Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme turatie la apasarea acceleratiei, Probleme turatie la apasarea acceleratiei

solorad
post 14 Jun 2011, 09:09
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 13 October 10




MrA ai incercat sa ti cureti clapeta de acceleratie? Asa am patit si eu. Imi varia relantiul, si mi se oprea motorul in mers. Cand era motorul rece calculatorul o tinea putin turata si nu facea probleme. Cand se in calzea era dezastru. La 90 la ora mi se oprea motorul in mers, dar nu ramaneam fara servofrana si directie. Ramanea pe contact. Sa nu cumva sa ai probleme cu curentul, o masa la motor care nu este prinsa bine.
Ms pt raspunsuri am sa incerc sa dau de pompa de benzina, iar referitor la cele schimbate am fost defata cand mecanicii au facut revizia, iar bobinele le am schimbat cu manuta mea ca s expert cu ele la cate probleme mi au facut. Ce nu am schimbat de cand e masina este cureaua de alternator, dar nu cred ca ar face asa ceva din cauza ei. Cand e rece am un mic scartait la pornire, dar desi am navigatie cu subwoofer, baterie noua, nu am palpairi la faruri chiar daca dau la maxim cand e masina la relanti.
M ai astept si alte sugestii! Ms!

14 Jun 2011, 09:22:
Scuze am vazut mai sus ca ai curatat clapeta, sper ca ai schimbat si garnitura de la ea. Spun unii ca odata umblat acolo nu mai etanseaza si trage aer fals. In fine sper sa se rezolve si sa ne spui si noua ce a avut!

This post has been edited by solorad: 14 Jun 2011, 09:22


--------------------
Renault Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MrA
post 17 Jun 2011, 22:57
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 20 January 08




Am rezolvat.
"ceva" de la : "arbore axa cu came".
Am sa controlez maine iar factura pentru denumirea completa.Se pare ca am
un lapsus in ceea ce priveste termenul respectiv.
O piesa de 4 cm lungime, 2 cm latime.
350 - pret total (piesa+manopera).


--------------------
Renault Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 17 Jun 2011, 23:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Daca te referi la asta:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=54394&hl=senzor

A fost jaf la drumul mare. Dupa cum vei vedea in topic, eu am dat 125 lei acum ~ 1 luna pe el (pret de reprezentanta). Iar de schimbat l-am schimbat singur in 5 minute. 225 lei manopera este o magarie cat casa.
Acum, daca masina merge bine, macar ai scapat de stres.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MrA
post 18 Jun 2011, 20:44
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 20 January 08




Este vorba despre "captor arbore axa cu came" asa cum e denumirea pe factura.

M-au taxat si pentru diagnosticarea pe calculator iar piesa in sine a fost circa 130 ron - restul manopera. Service-ul Serus de pe autostrada. Montarea in sine intr-adevar a durat circa 5-10 minute. N-am avut de ales desi intr-adevar si eu am considerat ca operatiunea a fost prea scumpa.

(p.s. in schimb m-am ales cu o usoara indoitura deasupra stalpului de la portiera - in mod bizar e sub forma unui "pod de palma")...

This post has been edited by MrA: 18 Jun 2011, 20:44


--------------------
Renault Megane II 1.6 / Megane IV Sce 1.6 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 13 Jul 2011, 19:39
Post #35


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




Comportamentul motorului lui MrA il are si motorul megane-ului meu.

La accelerare scade turatia si are lipsa de putere(ce-i drept mica) pana pe la 2500 - 3000 ture. Enervant e cand se opreste. Pentru a rezolva problema opresc masina, scot cheia, deschid usa, apoi pornesc si cu putin noroc, merge bine smile.gif ... Radem zambim, dar nu e un comportament normal...

Indicatiile de la service, schimbat captor ax came... fara rezultat, mai am schimb distributia, poate fulia defazoare e problema.


Partea a 2-a care mi se intampla de 3 zile e mai grava.

Masina se accelereaza singura, numai cand vrea ea interval de 3-5 minute, apoi isi revine.
Incerc sa descriu exact comportamentul. In mers calc frana pt a incetini si imi dau seama ca fata de altadata, masina tinde sa mearga, calc ambreiajul si turatia sare in 2000-2500 ture. In mers da in nas. Cand incerc sa plec, apas acceleratia, turatia scade brusc pana la valori mici si daca ridic piciorul de pe ambreiaj, moare motorul, asa ca trebuie sa o turez mai tare pt a ma urni...

Daca o opresc in perioada asta de nebunia porneste cu greu... imi e mila de electromotor... sper sa nu o dau in altele. Oricum acum e in parcare pana la o eventuala reparatie.

