Fluence review, Cum se vede in alta parte
![]() ![]() ![]() |
Fluence review, Cum se vede in alta parte
Zyrcon |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|||
adytym |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pai pana la urma nu se vinde doar prin est
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#3
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Din punctul meu de vedere va trece o perioada destul de mare pana cand masinile electrice vor deveni accesibile publicului larg. Sincer vorbind la ora actuala nu imi permit sa dau 20-30 de mii de euro pe o masina electrica. Mai e si autonomia de numai o suta si ceva de km si nici statii de incarcare a bateriilor nu exista la noi in tara. Deci momentan mai bine ceva cu motor termic.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
...si schimbarea bateriilor de mii de euro la 2 ani nu intra in calcul ? Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
o sa faca si astia cu masinile electrice(apropo de costurile schimbarii bateriilor la 2 ani) exact ca cei cu benzina/motorina:le vor vinde cand masinile au 59.500 km la bord ca sa nu plateasca schimbarea distributiei care costa doar 500 euro...
Fiecare tip de motor trebuie sa aiba hiba lui,iar la noi nu exista cultul curateniei(includem aici si protejarea moediului de emisiile co2),astfel ca daca 2-3 melteni isi iau aici in urmatorii ani masini electrice,o fac doar pt a fi vazuti cu asa ceva. Aaaa...cei cu masini hibride se apropie de normalitatea anilor 2011 si de posibilitatile de a plati costurile mentenantei. Numai bine! |
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
mbebe26 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 12 April 09 From: Bucuresti ![]() |
In acest filmulet la 3:46-3:50 se poate observa "prezenta" rotitei de inchidere pentru aeratoarele centrale din plansa de bord. Tot in intervalul de timp mentionat, se poate observa ca bordul este dintr-o singura bucata (ma refer la cozorocul de deasupra indicatoarelor).
Am intrat de curios pe un site auto de afara sa ma uit la cateva fluence , sa vad daca pentru europa de vest vine cu rotita respectiva, dar bordul este la fel ca in Ro. Explicatia cred ca este urmatoarea: Megane3 generatie 2010 nu se fabrica cu volan pe dreapta si folosesc bordul de megane3 pt UK. |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 8v
2007
|
|
bogdan68 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 January 11 ![]() |
[quote=Zyrcon,3 May 2011, 21:19]
Hey! Iata ce am gasit zilele acestea pe net: Poate ca parerea acestui individ este subiectiva, "but its an irish guy!". Poate e irish guy, dar nu pot sa fiu decat de acord cu el ''i's really comffy'', apropos de interiorul Fluence-ului. Am gasit si eu destule rewievs despre Fluence, si cu bune si cu rele, dar pana la urma e masina pe care am ales-o cu totii, caci altfel nu am fii pe acest forum, cu bune si cu rele , cu infatisarea acea ciudata (ori o urasti, ori o placi din prima ) caci orice poti spune , dar nu ca o poti confunda cu alta masina . Stiti ce ma amuza? Controversa megane2 vs Fluence, care e ciudata rau de tot, hei!!! suntem in acceasi tabara... Sau asa ar trebui sa fie.. Si nu stiu de ce , dar am senzatia ca ne vom confrunta cu aceleasi probleme pe care le-a avut si Megane, asa ca la ce bun? Cei care au Megane 2, preveniti-ne despre ce se poate intampla, eventual ce nu ar trebui sa facem in exploatarea masinii, pentru ca sa nu ne ascundem dupa deget, Fluence e un Megane 2 ca mecanica, cu alta caroserie ,diferenta nu e majora. Apropos, stiti ca la 9 luni de la achizitie m-au chemat deja in service pentru verificarea, citez"calculatorului de airbag-uri" ? Sa fi inceput deja ciclul "inginerie frantuzeasca" ? Stima , colegi de forum. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression-1.6 16V
- TM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:00 |