Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme mari, Electrica

R19/95
post 30 May 2011, 21:41
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




Salutare lume, dupa 3 luni de pauza , masina mea isi face de cap. Nu mai sta la relanti, are un consumator care imi termina bateria in 6 luni (nu mai are inchidere centralizata si alarma pt ca le-am scos banuind ca ele sunt consumatorii), iar azi cand am facut un drum cu ea a mers sa spunem bine in sensul ca in mers nu facea nici o figura dar cand trebuia sa ma opresc si o scoteam din viteza "murea" motorul si dupa multe semafoare la care chiar daca stateam pe loc eu trebuia sa o tin accelerata ca sa nu se opreasca motorul , aproape de destinatie s-a oprit in mijlocul drumului la 10 m de semafor (ca am incercat sa nu o mai accelerez sa vad cum se comporta) si nu a mai vrut sa porneasca. Am scos bornele, le-am pus la loc , nu a pornit , si am observat ca erau foarte incinse cablurile bornelor (nu stiu daca asa e normal, dar nu prea cred). Am impins-o pe dreapta, am stat 10 min dupa care am incercat iar si minune, a pornit. Mai concret am speranta ca cineva dintre voi o sa-mi recomande un electrician bun (nu ca ceilalti la care am fost si mi-au facut numai tiganii sa ma tina 6 luni) sau sfaturi in privinta rezolvarii problemelor electrice ca sa nu iau foc domane fereste. Multumesc anticipat, si mentionez ca in privinta relantiului bujiile nu am nici o treaba ca am verificat si lucreaza toate.O seara buna si sper sa ma ajute cineva in privinta asta ca nici nu prea ma pricep la mecanica, electrica, etc


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R_1_9
post 30 May 2011, 22:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 28 March 10




Odata, mai demult, am patit si eu cu un Renault 19, motor 1721 cmc, 75 cp, injectie monopunct, sa moara motorul din senin sau sa nu porneasca. Era de vina capacul de la delco, pe care l-am inlocuit cu unul nou si nu am mai avut probleme.


--------------------
Renault Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 31 May 2011, 11:16
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




am inteles, ai idee cam cat costa unul nou? si daca gasesc oriunde?


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R_1_9
post 31 May 2011, 13:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 28 March 10




Se gaseste la orice magazin de piese care iti comanda dupa serie de sasiu, parca vreo 40 ron a fost, ceva de fabricatie italiana. La mine delcoul a fost cauza de oprire a motorului in mers, la tine trebuie sa verifici prin eliminare....

This post has been edited by R_1_9: 31 May 2011, 13:56


--------------------
Renault Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 31 May 2011, 15:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




daca sunt incinse bornele nu cred dca este de vina doar capacul de delcou...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 31 May 2011, 15:22
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




cu siguranta nu ar fi capacul delco singura problema dar sa le iau prin eliminare si sa schimb tot ce ar putea fi de vina pana se rezolva problema.


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 31 May 2011, 16:38
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Daca gasesti un electrician as vrea sa aflu si eu pt ca am probleme cu geamurile elctrice. Geamul din stanga fata nu mai merge sau merge cand vrea el. plus inchiderea centralizata merge iar cand vrea ea si telecomanda nu mai merge. Se aprinde becul de pe telecomanda cand apas dar nu se intampla nimic. Turometrul este martorul meu de curent prin toata masina, daca pornesc semnalizatorul mi se misca acul de la 1000 la 6000 de ture in ritmul semnalului, cand se porneste electroventilatorul de la radiator imi sta turometrul la 5-6000 de ture (nu afecteaza mersul motorului) cand actionez geamul electric la fel se msica, dar asta doar cand stau pe loc cu motorul pornit, daca sunt in mers turometrul indica precis turele motorului. E ciudat si as vrea un electrician sa ma ajute.


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 31 May 2011, 23:16
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




Si eu care credeam ca eu am probleme mari, cu cea mai mare placere te anunt cand gasesc un electrician bun dar sa-mi mai amintesti si tu cu un pm ceva.....app. te pot ajuta numai daca esti din buc.!


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 31 May 2011, 23:26
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Sunt din buc. Am mai zis-o si prin alte threaduri.. Chiar as vrea sa ne intalnim mai multi sau chiar si 2-3 sa ne vorbim despre probleme sa ne dam cu parerea..