Am observat ca, odata cu comportamentul asta ciudat imi cade acul de la temeratura. Chiar daca merg de o ora, cade acul in 2-3 secunde si isi incepe comportamentul ciudat. Cand revine acul, deja stiu ca se va comporta normal... deci nu o mai tin turata.

Am avut timp sa constat cele de mai sus in ultimele zile, perioada in care mi s-au intamplat cele povestite de ~ 5 ori...

Nervi, injuraturi, chin pe masina.... Ahhhh...

Solutii?

Multumesc!

PS. Am cautat suficient pe forum si am mai intalnit problema cu diferite rezolvari... Diferenta e ca nimeni nu avea si caderea acului de temperatura a lichidului de racire, fapt ce ma duce cu gandul spre o problema electrica.



--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamihai
post 13 Jul 2011, 22:30
Post #36


Gradinarul


Group: Members
Posts: 116
Joined: 7 February 11
From: Bucuresti




Sal ,

Nu prea ma pricep mare lucru la masini din pacate dar tin minte un fost coleg care a avut o problema similara acum 2 ani. La el a fost o problema cu , computerul masinii. Am vazut ca nu ai scris detaliul asta dar la el se intampla doar cand avea AC activat si era foarte cald afara (tinut masina la soare in parcare mult). Tin minte cand a venit la birou si ne-a povestit la toti cum i-au reparat-o la reprezentanta doar umbland la software.
Deci daca ai problema asta cu ACul activ ar putea sa fie similara situatia.
Sper sa te ajute cu ceva si scuze ca nu prea am detalii tehnice dar sunt afon si au trecut 2 ani totusi sad.gif.


--------------------
Megane 2 Hatchback 2005 / 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 13 Jul 2011, 22:48
Post #37


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




Ms Mihai!

Sincer detaliul asta nu mi-l amintesc cu/fara AC. cel mai probabil eram cu AC-ul pornit la cat de cald e afara si da, a stat si in soare... O sa risc sa o mai misc putin sa vad daca are legatura cu asta. In ultima instanta ajung la service. Dar mai intai o sa discut cu Romeo, poate are si el idei.

Daca a mai oscilat cuiva in asa hal turatia la benzinar, sa dea un hint!

Seara buna!




14 Jul 2011, 18:43:
Ah, frumos, acum nu mai vrea sa mai porneasca... sad.gif deci nu mai ppt testa daca e de la ac...

This post has been edited by aduasarchaeus: 14 Jul 2011, 18:43


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamihai
post 15 Jul 2011, 19:03
Post #38


Gradinarul


Group: Members
Posts: 116
Joined: 7 February 11
From: Bucuresti




Nasol daca nu mai porneste deloc. Vin si eu cu o idee cam tampita poate dar are o oarecare logica. De ce nu incerci sa scoti siguranta Bord Coupe care alimenteaza computerul de bord. Daca la fostul meu coleg era o problema de computer si daca la tine e la fel , poate un reset ar ajuta cu ceva. nu radeti de idea mea pls smile.gif


--------------------
Megane 2 Hatchback 2005 / 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 15 Jul 2011, 19:11
Post #39


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




Ideea e binevenita oricum. Din fericire nu e de la computer... Problemele semnalate de tester. Captor ax came, senzor volanta si senzor temperatura lichid racire. Urmeaza sa le schimb. Sper sa nu am surpriza ca dupa ce le schimb sa nu se remedieze nimic si sa caut ca nebunu vreun scurt ceva...


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastian_reno
post 15 Jul 2011, 21:09
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 17 September 10




Salut,

Pai ti-ai dat singur raspunsul la problema. Daca aparitia problemelor coincide cu scaderea brusca a acului de la temperatura cred ca trebuie schimbat senzorul de temperatura. incearca sa schimbi prima data doar acest senzor su dupa aceea mai vezi ce si cum.

Cu respect,
Eu


--------------------
renault megane 2005
Sedan 1.6 16V 83kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robben
post 16 Jul 2011, 08:55
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 29 July 10
From: Bucharest




salutare , o problema similara am si eu doar ca nu la treapta 1 ci la marsalier. 1.5 diesel 23000 km. calc ambreajul, cuplez in marsalier, tin ambreajul "jos" , o turez putin apoi, iau piciorul de pe pedala de acceleratie si revine foarte greu la normal. in acelas timp vibreaza masina si scoate un sunet gros . de la ce ar putea fi? multumesc .


--------------------
Renault Megane 2 - B 97 WFG 2009-
Traieste clipa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 18 Jul 2011, 16:45
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




salutare , vin la voi cu o problema ciudata : cand masina e rece porneste bine , turometru sta la 1000 rpm cum e normal si daca apas un un pic pedala de acceleratie acesta sare in 2500 rpm si fluctueaza usor , daca apas frana revine la 1000 , iau picioarul de pe frana revine la 2500 rpm . am incercat sa plec cu ea asa , parca am pilot automat smile.gif) . am atasat un filmulet ca sa va faceti o idee. numai bine .



