Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna 1.9 DCI 107 Cp Fab.2000, Probleme minore fara de raspuns la proprietari.

tazmanya2006
post 30 Jan 2010, 13:53
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




Am un Renault Laguna fab.2000 cu motor de 1.9 DCI diesel 107,Cp. Cand pun contacul acel bazait care trebuie sa se auda scurt (umplerea coloanei cu carburant) tine aproximativ 30 secunde. Parerea mea este ca nu-i normal. Cine stie exact sau cel putin cat mai aproape de adevar sa ma lamureasca si pe mine pt. ca nu doresc idei de la cititori, daca doream asta mergeam la biblioteca sii intrebam pe acolo pe cineva.
Sper sa-mi raspunda cineva care a trecut prin asta, a rezolvat-o sau cel putin are ideie despre ce este vorba.
Mentionez ca in rest nu are nici un fel de probleme cu pornitul, de tras in mers, fum sau de alta natura.

Va rog tratati-mi problema cu serios si postati solutii adevarate.

Am masina de 1 luna, cumparata sh. Ivoi schimba filtrul de motorina ma gandesc ca este murdar sii necesita forta din partea pompei sa traga motorina, circuitul fiind ingreunat de mizeria din filtru. Parerea mea.

Voi ce-mi sugerati ?


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 30 Jan 2010, 14:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Ar fi bine sa schimbi filtrul si dupa sa vezi dc mai face. Dc nu ai facut-o inca, schimba toate consumabilele( ulei +filtru, filtre aer, polen, motorina etc), sa sti un lucru, avand in vedere ca abia ai cumparat masina.
Dc nu vrei pareri de cititori, dute la service. Aia nu-si dau cu parerea, ei stiu direct. O sa schimbi pompa din prima.

This post has been edited by bogdyMND: 30 Jan 2010, 14:10


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 30 Jan 2010, 14:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Si cei de la service isi dau cu parerea. Unele probleme nu pot fi despistate decat prin incercare, iar aletle nu pot fi depistate datorita lipsei de interes sau pregatire a mecanicilor.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 30 Jan 2010, 15:05
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(bogdyMND @ 30 Jan 2010, 14:06)
Ar fi bine sa schimbi filtrul si dupa sa vezi dc mai face. Dc nu ai facut-o inca, schimba toate consumabilele( ulei +filtru, filtre aer, polen, motorina etc), sa sti un lucru, avand in vedere ca abia ai cumparat masina.
Dc nu vrei pareri de cititori, dute la service. Aia nu-si dau cu parerea, ei stiu direct. O sa schimbi pompa din prima.
*




Voi schimba asa cum am zis filtrul.

Despre pompa este adevarat ca are 2 ? Una in rezervor si una pe motor pe care am vazuto sup protectia aia de plastic care este pe motor ? Este in fata stanga pe langa nu stiu ce curea. Scrie bosh pe asta si in ea intra furtunele de motorina iar apoi ies conducte spre injectoare.

Crezi ca aici are pompa o legatura cu mersul un pic mai puturos cu ea iar deodata ma sicaneaza careva in trafic si vreau sa-i dau nu merge mai mult de viteza a cincea si 3000 turatii. Dar daca vin cu ea sportiv de prin a 3 sii o duc mai mult in turatii la schimbarea treptelor nu-mi face nimic. Am duso si la 170 la ora si se com porta super ok.

Ce stii la motorul de 1.9 107 Cp cu schimbatul vitezelor ? Care sunt rapoartele consum si schimbatul vitezeleo ? Fac destul de des Ploiesti-Bucuresti pe Dn 1.
Care este punctul si modul de mers pt a scoate un consum bun.

This post has been edited by tazmanya2006: 30 Jan 2010, 16:40


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 30 Jan 2010, 15:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Filtrul de polen este in partea dreapta sub grila de aer dintre capota si parbriz.


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 30 Jan 2010, 15:15
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(bogdyMND @ 30 Jan 2010, 14:06)
Ar fi bine sa schimbi filtrul si dupa sa vezi dc mai face. Dc nu ai facut-o inca, schimba toate consumabilele( ulei +filtru, filtre aer, polen, motorina etc), sa sti un lucru, avand in vedere ca abia ai cumparat masina.
Dc nu vrei pareri de cititori, dute la service. Aia nu-si dau cu parerea, ei stiu direct. O sa schimbi pompa din prima.
*




Voi schimba asa cum am zis filtrul.

Dar filtrul de polen unde mama d... este ? ma tot uit la masina si nu stiu unde ar trebui sa fie sau sa ma uit. Sub torpedou, sub grila de la aer dintre capota si parbriz, etc.

