teoretic e sa nu depasesti 3000 turatii in fiecare treapta de viteza.
*



Nu-i nicio regula. Nimic nu poate fi teoretic aici. E cutia lor, motorul lor, il fac cum vreau. La Octavia, cu 6 viteze, e treaba lor.


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adyy82
post 24 Oct 2011, 16:50
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 8 September 11




Misto smile.gif
Ai 6 trepte eu am doar 5 si in carte zice sa nu se depaseasca 3500 si 130 ceea ce a aproape de realitate .
Presupun ca ai o motorizare TSI nu ?


--------------------
Renault Clio Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 24 Oct 2011, 16:51
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(theodor2004 @ 24 Oct 2011, 12:37)
de la acel buton ai posibilitatea sa deschizi numai portbagajul, lasand incuiate portierele. Este avantajos daca vrei sa pui/scoti ceva din portbagaj, fara sa mai umbli in masina, descizand portierele. Eu il folosesc la Octavia.
Ai ESP? Daca da, ce generatie? Eu am la Octavia ESP+ABS+ASR+EDS+EBV+HBA+DSR.
In rest sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Tot de curios te intreb, in cate sec prinde 100km/h? (luandu-ne dupa cartea tehnica, bineinteles).
Am oscilat si eu intre Fluence si Octavia, si acum sunt curios ce am pierdut si ce nu.
*



La octavia iti baga in oferta si "tetiere spate" si "a treia lampa de stop"

ESP = Electronic Stability Program
ABS = Anti-lock Braking System
ASR = Anti Slip Regulation
HBA = Hydraulic Braking Assist. -Servofrana. E si pe dacia 1310 Lux
MSR = engine torque control. Fara n-ar merge cruise controlul, sau ar consuma in frana de motor
EBV = Electronic Brake Force Distribution (or EBD). Fara nu se poate ABS si ESP

Si la Fluence sunt toate.Numai ca nu se lauda atat. Dar la romani mere..cu cat mai multe abrevieri cu atat mai bine. Cred ca in oferta Skoda o sa apara in curand:

BSM = Both Sides Mirrors
RRA=Roof Radio Antena
SWT=Spare Wheel in the Trunk
FRRW=Four Round Rotating Wheels

No offence pentu posesorii de Skoda. Sunt putin ofticat pe ei ca au incercat sa-mi vanda o gramada de gogosi(chair credeu ca vedeam o masina pentru prima oara in viata mea), dotari din parti, masina cu 3500Euro mai scumpa, veche(eu vroiam TSI) , discount inexisten si o aroganta pe motiv ca "e practic e VW dom'le". Nici macar nu m-au invitat sa stau jos.

This post has been edited by smardale: 25 Oct 2011, 11:35


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2011, 09:12
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




am eu motorizare TSI, nu e chiar asa mare sfaraiala, Pana intra turbina in parametrii de rotatie, masina se misca ca orice motor aspirat, dar dupa aceea intr-adevar este racheta.
Skoda ofera discount, dar tr sa ai rabdare. Eu am obtinut 700 EUR+covorase, dar altii, mai rabdatori, care s-au plimbat pe la mai multi dealeri, au obtinut 900 EUR.
Faptul ca nu te-a invitat sa stai jos, tine mai mult de bunacrestere a dealerului, decat de producator.
De EDS nu spuneti nimic?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 25 Oct 2011, 10:11
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(theodor2004 @ 25 Oct 2011, 10:12)
am eu motorizare TSI, nu e chiar asa mare sfaraiala, Pana intra turbina in parametrii de rotatie, masina se misca ca orice motor aspirat, dar dupa aceea intr-adevar este racheta.
Skoda ofera discount, dar tr sa ai rabdare. Eu am obtinut 700 EUR+covorase, dar altii, mai rabdatori, care s-au plimbat pe la mai multi dealeri, au obtinut 900 EUR.
Faptul ca nu te-a invitat sa stai jos, tine mai mult de bunacrestere a dealerului, decat de producator.
De EDS nu spuneti nimic?
*



Era un discount cat taxa de poluare. Pana la urma, o Skoda cu acelasi dotari ma costa cu vreo 3500EUR mai mult. Nu merita atatia bani numai pt ca-i "practic VW".