--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 18 Jul 2011, 16:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




eu cred ca ai vreu scurt sau vreun contact nasol pe la pedala de acceleratie sau prin zona din moment de se schimba treaba cand calci frana.


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 18 Jul 2011, 17:18
Post #44


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




@bavarezu. Stii de ce ti se aprinde SERVICE? Cumva alte cauze decat anomalia asta? Motorul era rece in momentul filmarii? Ai urmarit cumva comportamentul indicatorului de temperatura a antigelului?

In afara de faptul ca sta turata, mai se comporta ciudat si in alt fel?


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 18 Jul 2011, 17:28
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Nu e nici-un scurt, am avut eu aceeasi problema, era de la pedala de acceleratie. Foarte urat ca intra si injectia in limp mode, trebuia sa opresc motorul, sa-l repornesc, se stingea mesajul si martorul, dar dupa 5-10-50 km iar... si eram si la o mie si ceva de km de casa. In interior la potentiometre era problema, am reparat pedala. Testerul iti spune exact care e buba, vad ca esti din Bucuresti, te pot ajuta si cu tester si cu reparatul.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 18 Jul 2011, 17:36
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




face asa numai cu motorul rece sau stationare mai lunga de 2h - 3h ,

@19vik da-mi un numar de contact te rog .

multumesc pentru raspunsuri wink.gif


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 18 Jul 2011, 17:52
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ti-am trimis PM, stiu ca nu poti raspunde, dar poti citi.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bavarezu
post 18 Jul 2011, 18:46
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 12 May 11
From: bucuresti




multumesc .


--------------------
renault symbol 2008/1.5 dCI/85 ponei
"trebuie in viata sa te grabesti incet, de vrei la timp sa intarzii " Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tessan
post 19 Jul 2011, 12:02
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 March 10




19vik cum ai curatat potentiometrul ca mecanismul de la pedala este capsulat?


--------------------
renault megan 2.2 1.6 16v,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Jul 2011, 12:39
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




L-am decapsulat mai demult, are capacul termosudat, poze aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=208...dpost&p=2216609
Nu era de curatat, era problema cu cursoarele din interior. Sunt 2 potentiometre cu cate 2 piste fiecare si 4 cursoare in punte cate doua, fiecare avand cate 3 dinti... ca niste piepteni. Unul avea un dinte indoit (probabil se poate intampla daca dai drumul brusc la pedala la vre-o frana de urgenta), altul pe cealalta pista a aceluiasi potentiometru nu presa bine pe pista pe la jumatatea cursei... erorile imi apareau de obicei in mers la viteza 100-130km/h.
Pe tester eroarea era Potentiometru pedala pista 1 - incoerenta semnal cu pista 2. Prin pista, testerul se refera la cele 2 potentiometre, nu la cele 4 piste.
La reprezentanta, in mod sigur se inlocuieste pedala... eram in Turcia si chiar cautam un magazin de piese da cumpar pedala, sunt convins ca ar fi fost la jumatate de pret decat aici... dar n-am gasit nici-unul in drum.

This post has been edited by 19vik: 19 Jul 2011, 12:44


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tessan
post 21 Jul 2011, 12:02
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 March 10




mersi pt. lamurire!


--------------------
renault megan 2.2 1.6 16v,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 26 Jul 2011, 21:31
Post #52


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




QUOTE(aduasarchaeus @ 13 Jul 2011, 19:39)
Comportamentul motorului lui MrA il are si motorul megane-ului meu.

La accelerare scade turatia si are lipsa de putere(ce-i drept mica) pana pe la 2500 - 3000 ture. Enervant e cand se opreste. Pentru a rezolva problema opresc masina, scot cheia, deschid usa, apoi pornesc si cu putin noroc, merge bine smile.gif ... Radem zambim, dar nu e un comportament normal...

Indicatiile de la service, schimbat captor ax came... fara rezultat, mai am schimb distributia, poate fulia defazoare e problema.
Partea a 2-a care mi se intampla de 3 zile e mai grava.

Masina se accelereaza singura, numai cand vrea ea interval de 3-5 minute, apoi isi revine.
Incerc sa descriu exact comportamentul. In mers calc frana pt a incetini si imi dau seama ca fata de altadata, masina tinde sa mearga, calc ambreiajul si turatia sare in 2000-2500 ture. In mers da in nas. Cand incerc sa plec, apas acceleratia, turatia scade brusc pana la valori mici si daca ridic piciorul de pe ambreiaj, moare motorul, asa ca trebuie sa o turez mai tare pt a ma urni...

