ABS intra prea repede, ABS ciudat
![]() ![]() ![]() |
ABS intra prea repede, ABS ciudat
razvi30 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2004 estate
|
|||
costi13 |
![]()
Post
#2
|
![]() junior Group: Members Posts: 257 Joined: 1 December 09 From: prahova ![]() |
vezi tu, e vorba de aderenta,de compozitia anvelopei...
|
--------------------
renault
megane 2.2
- PH 01
1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Mai mergi si tu o zi doua, o sa le treaca.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
VyRuZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Așadar cauciucurile sunt noi, nu s-au "lăsat", drept urmare pierd aderența mai repede decât e normal și ABS-ul începe să lucreze. Nu e nimic îngrijorător aici. Vezi cum se comportă după 2-300 de Km acolo.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
De unde pana cand anvelopele noi pierd aderenta mai repede decat unele vechi?
Verifica presiunea rotilor... eu cand mi-am montat anvelopele de iarna imi bagase desteptul de la vulcanizare 3,5 bari si era masina sanie, mai ceva ca bridgestoanele B390. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
georgerusu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
Mi-a povestit un mecanic ceva despre versiunea ABS. Cica sunt mai multe versiuni de ABS... sincer nu prea l-am inteles. Singurul lucru pe care l-am priceput e ca ABS-ul e mai eficient cu cat are o versine mai noua. Nu stiu cat de reala e treaba asta pentru ca nu am mai auzit asa ceva. Ma poate lamuri cineva?
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu asa am patit cu niste Matador Aquilla .... numai ca nu si-au mai revenit decat prin schimbare .... de atunci am jurat sa nu mai pun decat anvelope Ok pe masina ...
Oricum am avut Barum Polaris .... si nu am avut treaba cu ele ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ritter |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(19vik @ 21 Apr 2011, 23:24) De unde pana cand anvelopele noi pierd aderenta mai repede decat unele vechi? Verifica presiunea rotilor... eu cand mi-am montat anvelopele de iarna imi bagase desteptul de la vulcanizare 3,5 bari si era masina sanie, mai ceva ca bridgestoanele B390. Anvelopele noi au nevoie de o perioada de "rodaj" de minim 500 km pentru a ajunge la aderenta optima (la fel cum si placutele de frana noi au nevoie de acelasi lucru, de altfel). Posibil si presiunea rotilor sa fie mare si atunci, combinata cu luciul anvelopei noi, nerulate, sa dea efectul de sanie mult mai pregnant. This post has been edited by ritter: 22 Apr 2011, 15:05 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#9
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Bilă verde pt. ritter.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
19vik |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La placute e altceva, alea trebuie sa se pasuiasca pe discuri daca discurile nu-s noi, daca discurile sunt noi vor frana perfect din prima... dar la anvelope?... eu n-am mai auzit si nu cred asa ceva.
This post has been edited by 19vik: 22 Apr 2011, 15:58 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ritter |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Regasesti mai jos cel putin 3 lucruri pe care nu le stiai despre anvelope ![]() http://www.automarket.ro/anvelope/pagini/a...-un-mini-rodaj/ "Anvelopele noi au nevoie de un "mini-rodaj".Puțini șoferi știu că anvelopele noi au nevoie de un rodaj scurt. Motivul din spatele acestei afirmații este compoziția anvelopelor – o serie de straturi de cauciuc, oțel și țesătură. În mod evident, combinarea celor trei elemente nu formează instant un material omogen, iar utilizatorul este responsabil de transformarea acestui amestec într-o anvelopă perfect funcțională. Specialiștii în anvelope estimează că sunt necesari circa 800 de kilometri de rulare în condiții relaxate pentru a aduce anvelopele la nivelul lor maxim de performanță și pentru a îmbina corect toate componentele lor. ANVELOPELE NOI AU ADERENȚA REDUSĂ ÎN PRIMII KILOMETRI Primii zeci de kilometri cu noile anvelope s-ar putea să nu fie exact cum v-ați fi așteptat. Dacă vă imaginați că noile pneuri vor funcționa perfect și se vor