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 1 Jun 2011, 00:04
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




nu este o idee rea deloc, doar ca eu pt moment nu am asigurare si nu ma pot deplasa cu masina sad.gif ,

1 Jun 2011, 01:05:
plus problemele amintite mai sus

This post has been edited by R19/95: 1 Jun 2011, 00:05


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 1 Jun 2011, 00:16
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Am facut si eu asigurarea prin telefon la rca ieftin parca, 130 de lei pe 6 luni la carpatica. E destul de ieftin si vine acasa gratis biggrin.gif.


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 1 Jun 2011, 01:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(R19/95 @ 1 Jun 2011, 01:04)
nu este o idee rea deloc, doar ca eu pt moment nu am asigurare si nu ma pot deplasa cu masina  sad.gif ,

<span class='edit'>1 Jun 2011, 01:05:</span>
plus problemele amintite mai sus
*



Dupa 6 luni de stat pe dreapta, este normal sa ai bateria goala, mai ales daca este pusa pe masina. Orice consum, oricat de mic...in 6 luni descarca bateria.
Daca ai bornele incinse este posibil sa ai foarte putin curent in baterie si sa strici si bateria si alternatorul. Verifica releul de incarcare, sa nu bage mai mult de 14,4V - 14,5V.
Verifica "ochiometric" calitatea scanteii la fiecare bujie, pornesti motorul si pe rand scoti fiecare fisa, de la fiecare bujie. Cand tii fisa aproape de bujie scanteia trebuie sa fie de cca. 1cm si albastra.

Verifica si delcoul, sa nu aiba fisuri... poti sa pui un fir bine izolat sau o fisa pe delcou...si cealalta parte a firului, fisei pe caroserie, undeva la masa.. vezi daca face scanteie.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 1 Jun 2011, 10:18
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




multumesc pentru sfaturi, cand ziceam ca imi ermina bateria in 6 luni nu ma refeream si la faptul ca in cele sase luni a stat, mentiionez ca sunt verificate si reparate atat alternatorul(schimbat grup diode) cat si electromotorul (stator nou, rotor nou, carbuni noi) si bujiile au fost verificate cum spuneam lucreaza toate numai ca nu m-am uitat la acea scanteie de aprox 1 cm....o sa verific ceea ce mi-ai zis, si sper sa gasesc o buba smile.gif pana la urma sa stiu ce are.


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 1 Jun 2011, 15:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




La la meu R19 am avut o "buba" tare ciudata. Daca nu o porneam 3 zile, a 4 nu puteam, nu mai avea curent. Dupa lungi verificari...dupa ce ma lasesm pagubas... am gasit problema, becul ce ilumineaza portbagajul nu se mai stingea biggrin.gif .

Daca suspectezi un consumator, masoara consumul pe fiecae siguranta in parte, macar asa mai scurtezi din lista de posibile probleme.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 1 Jun 2011, 23:54
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Problema electrica noua. In seara asta, dupa ce ca nu m-a plouat destul, 19-le meu a simtit nevoia sa fie impins ca sa plece. insa in mers am observat ca farurile mele nu prea luminau, bordul era foarte slab luminat si imi palpaia martorul de curent de fiecare data cand acceleram, mi s-a stins bordul complet insa farurile inca erau aprinse (am oprit farurile si le-am aprins din nou), si-a revenit pana cand am parcat-o in spatele blocului cand, pana sa inchid farurile, s-a stins iar bordul. In rest aceleasi probleme enumerate mai sus (turometrul martor de fluctuatii de curent ... se misca acul de ture de fiecare data cand se aprinde electroventilatorul, daca semnalizez se misca acul, etc etc) O sa-l las parcat pt ca nu mai am incredere sa mai plec cu el dar as vrea totusi sa se afle sau sa se spuna de un electrician prin bucuresti pe care sa-l deranjez cu probleme leme si ale colegului R19/95. O seara placuta in continuare!


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 2 Jun 2011, 07:55
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




salutare , vin matinal cu o veste pentru qr19 , s-ar putea azi sa-ti dau un nr de telefon si o adresa unde sa te duci la un electrician, am inteles ca foarte bun si care ar lucra din pasiune, nu promit nimic ca sa nu ma injuri dar sper ca azi sa-ti dau datele de care iti spuneam mai sus....toate bune

This post has been edited by R19/95: 2 Jun 2011, 07:56


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 2 Jun 2011, 09:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Ar fi frumos biggrin.gif . Culmea culmilor deschizi un thread sa fii ajutat si tot tu ajuti smile.gif).


