Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ABS intra prea repede, ABS ciudat

razvi30
post 21 Apr 2011, 21:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 December 07




Am schimbat ieri cauciurile si pe fata am pus unele noi BARUM Bravuris 2 de vara. De atunci imi intra ABS foarte repede, dar nu tot timpul. Nu inteleg? Am fost inapoi si am pus plumbii pe interiorul jantei dar tot se intampla numai ca mai rar.


--------------------
renault megane 2004 estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 21 Apr 2011, 21:57
Post #2


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




vezi tu, e vorba de aderenta,de compozitia anvelopei...


--------------------
renault megane 2.2 - PH 01 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Apr 2011, 22:04
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Mai mergi si tu o zi doua, o sa le treaca.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 21 Apr 2011, 23:08
Post #4


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Așadar cauciucurile sunt noi, nu s-au "lăsat", drept urmare pierd aderența mai repede decât e normal și ABS-ul începe să lucreze. Nu e nimic îngrijorător aici. Vezi cum se comportă după 2-300 de Km acolo. wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 21 Apr 2011, 23:24
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




De unde pana cand anvelopele noi pierd aderenta mai repede decat unele vechi?

Verifica presiunea rotilor... eu cand mi-am montat anvelopele de iarna imi bagase desteptul de la vulcanizare 3,5 bari si era masina sanie, mai ceva ca bridgestoanele B390.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 22 Apr 2011, 07:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




Mi-a povestit un mecanic ceva despre versiunea ABS. Cica sunt mai multe versiuni de ABS... sincer nu prea l-am inteles. Singurul lucru pe care l-am priceput e ca ABS-ul e mai eficient cu cat are o versine mai noua. Nu stiu cat de reala e treaba asta pentru ca nu am mai auzit asa ceva. Ma poate lamuri cineva?


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Apr 2011, 07:39
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu asa am patit cu niste Matador Aquilla .... numai ca nu si-au mai revenit decat prin schimbare .... de atunci am jurat sa nu mai pun decat anvelope Ok pe masina ...

Oricum am avut Barum Polaris .... si nu am avut treaba cu ele ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 22 Apr 2011, 15:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(19vik @ 21 Apr 2011, 23:24)
De unde pana cand anvelopele noi pierd aderenta mai repede decat unele vechi?

Verifica presiunea rotilor... eu cand mi-am montat anvelopele de iarna imi bagase desteptul de la vulcanizare 3,5 bari si era masina sanie, mai ceva ca bridgestoanele B390.
*



Anvelopele noi au nevoie de o perioada de "rodaj" de minim 500 km pentru a ajunge la aderenta optima (la fel cum si placutele de frana noi au nevoie de acelasi lucru, de altfel).
Posibil si presiunea rotilor sa fie mare si atunci, combinata cu luciul anvelopei noi, nerulate, sa dea efectul de sanie mult mai pregnant.

This post has been edited by ritter: 22 Apr 2011, 15:05


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 22 Apr 2011, 15:52
Post #9


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Bilă verde pt. ritter. tongue.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Apr 2011, 15:56
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




La placute e altceva, alea trebuie sa se pasuiasca pe discuri daca discurile nu-s noi, daca discurile sunt noi vor frana perfect din prima... dar la anvelope?... eu n-am mai auzit si nu cred asa ceva.

This post has been edited by 19vik: 22 Apr 2011, 15:58


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 24 Apr 2011, 20:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10





Regasesti mai jos cel putin 3 lucruri pe care nu le stiai despre anvelope smile.gif

http://www.automarket.ro/anvelope/pagini/a...-un-mini-rodaj/

"Anvelopele noi au nevoie de un "mini-rodaj".Puțini șoferi știu că anvelopele noi au nevoie de un rodaj scurt. Motivul din spatele acestei afirmații este compoziția anvelopelor – o serie de straturi de cauciuc, oțel și țesătură. În mod evident, combinarea celor trei elemente nu formează instant un material omogen, iar utilizatorul este responsabil de transformarea acestui amestec într-o anvelopă perfect funcțională. Specialiștii în anvelope estimează că sunt necesari circa 800 de kilometri de rulare în condiții relaxate pentru a aduce anvelopele la nivelul lor maxim de performanță și pentru a îmbina corect toate componentele lor.

