Consum aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
Consum aer conditionat
zerillos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
La mine aerul conditionat creste consumul cu 0.3%. Am testat la relantiu, consumul era de 0.7 cand am pornit compresorul consumul ajunsese la 0.9, 1 l.
Referitor la treapta de viteza nu mia stat in cap sa testez. Daca butonul de a/c e apasat si treapta este pe 0 in mod normal compresorul nu porneste. Doar daca treapta e comutata in pozitia 1 This post has been edited by BannedHost: 24 May 2011, 19:39 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
mariusik88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 25 February 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zerillos @ 24 May 2011, 17:46) Daca am AC deschis pe pozitia 1 consuma diferit pe pozitia 4 ??? sau daca e deschis AC consuma la fel pe orice pozitie ??? din cate stiu eu consumul e la fel, se regleaza numai viteza ventilatorului. Nu am vazut nici o diferenta in consum, daca am mers pe pozitia 1 sau cu pozitia 3, cu 4 merg foarte rar. |
--------------------
Renault
Clio IV
2017 / 0.9 TCE / Life
- RO
|
|
rs09 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Mie 1l imi consuma AC-ul.Nu am vazut nici o diferenta de consum cand utilizez treapta 2 sau 3.
|
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
helldriver11 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 28 September 07 ![]() |
Consumul creste drept consecinta a antrenarii compresorului, nu are o mare importanta viteza aerotermei.
Totusi, mai mult teoretic, si turatia ventilatorului poate influenta consumul de combustibil ca urmare a intesitatii crescute a curentului electric furnizat de alternator in cazul unui flux de aer sporit. Nu cred insa ca e o crestere semnificativa. La mine AC-ul sporeste consumul de benzina cam cu 0,6-0,7l. |
--------------------
renault
fost symbol 2007, actual Megane
1,4 TCE edc
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
In literatura de specialitate da o crestere a consumului in medie cu 15-25%.
Acu depinde de mai multi factori, precum temperatura aerului exterior, directia si viteza vantului fata de sensul de mers, temperatura interioara selectata, viteza autovehiculului, starea tehnica si de incarcare a sistemului de AC, durata de folosire a AC, etc. Exact cum spunea si @BannedHost anterior, insa cu precizarea ca se refera la "0,3 l/ora", cresterea procentuala la relanti in exemplul dat fiind de la 0.7l/ora la 0.9l/ora (sau chiar 1.0l/ora) de 28% (respectiv 42%) ... "@BannedHost: ... La mine aerul conditionat creste consumul cu 0.3%. Am testat la relantiu, consumul era de 0.7 cand am pornit compresorul consumul ajunsese la 0.9, 1 l. ..." This post has been edited by TRANCA: 24 May 2011, 22:22 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am testat azi de curiozitate ..
In idle, adica la relanti consumul sta in 0.6 l cand am pornit clima ( am clima automata) am pus-o pe low si am dat turatia ventilatorului la maxim. Consumul a sarit la 1.3 si acolo a ramas. Reducand turatia ventilatorului aproape de minim, consumul a scazut la 1.1 l / ora. faza de intalnire consuma 0.1 l in plus This post has been edited by BannedHost: 25 May 2011, 20:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Mie imi ia cam 1L in plus in oras, dar e nesemnificativ fata de cat de bine e inauntru.
![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#9
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Irelevant. Consumul ala e in functie de activitatea compresorului si a aerotermei. In "idle" nu prea stii la ce putere merge compresorul si aeroterma.
Diferenta intre treapta 4 si 1 e dar e insesizabila. Consumul creste neuniform de la treapta 1 la treapta 4. Diferenta dintre 3-4 e mai mica decat intre 0-1 ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
zerillos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
ok... atunci cel mai bine pornesti motorul, dai AC la 4, stai afara 5 min, apoi urci si ii dai jar
![]() Apropo, intre tevile de AC in compartimentul motor si tevile care intra in habitaclu, se afla o piesa cu profil dreptunghiular care are rolul de a le uni, are garnituri, si cred ca si alta functie dar nu cunosc .... pe acolo mie imi scapa putin freon ... stie cineva cum se cheama piesa?.. cred ca trebuie sa o schimb .. Am pus o poza ca idee .. This post has been edited by zerillos: 29 May 2011, 08:54 Attached thumbnail(s) motor.jpg ( Size: 243.81k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Detentor se numeste. Detentorul destinde frigogazul de la presiune inalta furnizata de compresor la presiune joasa in evaporator, astfel fiind posibila producerea de aer rece in continuare. De asemenea este elementul care asigura reglarea debitului de agent refrigerant in evaporator, astfel incat sa nu apara fenomenul de givrare a evaporatorului.
Apoi daca spui ca sunt urme de ulei in zona acestuia, atunci considerand ca uleiul provine din instalatia de AC, inseamna ca instalatia este neetansa, si cum freonul R134a este extrem de volatil, ai fi avut caz de lipsa de aer rece sau cel putin lipsa de eficienta a sistemului AC. |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 22:04 |