EDS?Sau EDL (Eelctronic diferential Lock). Este si asta. ESP+ASR+EDL merg intodeauna impreuna. Atata timp cat ai un modulator hidraulic pe reteaua hidraulica(care permite frnarea independenta si variabila pe fiecare roata) ai si EDL-ul. Din cate stiu e mai mult o smecherie SW. Senzorii ABS monitorizeaza viteza rotii, cand da sa alinece, o blocheaza. (invers ABS-ului oarecum). Pentru cei care s-au plimbat pe gheata, EDL-ul e responsabil de pocniturile care se aud pe la roti. ASR-ul lucreaza scazand forta oferita de motor. Pentru a nu incurca ESP-ul, EDL-ul intra in actiune doar cand viteaza unei roti este mult mai mare decat a celorlalte(deci e ceva in neregula). Din acest motiv, se poate intampla, ca pe gheata, ASR-ul sa intre atat de mult incat omoara motorul fara ca EDL-ul sa actioneze(rotiile tractoare patinand la fel de mult). Un mic experiment ar fi sa intrerupeti ASR-ul, pe noroi, sau eventual cu o roata pe uscat si una pe gheata. O sa simtiti cum EDL-ul blocheaza roata care patineaza.

sper ca sunt putin mai clare abrevierile acelea smile.gif

This post has been edited by smardale: 25 Oct 2011, 10:18


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 25 Oct 2011, 10:27
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, eu am simtit asta cand eram cu 2 roti pe carosabil, si cu 2 pe pietris. Atunci a intrat Electronic Differential Lock. Senzorii au simtit diferenta de aderenta intre rotile de pe stanga (care aderau bine pe asfalt) si cele din dreapta, (care cam alunecau pe pietris-nisip). A mers inainte, fara sa alunece. smile.gif
ASR-ul il mai scot si eu, ca sa am mai multa forta la motor la pornirile de pe loc (asa cum am spus, turbina ma ajuta de pe la 2300 turatii, nu la plecarea de pe loc). Nu stiu daca iti ia din putere, dar e cert ca, cu ASR-ul pornit, nu mai scartaie rotile la plecarea de pe loc.
la 1,4 TSI sa stii ca taxa de poluare e de 638 RON, iar la 1.2 TSI taxa e de 333 RON. Asa ca, simti reducerea de 700 EUR facuta de dealer.
Consumul acestor masini e muult mai mic decat la aspirate. La Clio consum 11% cu motor de 1,4l, si la 1,2 TSI consum 9%, in aceleasi conditii.
In afara Buc scot 5,5%, dar dupa ce se lasa motorul se ajunge si la 5%,


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 25 Oct 2011, 11:29
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




Cand am luat eu Fluence-ul, cei de la Skoda n-au vrut pur si simplu sa-mi vanda masina pe care o doream. Nu ofereau decat 1.6 Euro4(!!). De TSI nu se punea problema, pentru "ca nu este in poll, iar pana o sa avem disponibil expria voucherele". "dar va dam euro4 si discountul X fix cat taxa de poluare". Cu alte cuvinte, cei de la Skoda incercau sa scape de vechituri. Atunci pt Euro 5 taxa era 0 iar cei de la renault imi dadeau si un discount de 2000Eruo. Oricum, ma bucur ca nu am luat skoda, pt ca atunci aveam bani numai de 1.2 si am auzit ca nu-s cele mai grozave motoare. Plus ca-s la inceput de drum si e loc de defecte.

This post has been edited by smardale: 25 Oct 2011, 11:30


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 09:12
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




In cazul asta te inteleg, nici eu nu mi-as fi luat 1,6 mpi, fie ca era euro 4 sau euro 5.
1,2 TSI are vana din viteza a III-a in sus, dar softul inca nu e pus la punct.Oricum, prinde suta in 10.6 sec, mai redede decat Fluence.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 26 Oct 2011, 14:19
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(theodor2004 @ 26 Oct 2011, 10:12)
In cazul asta te inteleg, nici eu nu mi-as fi luat 1,6 mpi, fie ca era euro 4 sau euro 5.
1,2 TSI are vana din viteza a III-a in sus, dar softul inca nu e pus la punct.Oricum, prinde suta in 10.6 sec, mai redede decat Fluence.
*



Vad ca esti mandru de marca Skoda..tot ii mai gasesti cate o calitate smile.gif

In ceea ce ma priveste, acceleratia la 100 mi se pare printre cele mai neinteresante caracteristici. Ok, sa nu fie nici in 30secunde, dar o diferenta de 0.4s chiar ma lasa rece.

