Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cadere grava de putere cu A/C pornit, numai cand am aerul ponit se chinuie sa traga

Renaultouille
post 17 Jul 2011, 12:32
Post #1


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




salutare. alta belea. masina merge ok in regim normal (sa nu o deochi) dar cand dau drumul la A/C indiferent ca e pe manual sau auto am constatat o lipsa acuta de putere. deci repet, acuta, nu lipsa aia justificata de putere si insignifianta cand dai drumul la aer.
in plus in momentul cand accelerez mai brusc pe langa ca abia se taraste pana in 3500 rpm cand incepe cat de cat sa se miste are caderi de putere si cred ca si de turatii implicit. deci sunt momente de 1-2 secunde cand efectiv accelerez in gol ca imi cade in turatie si ma da in nas. de curand am avut eroare captor axe cu came am sters-o si am zis ca schimb senzorul cu pricina daca imi reapare eroarea. inca nu a aparut. senzorul sa fie problema sau altceva?
de asemenea cand sunt in turatii mai mari gen 4000 rpm A/C scoate un suierat intermitent dar banuiesc ca asta e de la cureaua de accesorii pe care trebuie sa o schimb sau de la vreo rola. (urmeaza distributia + fulie defazoare + accesorii)?



This post has been edited by Renaultouille: 17 Jul 2011, 18:11


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 17 Jul 2011, 12:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Cred ca urmeaza sa te lase compresorul de AC care solicita motorul mai mult si implicit cureaua de accesorii care incepe sa fluiere. O alta cauza ar putea fi si rola intinzatoare care este posibil sa te lase.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 17 Jul 2011, 12:38
Post #3


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




deja m-a luat cu transpiratii cand ai zis compresor AC....


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 17 Jul 2011, 12:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Pai daca spui ca numai atunci cand ai in functiune AC.... La astea se gripeaza un rulment pe acolo, nu stiu exact. La inceput merge mai greu apoi face poc. Sper sa nu fie asta, spre binele tau. Filtrul de aer este curat?


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moreinffo
post 17 Jul 2011, 12:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 21 April 09




asa face si la mine, dar face asa de cand o am. oricum, si cu aerul oprit motorul trage ca un magar - nu inteleg de ce asa, pt ca am vazut la Bora cu mototr 1.6 16V merge altfel; probabil ca asa e motorul de puturos. sa nu mai zic de urcat cu ea vreo panta ceva - mai bine stai cuminte


--------------------
RENAULT MEGANE 1.6 16V B99W_G
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 17 Jul 2011, 14:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Pai cand urci o panta cu un benzinar vezi cum acul vitezometrului o ia in jos. Asa sunt astea in 16 v. De exemplu, Loganul de 1,6 MPI are vana in el fata de cel de 1,6 16v de la Megane. Eu am avut un Citroen Xsara de 1,6 16v si la fel era de puturos. Dupa ce am schimbat-o cu Meganul de 1,5, alta viata. In panta, cu masina incarcata full, simti cum te lipeste de scaun iar acul vitezometrului urca garantat, nu coboara.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex610
post 17 Jul 2011, 14:47
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 April 11




Baieti, cu urcatul in panta e vorba de cuplul care il ofera motorul ... 1.6 16V are in jur de 152 nm asa sunt mai toate benzinarele. diselul de regula are cuplu peste 190 nm


--------------------
Renault Megane - B610mai 2007 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 17 Jul 2011, 15:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Off: Corect, are 210 nm parca, daca retin bine. Cert este ca eram fan benzina (doua Dacii si Citroenul) pana am luat-o pe asta diesel. Initial am cautat un break (de, familia se marise) pe benzina, dar stiind consumul celeilalte la care se mai adauga greutatea marita a masinii, am ziz fie si una diesel. Dupa ce m-am procopsit cu ea si am vazut ce poate, am spus ca nu mai vreau in ,,ograda,, mea benzinar. Alta viata.