lipi de asfalt în momentul în care autovehiculul va coborî de pe cricul de la vulcanizare, vă înșelați amarnic. Pneurilor le este aplicat un lubrifiant special în momentul în care sunt amplasate în matriță și aceasta este întărită. Lubrifiantul respectiv are rolul de a preveni lipirea matriței de anvelopă și de a ajuta la desprinderea noului pneu. Tocmai de aceea, trebuie să fiți precauți când veți utiliza noile anvelope alte vehiculului dumneavoastră, deoarece riscați să derapați mai ceva ca pe gheață. Totodată, răspunsul noilor anvelope la comenzile șoferului s-ar putea să fie și el mai întârziat, dar toate aceste lucruri se vor îmbunătăți pe măsură ce utilizați anvelopa. ANVELOPELE NOI PARCURG MAI MULȚI KILOMETRI CU MAI PUȚINE ROTAȚII Grație unei suprafețe de rulare noi, mai groase decât cea a anvelopelor uzate, pneurile noi vor parcurge o distanță mai mare cu o singură rotație decât cauciucurile uzate. În cazuri extreme, acest lucru va duce la erori ale kilometrajului, chiar dacă veți folosi aceeași marcă și pneuri cu aceeași dimensiune. Vorbim de o diferență de 1.6%, care se manifestă în favoarea anvelopelor noi. Mai precis, o anvelopă nouă parcurge aceeași distanță ca o anvelopă uzată cu un număr mai redus de rotații. Reducerea numărului de rotații necesar parcurgerii unei distanțe cu o anvelopă va da impresia că vehiculul a parcurs mai puțini kilometri decât în realitate, iar șoferul va avea impresia că vehiculul său consumă mai mult carburant. Diferența de 1.6 kilometri la fiecare sută de km este valabilă în cazul în care vom compara o anvelopă nouă cu o anvelopă identică, uzată de șase ori mai mult. Așadar, șoferii care își echipează vehiculul cu anvelope noi vor avea impresia că au consumat mai mult carburant dacă judecă după numărul de kilometri parcurși indicați de autovehicul. Pentru a parcurge un kilometru, o anvelopă de 185/65/R15 are nevoie, în medie, de 535 de rotații. Există și anvelope care vor parcurge aceeași distanță cu doar 526 de rotații, iar acest lucru va duce la o diferență semnificativă atunci când ajungem la 100 kilometri, deși vorbim de pneuri de aceeași dimensiune. CONSUMUL DE CARBURANT AR PUTEA SĂ CREASCĂ ÎN PRIMA FAZĂ La scurtă vreme după încheierea perioadei de rodaj, anvelopele vor manifesta o rezistență sporită la rulare. Mai precis, rezistența la rulare a unei anvelope va scădea cu 20% în decursul vieții sale, iar o creștere a rezistenței la rulare cu 10% va duce la sporirea consumului de carburant cu 1%. Așadar, dacă înlocuim un set de anvelope uzate la maximum cu un set de anvelope noi, consumul de carburant va crește cu 2%, dar nivelul de siguranță va atinge în scurtă vreme valorile normale. Clienții nu au ce să facă în această privință în afară de a-și îngriji și exploata corect anvelopele" This post has been edited by ritter: 24 Apr 2011, 21:09 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
19vik |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce prostii scriu unii pe saitul lor nu ma conving.
Punctul 2 e gresit: la orice masina, km indicati la bord sunt raportati la numarul de rotatii si nu la cm de circumferinta ai anvelopei (aia sunt deja presetati), implicit consumul indicat de CB va fi acelasi... distanta reala parcursa va fi mai mare la acelasi consum, consumul real mai mic, impresia ca consuma mai mult este doar a celui care a scris acolo. Punctul 3 si punctul 2 se anuleaza reciproc. De punctul 1 nu mai vorbesc... nu pneurilor le este aplicat un lubrefiant ci matritei... se da cu un spray. Ce vedeti voi unsuroase prin magazine, sunt intinerite dupa ce au stat luni de zile prin depozite... daca te uiti atent pe flancuri si intre striuri, la majoritatea e evident ca au fost "unse" dupa ce au fost formate. Daca treci peste o pata de ulei nu mai ai aderenta cateva zeci de km? Azi mi-am schimbat toate anvelopele cu unele fabricate in martie 2011, nu erau unsuroase deloc. Le-am testat cu gandul la topicul asta, nu intra ABS-ul mai repede, dimpotriva... si masina parca sta lipita de sosea. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
alexumf |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut problema asta cu Barum...zici ca sunt din plastic.
