Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am schimbat bieleta de descarcare la Serus, Impresii despre aceasta reparatie

amicis
post 21 Sep 2010, 08:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 September 10




Salutare tuturor,

Urmaresc in mod frecvent acest forum dar pana acum nu am postat. M-am hotarat sa o fac acum in urma aceste reparatii facute la Serus Bucuresti (Bd. Timisoara).

In urma unei revizii la 45000 km, s-a constatat ca bieleta de descarcare (face legatura intre motor si cutie) avea bucsele din cauciuc rupte si cam uzate. Trebuia deci schimbata.

Noua piesa a costat cam 200 RON si era diferita de cea veche. In ce sens diferita?
Piesa veche avea intreg corpul din metal(tabla intarita) banuiesc iar bucsle din cauciuc avea niste santuri si nu erau pline. Noua bieleta are corpul dintr-un fel de cadru ranforsat iar bucsele din capete sunt din cauciuc masiv. Pare si este mult mai rigida decat cea veche, o sa vedeti de ce.

Dupa aceasta schimbare, pe autostrata la 130 la ora (4000 rot) am observat ca pedala de acceleratie ar vibra usor sub picior iar zgmotul din masina ar fi ceva mai mare. Pe scurt am simtit niste mici vibratii care inainte nu erau.

La 1 saptamana am sunat la Serus Bucuresti (Bd. Timisoara) unde am facut reparatia si mi-au spus sa vin cand pot eu. Am ajuns a doua zi si mi-au dat un mecanic cu care sa rezolv problema. Am mers cu mecanicul prin imprejurimi in treapta 3 cu 4000 de rot dar aceste vibratii nu se sesizau. La intoarcere le-am explicat ca doar pe autostrada la 130 Km/h in treapta 5 cu 4000 ture le-am observat.

Am iesit cu mecanicul pe autostrada (eu la volan) si la 130km la ora ele au aparut.
E drepot ca aveau o intensitate mai mica decat ultma data. Din discutia cu mecanicul am costatat urmatoarele:

Aceasta noua bieleta este facuta ca in caz de accident sa se rupa si in felul acesta sa nu intre motorul in compartimentul soferului in caz de accident. Vechea bieleta se indoia si in felul acesta era o amenintare pentru sofer in de accident. Bucsele fiind din cauciuc plin sunt mai rigide iar acest lucru l-am obervat la 130 la ora pe autostrada.

La intoarcere am ridicat masina si ne-am uitat atent pe sub ea. Bieleta de descarcare era prinsa bine si nu existau jocuri.

Sunt multumit de cum s-au comportat de la Serus si nu m-au taxat deloc.

Poate aceste informatii vor folosi si altora.


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 21 Sep 2010, 08:48
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(amicis @ 21 Sep 2010, 09:43)
Aceasta noua bieleta este facuta ca in caz de accident sa se rupa si in felul acesta sa nu intre motorul in compartimentul soferului in caz de accident. Vechea bieleta se indoia si in felul acesta era o amenintare pentru sofer in de accident.
*


de cand bieleta preluare cuplu este element de securitate?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Sep 2010, 09:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Banuiesc ca bieleta de descarcare e bieleta anticuplu, nu?

Adica asta:
http://www.reno.ro/Tremurat-La-Relanti-t41...ml#entry1556430


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amicis
post 21 Sep 2010, 12:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 September 10




Nu este asta de aici:
http://www.reno.ro/Tremurat-La-Relanti-t41...ml#entry1556430

Cea de care vorbesc face legatura intre cutie si motor si vine undeva pe langa scut. Corpul ei este mai lat.


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 21 Sep 2010, 12:21
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




De fapt face legatura intre cutie si caroserie. Asta e piesa de care vorbesti tu? http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627453379
Asa arata la benzinar, iar la diesel ca in linkul lui clr, dar e are acelasi rol.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amicis
post 21 Sep 2010, 12:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 September 10




Din imagine nu-mi dau seama foarte bine dar asta pare a fi. Nu se vede in intregime si nu reusesc sa-mi dau seama unde e situata. Eu am benzinara. Acuma corpul bieletei este dintr-un cadru nu mai este umplut dar parca era mai lata.

Oricum facea legatura intre cutie si undeva spre motor.


