Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor injectie Clio 1.2

alllexa
post 19 May 2008, 12:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




Buna!....doar ce m-am inscris pe forum, desi de vreo luna de zile tot citesc posturi. Am o problema cu masina si nu reusesc sa-i dau de cap de nicio culoare. Poate ma va putea ajuta cineva.
Am cumparat acum 2 luni un clio hatchback 1.2. Dupa vreo 100 km de mers mi s-a aprins martorul de injectie in bord(cel de sub rezervor, cu bobina). Motorul ramane la relanti(desi are variatii foarte mari de turatii si face urat) si pedala de acceleratie nu raspunde comenzilor. Motorul trebuie oprit cateva minute bune si apoi repornit(din pacate dupa vreo cateva secunde reapare problema)

...dupa multe zile prin mecanici: eroarea era din clapeta de acceleratie. Am schimbat-o.... dupa vreo 60 km, same problem again...am lasat-o alte cateva zile in service: era o pb cu niste fire care fac legatura intre accelarie si computer si care treceau pe undeva pe sub peadala de ambreiaj. Mi-a mers fara nicio pb 1000 km....si iar mi-a aparut....am desfacut din nou acele fire si le-am prins la loc....si mi-a mai mers inca 600 km....si iar mi-a aparut martorul de bord. Nu prea mai stiu ce sa-i fac....i-am resetat computerul (am scos cele 3 mufe)....i-am curatat rezervorul de benzina....si pompa de benzina(care avea cateva bucati de silicon ....si nu stiu de unde proveneau)...i-am pus filtru de benzina(nu avea)....i-am curatat toate contactele care pareau oxidate....curele,filtre, bujii sunt toate noi...
Am incercat sa gasesc o logica...insa...nu stiu ce sa-i mai fac...am crezut ca este de la benzina...am incercat sa merg cu 99+....dar tot apare problema. A mai patit cineva?....am citit pe forum ca ar putea fi de la bobina de inductie...si fise...Imi poate da cineva mai multe detalii? Toti mecanicii, in lipsa de solutii ...mi-au spus sa-i schimb calculatorul de bord ca de acolo este problema, dar eu cred ca nu este de acolo....si asta pentru ca am mers noaptea cu ea si se vedea cum palpaie (foarte scurt....o fractiune de secunda doar) martorul de bord de la injectie... si ma gandesc ca dc ar fi fost de la calculatorul de bord, s-ar fi aprins si n-ar fi palpait.

Multumesc....astept un raspuns de la oricine ma poate ajuta...
Alexandra


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 19 May 2008, 13:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




aceeasi problema am avut-o si eu, vreo 2 luni. am rezolvat-o relativ simplu. cablajul care pleaca de la pedala de acceleratie, are la mijloc un cupolaj de mufe. de acolo a fost la mine. am taiat frumos mufele si am legat firele direct, culoare pe culoare. de 1 an nu mai am nici o problema de genul asta. wink.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 19 May 2008, 13:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




am incercat treaba cu cablurile astea de vreo 4-5 ori...adica...le-am desfacut si le-am legat la loc si le-am izolat...culoare la culoare....o sa mai incerc o data....cine stie...
vreau sa stiu totusi cu ce le-ai izolat.. initial, la mine erau izolate cu banda izoliera....apoi le-am pus papuci...si ...ma gandeam sa le cositoresc....
tu cand ai avut problema asta ai gasit vreun fir care nu facea contact?....
ma gandesc sa nu cumva sa fie problema de-a lungul firului....adica...nu acolo unde le imbin eu...

Multumesc pentru raspuns wink.gif
Alexandra

19 May 2008, 13:44:
stai asa...ca nu am citit bine..sunt 6 fire care pleaca din computer.....trec pe sub ambreiaj si....intra intr-o mufa alba la acceleratie...de astea vorbesti?

astea la mine sunt intrerupte undeva...si...prinse(babeste...prin rasucire)...culoare la culoare. Tu unde zici ca le-ai bagat direcT?...cumva in mufa aia alba de sub acceleratie?