Sper sa ai noroc si sa se intample vreo minune in 500-1000 km, insa eu am schimbat anvelopele alea |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca sunt anvelopele proaste, dar mai exista posibilitatea ca si amortizoarele sa fie duse. Daca amortizoarele nu mai lucreaza cum trebuie, ABS are tendinta sa intre la orice frana pusa pe drum denivelat, chiar si la viteze de 10 km/h.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
horhel |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
pana acu cu acelasi model de anvelope dar pe 17 nu am avut probleme cu aderenta su cu abs prea rpd...a intrat doar pe pietris sau in parcare la mall unde e lucios pe jos
sau la franari foarte bruste |
--------------------
reno
megan
doi punct doi
|
|
ritter |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(19vik @ 28 Apr 2011, 14:16) Ce prostii scriu unii pe saitul lor nu ma conving. Punctul 2 e gresit: la orice masina, km indicati la bord sunt raportati la numarul de rotatii si nu la cm de circumferinta ai anvelopei (aia sunt deja presetati), implicit consumul indicat de CB va fi acelasi... distanta reala parcursa va fi mai mare la acelasi consum, consumul real mai mic, impresia ca consuma mai mult este doar a celui care a scris acolo. Punctul 3 si punctul 2 se anuleaza reciproc. De punctul 1 nu mai vorbesc... nu pneurilor le este aplicat un lubrefiant ci matritei... se da cu un spray. Ce vedeti voi unsuroase prin magazine, sunt intinerite dupa ce au stat luni de zile prin depozite... daca te uiti atent pe flancuri si intre striuri, la majoritatea e evident ca au fost "unse" dupa ce au fost formate. Daca treci peste o pata de ulei nu mai ai aderenta cateva zeci de km? Azi mi-am schimbat toate anvelopele cu unele fabricate in martie 2011, nu erau unsuroase deloc. Le-am testat cu gandul la topicul asta, nu intra ABS-ul mai repede, dimpotriva... si masina parca sta lipita de sosea. Mai jos ai un link plin de "prostii" si direct de la Volkswagen (pag. 4). Daca si astia sunt prosti, daca toti sunt prosti, atunci fii tu ala destept. Bravo, ne-ai convins. Asa e, ca tine. Toti scriu niste prostii. http://www.scribd.com/doc/36973645/15-Rotile-si-anvelopele This post has been edited by ritter: 29 Apr 2011, 12:20 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
asa au facut si la mine debica all seasons pana se lasa....cam 500 km ziceai ca asfaltul era gheata alunecau ca dracu era sa ii pup pe cativa in portbagaj.dupa 300-500 km s-au lasat si franeaza bine pe asfalt.
This post has been edited by mitzunator: 29 Apr 2011, 23:37 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
bebecool |
![]()
Post
#18
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Am pus si eu acum cateva zile niste Continentaluri Premium Contact pe 195/65/15 cu indice de viteza H si vreau sa zic ca fata de Bridgestone B390 de la 110km/h am simtit ca ies prin parbriz, fara sa intre abs-ul, pe cand cele turcesti daca apuca sa intre abs-ul nu se mai opreste masina.
Asa ca recomand cu caldura Continental. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
01zack |
![]()
Post
#19
|
![]() mi-au furat sigla, las' ca am la avatar Group: Members Posts: 158 Joined: 16 April 10 ![]() |
@bebecool si zici ca e misto sa iesi prin parbriz ? doamne fereste !
|
--------------------
Renault
Megane sedan 2.1
- B 46 si ceva . . .
2005 1.6 16v Expresion
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 12:23 |