Despre pompa este adevarat ca are 2 ? Una in rezervor si una pe motor pe care am vazuto sup protectia aia de plastic care este pe motor ? Este in fata stanga pe langa nu stiu ce curea. Scrie bosh pe asta si in ea intra furtunele de motorina iar apoi ies conducte spre injectoare.

Crezi ca aici are pompa o legatura cu mersul un pic mai puturos cu ea iar deodata ma sicaneaza careva in trafic si vreau sa-i dau nu merge mai mult de viteza a cincea si 3000 turatii. Dar daca vin cu ea sportiv de prin a 3 sii o duc mai mult in turatii la schimbarea treptelor nu-mi face nimic. Am duso si la 170 la ora si se com porta super ok.

Ce stii la motorul de 1.9 107 Cp cu schimbatul vitezelor ? Care sunt rapoartele consum si schimbatul vitezeleo ? Fac destul de des Ploiesti-Bucuresti pe Dn 1.
Care este punctul si modul de mers pt a scoate un consum bun.


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 30 Jan 2010, 16:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Filtrul de polen e sub masca de la stergatoarele de parbriz.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mar|Us
post 30 Jan 2010, 17:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.254
Joined: 12 May 08




Pt prima problema.. eu cred ca pompa de motorina este cauza.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 / 2.2 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 31 Jan 2010, 14:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




Mecanicii stiu direct (un fel de Chuck Norris), doar le-a trecut atatea masini prin maini.

In legatura cu motorul tau, cred ca mai multe detalii gasesti la sectiunea cu Laguna 2. Aici sunt putini care au versiunea diesel.
Dar, teoretic la toate motoarele cel mai eficient e sa schimbi la turatia de cuplu maxim (cred ca pe la 2000-2300 la tine).


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 31 Jan 2010, 16:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Nu stii cate masini le-au trecut prin maini, cate cu problema ta si pe cate le-au rezolvat (sau carpit).


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 31 Jan 2010, 19:34
Post #11


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(tazmanya2006 @ 30 Jan 2010, 15:15)
Dar filtrul de polen unde mama d... este ? ma tot uit la masina si nu stiu unde ar trebui sa fie sau sa ma uit. Sub torpedou, sub grila de la aer dintre capota si parbriz, etc.

Info despre schimbatul filtrului de polen, aici.

This post has been edited by strumfuadi: 31 Jan 2010, 19:35


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horia1983
post 31 Jan 2010, 21:05
Post #12


Romb addict


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 4 January 07
From: Craiova




QUOTE(bogdyMND @ 30 Jan 2010, 14:11)
Si instalatia 1000 euro.
*




QUOTE(tazmanya2006 @ 30 Jan 2010, 15:15)
Voi schimba asa cum am zis filtrul.

Dar filtrul de polen unde mama d... este ? ma tot uit la masina si nu stiu unde ar trebui sa fie sau sa ma uit. Sub torpedou, sub grila de la aer dintre capota si parbriz, etc.

Despre pompa este adevarat ca are 2 ? Una in rezervor si una pe motor pe care am vazuto sup protectia aia de plastic care este pe motor ? Este in fata stanga pe langa nu stiu ce curea. Scrie bosh pe asta si in ea intra furtunele de motorina iar apoi ies conducte spre injectoare.

Crezi ca aici are pompa o legatura cu mersul un pic mai puturos cu ea iar deodata ma sicaneaza careva in trafic si vreau sa-i dau nu merge mai mult de viteza a cincea si 3000 turatii. Dar daca vin cu ea sportiv de prin a 3 sii o duc mai mult in turatii la schimbarea treptelor nu-mi face nimic. Am duso si la 170 la ora si se com porta super ok.

Ce stii la motorul de 1.9 107 Cp cu schimbatul vitezelor ? Care sunt rapoartele consum si schimbatul vitezeleo ? Fac destul de des Ploiesti-Bucuresti pe Dn 1.
Care este punctul si modul de mers pt a scoate un consum bun.
*


Are 2 pompe. una de joasa si una de inalta, amandoua in compartimentul motor, una e electrica si alta mecanica...


--------------------
Renault Safrane V6 biturbo Hartge/Irmisher - BH 0286 BM visele umede s-au implinit
R19 Chamade prima dragoste, Safrane iubirea implinita, Yamaha R1 nirvana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 1 Feb 2010, 09:42
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




in primul rand bine ai venit printre noi...........
1. legat de durata "bazaitului" pompei de motorina, asa este normal, si la mine tot asa face ( poate nu 30 sec. dar aprox. ) si nu vad asta o problema.
2. pompa in rezervor nu are, ambele sunt la compartimentul motor ( cea care "bazaie" se afla in dreapta jos, sub filtrul de motorina si a doua cum ai spus tu, sub acel capac de la motor )
3. este indicat sa schimbi filtrul de motorina si sa vezi dupa cum se comporta
4. daca nu vrei sa ai probleme ulterioare cu EGR, injectoare, etc.........este foarte indicat sa schimbi vitezele la 2600-3000 ture. Dupa schimbarea vitezelor, turometrul sa nu cada mai jos de 1800 ture.

in rest.......multi km si fara evenimente wink.gif


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 1 Feb 2010, 21:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




uite in ca un dizelar..