ANVELOPELE NOI AU ADERENȚA REDUSĂ ÎN PRIMII KILOMETRI

Primii zeci de kilometri cu noile anvelope s-ar putea să nu fie exact cum v-ați fi așteptat. Dacă vă imaginați că noile pneuri vor funcționa perfect și se vor lipi de asfalt în momentul în care autovehiculul va coborî de pe cricul de la vulcanizare, vă înșelați amarnic. Pneurilor le este aplicat un lubrifiant special în momentul în care sunt amplasate în matriță și aceasta este întărită. Lubrifiantul respectiv are rolul de a preveni lipirea matriței de anvelopă și de a ajuta la desprinderea noului pneu.

Tocmai de aceea, trebuie să fiți precauți când veți utiliza noile anvelope alte vehiculului dumneavoastră, deoarece riscați să derapați mai ceva ca pe gheață. Totodată, răspunsul noilor anvelope la comenzile șoferului s-ar putea să fie și el mai întârziat, dar toate aceste lucruri se vor îmbunătăți pe măsură ce utilizați anvelopa.

ANVELOPELE NOI PARCURG MAI MULȚI KILOMETRI CU MAI PUȚINE ROTAȚII

Grație unei suprafețe de rulare noi, mai groase decât cea a anvelopelor uzate, pneurile noi vor parcurge o distanță mai mare cu o singură rotație decât cauciucurile uzate. În cazuri extreme, acest lucru va duce la erori ale kilometrajului, chiar dacă veți folosi aceeași marcă și pneuri cu aceeași dimensiune. Vorbim de o diferență de 1.6%, care se manifestă în favoarea anvelopelor noi. Mai precis, o anvelopă nouă parcurge aceeași distanță ca o anvelopă uzată cu un număr mai redus de rotații. Reducerea numărului de rotații necesar parcurgerii unei distanțe cu o anvelopă va da impresia că vehiculul a parcurs mai puțini kilometri decât în realitate, iar șoferul va avea impresia că vehiculul său consumă mai mult carburant.

Diferența de 1.6 kilometri la fiecare sută de km este valabilă în cazul în care vom compara o anvelopă nouă cu o anvelopă identică, uzată de șase ori mai mult. Așadar, șoferii care își echipează vehiculul cu anvelope noi vor avea impresia că au consumat mai mult carburant dacă judecă după numărul de kilometri parcurși indicați de autovehicul. Pentru a parcurge un kilometru, o anvelopă de 185/65/R15 are nevoie, în medie, de 535 de rotații. Există și anvelope care vor parcurge aceeași distanță cu doar 526 de rotații, iar acest lucru va duce la o diferență semnificativă atunci când ajungem la 100 kilometri, deși vorbim de pneuri de aceeași dimensiune.

CONSUMUL DE CARBURANT AR PUTEA SĂ CREASCĂ ÎN PRIMA FAZĂ

La scurtă vreme după încheierea perioadei de rodaj, anvelopele vor manifesta o rezistență sporită la rulare. Mai precis, rezistența la rulare a unei anvelope va scădea cu 20% în decursul vieții sale, iar o creștere a rezistenței la rulare cu 10% va duce la sporirea consumului de carburant cu 1%. Așadar, dacă înlocuim un set de anvelope uzate la maximum cu un set de anvelope noi, consumul de carburant va crește cu 2%, dar nivelul de siguranță va atinge în scurtă vreme valorile normale. Clienții nu au ce să facă în această privință în afară de a-și îngriji și exploata corect anvelopele"


This post has been edited by ritter: 24 Apr 2011, 21:09


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 28 Apr 2011, 14:16
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ce prostii scriu unii pe saitul lor nu ma conving.
Punctul 2 e gresit: la orice masina, km indicati la bord sunt raportati la numarul de rotatii si nu la cm de circumferinta ai anvelopei (aia sunt deja presetati), implicit consumul indicat de CB va fi acelasi... distanta reala parcursa va fi mai mare la acelasi consum, consumul real mai mic, impresia ca consuma mai mult este doar a celui care a scris acolo.
Punctul 3 si punctul 2 se anuleaza reciproc.
De punctul 1 nu mai vorbesc... nu pneurilor le este aplicat un lubrefiant ci matritei... se da cu un spray. Ce vedeti voi unsuroase prin magazine, sunt intinerite dupa ce au stat luni de zile prin depozite... daca te uiti atent pe flancuri si intre striuri, la majoritatea e evident ca au fost "unse" dupa ce au fost formate. Daca treci peste o pata de ulei nu mai ai aderenta cateva zeci de km?
Azi mi-am schimbat toate anvelopele cu unele fabricate in martie 2011, nu erau unsuroase deloc. Le-am testat cu gandul la topicul asta, nu intra ABS-ul mai repede, dimpotriva... si masina parca sta lipita de sosea.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 28 Apr 2011, 14:32
Post #13