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 2 Jun 2011, 12:09
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




acum si cu ajutatul nu stiu cat ajut pentru ca prietenul asta al meu, care imi zicea de acest electrician, incearca sa-l gaseasca pt ca nu mai lucreaza in acelasi loc unde l-a cunoscut si unde isi ducea masina, asa ca d-asta am zis ca nu promit nimic, sper sa il gasim pe "nenea meserias" si sa ne rezovlam problemele.



Ideea e ca problemele masinii mele cred ca se datoreaza si faptului ca tubulatura ce pleaca din filtrul de aer si intra in/pe adimisie are "gura" rupta la imbinarea cu admisia si trage aer fals. Plus ca in momentul pornirii motorul merge inecat sa zicem , fluctueaza turatia motorului dar nu urca mai mult de 1000 rpm dupa care se stabilizeaza singura si daca plec de pe loc face ceea ce va povesteam. Azi am verificat bujiile dupa indicatii si ori sunt eu orb ori nu face nici o scanteie dar e clar ca toate merg pt ca in momentul in care am scos fisa s-a simtit cum a scazut turatia motorului iar dupa cuplare a revenit la normal.....delcoul nu este crapat , doar la fisa din mijloc am vazut coroziune sau nu stiu cum s-o numesc o chestie alb/albastruie dar nu in interiorul fisei ci pe acel cap care iese din delcou. Nu prea ma pricep la mecanica/electrica si d-asta nici nu stiu sa ma exprim in termeni astfel incat sa fie foarte clar, cu toate astea sper ca a inteles cineva ce am vrut sa spun. toate bune.


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 2 Jun 2011, 13:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




cum adica: "ar lucra din pasiune", vrei sa zici ca lucreaza moca?


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qR19
post 2 Jun 2011, 15:03
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 29 May 11




Nu cred ca mocca ci doar foarte bine.


--------------------
Renault 19 1993 - VL 06 MKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 2 Jun 2011, 16:23
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




schimba fisa centrala!


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 2 Jun 2011, 16:48
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




o s-o schimb, chiar daca nu stiu unde pot sa gasesc asa ceva pt ca nu am mai vz dar ma rog. Daca o schimb este posibil sa scap de toate astea?


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R_1_9
post 2 Jun 2011, 21:00
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 28 March 10




Incearca sa dai cu un spray de contacte pe coroziunea formata in locul in care intra fisa centrala


--------------------
Renault Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 2 Jun 2011, 21:06
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




sau curata cu smirghel fin acolo,nu zic ca asta e problema dar sigur poate influienta,in general se face oxidarea aia la un contact imperfect,deci...elimina una din cauze


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 3 Jun 2011, 09:00
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




Am inteles domnilor, o sa fac ceea ce m-ati sfatuit si revin cu "feedback", multumesc frumos penru sfaturi.


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 5 Jun 2011, 15:35
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




salutare, am rezolvat partea cu curatatul capacului delocu si nici o ameliorare, o pornesc fluctueaza turatia intre 0-1000 rpm dupa 20 sec se stabilizeaza la 1000 si daca o accelerez sa zicem 2-3000 rpm cand revine acul revine sub 1000 rpm , tremura toata masina smile.gif dupa care in cele mai multe cazuri revine la 1000 si cand nu revine, "moare".
Am o nelamurire in sensul ca nu stiu cum se numeste piesa in care intra fisa din mijloc de la capacul delcou, am observat ca a fost umblat acolo pentru ca suportul piesei are patru gauri pt suruburi si este sustinut doar in doua. Multumesc si mai astept pareri de la cunoscatori, o zi buna.


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 5 Jun 2011, 15:57
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




posibil sa fie sonda de apa sau de aer...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 5 Jun 2011, 16:46
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




incearca sa o pornesti noaptea si sa fie cat de cat bezna si uita-te sub capota daca nu cumva vezi vreo scanteie ,sa nu iti fure curent pe undeva pe la vreo fisa,incearca si asta.bafta!


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R_1_9
post 5 Jun 2011, 17:05
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 28 March 10




Piesa respectiva la care te referi sa fie bobina de inductie? Pune o fotografie...

This post has been edited by R_1_9: 5 Jun 2011, 17:06


--------------------
Renault Laguna 2, 2003/1.9 dci 120 cp Privillege Laguna 3, 2015/2.0 dci 180 cp 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/95
post 6 Jun 2011, 16:26
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 October 07




o sa incerc si varianta cu pornitul noaptea, sper sa vad ceva ca sa stiu ce mama masii are iar cu poza acelei piese revin maine si poate stie cineva, multam fain domnilor


--------------------
Renault 19 1995 1.8 Phase II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 11:28
Dacia