Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning - Diagnoza OBD - DPF Off - Tuningchip R

AlexBanu
post 26 Jul 2011, 11:48
Post #1


Chiptuner


Group: Members
Posts: 44
Joined: 4 March 07
From: Bucuresti




Chiptuning-ul face referire la modificarea parametrilor de baza din ECU (calculatorul de injectie) in vederea obtinerii unor performante marite incepand de la 5% pana la 40% in functie de motorizare. Aceasta operatiune consta in copierea softului original, modificarea informatiilor de baza prin intermediul unor soft-uri speciale iar apoi rescrierea acestuia mai exact reprogramarea chip-ului EPROM sau Flash dupa caz cu noile informatii. Aceasta modificare se face diferit in functie de caz unde este posibil se face prin mufa OBD (on board diagnose) a masinii, prin conectarea la pinii calculatorului de injectie sau prin dezlipire citire scriere apoi lipire a chip-ului de pe placa de baza a calculatorului de injectie. Chiptuning-ul se poate efectua pe majoritatea masinilor la ora actuala si efectual corespunzator aduce multe avantaje autoturismului dumneavoastra.

La motoarele aspirate se pot obtine cresteri de putere intre 5-15% din puterea initiala in functie de carburantii folositi. Raspunsul motorului va fi mai bun, consumul va scade cu 10 – 15% si veti ajunge la o viteza maxima mai mare.

La motoarele benzina turbo cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 50% din valorile initiale iar consumul de carburant scade in conditiile unui regim de lucru normal.

La motoarele turbo diesel cresterile de putere se plaseaza intre 20 si 50% din puterea initiala a masinii in functie de motorizare, cresterile de cuplu se plaseaza intre 25 si 40% din valorile initiale iar consumul de carburant scade cu 10-15% in conditiile unui regim de lucru normal.

Dupa chiptuning scaderile consumului de carburant se plaseaza intre 10 si 12% din consumul initial al motorului in regim de lucru normal. Scaderea consumului de carburant poate si mai mare sau mai mica in functie de motorizare.

Daca chiptuning-ul este realizat in limitele marjelor impuse de producator la proiectare acesta nu poate afecta in nici un fel functionarea motorului, motoarele vor functiona mai relaxat in regimuri de temperatura mai scazute, ceea ce inseamna o siguranta crescuta in exploatare dupa chiptuning.

Softurile noastre sunt testate in prealabil si ofera garantia unei bune functionari in conditii de performanta ridicate.

TUNINGCHIP ROMANIA

Program lucru L-S 10.00 – 20.00

Operatiunile chiptuning, diagnoza, anulare filtru de particule se efectueaza doar in urma unei programari telefonice efectuata pe perioada programului de lucru.

Tel: 0722.942.008 / 0765.44.64.22

Bucuresti, Romania

This post has been edited by cmandrei: 9 Aug 2011, 17:26


--------------------
Renault Clio RS 2008
TuningChip Romania - Chiptuning OBD/Classic/FlashTuning DPF OFF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afumatu
post 9 Aug 2011, 12:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 30 November 10
From: slobozia / ialomita




pentru o laguna 2 1.9 dci 79kw....unde poti sa o duci? cai si cuplu


cat costa?
ms


--------------------
dacia logan 2006/laureatte - b-55-xgy
[COLOR=red]BMW 320D,150CP,2003
FORD MONDEO 2.0TDCI,GHIA 131CP,2006
[COLOR=blue]RENAULT LAGUNA II,1.9DCI,110CP,2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 12:18
Dacia