Se opreste motorul in mers, Dupa 2000-2500 ture
![]() ![]() ![]() |
Se opreste motorul in mers, Dupa 2000-2500 ture
darsyk1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Am patit ceva similar ,diferenta fiind masina (Espace ). La mine a fost o problema a instalației electrice, mai precis o mufa de cuplare la calculatorul de injecție.Nu mai avea garnitura in toate mințile si era semi-oxidată.Dupa ce am curățat-o n-am mai avut probleme. Cred ca n-ar strica sa verifici si asta... |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
darsyk1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
O să incerc mâine... Alte ideei ? Repet cand incerc sa o fortez pur si simplu moare. Se aprinde becul stop si bujiile. Dupa o pornes. Si merge. Cat timp nu o forjez bineinteles...
|
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
În afară de ce a spus colegul, mai verifică releele și siguranțele de lângă baterie (în cazul în care ai bateria în compartiment separat sub parbriz)
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
darsyk1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
Unde se afla mai exact calculatorul acela?
This post has been edited by darsyk1: 3 Jul 2016, 13:03 |
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
darsyk1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
Verificat ,curatat mufe... Tot degeaba
![]() |
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Dacă se îmbâcsește EGR în câteva zile înseamnă că se recirculă o cantitate foarte mare de gaze și de asta se și oprește când îi dai talpă și scoate și fum (prea puțin oxigen).
Cauze posibile: evacuare înfundată, EGR blocat pe deschis, orificiile de la admisie parțial obturate din cauza depunerilor, etc. Ia vezi dacă pui o șaibă plină la EGR la intrarea în motor cum se manifestă? |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
darsyk1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
Am fost astazi la un tester in mers si mi-a spus ca e de la injectoare , Imi taie motorina cand ii dau blana ...
|
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
În cazul ăsta ori este o problemă electrică la cablajul injectoarelor (deși nu înțeleg de ce ar face numai peste o anumită turație și în cazul ăsta ar fi trebuit să rămână stocat și un cod de eroare), ori în anumite condiții ECM taie semnalul către injectoare (probabil că asta a văzut în timpul mersului pe tester). Pentru această ultimă situație trebuie căutată cauza pentru care ECM taie semnalul către injectoare și prima dată aș curăța senzorul de pe volantă, posibil să nu mai citească bine impulsurile peste o anumită turație.
Ți-am atașat o poză cu cauze posibile pentru oprire, cele colorate cu albastru trebuie verificate în mod special 1.9dci.JPG ( Size: 89.07k ) Number of downloads: 138 Dacă tot ai fost cu testerul pe ea era bine să vadă puțin și care este starea EGR și turbină (pentru treaba cu fumul care este posibil să nu aibă legătură cu oprirea) |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
darsyk1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 24 May 13 ![]() |
A trecut ceva timp si inca nu am rezolvat problema... Am fost la un tester in mers turbina functioneaza in mintiile ei... A fost testata , egr functional , debitmetru bun , acum din cate am inteles ar mai fi 2 variante.. Injectoarele sau pompa de inalta. Pareri ?
|
--------------------
Renault
R19 Chamade
1996 Chamade
- CS-04-XDM
|
|
alyn_xwt |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 17 July 16 ![]() |
fac si eu o intrebare aici: la megane-ul meu 1.9 dti cateodata se aprinde martorul de bujii, de obicei cand e in frana de motor, daca o accelerez un pic se stinge imediat. De tras nu are nici o problema merge si porneste super si la rece si la cald. Care ar putea fi problema de se aprinde martorul de bujii in mers, dar doar in frana de motor. S-a aprins duminica si in seara asta. Pana acum mi s-a aprins cand aveam pompa veche pe masina care era cu probleme.
|
--------------------
Renault
megane
2002/ estate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:52 |