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 21 Sep 2010, 14:07
Post #7


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




QUOTE(amicis @ 21 Sep 2010, 08:43)
Aceasta noua bieleta este facuta ca in caz de accident sa se rupa si in felul acesta sa nu intre motorul in compartimentul soferului in caz de accident. Vechea bieleta se indoia si in felul acesta era o amenintare pentru sofer in de accident. Bucsele fiind din cauciuc plin sunt mai rigide iar acest lucru l-am obervat la 130 la ora pe autostrada.

*


Nu inteleg ce treaba are bucsa cu ruptul bieletei?????? Ce daca era din cauciuc mai elastic bieleta nu se mai rupea????? Hai sa fim seriosi este cea mai penibila explicatie si face parte din dictionarul de expresii a reprezentantelor renault din romania.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 21 Sep 2010, 14:10
Post #8


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(amicis @ 21 Sep 2010, 09:43)
Dupa aceasta schimbare, pe autostrata la 130 la ora (4000 rot) am observat ca pedala de acceleratie ar vibra usor sub picior iar zgmotul din masina ar fi ceva mai mare. Pe scurt am simtit niste mici vibratii care inainte nu erau.
*


nu are nici o treaba piesa schimbata de tine cu ''vibratiile in pedala de acceleratie'' ..daca ai iesit pe A1 este ceva normal sa simti zgomote suspecte/vibratii...1.nu este S classe 2. ulita aia de A1 nu are treaba cun un drum drept..etc... wink.gif ...plus ca ai dat pe ea mult..gaseai swag mult mai ieftin... cat a costat piesa plus manopera? ca in 10 min termini de montat...scut jos..bieleta data jos..bieleta pusa..montat scut..si pa..dai jos petu' de pe elevator.. marci banu la casa.. tongue.gif ajuns acasa...intrat pe reno.ro...facut topic... rolleyes.gif

This post has been edited by M i h a i: 21 Sep 2010, 14:15


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amicis
post 21 Sep 2010, 16:02
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 September 10




Nu e de la A1 smile.gif . Cu cateva zile inainte de revizie am mers pe A1 iar apoi dupa revizie (schimbarea piesei) tot pe A1. Deci am putut compara direct. Plus ca A1 s-ar fi simtit si la volan in primul rand. Aici e doar vorba de pedala de acceleratie si un zgomot mai mare in habitaclu.

In privinta piesei am constatat defectiunea in timpul reviziei si nu as fi avut timpul necesar sa alerg. M-ar fi costat in plus benzina, timpul pierdut, etc.


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Sep 2011, 14:23
Post #10


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Ce recomandati dintre Febi si Swag ca tampon transmisie (bieleta anticuplu)?


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 1 Sep 2011, 15:25
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




stie cineva o locatie de unde pot lua toate tampoanele pt motor? sa fie si bune, atat pret cat si calitate...?
multumesc anticipat...eu am diesel.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 1 Sep 2011, 16:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Orice magazin cu piese iti pune la dispozitie o serie de firme, de la cei mai varza la cei mai buni. Ramane doar sa alegi, sa platesti si ai ce piesa vrei biggrin.gif

skorpio_bog: TRW nu face?


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Sep 2011, 19:23
Post #13


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Nu am idee, probabil ca da. Am primit oferta de febi si swag, de aceea intrebam de cele 2, care ar fi mai buna.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 1 Sep 2011, 20:57
Post #14


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




febi am montat eu de pe autokarma si a tinut fix 1300 km, noroc ca nu am aruncat tamponul vechi si l-am montat la loc . Iti recomand swag.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moreinffo
post 1 Sep 2011, 21:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 21 April 09




cam slabut FEBI; eu am montat FEBI, dar la bara stabilizatoare si sunt jalnice - scartaie cand treci peste cacastufurile astea de cauciuc puse de mai marii nostrii edili de zici ca-i caruta


--------------------
RENAULT MEGANE 1.6 16V B99W_G
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Sep 2011, 22:16
Post #16


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Am mai citit si eu pe diverse forumuri de la audi, bmw si seat si toti se vaitau de Febi ca sunt cam varza. Cred ca pana la urma voi merge pe Swag chiar daca sunt ceva mai scumpe decat Febi.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RBV
post 1 Sep 2011, 23:11
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 18 January 11
From: ILFOV




Chiar pe acest forum,erau colegi care spuneau ca FEBI si SWAG sunt membre ale aceluias grup "Febi este un ambalator de prima clasa si tot ce e in cutia lor e marca premium. Swag e tot un ambalator dar e mai spre mediu" afirmau ei.