This post has been edited by alllexa: 19 May 2008, 13:44


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 May 2008, 11:16
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Mesajul lui hashwu care a dat report in loc de reply

aceeiasi problema am avut-o si eu ca si alexandra!
Nu sunt firele de vina, si pentru functionalitatea fara "emotii " a masinii nu mai umbla acolo...
de regula benzina la noi este destul de proasta asa ca incearca (sau mai mult ca sigur) sa desfunzi injectoarele!!!, mai ales daca circuli mai mult prin oras, mai subturat, etc...,
nu costa tare mult + ca prelungeste viata lor!
cam un milion trebuie sa te coste, pe mine m-a costat 1,5 ca mi-am facut test, dupa ce am schimbat mufe si cabluri ca si tine! Parerea mea! Succes!


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 20 May 2008, 11:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




buna:)...
ai si tu dreptate...am analizat putin momentele in care mi s-a aprins becul...si intotdeauna am patit-o in oras...niciodata in afara...o sa incerc treaba asta...
10x a lot...smile.gif
anyway, daca a mai patit cineva treaba asta si a gasit o solutie, l-as ruga sa imi dea si mie un hint...o sa incerc si treburile pe care nu le-am facut deja...smile.gif


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 22 May 2008, 14:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




Buna!...
am recitit a 3a sau a 4a oara posturile de pe forum legate de aprinderea martorului de injectie... cineva vorbea de o remapare....adica ...reinstalarea softului pentru calculatorul de injectie(nu stiu daca am priceput bine)....
ce nu stiu eu, ar fi urmatoarele:
1. calculatorul de bord este diferit de cel de injectie?...si daca da...unde se afla cel de injectie? Eu stiu doar de cel din partea dreapta(cum te uiti la masina) care are 3 mufe....acela este cel de bord?.....
2. mufa de sub scrumiera la care dintre ele duce?....practic ..erorile unde se inregistreaza(in care dintre calculatoare)?
3. cum se pot sterge erorile de calculator?...ce inseamna resetare?....se face din soft?...sau trebuie reinstalat softul?....sau...scot doar mufele alea...cum scot bateria de pe placa de baza ca sa resez biosul?....

Merci frumos,
Alexandra:)


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serbu
post 8 Jul 2008, 08:18
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 8 May 08




1. DA, normal ca sunt diferite. uita-te la ce dotari avea clio prin 2001. doar clio 172 avea computer de bord, celelalte nu. dupa ce ai scris tu acolo se traduce: doar clio 172 avea injectore, restu carburatoare. computeru de bord nu face altceva decat sa masoare de cate ori se invarte o roata, cata benzina iese din rezervor, cata benzina a iesit din rezervor intr-un timp si cam atat. also e stand alone. ecu (electronic control unit wrong-named calculatorul de injectie) se ocupa doar de benzina, de aer si de scantei. el vede prin clapeta de acceleratie cat de tare apesi pedala =>isi da seama cata benzina trebuie sa bage. mai masoara si cantitatea de aer care intra in camera de ardere ca sa vada iar cata benzina baga(asta in special la motoarele turbo/supercjarged). si mai controleaza si aprinderea.. cam atat. si iar e stand alone. nu are absolut nicio legatura cu computerul de bord
la clio 1.416v ecu este undeva pe langa baterie, computer de bord n-am:(
2. mufa de sub scrumiera? wever. erorile se inregistreaza totdeauna in ecu.
3.cea mai buna metoda de a sterge erorile ar fi sa le rezolvi. poti sa il resetezii cat vei trai, daca ecu obesrva erori acuma o sa le observe resetare de resetare.(astea daca nu le-ai rezolvat)


--------------------
Renault clio 1.4 16v 2001
I was born in the wrong country :(
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandel1986
post 11 Jun 2011, 09:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 15 March 11




Pentru Alexandra, daca vezi mesajul ca vad este de acum 3 ani. Vreau sa te intreb daca ai rezolvat cumva pentru ca am si eu aceeasi probleme si numai stiu ce e de facut. Multumesc


--------------------
Renault Clio 2001 authetinque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 15:41
Dacia