Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inceputul sfarsitului electromotorului, sa fie bobina?

macicasan
post 4 Aug 2011, 14:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 January 11




de 3 ori s-a intamplat pana acuma, pe parcursul a 5 zile...
nu invarte! dau la cheie... nimic.
o pornesc impinsa, ma opresc iarasi, opresc motorul si de data asta porneste firesc.



--------------------
renault clio - cj 02 wtf 1995, 2usi
viata are gust!

clio 1, 1.2, '95
go baby, go!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 4 Aug 2011, 14:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Bateria.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
macicasan
post 5 Aug 2011, 15:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 January 11




bateria e in parametrii, are un an.
cand invarte invarte sanatos, cand nu invarte trebuie pornita impinsa.
de cand am scris ultima oara, am pornit motoru' de vreo 50 de ori minim, electromotorul a ratat o pornire - indiferent cat si cum am dat la cheie - nimic.
pornit prin impingere, la urmatoarea destinatie a pornit firesc.
ce componenta a electromotorului isi da duhul treptat? bobina?
am verificat si incarcarea, e in parametrii, atat in gol cat si cu toti consumatorii porniti.
usor suparator sa stii stii ca masina va porni APROAPE de fiecare data

This post has been edited by macicasan: 5 Aug 2011, 15:18


--------------------
renault clio - cj 02 wtf 1995, 2usi
viata are gust!

clio 1, 1.2, '95
go baby, go!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Aug 2011, 08:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu cumva alarma îți blochează electromotorul cînd e armată? Unele alarme fac chestia asta. Poate că uneori uită să-i mai dea drumul la dezarmare.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 6 Aug 2011, 08:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Sau releul care actioneaza lansorul ("bendix-ul") electromotorului sau contacte imperfecte cablu masa de la baterie spre CV si caroserie. Se aude daca cupleaza / un tac la invartirea cheii?. Se sting toate luminile din bord sau radio/cd-ul la invartirea cheii?. Contactul cheie demaror.......releu ....lansor.

This post has been edited by Andrei LGN: 6 Aug 2011, 10:22


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
macicasan
post 7 Aug 2011, 02:32
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 January 11




nu am alarma.
da, se aude tac-ul de sub capota cand nu porneste, si da, se sting consumatorii cand cheia ar fi in pozitia de invartit.
in ultimele 100 de porniri a f%^& rasca o data.
se poate sa fi fost ceva impuritate si sa... ...treaca?


--------------------
renault clio - cj 02 wtf 1995, 2usi
viata are gust!

clio 1, 1.2, '95
go baby, go!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 7 Aug 2011, 10:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Daca se aude tac si nu invarte inseamna ca bateria e slaba, ca electromotorul ia un curent prea mare si ingenuncheaza bateria (perii electromotor si sau praf din perii strans care produce scurt-atinge de carcasa si poate chiar si spire in scurt bobinaj). Daca legaturile electrice sunt bune, nu e nimic coxat/slabit, contacul cheie e ok si circuitul de actionare lansor e ok atunci nu poate fi decat din electromotor.
Stingerea consumatorilor e din fabrica realizata tocmai pentru a usura pornirea (nu neaparat si faruri- variaza de la masina la masina), insa daca se opreste de exemplu si radio cd-ul si nu e legat prin contact cheie, adica se poate porni fara cheie introdusa in contact, inseamna ca scade mult tensiunea la cuplarea electromotorului , adica sub 7-8 V si e si normal sa nu mai invarta.
E bine de masurat teniunea pe baterie atunci cand se porneste si e nevoie de un aparat analogic, cu ac indicator, pentru ca cele digitale nu au timp de raspuns mic si nu iti poti da seama- doar cu unele mai scumpe pe care nu oricine si le permite/industriale.
Se mai poate masura si curentul de pornire (A) cu un cleste ampermetric, si se compara cu specificatiile electromotorului (amperaj in gol si in sarcina)


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 00:20
Dacia