In treptele inferioare se descurca ok vad..cand a fost nevoie sa ma bag, m-am bagat. iar in afara, cand merg spre suta, nu m-am intrecut cu nimeni pana acum.

In rest, de vreo 2-3 zile vad ca ajung acasa numai intr-a 2-a si a-3 (nu stiu ce s-a intmaplat cu traficul zilele astea).

Plecand de la astea, viitoarea masina o sa fie probabil o Dacia Mini.


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 15:12
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




acum fiecare isi lauda masina, e normal sa fie asa. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 26 Oct 2011, 15:39
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




Am condus 1.2TSI pe Golf si mi-a placut cum se misca, Octavia e un pic mai grea, dar nu cred ca se simte vreo diferenta. Ca performante si feeling in oras, motorul este net mai bun fata de 1.6 de la reno. Mai mult cuplu, mai putin zgomot, consum redus de carburant.

@smardale in treapta a treia la 50kmh, la o apasare brusca a acceleratiei vei avea sansa sa admiri design-ul spate al skodei, raspunsul e incomparabil. In afara localitatii, condus corespunzator, 1.6 merge in acelasi ritm cu tsi-ul, ba mie mi se pare mai placut sa-l duci in 6000+ smile.gif zona a turometrului in care tsi-urile de 1.2 si de 1.4 sunt fhass.

0-100 kmh il poti corela cu 80-120kmh (V/VI) si cu rapoartele de demultiplicare ale cutiei si deja ai o idee buna despre ce poate masina.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2011, 16:16
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu nu am dus TSI-ul mai sus de 4500 rotatii, pt ca atunci scade puterea. Am cuplu maxim intre 2000-4500 rotatii.
Dar in viteza a VI-a, la 4500 rotatii, sunt la 160 km/h. Imi ajunge.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 26 Oct 2011, 17:18
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(mircea_aq @ 26 Oct 2011, 16:39)
Am condus 1.2TSI pe Golf si mi-a placut cum se misca, Octavia e un pic mai grea, dar nu cred ca se simte vreo diferenta. Ca performante si feeling in oras, motorul este net mai bun fata de 1.6 de la reno. Mai mult cuplu, mai putin zgomot, consum redus de carburant.

@smardale in treapta a treia la 50kmh, la o apasare brusca a acceleratiei vei avea sansa sa admiri design-ul spate al skodei, raspunsul e incomparabil. In afara localitatii, condus corespunzator, 1.6 merge in acelasi ritm cu tsi-ul, ba mie mi se pare mai placut sa-l duci in 6000+  smile.gif  zona a turometrului in care tsi-urile de 1.2 si de 1.4 sunt fhass.

0-100 kmh il poti corela cu 80-120kmh (V/VI) si cu rapoartele de demultiplicare ale cutiei si deja ai o idee buna despre ce poate masina.
*



Deja discutia o ia in alta directie.. Normal ca vreau o masina mai infipta, TSI-ul imi place in sine, ca idee..slabiciune de inginer poate, SKODA imi placea din nostalgie. Ca motorul de 1.6 de la renault nu-i cel mai viteaz stiam, dar rstiam ca-i si printre cele mai mature si fiabile. Dar faptul ca intr-a 3-a TSI-ul zbora, intr-a doua Pageotul decoleaza si Reanult-ul face clatite nu a fost un criteriu. De felul meu conduc destul de regulamentar, iar cand a fost cazul si Renault-ul si-a facut treaba. Din moment ce nu alerg, am avut alte prioritati: ESP-ul si airbag-urile. Nu mi-au displacut nici restul dotarilor si aspectul general si pretul mult mai mic. Asa ca personal nu sufar prea mult dupa 1 secunda la demaraj sau alta isprava vitezomana. Nu cred ca am trecut de 150/h decat de vreo 2 ori de nevoie


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 27 Oct 2011, 10:55
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Nu e nici TSI-ul asa de viteaz la vit I si II, (mai putin 1.8TSI si 2.0 TSI care sunt cu adevarat masini viteze).
Se misca greoi pana in viteza a III-a, si asta e din cauza softului actual (acum se lucreaza la noi variante de soft).
Cred ca 1,6l, 16valve pleaca mai repede de la semafor. Daca pui si faptul ca 1,6l, 16v de la Renault este un motor fff fiabil, nu cred ca ai facut o alegere rea.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 27 Oct 2011, 11:59
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