..bazaitul il am si eu..nu ma deranjeaza..asa tre sa faca ea.

Filtrul de motorina ,merge cel de logan dci...aprox 120-150 ron

In ceea ce priveste schimbatul treptelor...eu nu schimb sub 2500....numai la rece..pina acul de la apa se misca la prima liniutza de pe ceas.

Nu ar fii rau sa verifici supapa EGR..sa nu fie infundata...in acest caz se poate curata cu o perie de sirma.

cind vrei sa mergi mai sportiv,coboara intodeauna intr-o treapta inferioara..si apoi ataca.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 5 Feb 2010, 19:53
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(Adi R5 @ 1 Feb 2010, 21:53)
uite in ca un dizelar..

..bazaitul il am si eu..nu ma deranjeaza..asa tre sa faca ea.

Filtrul de motorina ,merge cel de logan dci...aprox 120-150 ron

In ceea ce priveste schimbatul treptelor...eu nu schimb sub 2500....numai la rece..pina acul de la apa se misca la prima liniutza de pe ceas.

Nu ar fii rau sa verifici supapa EGR..sa nu fie infundata...in acest caz se poate curata cu o perie de sirma.

cind vrei sa mergi mai sportiv,coboara intodeauna intr-o treapta inferioara..si apoi ataca.
*





Unde si cum se curata "supapa EGR" ? dupa ce urca apa (se incalzeste motorul) la ce turatii schimbi rapoartele ?


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 5 Feb 2010, 22:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(tazmanya2006 @ 5 Feb 2010, 19:53)
la ce turatii schimbi rapoartele ?
*


intre 2600 si 3000, in functie de necesitati......dar nu mai putin de 2500


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 5 Feb 2010, 23:47
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Vad ca voi schimbati cam cat schimb si eu, la benzina. La diesel nu trebuie mai jos ? Sau din cauza ca aveti turbocompresor ? Eu am avut doar un diesel simplu, cu multi ani in urma si schimbam mult mai jos. Nu stiu la cat, ca nu aveam turometru, dar clar mai jos.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 12 Feb 2010, 23:36
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(ricochet2 @ 5 Feb 2010, 23:47)
Vad ca voi schimbati cam cat schimb si eu, la benzina. La diesel nu trebuie mai jos ? Sau din cauza ca aveti turbocompresor ? Eu am avut doar un diesel simplu, cu multi ani in urma si schimbam mult mai jos. Nu stiu la cat, ca nu aveam turometru, dar clar mai jos.
*




Si eu cred ca se schimba prea sus. Am mers asa si singura chestie este ca simt ca motorul merge ok.


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 13 Feb 2010, 12:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(tazmanya2006 @ 12 Feb 2010, 23:36)
Si eu cred ca se schimba prea sus. Am mers asa si singura chestie este ca simt ca motorul merge ok.
*


si nu ti se pare suficient ????......daca crezi ca se schimba rapoartele prea sus, atunci mergi cu ea subturat, si problemele vor continua sa apara si sa persiste..........tu alegi !


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 17 Feb 2010, 20:19
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




mersul subturat poate afecta turbina si catalizatorul.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 26 Mar 2010, 20:53
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(tazmanya2006 @ 12 Feb 2010, 23:36)
Si eu cred ca se schimba prea sus. Am mers asa si singura chestie este ca simt ca motorul merge ok.
*




CEL MAI BUN RAPORT MERS / CONSUM LE-AM REALIZAT CU MERS DRUM LUNG LA 2000-2200 RPM.


cred ca este destul de bine


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 26 Mar 2010, 22:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




mai exact? (cifre)

sapt trecuta ,am plecat la severin (vinju-mare,mai exact)..am bagat 40 l si cu ce o mai fost in rezervor so ridicat pina la prima linie subtire,dupa a3a groasa (de jos in sus)..am facut 630km si acum e la prima linie subtire,de sub prima linie groasa (de jos in sus)...si nu am mers la consum..mers in ritm alert pot spune cu depasiri in a3a la greu...4000 ture...si mers pe drum liber la 130-140 si in localitati 50-70...mai ales ca la intoarcere o fost seara si o fost mai liber. Cea mai mare economie (daca pot sa ii zic asa) am facut-o pe noua centura a Timisoarei. (chiar se simte ca nu mai treci prin oras...atit ca timp cit si la consum)

