Motor 1.2 TCe 105CP, are cineva in Ro?
![]() ![]() ![]() |
Motor 1.2 TCe 105CP, are cineva in Ro?
cri123 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
La noi nu se importa din pacate... politica de toata jena a Renault Romania
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cri123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, am remarcat acest lucru, de aceea vreau sa import unul din tarile cu apa calda, am gasit o multime EURO 5 la 9-12k EUR, bine echipate pentru un Clio 3 cu motorul asta, de max 9 luni vechime si sub 20k km....
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
digioptic |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Renault Romania, nu importa decat ce se poate maximiza din punct de vedere al profitului. Altfel cum se poate justifica preturile mici de la noi, fata de tarile cu apa calda... Cu alte cuvinte, motoare ieftine pe configuratii cat mai simple. Stupid e alt lucru, cand vrei un anumit motor si o anumita caroserie si acel motor il gasesti pe alta caroserie din cadrul unei anumite clase, vezi meganele ca exemplu...
Cat priveste motorul dorit de @cri123. De ce ar fi mai bun asta fata de un dCI de 1.5 ? Nu cred ca aparitia cilindreelor nici impinse in putere de turbina, au venit ca o grija fata de clienti. Piata si taxele de afara a impus asta. Nu-l vad ca pe un motor foarte fiabil sau mai fiabil fata de un dCI, numai pentru ca e benzinar. Iar fiabilitatea benzinarelor reno tine foarte mult de fiabilitatea accesoriilor de pe langa motor, piese produse de diversi. Sensori, pompe de apa, accesorii distributie, curele...In cazul dat, turbina, organ deosebit de solicitat. Am exemplul benzinarului meu, la 70000, trebuie sa-i fac distributia din nou. Pinionul defazor caraie !. Compresorul de clima haraie. Sensorii trebuiesc schimbati... Si e un benzinar aspirat, ai zice mult mai putin solicitat ca unul turbo. Sfatul meu sincer, dCi-ul de 75 de cai, super pe un clio ! Si apropos, nou 0 Km de la noi ![]() This post has been edited by digioptic: 4 Jan 2011, 20:15 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu personal consider lipsa de respect fata de clienti imposibilitatea sa optez pentru versiuni sau echipamente care sunt disponibile pe alte piete. Adica eu, client roman, sunt mai putin important decat un neamt sa zicem, pentru ca eu pe Clio nu pot sa comand ESP, in timp ce la altii e standard? Sunt de acord sa aduci, pentru stocuri de exemplu, configuratii prestabilite astfel incat sa fie cat mai eficient din punct de vedere economic, DAR nu sunt de acord cu ingradirea posibilitatii de alegere a optionalelor sau motorizarilor. La Volkswagen, o marca a carui fan NU sunt deloc, poti sa alegi o sumedenie de motoare pentru fiecare model de masina, ca sa nu mai spunem de listele de optionale de pagini intregi si de posibilitati de combinare diverse intre echipamente si motorizari. Ca la noi se vand la greu asa zise serii limitate, de fapt configurari facute de importator, e adevarat, dar cel putin acolo poti sa iti configurezi o masina dupa bunul plac, evident contra cost.
Cat despre motor, eu mi-as dori sa am pe masina 1.2 benzinar de 105 cai. Mi se pare perfect pentru Clio, iar din ce am citit in teste prin reviste, motorul este foarte bun. Aceeasi putere cu 1.6, consum clar mai mic si cuplu destul de bun pe o plaja larga de turatii, eu personal nu vad de ce ai opta pentru diesel in loc de motorul asta, banuiesc ca nu faci cu Clio 50-60.000 de km pe an ca sa merite investitia intr-un diesel mai scump de intretinut si mai firav. This post has been edited by Synyster: 4 Jan 2011, 20:33 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cri123 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu imi place deloc ideea de diesel (chiar si 1.5 dci) pentru oras. Pentru deplasari in afara folosim Laguna, iar pentru fataiala prin oras (la cateva mii de km pe an, nici macar 3000), un diesel mi se pare batjocorit. Sarind peste incalzirea mai anevoioasa iarna, intretiere mai complicata. Benzinarul asta turbo micut mi se pare alegerea perfecta pentru treaba asta, iar costurile de intretinere si taxe ar trebui sa fie clar mai mici.
In fine, nu conteaza, 1.2 TCe era curiozitatea, dar probabil ca singura opinie va fi testul la fata locului, speram ca au mai fost amatori care au adus de pe afara. PS: si da, ce face RRO cu optionalele se numeste bataie de joc la adresa clientilor. Deh, pentru ei suntem tot tara bananiera... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
radubcr |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 55 Joined: 11 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Am condus Twingo cu motorul asta si mi s-a parut foarte misto. Era un Twingo GT sau ceva de genul asta, deci putin mai sportiv. Alternativa de motorizare pe modelul asta era doar un dci de 85, ca cel de pe Clio, deci le-au considerat "echivalente" ca sa spun asa. Am impresia ca la cuplu e tot pe la vreo 200 Nm si 1.2 Tce-ul, sper sa nu vorbesc prostii.
