Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aerul nu are debit

sttefanut
post 23 Sep 2010, 08:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 September 10




Va salut,

De aproape 3 saptamani sunt si eu posesorul unui Clio Symbol dCi 65 CP din 2002 si azi am intalnit prima problema de la achizitie. De dimineata, cum a fost mai frig zilele astea ( 5-6 grade ), cobor cu cateva minute inaintea sotiei sa incalzesc masina si sa dezaburesc geamurile. Azi, ca de obicei, cobor sa pornesc motorul si sa plecam dupa 2-3 minute si constat ca aerul care intra in masina nu avea deloc debit. Adica eram pe treapta a 4 a cu el si nu baga aer deloc. Precizez ca pana acum nu am avut probleme nici dimineata cu aerul cald si nici la pranz cu aerul rece ( cand erau 24-25 de grade si puneam pe rece chiar si pe AC cateodata ). Ce mi s-a mai parut un pic ciudat a fost ca aproape de fiecare data cand am pornit caldura si a mers fara probleme s-a simtit pentru vreo 10-20 secunde un usor miros de ars dar nu ca de fum ci mai degraba de rezistenta supra-incalzita.
Rugamintea mea este ca sa imi spuneti daca ati mai intalnit careva dintre voi asa ceva si cum s-a rezolvat sau care ar putea fi cauzele defectiunii?
Va multumesc!


--------------------
Renault Clio 2002/1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Sep 2010, 08:58
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Miros nu stiu.
Dar filtrul de habitaclu / polen, daca exista, ce vechime are ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 23 Sep 2010, 10:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Nu am desfacut GMV habitaclu de Renault dar ar trebui sa aiba rezistente de balast pentru fiecare treapta. Alea se mai ard. Desfa ventilatorul si verifica rezistentele cu un Ohm-metru. Alea arse le schimbi, le gasesti la un magazin de componente electronice, cel mai bine ia si piesa cu tine, sa fii sigur ca e bine ce iei. Eu le-as schimba pe toate, oricum pretul este foarte mic si tot vor pica si alea curand.
Daca se ardea electromotorul ventilatorului iesea fum.
Probabil ca la reprezentanta iti vor recomanda sa schimbi GMV cu totul. Nu stiu cat costa dar oricum cateva milioane tot dai.

This post has been edited by D-Ice: 23 Sep 2010, 10:33


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Sep 2010, 10:02
Post #4


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sau mufa e oxidata si nu mai face contact ... De obicei mufa se afla sub torpedou ... nu stiu exact unde e dar pe acolo se afla.

This post has been edited by BannedHost: 24 Sep 2010, 10:03


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 24 Sep 2010, 11:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Cred ca, fara sa iti dai seama, ai dirijat ventilatia catre picioare si/sau parbriz. Si normal ca, daca curentul iti vine pe la picioare, pe la celelalte aeratoare nu mai iese aproape nimic. Incearca sa il dirijezi numai catre interiorul masinii, si atunci mai vorbim daca aerul are sau nu are debit.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sttefanut
post 24 Sep 2010, 23:23
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 September 10




Va multumesc pentru pareri... Se pare ca totul a avut o rezolvare destul de simpla dar doar provizorie. Un coleg de munca si-a adus aminte de la un prieten posesor de Clio care printre altele i-a spus ca s-ar putea sa se "duca" A.C.-ul deodata si sa nu se sperie. Asta deoarece in partea pasagerului in fata exista mai multe manunchiuri de cabluri la care poti ajunge cu usurinta scotandu-le usor cu mana de sub bord. Eh, intamplarea face ca unul din manunchiuri sa fie undeva, la unul din cabluri, intrerupt si , probabil din cauza miscarii sa se fi taiat debitul. Cert este ca acum aerul merge si baga cum ar trebui dar dupa ce a fost "gadilat" de binevoitorul meu coleg... Oricum ceva nu este in regula acolo si tot va trebui sa merg cu ea sa o vada un electrician sau cineva care se pricepe. Totusi m-am mai linistit pentru ca stiu de unde provine problema si daca mai e sa se intrerupa stiu unde sa "gadil". In caz ca mai vede cineva si are aceeasi problema poate acum va stii ce sa faca si sa nu se panicheze cum am patit-o eu.


--------------------
Renault Clio 2002/1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 25 Sep 2010, 08:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Bine ca ai aflat de unde vine problema. Totusi eu as verifica si de unde vine mirosul de supraincalzit de care ai zis in primul post. Multe masini au luat foc de la un scurtcircuit sau supraincalzire de cablu in bord.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 3 Jul 2011, 10:12
Post #8


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Care este legatura intre debitul de aer cald si functionarea ac-ului?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 08:25
Dacia