QUOTE(theodor2004 @ 27 Oct 2011, 11:55)
Nu e nici TSI-ul asa de viteaz la vit I si II, (mai putin 1.8TSI si 2.0 TSI care sunt cu adevarat masini viteze).
Se misca greoi pana in viteza a III-a, si asta e din cauza softului actual (acum se lucreaza la noi variante de soft).
Cred ca 1,6l, 16valve pleaca mai repede de la semafor. Daca pui si faptul ca 1,6l, 16v de la Renault este un motor fff fiabil, nu cred ca ai facut o alegere rea.
*



Chestia cu softul nu o stiam. Stiam ca au o problema cu relantiul, joaca foarte mult si niste pierderi de putere ciudate. Poate ca la asta te rferi, or fi facut o smecherie din soft, pana rezolva adevaratele probleme.

Oriucum, venind din partea unui posesor de Skoda, ma bucur si mai mult de algere smile.gif

This post has been edited by smardale: 27 Oct 2011, 12:08


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 27 Oct 2011, 13:49
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai aici a fost ghidusia: La Golf VI au rezolvat cam toate problemele de la 1.2 TSI, dar la Skoda (Polo, Ocavia si Yeti) inca se mai zbat cu softurile.
Initial au fost balbaielile la relanti de care spui tu, si le-au rezolvat printr-un nou soft. Numai ca, acest nou soft, a luat teribil din puterea motorului la vitezele I si II, care acum se misca cam ca un Logan 1,4 mpi. Posesorii asteapta un nou soft (deci si la Volksvagen se fac resoftari, nu numai la Fluence).
Eu nu regret ca am luat Skoda, dar trebuia sa merg pe motorizarea de 1.4 TSI, care o recomand tuturor si care e motorul ,,aproape'' perfect.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 30 Oct 2011, 17:14
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif desi am renault si sunt foarte multumite de el pana acum- symbol 2007
asi incerca si altceva, de ce?
mi-a placut extraordinar de mult golful 4 cand m-am dat jos din dacie intr-unul prin 2006
asi vota pentru o octavie la acelasi pret cu un fluence
de ce, ca -mi place skoda desi nu am desi vin fara dotari, etc


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Nov 2011, 15:04
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




care e cea mai puternica motorizare de pe Fluence?
Veneam dinspre litoral in wk, si la un momend dat vad in oglinda un monstru alb, care vroiaa sa treaca inaintea mea. Am incercat sa accelerez, si la 80km/h, sub presiunea turbinei, 1,2 TSI-ul a plecat ca din pusca de sub mine. Problema e ca cealalta masina, a venit ca din tun, si in final a trecut inaintea mea (e adevarat ca l-am si lasat, ca daca imi mai puneam mintea sa accelerez, il facea zob cel de pe contrasens).
Spre mirarea mea, monstrul alb nu era BMW cum credeam eu, ci Fluence.
Nu stiu motorizarea, insa. De aceea intreb care e cea mai puternica motorizare de pe Fluence.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 1 Nov 2011, 15:19
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Din cate stiu eu (cel putin conform a ce am vazut prin configuratorul lor) 2.0 benzina aspirat 140 CP


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 1 Nov 2011, 15:33
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sa stii ca acel motor de Fluence chiar se duce. Cand se tureaza turbina, un TSI zici ca e avion. Cu toate astea, Fluence-ul m-a intrecut fara drept de replica. Am ramas paf! ohmy.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Nov 2011, 15:36
Post #112


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1.2TSI de 105 cai?!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 1 Nov 2011, 17:33
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Dacă are motorul de doi litri și 140 de cai, iar la volan e cineva care știe cum se conduce ca lumea un benzinar (adică nu unul care încearcă să facă depășiri într-a cincea), atunci cu 1.2-ul n-ai nici o șansă. Nu în linie dreaptă, în orice caz. smile.gif

This post has been edited by VladSoare: 1 Nov 2011, 17:38


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voyager_k
post 2 Nov 2011, 01:16
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 12 August 11




