Computer de bord optimist - consum cu 20% mai mic, Consumul afișat cu 20% mai mic decat cel real
![]() ![]() ![]() |
Computer de bord optimist - consum cu 20% mai mic, Consumul afișat cu 20% mai mic decat cel real
clicu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 April 13 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3, 1.5 DCI 86CP
2008
|
|||
SanKraN |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 9 February 15 From: Bucuresti ![]() |
Eu schimb filtrele la fiecare 10.000km si nu am probleme. Masina are 102.800km
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.5 dCi / 50kw 68CP
Gri Metalizat |
|
dan22y |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
De mintit, minte cam cu o eroare de 10% in minus.
Asta am putut observa la ambele masini. |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(SanKraN @ 2 Apr 2015, 13:23) E irelevant pentru problema initiatorului. QUOTE(dan22y @ 2 Apr 2015, 13:28) Al meu (Fluence) minte cu 15-20% in plus, asta dupa schimbarea tabloului de bord, inainte mergea ok, deci nu e legat neaparat de un model de masina ci de anumite lot-uri probabil. DAR, cel vechi a mers tot timpul ok, cel nou tot timpul rau, nu si-a schimbat in timp comportamentul. Avand in vedere ca initiatorul reclama o schimbare de comportament, ar fi interesant de verificat eventuale pierderi pe care calculatorul nu le sesizeaza. Inainte de verificarea asta e greu de dat vina exclusiv pe calculator, daca nu s-a facut vreun upgrade de soft la el. |
--------------------
.
.
.
|
|
George Paul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Al meu e 1.4 16v, difera foarte putin consumul calculat afisat fata de cantitatea de benzina intrata indicata de pompa. Cam cu 0.5l mai putin la 40l (pompa pretinde ca baga 40l pana la primul "tac", calculatorul indica 39.5l consumati; alimentez mereu pana la primul "tac").
Urmaresc acest lucru de cativa ani deja, mi s-a parut o apreciere destul de corecta a calculatorului. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
clicu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 April 13 From: Cluj ![]() |
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
QUOTE(SanKraN @ 2 Apr 2015, 13:23) Eu schimb filtrele la fiecare 10.000km si nu am probleme. Acuma... de ce as face reviziile la alte intervale decat cele date de producator, in afara unor circumstante exceptionale ce tin de folosit masina in conditii dure sau folosit din start consumabile sau combustibil de slaba calitate. Oricum, dupa cum zicea Roland, probabil ca nu are legătură cu topicul ăsta. QUOTE(roland @ 2 Apr 2015, 13:56) ar fi interesant de verificat eventuale pierderi pe care calculatorul nu le sesizeaza. Inainte de verificarea asta e greu de dat vina exclusiv pe calculator, daca nu s-a facut vreun upgrade de soft la el. Upgrade de soft n-am făcut. Când spui pierderi, te referi la pierderi de motorina pe circuit? Ca ar fi destul de mari pierderile, 10 litri la un plin... |
--------------------
Renault
Clio 3, 1.5 DCI 86CP
2008
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#7
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pierderi facute de injectoare? Din ce am mai citit calculatorul motorului diesel monitorizeaza in permanenta injectoarele, cata motorina injecteaza fiecare in parte si totodata poate "gasi" un injector defect, daca e blocat pe deschis atunci ii trmite mai putina motorina.
Daca s-ar putea face un reset la calculator, sau la injectoare, probabil prin rescrierea lor in calculator astfel incat sa 'fortezi" calculatorul sa le invete din nou, poate asa ar rezolva problema. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
clicu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 April 13 From: Cluj ![]() |
Hmmm. Posibil.
In ultima vreme am observat ca asa, cam odata la 1 minut, motorul "zvacneste" un pic la ralanti, scade scurt turatia. Mecanicul mi-a zis ca ar merge verificate injectoarele, sau distributia; am inceput cu un test de debit injectoare care a iesit perfect. Mi s-a recomandat totusi sa folosesc o solutie de curatat injectoarele, Autochem 232, pe ideea ca e posibil ca desi debitul e ok, pulverizarea sa fie incorecta. Inca ezit sa folosesc substanta aia. |
--------------------
Renault
Clio 3, 1.5 DCI 86CP
2008
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#9
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(clicu @ 3 Apr 2015, 08:54) Foarte bine, alt user a avut probleme mari la injectoare dupa ce a pus o astfel de solutie de curatare a sistemului de injectie. Cea mai buna si cea mai sigura solutie ar fi sa le dai jos rand pe rand si curatat acel "cui" care are orificiile de pulverizare. Important este ca motorul sa porneasca ok de fiecare data, electromotorul ar trebui sa invarta de 3 maxim 4 ori pentru a porni motorul. This post has been edited by RazvanF: 3 Apr 2015, 18:39 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sunt curios cum determini alea 3, 4 ori.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#11
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Asculti electromotorul...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ronin81 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(clicu @ 3 Apr 2015, 08:54) Hmmm. Posibil. In ultima vreme am observat ca asa, cam odata la 1 minut, motorul "zvacneste" un pic la ralanti, scade scurt turatia. Mecanicul mi-a zis ca ar merge verificate injectoarele, sau distributia; am inceput cu un test de debit injectoare care a iesit perfect. Mi s-a recomandat totusi sa folosesc o solutie de curatat injectoarele, Autochem 232, pe ideea ca e posibil ca desi debitul e ok, pulverizarea sa fie incorecta. Inca ezit sa folosesc substanta aia. Daca injectoarele nu pierd pe retur, problema este de la regulatorul de presiune dupa pompa de injectie. Este dezbatuta pe larg problema pe forumurile de loganisti. La mine face la fel. La relanti, pe CAN CLIP, variaza intre 170 si 230 de bari, cand se accelereaza, nu mai variaza. Deocamdata o las asa. |
--------------------
Renault
Clio III 1,5 DCI - 86CP
2008
|
|
clicu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 16 April 13 From: Cluj ![]() |
Multumesc ronin81!
|
--------------------
Renault
Clio 3, 1.5 DCI 86CP
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:05 |