This post has been edited by RBV: 1 Sep 2011, 23:13


--------------------
renault megane 2 - Fr-xxx-meg 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Sep 2011, 23:34
Post #18


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Uitandu-ma la pretul pieselor celor 2 firme producatoare, as tinde sa nu cred aceasta afirmatie. Spre exemplu in cazul piesei discutate in acest topic, Febi costa 160 ron iar Swag costa 204.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 2 Sep 2011, 07:53
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Dar de ce nu o luati de la reprezentanta pe original? Din cate stiu eu, la bieleta anticuplu pretul e destul de accesibil. Diferenta fata de alti producatori e foarte mica, spre deosebire de tamponul motor superior spre exemplu...


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 2 Sep 2011, 10:30
Post #20


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Pentru ca e o petarda care pica in 30k.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 2 Sep 2011, 11:00
Post #21


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




M-am uitat si eu la pozele de mai sus cu bieleta. A mea e asa:
http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627739500
E mai proasta asta? Chiar arata de parca ar fi facuta in bataie de joc.
E cam suparatoare miscarea schimbatorului in viteza a 4-a, si schimba cam urat cutia. Ar trebui schimbata?

La Clio am bieleta plina si schimbatul vitezelor se face mult mai frumos.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 2 Sep 2011, 11:02


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 2 Sep 2011, 11:30
Post #22


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Aia e bieleta de benzinar. La diesel sunt pline cu un material cauciucat. Oricum sunt proaste calitativ, crapa repede cauciucul acela.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 2 Sep 2011, 19:43
Post #23


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Credeti ca merge una de motorinar? unsure.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 21 Apr 2012, 18:24
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Salut, va rog frumos poate ma ajuta si pe mine un coleg, sa-mi explice simptomele prin care imi dau seama daca trebuie sa schimb aceasta bieleta anticuplu sau nu.Am 93000 km am vazut-o sub masina iar la cemeseriasi am fost nu mi-au zis nimic de dansa.
Ce ma sfatiti cum sa fac? Cat mai costa aceasta piesa?
Multumesc
Cu stima,
Vasile


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 21 Apr 2012, 18:27
Post #25


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




ca simptome apar zgaltaieli la schimbarea vitezelor, din cauza miscarii motorului fata de cutie precum si miscari in mers ale schimbatorului cand masina este in viteza, nu pe liber.

Se poate vedea daca trebuie schimbata sau nu si inspectand vizual piesa. Te bagi sub masina si vezi daca cele 2 bucse de cauciuc din bieleta anticuplu sunt rupte sau nu, daca acel cauciuc prezinta crapaturi, fisuri, urme de imbatranire etc. Bucsele sunt de fapt partile de cauciuc din corpul bieletei unde se introduc cele 2 suruburi de fixare pe motor/cutie de viteze.

Costa in jur de 1 milion si ceva din cate stiu. Pe original cred ca e mai mult.

This post has been edited by skorpio_bog: 21 Apr 2012, 18:30


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 21 Apr 2012, 18:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Ahaaa acum imi dau seama de ce de la un timp cand aveam schimbatorul in viteza la drum cand acceleram se ducea putin in fata cand o lasam sa mearga fara sa accelerez se dadea schimbatorul in spate,deci e clar m-am lamurit, pacat ca mecanicii la care au fost nu au tras aceasta concluzie dar in schimb mi-au fredonat suruburile acelei bielete de am crezut ca ma ia dracu de nervi acolo langa ei.Ca sa slabeasca jugul motor pentru a-mi schimba un brat cu tot cu pivot au mai slabit din suruburi ele fiind ruginite si din lipsa de spary degripant mi-au futut suruburile stanga dreapta de cred ca mi-au terminat si bieleta care era deja pe duca.
Multumesc, skorpio_bog
Cu stima,
Vasile


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 22 Apr 2012, 06:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Nu vreau sa fiu carcotas sau rautacios, dar atentie la limbaj. Suntem pe forum.

This post has been edited by ritter: 22 Apr 2012, 06:43


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 22 Apr 2012, 21:52
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Imi cer scuze si va rog sa ma iertati.


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 21:38
Dacia