Revin cu impressi dupa primii 300 km.
Masina imi place. Motorul este super ok si economic. Dupa primii 100 de km, cu un consum de 8% in orascu rtafic greu m-am dus si i-am luat sotiei un buchet de flori pe diferenta de 12% benzina (Octavia 1.6 MPI).
Arkamis mi se pare f ok. Daca nu il luam imi dadeam palme. Pt 6 mil diferenta am ceva total diferit.
Si vopseaua metalizata merita.
Nu as lua o masina gen fluence fara clima. Mai bine logan.
Acum mici neajunsuri :
- mi se pare cam zgomotoasa pe la 110. poate e doar o impresie gresita, dar asa mi s-a parut.
- chestia cu usita de la AUX care nu mai permite utilizarea spatiului pt 1 sticla de cola e o tampenie. daca deschizi nu mai poti sa pui acolo decat un menthos.
- nu prea vad in spate in marsarier. Au facut spatele asa inalt ca nu prea am vizibilitate. Cred ca o sa ma obisnuiesc. Doamne fereste sa fie vreun copil prin zona ca nu prea il vezi.
- in torpedou puteau sa lase ceva mai mult spatiu.
- se cam simt gropile. Ce naiba mai e PDG ? La espero erau parca mai usor de suportat denivelarile.

Toti amicii mei stramba din nas cand aud ca am luat renault; de ce nu am luat ford sau mai stiu eu ce alta varianta ? As fi luat si latitude daca aveam bani. La raport pret / dotari / motorizare nu am gasit ceva mai bun.
Daca iau in calcul taxa de poluare diferenta intre diesel si benzina la fluence este de cca 800 euro. se recupereaza f repede. la ceilalti producatori e in jur de 3000 . Scump domne.

Defecte enuntate sunt de fapt niste mici jene. Masina merge bine si sunt multumit de alegerea facuta.


--------------------
RENAULT FLUENCE EXPRESSION PLUS 1.5 dci 90 cp 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 2 Nov 2011, 07:44
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




te asteptam la jurnal de bord cu poze
spor


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitecollar
post 2 Nov 2011, 08:08
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 20 September 11
From: Timisoara




QUOTE(theodor2004 @ 1 Nov 2011, 15:33)
sa stii ca acel motor de Fluence chiar se duce. Cand se tureaza turbina, un TSI zici ca e avion. Cu toate astea, Fluence-ul m-a intrecut fara drept de replica. Am ramas paf! ohmy.gif
*




Aha ... 1.2 tsi 105 cai avion radmasa.gif Cata cultura auto! blush.gif
Ala de ti-a dat-o o fi avut chiar 1.6 16v 110 cai (poate si 1.5 dci 110 cai), sunt atat de multe premise pentru care tsi-ul tau minor de 1.2 este varza, mai ales in exterior, in comparatie cu un motor cu putere echivalenta aspirat (nu mai zic cu o distributie variabila cum o are k4m-ul, deci foarte potent). Nu mai zic daca ala rula cu benzina de CO 100, iar tu de 95.
Cum ti-au spus si colegii, cel mai puternic motor de pe Fluence este cel de 2.0 16v 140 de cai, dar ala vine doar pe variantele SportWay (deci ar fi trebuit ca masina ce te-a umilit sa fi avut niste spoilere/eleroane diferite etc.) si dinamique (si la cat de ahtiat este romanul dupa tuning, e putin probabil ca cineva sa fi "ratat" "sansa" de a nu-si fi luat niste jante oribile crom/negru si niste spoilere/eleroane exagerate - pentru ce ofera Fluence-ul).