Alta parte buna e ca e un motor in 4 cilindri, deci nici de zgomotul suparator al motoarelor de 1.2 in 3 cilindri ale concurentilor nu ai parte. This post has been edited by radubcr: 4 Jan 2011, 22:34 |
--------------------
Renault
CLIO III
2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
|
|
digioptic |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(cri123 @ 4 Jan 2011, 22:40) Nu imi place deloc ideea de diesel (chiar si 1.5 dci) pentru oras. .......................................................................................................................................... Nu am stiut ca ai adversitate de diesel asa mare, ca nu mai deschideam gura cu sfatul... ![]() A doua masina, o laguna diesel, chiar si in oras, e o incantare. Cuplul a tot prezent, nu mai necesita mestecat des in cutie, iar de condusul afara, ce sa-ti mai zic... Sunt prea noi si la noi benzinarele turbo de cilindree mica, inca nu sti ce-ti rezerva in viitor prin prisma fiabilitatii, vom vedea. Si mai ales ca te gandesti la o masina SH... ![]() This post has been edited by digioptic: 5 Jan 2011, 10:01 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Masina care o doreste Cristi va fi folosita 99,9% in oras ... cu un maxim de 3000 km/an .... ce rost are dieselul??? un benzinar se incalzeste mai usor si este mai indicat pt. un mers preponderent in oras .... si cuplu ... are cat un 1.5 ... deci chiar nu vad rostul ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
digioptic |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(digioptic @ 5 Jan 2011, 10:57) Nu am stiut ca ai adversitate de diesel asa mare, ca nu mai deschideam gura cu sfatul... ![]() Dupa cum vezi, m-am citat singur, asta ca o scuza...deci fiecare face ce doreste. Cat despre km pe an si dieselul, asta nu am inteles-o niciodata. Deci sa-mi fie iertata repetarea, fiecare face ce doreste, sfaturile nu sunt interzise pe forum. Succes ! |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
ajaccio83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 9 November 09 ![]() |
QUOTE(digioptic @ 5 Jan 2011, 10:20) Dupa cum vezi, m-am citat singur, asta ca o scuza...deci fiecare face ce doreste. Cat despre km pe an si dieselul, asta nu am inteles-o niciodata. Deci sa-mi fie iertata repetarea, fiecare face ce doreste, sfaturile nu sunt interzise pe forum. Succes ! Pai e foarte simplu: diferenta ,ca pret de achizitie, dintre un motor pe benzina si unul diesel de puteri asemanatoare este undeva la 1500 - 2000euro.Ma refer aici la masini noi. Daca nu vei face multi km pe an sau o vei folosi ca pe o a 2-a masina in familie,de ce sa dai bani in plus? Si eu sunt pentru 1.2 Tce.Poate de anul asta se va importa si la noi mai ales ca vecinii de la VW fac deja vanzari bune cu 1.2 Tsi.Nu ar fi rau sa il vedem si pe Logan in locul celui de 1.6 16v. |
--------------------
clio II
CLIO
2003
|
|
cri123 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Scuze ca discuția deviaza către dci va benzina. Tot ce doresc sunt păreri despre 1.2TCe, nu polemica despre 1.5 dci
![]() Nu îmi doresc o mașina diesel. Multumesc de informații pana acum, păcat ca nu știe multă lume la noi de motorasul asta, pe afara pare foarte laudat. Cât despre treaba cu fiabilitatea, la fel s-a spus si despre 1.4 TSI de la VW si uite ca motorul e un mare succes. Cred ca vreo 5 ani si 20k km in oraș condus de soție tine orice motor, asa ca 1.2 având taxe mai mici, turbo si benzinar e de departe alegerea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
M i h a i |
![]()
Post
#13
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 5 Jan 2011, 10:04) ai dreptate...dar nici un benzinar cu turbo nu se preteaza in oras...pt 3000 km.. pt 3000 km baza este benzinar aspirat....daca sunt multi km de facut se preteaza diesel, chiar daca se incalzeste mai greu, macar ai un consum decent.... unui benzinar cu turbo nu îi vad rostul in oras..vorbesc de o masina pe care o folosesti ca masina de zi cu zi..pt serviciu..etc.. |
--------------------
------
------
------
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate pt. ca nu ai avut benzinar turbo
![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#15
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
nu am avut...am utilizat....jetta... in opinia mea nu avea rost..trebuia sa fac distante mici..sa ma grabesc...trebuia sa ''uit'' ca are turbo..nu prea aveam timp pt ''treptat'' ...cum trebuie sa faci cu un diesel..de aceea a picat si turbina la putini km.... la un benzinar aspirat iti bagi picioru...ai plecat de pe loc..se incalzeste repede...nu te intereseaza turatia...cel putin pe mine nu ma intereseaza turatia la benzina aspirat..