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Eu am avut problema asta cu Barum...zici ca sunt din plastic.
Sper sa ai noroc si sa se intample vreo minune in 500-1000 km, insa eu am schimbat anvelopele alea


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 28 Apr 2011, 15:26
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Poate ca sunt anvelopele proaste, dar mai exista posibilitatea ca si amortizoarele sa fie duse. Daca amortizoarele nu mai lucreaza cum trebuie, ABS are tendinta sa intre la orice frana pusa pe drum denivelat, chiar si la viteze de 10 km/h.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horhel
post 28 Apr 2011, 17:46
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 24 October 08
From: Bucuresti




pana acu cu acelasi model de anvelope dar pe 17 nu am avut probleme cu aderenta su cu abs prea rpd...a intrat doar pe pietris sau in parcare la mall unde e lucios pe jos
sau la franari foarte bruste


--------------------
reno megan doi punct doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 29 Apr 2011, 12:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(19vik @ 28 Apr 2011, 14:16)
Ce prostii scriu unii pe saitul lor nu ma conving.
Punctul 2 e gresit: la orice masina, km indicati la bord sunt raportati la numarul de rotatii si nu la cm de circumferinta ai anvelopei (aia sunt deja presetati), implicit consumul indicat de CB va fi acelasi... distanta reala parcursa va fi mai mare la acelasi consum, consumul real mai mic, impresia ca consuma mai mult este doar a celui care a scris acolo.
Punctul 3 si punctul 2 se anuleaza reciproc.
De punctul 1 nu mai vorbesc... nu pneurilor le este aplicat un lubrefiant ci matritei... se da cu un spray. Ce vedeti voi unsuroase prin magazine, sunt intinerite dupa ce au stat luni de zile prin depozite... daca te uiti atent pe flancuri si intre striuri, la majoritatea e evident ca au fost "unse" dupa ce au fost formate. Daca treci peste o pata de ulei nu mai ai aderenta cateva zeci de km?
Azi mi-am schimbat toate anvelopele cu unele fabricate in martie 2011, nu erau unsuroase deloc. Le-am testat cu gandul la topicul asta, nu intra ABS-ul mai repede, dimpotriva... si masina parca sta lipita de sosea.
*



Mai jos ai un link plin de "prostii" si direct de la Volkswagen (pag. 4).
Daca si astia sunt prosti, daca toti sunt prosti, atunci fii tu ala destept.
Bravo, ne-ai convins. Asa e, ca tine. Toti scriu niste prostii.

http://www.scribd.com/doc/36973645/15-Rotile-si-anvelopele

This post has been edited by ritter: 29 Apr 2011, 12:20


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 29 Apr 2011, 23:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




asa au facut si la mine debica all seasons pana se lasa....cam 500 km ziceai ca asfaltul era gheata alunecau ca dracu era sa ii pup pe cativa in portbagaj.dupa 300-500 km s-au lasat si franeaza bine pe asfalt.

This post has been edited by mitzunator: 29 Apr 2011, 23:37


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 1 May 2011, 23:45
Post #18


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Am pus si eu acum cateva zile niste Continentaluri Premium Contact pe 195/65/15 cu indice de viteza H si vreau sa zic ca fata de Bridgestone B390 de la 110km/h am simtit ca ies prin parbriz, fara sa intre abs-ul, pe cand cele turcesti daca apuca sa intre abs-ul nu se mai opreste masina.
Asa ca recomand cu caldura Continental.


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 - B-08-BBM 2007
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
01zack
post 2 May 2011, 20:36
Post #19


mi-au furat sigla, las' ca am la avatar


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 April 10




@bebecool si zici ca e misto sa iesi prin parbriz ? doamne fereste !


--------------------
Renault Megane sedan 2.1 - B 46 si ceva . . . 2005 1.6 16v Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:23
Dacia