@voyager_k

PDG-ul ala vine cu o garda la sol mai mare, precum si amortizoare ceva mai rigide. D-asta simti tu denivelarile, din cauza balansului masinii. Ar fi bizar sa consideri asta ca o chestie inconfortabila ... ce ai fi preferat? Sa-ti rupa rinichii in fiecare groapa, acolo unde se descurca Renault-urile cu pdg foarte bine?
Vizibilitatea spate e precara cam la mai toate modelele lor sedan ... o sa te obisnuiesti ... foloseste mult de oglinzile laterale imense ce-ti ofera o vizibilitate perfecta.
Celelalte cu usa aux/usb (ori d-asta n-ai?) sau torpedoul trebuia sa le vezi dinainte ... este doar vina ta ca te plangi de ele acum, dupa ce ai cumparat masina. Apropos, mai las-o-n sange de Skoda, Ford sau mai stiu eu ce. Esti clientul ideal pentru Renault in ceea ce priveste Europa de Est/India/America de Sud: cel cu bugetul cat mai mic. Te felicit ca ai ales Renault, dar, avand in vedere ca ai vorbit despre pret la fiecare postare, aproape, nu improsca noroi in alti producatori la ale caror produse, chiar entry-level, cu bugetul tau nu puteai sa aspiri. Las-o asa: ti-ai luat Fluence (si nu ai optat pentru calitate, confort, continuitate ca, altfel, ti-ai fi luat Privilege pentru ca doreai sa mergi in continuare cu Renault, ca iti plac, ca-i adori, si n-ai fi pomenit nimic de pretul scazut).

This post has been edited by whitecollar: 2 Nov 2011, 08:10


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.6 16v Arkamys usb parasolare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Nov 2011, 12:33
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(whitecollar @ 2 Nov 2011, 08:08)
Aha ... 1.2 tsi 105 cai avion  radmasa.gif  Cata cultura auto! blush.gif
Ala de ti-a dat-o o fi avut chiar 1.6 16v 110 cai (poate si 1.5 dci 110 cai), sunt atat de multe premise pentru care tsi-ul tau minor de 1.2 este varza, mai ales in exterior, in comparatie cu un motor cu putere echivalenta aspirat (nu mai zic cu o distributie variabila cum o are k4m-ul, deci foarte potent). Nu mai zic daca ala rula cu benzina de CO 100, iar tu de 95.
Cum ti-au spus si colegii, cel mai puternic motor de pe Fluence este cel de 2.0 16v 140 de cai, dar ala vine doar pe variantele SportWay (deci ar fi trebuit ca masina ce te-a umilit sa fi avut niste spoilere/eleroane diferite etc.) si dinamique (si la cat de ahtiat este romanul dupa tuning, e putin probabil ca cineva sa fi "ratat" "sansa" de a nu-si fi luat niste jante oribile crom/negru si niste spoilere/eleroane exagerate - pentru ce ofera Fluence-ul).
*



acum de unde stii asa de bine cum merge 1,2 TSI? Ai acasa, sau conduci unul in fiecare zi la serviciu? Intreb pt ca vad ca te pricepi f bine.
Pe de alta parte sa stii ca, chiar asta a fost scopul lui 1,2 TSI: sa inlocuiasca aspiratele de 1,6v, si aprox 105 CP, care erau in grupul Vag. Iti spun din proprie experienta ca motorul se duce bine din viteza a III-a in sus, si pe autostrada de misca bine. Este mult mai rapid decat 1,6 mpi de la Skoda si 1,6 litri, 16 valve de la Opel Astra (pe care le face in orice situatie). Daca ne uitam in fisa tehnica, scrie ca prinde 100km/h cam in 10.7, pe cand Fluence-ul 110 CP prindea cam in 11,1 sec, deci e o diferenta. Pe de alta parte, turbina ajuta motorul sa aiba cuplu maxim de pe la 2000 rotatii, si te ajuta enorm pe autostrada, nu tr sa il duci in 4000 rotatii sa ajungi la cuplu maxim. eu nu am condus un Fluence cu motor de 1,6l, dar ma indoiesc sa fie mai rapid decat Megane 1,6l, sau Opel 1,6l 115 CP.
Ma cam indoiesc ca acel Fluence era 1,6 l, 110 CP. Un 1,5 dci se poate, ca a accelerat repede, dar sincer nu cred ca era motor de 1,6 l. Pe de alta parte, daca imi puneam mintea pana la capat, nu ma intrecea, dar i-am facut loc sa nu il loveasca cel de pe contrasens.
Pe de alta parte sa stii ca unele 1,2 TSI-uri au avut probleme la distributie, chiar din fabrica, si acelea se miscau greu. Dar nu e cazul la a mea.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Nov 2011, 13:16
Post #118


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da' Fluenceu' n-are decat vreo 300kg in plus....


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 2 Nov 2011, 13:45
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




atat de greu e Fluence-ul?! Are 1 500 kg?
Skoda mea are 1285 kg.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Nov 2011, 13:49
Post #120


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




N-ai zis polo?!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:22
Dacia