|
--------------------
------
------
------
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.975 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut cri 123. Vad ca toata lumea vorbeste ca sa-i dai talpa, ca nu e turbo, sau ca e, ca nu e fiabil....pai la 3000km pe an x 10 ani = 30000 + 20000 pe care ii are = 50000 km in 10 ani, sa fim seriosi. Poate ca o sa ai un dezavantaj, acela ca daca o incarci de cumparaturi si mai ai si sotia sa nu poti face cateva liniute spre casa.
Eu zic ca este un motor potrivit cu un cuplu rezonabil si putere potrivita pentru ce iti trebuie, taxe mici potrivita pentru o masina folosita ocazional. Stima This post has been edited by mariusd4: 5 Jan 2011, 15:59 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
- B 112 ...
2007/2010/2014/2012/2019 "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
cri123 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Foarte corect. La cât va fi folosită mașina ar trebui sa fie ok.
Pentru aventuri se folosesc calutii din dotarea Laguna ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.231 Joined: 13 October 06 ![]() |
nu stiu cum este 1.2T, dar iti pot spune cum se comporta 1.4t pe o masina cu 100-200 kg mai grea. Tehnologia e relativ aceeasi - injectie multipunct, turbo cu singleflow la amandoua, nici eu nu vad de ce nu aduc 1.2T si la noi, mai ales ca a aparut cu vreo 2-3 ani inaintea celui de 1.4T.
Bun, deci este foarte placut de condus, in special in oras, in comparatie cu un aspirat, cuplul e decent, iar motorul e foarte elastic, ca idee daca accelerezi un pic mai tare in trIII poti sa sari direct intr-a VI-a. E usor de condus pentru oricine, consuma sensibil mai putin, cam 1-1.5l mai putin urban iarna in comparatie cu cliio de 1.4 aspirat, taxele sunt mici asa cum ai zis, si eu as merge pe 1.2 fara probleme ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
valpred |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 November 07 From: Galati ![]() |
Motorul 1.2 TCE100 are acelasi cuplu ca si 1.6 16V. Din experienta iti zic ca e foarte placut la condus, trage foarte bine si are cuplu max in jur de 145Nm de la 1700 rpm pana la 5000rpm. Daca iti poti lua acest motor, eu unul ti-l recomand.
Eu pe al meu Clio3 am 1.4 16V (tot 100 cP) dar e praf pe langa acest 1.2 TCE100 ![]() Nu ezita, merita ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
- GL-07-...
Dynamique / 2007 / 1.4 16V 100cP
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#20
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
un motor turbo trebuie condus altfel fata de unul aspirat.
in romania vedem foarte multe dieseluri cum fumega pe strazi dupa un an. pentru ca utilizatorii habar nu au sa ingrijeasca motorul. si nu se strica in 2 ani cat e garantia si dupa. si in aia 2 ani daca se demonstreaza ca e utilizarea defectuoasa atunci garantie, ioc. astfel ca pt oras si pt o doamna este recomandat non-turbo. sa stea cumintica cu un aspirat al danseia. un 1.2 simplu este suficient. nu face curse. PS: putere si cumplu de asemenea sunt arhisuficiente. oare daciile 1300 cu 54cp cum se descurcau? si incarcate pana la refuz. sau papucul care avea tot motorul de 1300, si trebuia folosit in regim utilitar?! deci daca doama va respecta folosirea unui motor turbo atunci puteti sa va decideti sa cheltuiti banii pe un astfel de motor. dar dac dansa e mai mult cu alte griji, mai bine va lasati pagubasi, mai ales cu un SH, unde nu te acopera nimic in caz de probleme tehnice |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
bercenaru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Am condus un Modus 1.2 TCe in Franta pentru 2 saptamani si tin sa spun ca este super motorizarea .M-a incantat asa de mult incat ,mai,mai m-ar bate gandul sa-mi montez si eu unul pe batrana mea carapace,poate gasesc unul rasturnat ! Motorizare excelenta pentru o masina de oras ,dar am facut si cateva drumuri extraurbane si merge brici.Deasemenea este foarte convenient din punct de vedere fiscal : are puterea unui 1.6 si platesti pentru un 1.2 .