Daca o opresc in perioada asta de nebunia porneste cu greu... imi e mila de electromotor... sper sa nu o dau in altele. Oricum acum e in parcare pana la o eventuala reparatie.

Am observat ca, odata cu comportamentul asta ciudat imi cade acul de la temeratura. Chiar daca merg de o ora, cade acul in 2-3 secunde si isi incepe comportamentul ciudat. Cand revine acul, deja stiu ca se va comporta normal... deci nu o mai tin turata.

Am avut timp sa constat cele de mai sus in ultimele zile, perioada in care mi s-au intamplat cele povestite de ~ 5 ori...

Nervi, injuraturi, chin pe masina.... Ahhhh...

Solutii?

Multumesc!

PS. Am cautat suficient pe forum si am mai intalnit problema cu diferite rezolvari... Diferenta e ca nimeni nu avea si caderea acului de temperatura a lichidului de racire, fapt ce ma duce cu gandul spre o problema electrica.
*



He he... rezolvat in sfarsit.

Schimbat: captor ax came (162ron), senzor volanta(~130ron), sonda temperatura(~120ron) lichid... Alta masina smile.gif si nu cred ca e doar impresia. Am scapat printre altele si de socul ala enervant la acceleratie din cauza caderii turatiilor... Nu mai vibreaza, pleaca muuuult mai bine si cel mai important, nu mai fluctueaza acceleratia.


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuswk
post 6 Aug 2011, 14:25
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: Azuga




Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?

Multumesc


--------------------
renault CAPTUR 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 6 Aug 2011, 14:57
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Imi pare rau pentru tine, am vazut ca ai tot postat intrebarea, chiar pe mai multe sectiuni si nu a reusit nimeni sa-ti dea un raspuns concret. Unde ai schimbat unitatea respectiva? La reprezentanta? Ei ti-au dat vreo sugestie, si-au spus vreo parere? Au sters eroarea din calculator dupa ce au schimbat unitatea? Au facut recalibrarea clapetei dat fiind ca s-a pus alta in loc?

Incearca sa iei legatura si cu Romeo, poate isi da si el cu parerea legat de aceasta eroare.

This post has been edited by clr: 6 Aug 2011, 14:59


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unspoken
post 26 Aug 2012, 11:20
Post #55


unspoken


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 May 12




salutare tuturor


problema : in timpul mersului intre 2300/2500 turatii indiferent de treapta sau viteza (s a intamplat si la 40km/h si la 140) motorul pierde putere cam 3/500 turatii si apoi revine la normal totul se intampla intr un interval de 2 sec uneori o singura data uneori de 2 3 ori la rand


--------------------
renault megane 2/19dci/130cp 2009/exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_bc
post 31 Oct 2012, 17:22
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 October 12




Salut,am si eu o problema cu un Renault Megane 2 2004 1.6 16V 73Kw.La schimbarea treptei de viteza din a 1 a in a 2 a masina se supratureaza,schimb in general pe la 2300-2500 in oras.Acest fenomen se intampla doar la schimbarea din viteza 1 in a 2 a.Aveti idee ce ar putea fi?


--------------------
Renault Megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 25 Dec 2012, 15:19
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




va salut si la multi ani!
a aparut de dimineata si la a mea o problema...am pornit-o si statea la relanti la 800 rpm, tremura si nu se mai accelera.dupa ce am oprit-o si am repornit-o a mers normal.problema asta am mai avut-o o singura data, acum 2 saptamani, cand am montat la loc bateria pe masina, dar atunci si-a revenit singura dupa 2-3 secunde.masina este megane-ul din semnatura 1.5 dci 82cp

26 Dec 2012, 13:50:
Mi-a facut iar azi de dimineata, am oprit-o si repornit-o si si-a revenit...dar parca ia mai mult cu 0.5-1l/100km in aceleasi conditii meteo,viteza si drum...fum nu scoate...

This post has been edited by STALEX2004: 26 Dec 2012, 13:50


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany75
post 30 Dec 2012, 13:07
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 November 12




Si a mea face figurii, porneste si vibreaza cateva sec. apoi isi revine, cate-o data porneste si se opreste, care o fii cauza ?


--------------------
Renault Megan - b 75 dny 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 8 Jan 2013, 09:38
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




de dimineata iar a facut figuri...subturata, tremura ca naiba si nu se accelera + un fluierat la motor.am oprit-o, repornit-o si a mers de parca nu s-a intamplat nimica sad.gif


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unspoken
post 14 Jan 2013, 17:51
Post #60


unspoken


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 May 12




eu am schimbat senzorul de turatii si s a rezolvat big_wheel.gif


--------------------
renault megane 2/19dci/130cp 2009/exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 08:46
Dacia