Nu trage cum trebuie, oare senzor presiune admisie ?
![]() ![]() ![]() |
Nu trage cum trebuie, oare senzor presiune admisie ?
C0my |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCI
|
|||
Hack |
![]()
Post
#2
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
O diagnoza ai facut sa vezi ce erori ai?
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
C0my |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 May 11 ![]() |
am facut inainte sa ii schimb injectoarele ..mi-a zis ca nu mai este nimic !
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCI
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salut!
Ai gasit cumva problema ca si la eu am ceva problema similara, nu am nici o eroare in calculator si totusi nu trage. Nu ai incercat sa verifici EGR-ul si sa il cureti? Eu am gasit la mine si capatul de la furtunul ca intra in turbo fisurat, si pierdea presiune pe acolo, incearca sa verifici furtunele. Tureaza motorul si baga mana pe langa furtune vezi daca simti ceva (eu am mers la 2 service-uri si nicicare nu au vazut furtunul acela fisurat, de aceea incearca sa te uiti tu cu atentie pe acolo). Bafta |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
ionutkok |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 February 07 From: Iasi ![]() |
Sal, la mine nu tragea sub 3000 ture, am curatit EGR , am verificat senzori etc ... Pana la urma s-a dovedit a fi tot de la EGR, dupa ce l-am inlocuit tragea cum trebuie ! Mentionez ca scotea si fum gros si negru, mai ales la plecare de pe loc cand abia se misca
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 101cp, Talisman 1.6 dci 160cp EDC
(2006 / 2017)
|
|
C0my |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 May 11 ![]() |
abia ieri am descoperit si eu problema ...cred ca este aceeasi ca a voastra ..EGR meu functiona la parametri ( max : 0.20 ) din 3.50 - 4.00 cat este normal , deci cam nimic !
EGR defect ! |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCI
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salut!
Mersi pentru raspunsuri, ma gandeam si eu sa inlocuiesc EGR-ul, merg saptamana viitoare la service si postez si eu aici daca se rezolva problema. C0my, la tine scotea fum cand nu mergea EGR-ul, ca la mine nu vad sa scoata fum. Ceea ce sesizez cand nu trage este un sunet infundat al motorului, si faptul ca se aude foarte slab (sau nu se aude deloc) suieratul turbinei dupa 2200 cand ar trebui sa deschida. |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
aLecsunder |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 616 Joined: 27 October 09 ![]() |
Din ce stiu eu turbina suiera la 1800rpm. Iar inainte de a schimba EGR , verifica furtunele.
|
--------------------
Ford
Mondeo
2019 ST-Line
|
|
slim6630 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 28 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema o am si eu
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- B 24 FHM
2003/1.9 dci
|
|
xadoxadox |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salut!
Am fost la service, si "aLecsunder" avea dreptate, furtunele erau de fapt de vina. Furtunul gros ce intra in turbo era fisurat in doua locuri (o fisura mica si una mai mare, in partea din fata a masini, unde furtunul se curbeaza catre stanga.). Acum masina merge mai bine, nu mai suna infundat si consumul e mai mic. Un lucru ciudat e ca inainte cand masina inca mergea, cand tragea turbo se auzea un suierat puternic. Acum nu se mai aude aproape nici un suierat dar masina trage bine. Banuiesc ca fisura mai mica din furtun era de mai multa vreme si pe acolo auzeam aerul ca scapa cand tragea turbo, iar fisura mai mare a aparut recent, cand nu mai tragea deloc motorul. Am intrebat si despre EGR la service, iar cel de acolo mi-a spus ca in cazul in care EGR-ul nu ar lucra mi-ar aparea lumina in bord, iar daca ar fi blocat pe pozitie inchis nu s-ar simti aproape nici o diferenta, iar daca ar fi blocat pe pozitie deschis ar scoate mult fum. La reprezentanta in TM pretul EGR ce aveau pe stoc era 599RON, pe cand la ProMotor aveau la 620 si 820 RON. This post has been edited by xadoxadox: 28 Jun 2011, 09:14 |
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2003, 1.5DCI 80CP
|
|
nonic |
![]()
Post
#11
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(xadoxadox @ 28 Jun 2011, 09:11) Am intrebat si despre EGR la service, iar cel de acolo mi-a spus ca in cazul in care EGR-ul nu ar lucra mi-ar aparea lumina in bord, iar daca ar fi blocat pe pozitie inchis nu s-ar simti aproape nici o diferenta, iar daca ar fi blocat pe pozitie deschis ar scoate mult fum. Nu strica sa cureti EGR-ul si toata tubulatura de admisie, cand se aprinde lumina in bord este cam tarziu si scapi doar cu inlocuirea EGR-ului. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
rhunder |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
am inlocuit eu egr-ul.
dupa un an de munca de lamurire la reprezentatii firmei ![]() acum parca am alta masina.. ultima data am mers 50 de m cu frana de mana trasa ca nu o simteam. parca e alta masina la turatii mici. La mine egr-ul nu se inchidea cum trebuie. |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
- b25wzj
2001 Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
C0my |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 May 11 ![]() |
Am intrebat si despre EGR la service, iar cel de acolo mi-a spus ca in cazul in care EGR-ul nu ar lucra mi-ar aparea lumina in bord, iar daca ar fi blocat pe pozitie inchis nu s-ar simti aproape nici o diferenta, iar daca ar fi blocat pe pozitie deschis ar scoate mult fum. La reprezentanta in TM pretul EGR ce aveau pe stoc era 599RON, pe cand la ProMotor aveau la 620 si 820 RON. [/quote] Daca iti cumperi EGR nou sa verifici sa fie ambele bucati de fier ( motoras + partea cu supapale) pt ca eu nu am stiut si am avut o mare problema , s-a blocat partea cu supapele in galerie pentru ca au fost de alumiuniu sau ceva de genu ! La EGR se strica partea din fata ( motorasu ) nu supapele din interiorul galeriei ! Eu am acum motoras NOU ( fier ) si supape second ( fier ) ! ca aluminiul se blocase in galerie ![]() ![]() ![]() Problema rezolvata in sfarsit ! trage fff bine acum si nu mai scoate fum ! |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1.9 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 09:30 |