On topic: Initiatorul topicului a spus ca inainte nu scadea puterea asa cum face acum. Clar trebuie verificat si vazut ce se intampla.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 17 Jul 2011, 15:23
Post #9


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.266
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Renaultouille, iti pot da un compresor sa faci experimente cu el.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD - B 82 KVA Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 17 Jul 2011, 15:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




I-ar trebui si o rola intinzatoare daca tot desface cureaua de accesorii. Deci, trebuie vazut urgent ce este pe acolo.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 17 Jul 2011, 17:38
Post #11


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




filtrul de aer este nou si curat. in legatura cu puterea masinii nu stiu cum vi le-ati obisnuit pe ale voastre dar a mea chiar trage bine in sarcina si in regim normal...bine asta poate si pentru ca schimb numai peste 3500 rpm iar in panta in urcare ii schimb cat sa imi cada in cuplul maxim al masinii. deci din punctul asta de vedere nu am o problema, insa reiterez, trage greu cu aerul pornit. am un amic cu masina identica si se simte intr-adevar cand baga AC ca nu mai are aceasi putere dar sub nicio forma diferenta care e la mine.
Deci ce sa inteleg eu din toata discutia asta ca rulmentul acela se poate schimba si ca de acolo pleaca nenorocirile care strica compresorul? in orice caz trebuie sa fac distributia luna asta si voi schimba si rolele necesare de la accesorii. exista la renault in service rulmentul de la compresor de cumparat sau trebuie sa ma orientez catre dezmembrari?
o sugestie de service care se ocupa de asa ceva?

Hai ca am mai citit p-aici pe forum dar am o nelamurire....rulmentul de la compresor este rulmentul de la fulia compresorului sau gresesc?

This post has been edited by Renaultouille: 17 Jul 2011, 18:10


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moreinffo
post 17 Jul 2011, 23:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 21 April 09




nu cred ca vei reusi sa-i schimbi acasa rulmentul; cel mai bine la cine se ocupa cu asa ceva. daca vrei sa te duci la cei de pe Vulturilor, in Bucuresti, mai bine reorienteaza-te.


--------------------
RENAULT MEGANE 1.6 16V B99W_G
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KOsmix
post 19 Jul 2011, 13:05
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 July 11




Ai incercat sa verfici si bobinele de inductie? Mie imi tremura rau de tot masina la relanti si imi scadea puterea mai ales cand deschideam A/C din cauza unei bobine defecte. Incearca si varianta asta sa vezi daca se simte vreo remediere.


--------------------
Renault Megane II 2005, Authentique, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 19 Jul 2011, 19:13
Post #14


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




sincer sa fiu n-am verificat pt ca in mod normal daca era paradita vreo bobina mergea in suturi si mirosea a oua clocite, or nu am sesizat asa ceva, dar le verific. o sa merg in service joi probabil si vad care e treaba. in orice caz e de ca#$t ca sunt 30 de grade afara si nu prea pot sa merg cu aerul pornit


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 19 Jul 2011, 21:17
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




nu se schimba rulmentul se schimba fulia compresorului cu totul


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KOsmix
post 22 Jul 2011, 10:30
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 14 July 11




Daca nu e picata de tot bobina cand pornesti A/C iti mananca din putere si face mai urat masina. Mie nu imi mirosea a "oua clocite" si tremura doar la relanti cand aveam A/C pornit. Dupa ce am schimbat doua bobine totul a fost ok.


--------------------
Renault Megane II 2005, Authentique, 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
01zack
post 22 Jul 2011, 11:25
Post #17


mi-au furat sigla, las' ca am la avatar


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 April 10




KOsmix nu mai induce omul in eroare, problema lui nu are legatura cu bobinele !


--------------------
Renault Megane sedan 2.1 - B 46 si ceva . . . 2005 1.6 16v Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 23 Jul 2011, 00:40
Post #18


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




nu e din bobine oameni buni. am verificat. sunt beru toate si merg ca unse. problema e din compresor din pacate....


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 23 Jul 2011, 06:56
Post #19


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Vezi pe Bursa ca are cineva unul nou la 1.000 lei. Cu freon si manopera ajungi la 1.250. La Reno cam 4.000...

Nu trebuie sa schimbi nicio curea sau rola intinzatoare. Numai ca, daca mai fortezi mult, se duce fulia mare de la motor, care antreneaza cureaua de accesorii, si o te mai duca la 300 lei si aia.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razor
post 23 Jul 2011, 10:03
Post #20


Doc


Group: Members
Posts: 530
Joined: 25 January 07
From: Timisoara




Si eu am avut o problema similara si s-a rezolvat cu schimbarea senzorului de pozitionare al axului cu came. Inainte am avut si eu aceleasi simptome cu motor care parca avea 50CP iar cand decuplam AC-ul parca mai crestea un motor.
Acum posibil sa nu fie acelasi diagnostic, insa macar e o idee pe care ai putea sa o iei in considerare. Insa cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza a motorului in regim dinamic nu doar static.


--------------------
VW / Honda Passat 2.0 TDi / CBR 600RR 2010 Highline / 2008
Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:53
Dacia