13 Jan 2011, 12:36: Excelenta alegerea ta ,mai ales ca nu esti fan VW.Pentru a linistii carcotasii ,iata cateva impresii despre un alt motor de 1.2 Tsi http://www.buhnici.ro/2010/05/09/am-condus...teptat-de-buna/ http://masini.ro/drivetest/prezentare/95/s...avia-12-tsi.htm Sa ma iertati dar daca este bun pentru a deplasa o Octavia de 1200 kg nu vad de ce nu ar face-o mai bine cu un Clio? Este cam acelasi motor ,cu avantajul ca Renault il face in 4 cilindri ,deci mai echilibrat in functionare si mai fiabil in exploatare . 13 Jan 2011, 13:28: ''Clio3 1.2 turbo 100cp Most new models arrive with almost ridiculous amounts of fanfare. But occasionally they merely creep onto the price lists, presumably hoping that someone will notice. The new Clio 1.2 Turbo is one such model. It’s just gone on sale in the most discreet way possible. Which is a shame, considering that it’s a strong contender for being the best Renault supermini of all. And yes, I’m including the 197 in that list. The motor that’s been unceremoniously slipped into the Clio is the same one that powers the range-topping Twingo. Basically it’s a blown version of the familiar 1.2-litre 16-valver. So it’s good for 100bhp and 107lb ft of torque, optimised at a lowly 3000rpm. And all the while achieving 47.9mpg, according to official combined figures. What’s it like? On the move this new Clio reminded me why everyone is starting to gain a huge appreciation of the new breed of small turbo petrol engines that are starting to appear. Considering the 1149cc capacity it’s almost indecently punchy in any of its five gears and stays gamely refined too – even when you start creeping towards the red line. Best of all there’s a zest and a zip to it, that’s lacking from all the Clios, save the hot shoe 197. Sadly it doesn’t have the same chassis tweaks as the hottest Clio. So while it rides and handles neatly and tidily, it’s not as sharp as a Corsa or Fiesta. And the steering feels as wooden as ever. Should I buy one? Yes. The Clio TCE has one of the best supermini engines, is well priced and in the right colour it looks great. Perhaps Renault should shout about it.'' http://www.autocarmagazine.com/CarReviews/...ression/227290/ This post has been edited by bercenaru: 13 Jan 2011, 12:28 |
--------------------
Renault
R19 Hatchback 1992 1.2iRN E7F-E7
R19 Cabrio 1995 1.8 RSi F3P
|
|
cri123 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multumesc pentru impresii, decizia este luată, 1.2 TCe in următoarea luna.
PS: daca vede soția părerea unor domni despre cum femei la volan... Iese scandal ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
EvilOne |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Motorul asta e excelent. Este SOHC, nu are VVT deci grijile cu variatorul au disparut. Are totusi 4 supape, sa respire bine (nu ca 1.2tsi). Pacat ca papagalii astia nu il aduc si in RO.
Cite imagini cu el, sint acolo mai multe care descriu mai bine fiecare sectiune: turbo, IC, SOHC etc. Ala de mai sus e preferatul meu, cu duzele care scuipa ulei si racesc pistoanele. This post has been edited by EvilOne: 14 Jan 2011, 13:42 |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
herculane |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
n-am citit chiar toate posturile, dar am mers eu cu 1.2tci si mi-a placut. iti da impresia ca e mai potent decat cel de 1.6
am vazut ca recomanda cineva un dci de 75cp. ala n-are nicio treaba la performante cu turbo-ul de 1.2, fiind cam slab pt o masina de aproape 1200kg |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
bercenaru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
interesanta solutia ! un SOHC cu 4 supape pe cilindru ! cu injectoare de ulei pentru racirea fustei pistonului ,evita astfel dilatarea necontrolata .
cum ziceam un f. bun motoras ! 22 Jan 2011, 02:49: si......''este unii ,domnule '' care discutau foarte in tema despre fiabilitatea lui ! in mod cert sunt dintre aceia ce au absolvit Motoare Termice ! 22 Jan 2011, 02:50: n.b. Motoare Termice nu este o echipa de fotbal si nici un partid . This post has been edited by bercenaru: 22 Jan 2011, 01:50 |
--------------------
Renault
R19 Hatchback 1992 1.2iRN E7F-E7
R19 Cabrio 1995 1.8 RSi F3P
|
|
dandee |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
pana la urma ai luat sau nu masina? zine si nou o parere despre ea!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
bercenaru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai mult ca sigur ca nu! De obicei femeile opteaza pentru variantele auzite de la prietene.
Fara suparare . ![]() This post has been edited by bercenaru: 14 Jul 2011, 12:31 |
--------------------
Renault
R19 Hatchback 1992 1.2iRN E7F-E7
R19 Cabrio 1995 1.8 RSi F3P
|
|
George Paul |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Spre deosebire de barbati, care nu se iau dupa ce aud de la prietene.
|
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 18:08 |