La un calcul "superficial" am iesit sub 6%. Ce pot sa ii cer mai mult? wub.gif

dsc00404l.th.jpg

This post has been edited by Adi R5: 26 Mar 2010, 22:47


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 26 Mar 2010, 23:25
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(Adi R5 @ 26 Mar 2010, 22:43)
La un calcul "superficial" am iesit sub 6%. Ce pot sa ii cer mai mult?  wub.gif
dsc00404l.th.jpg
*


......absolut nimic ! wink.gif


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 29 Mar 2010, 16:58
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




QUOTE(cridaia @ 26 Mar 2010, 23:25)
......absolut nimic ! wink.gif
*




Ok va cred


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ioan_francezu
post 10 Apr 2010, 20:03
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 16 April 09
From: Behind the blocks




Salut!!! Scuze pt offtopic dar mi s-a parut mai bine sa postez aici decat sa deschid un alt topic. Vreau sa achizitionez o laguna 1 1.9 diesel din 1999 cu climatronic. Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi... la ce sa ma uit, ce sa verific etc sa nu imi iau vreo teapa.
Multumesc anticipat!!!
Ioan


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 2.2
Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmanya2006
post 11 Apr 2010, 13:40
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 29 December 09




Ce este asta ? "supapa EGR" ? unde se afla ea si ce rol are ?



--------------------
Renault Megane 1.9 DCI, 131 Cp 2008
tazmanya
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 12 Apr 2010, 22:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(ioan_francezu @ 10 Apr 2010, 20:03)
Salut!!! Scuze pt offtopic dar mi s-a parut mai bine sa postez aici decat sa deschid un alt topic. Vreau sa achizitionez o laguna 1 1.9 diesel din 1999 cu climatronic. Va rog sa imi dati si mie cateva sfaturi... la ce sa ma uit, ce sa verific etc sa nu imi iau vreo teapa.
Multumesc anticipat!!!
Ioan
*



pret ? inmatriculata sau nu ?......dupa care vei primi si restul informatiilor, sau suna-ma la 0720571711
QUOTE(tazmanya2006 @ 11 Apr 2010, 13:40)
Ce este asta ?      "supapa EGR" ? unde se afla ea si ce rol are ?
*


nu vedem nimic.......mai incearca !


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ioan_francezu
post 13 Apr 2010, 09:22
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 16 April 09
From: Behind the blocks




Pretul 2000E nu vrea sa mai negocieze un leu, numere de franta, masina e tavalita rau, a fost pocnita in fata, are bara de laguna din 94 care nu e prinsa in firea ei... si alte chestii urate gen semnu de la renault prins cu holsuruburi de tabla(nu glumesc) - pacat de ea si de motorizare, interior semi piele, cu climatroic, ac functional, computeru ala de vorbeste, casetofon de fabrica ( dar si interior si exterior tavalita greav) Pacat de masina... nu am luat-o
Multumesc pt raspuns. Stima
Ioan


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 2.2
Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zet105
post 13 Apr 2010, 09:31
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 15 May 09




Cred ca o sa te usuce taxa de prima inmatriculare.
Daca tot vrei motorina vezi un dci ca dti e cam trecut.
In 2000euro gasesti benzinare 1.6 1.8 16v care stii sgur ca ies euro 3 si stii la ce taxa sa te astepti.


--------------------
reno Megane 3, 1.5dci, 110cp, phase 2(2012) - ---- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cridaia
post 13 Apr 2010, 11:50
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.100
Joined: 25 February 08
From: Sannicolau Mare, Timis




QUOTE(ioan_francezu @ 13 Apr 2010, 09:22)
Pretul 2000E nu vrea sa mai negocieze un leu, numere de franta, masina e tavalita rau, a fost pocnita in fata, are bara de laguna din 94 care nu e prinsa in firea ei... si alte chestii urate gen semnu de la renault prins cu holsuruburi de tabla(nu glumesc) - pacat de ea si de motorizare, interior semi piele, cu climatroic, ac functional, computeru ala de vorbeste, casetofon de fabrica ( dar si interior si exterior tavalita greav) Pacat de masina... nu am luat-o
Multumesc pt raspuns. Stima
Ioan
*


deci........daca esti interesat de achizitionare, iti pot oferi masina mea......1.9 dci din 2000 si inmatriculata, mai putin jantele care s-au dat......detalii la tel. 0720571711 sau cridaia@yahoo.com

This post has been edited by cridaia: 13 Apr 2010, 11:52

Attached thumbnail(s)
Picture_004.jpg ( Size: 208.96k ) Number of downloads: 1098
Picture_007.jpg ( Size: 184.5k ) Number of downloads: 1162
Picture_008.jpg ( Size: 117.55k ) Number of downloads: 1137


--------------------
Volkswagen Passat - Break - TM 98 BUZ 2009 - BlueMotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 23:59
Dacia