Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fenomen ciudat

bogdanbby
post 26 Jun 2011, 21:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare acum juma de ora ma plimbam cu masina si cand m-am intors dintro directie in alta dupa ce am dat cu spatele am bagat bagt in viteza sa merg in fata si am accelerat normal masina a pornit si a mers circa 1m apoi am simtit un surplus de putere de ma bagat in scaun. feneomenul a durat doar vreo doi metri si am observat ca mi s-a aprin si s-a stins un martor in bord nu am observat ce anume era am vazut doar cand s-a stins ceva galben.
ce anume ar fi putut cauza acest lucru?


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 26 Jun 2011, 21:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Nu vreau sa fiu rau ... esti cumva incepator in ale condusului?? Sa nu fi avut tu talpa ascutita si martorul ala sa fi fost ESP-ul !?


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 26 Jun 2011, 22:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




nu is incepator am si eu cateva zeci de mii de km
martorul nu am apucat sa il vad am vazut cand s-a stins ceva galben, si ce legatura are esp cu surplusulde putere pe care l-am simtit si a disparut in momentul cand s-a stins acel martor.


--------------------
renault laguna 2 model privilege 2002 2,2 dci - bh 24 bby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 26 Jun 2011, 22:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Eu ma gandeam ca surplusul de putere a venit de la "talpa ta ascutita", deoarece nu am mai auzit o astfel de problema, doar daca masina nu trage in mod normal asa cum ar trebui. Ma gandesc ca ai accelerat mai tare la plecare(fara sa-ti dai seama) si automat intra ESP-ul si se aprinde martorul in bord(e galben). Intelegi?? Acum tu sti mai bine ce ai facut si ce ai simtit si bine ar fi sa am eu dreptate si sa nu ai alte probleme.
Bafta!


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.8 16V + GPL - GJ-16-MSW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WinderBlue
post 28 Jun 2011, 19:08
Post #5


Dubito ergo cogito, cogito ergo sum, sum ergo Deus est.


Group: Members
Posts: 87
Joined: 29 October 05




Este un "fenomen" smile.gif pe care l-am experimentat si eu de cateva ori. Pedala de acceleratie este de fapt un "soi" de potentiometru care transmite "date" calculatorului de management al injectiei. Chiar daca uneori apasarea ei este usoara, pot sa apara dizarmonii de contact si, asemeni unui potentiometru pentru reglajul volumului la un radio vechi, brusc acesta poate transmite un impuls maxim. Tradus de calculatorul de injectie, acest lucru inseamna intentia de acceleratie maxima. Ceea ce s-a aprins in bord a fost simbolul ESP care de fapt a semnalizat interventia ASR, functie ce impiedica ruperea aderentei anvelopelor in momentul demarajului "Anti Slipery Remote" - antialunecare (e foarte util la plecarea pe suprafete alunecoase, gen gheata). wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Steway II Prestige / 2017 / 0.9 TCe. Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 01:49
Dacia