Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme R19-le meu :), Probleme descoperite pe parcurs

alexr19
post 8 Feb 2011, 23:40
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Sambata nu a vrut deloc sa porneasca bijuteria mea sad.gif.Fara exagerare, am impins de ea aproape 2 ore si nimic. Am scos bujiile si surpriza. Pe langa faptul ca erau pline de benzina, era foarte foarte mancat electrodul. Am zis sa iau niste bujii de proba sa vad daca e de acolo. Am luat niste bujii de logan identice cu cele vechi ale mele. Si cand sa schimb ultima bujie, nu mi-a incaput mana nicicum. A trebuit sa scot un furtun sa pot sa umblu. Nu am observat cand l-am scos insa cand l-am luat in mana sa il pun inapoi, surpriza. Era spart. (Nu l-am scapat pe jos sau alte cele....asa a fost).

Intrebarea mea este : Ce sa cer la magazin? habar nu am ce este acel furtun, ce face, ce drege.
Ieste din tub dintre filtru de aer si motor, intra in ceva putin mai jos si apoi in motor pe alta parte. atasez niste poze, poate ma puteti lamuri.
Multumesc anticipat. O seara placuta


Attached thumbnail(s)
zzz.JPG ( Size: 325.13k ) Number of downloads: 763
zzz1.JPG ( Size: 693.26k ) Number of downloads: 819


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 10 Feb 2011, 16:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




O mica intrebare.Am cumparat kitul de ambreiaj de la userul tomsi. Din poza eu am vazut ca scria r19 txe. De fapt era r19 tre. Pe el are scrise urmatoarele :
R19 -TR 8/88 --->
-GTR 8/88 --->
-TRE 8/88 --->
-TS 8/88 --->
-TSE 8/88 --->
-GTS 8/88 --->
-SOCIETE TR 10/88 --->
-SOCIETE GTS 10/88 --->

Oare se potriveste la al meu R19 TXE ?
Sa stiu daca ma apuc de desfacut.
O zi buna


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 10 Feb 2011, 16:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




zi un cod de pe ambreiaj!


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 10 Feb 2011, 22:15
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Acesta e kitul.
Banuiesc ca acolo sus in mijolc e codul despre care zici tu. 3041 si mai scrie alaturi foarte mic E.853041


Attached thumbnail(s)
29112010040.jpg ( Size: 409.55k ) Number of downloads: 723


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 12 Feb 2011, 20:55
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Ok. Am facut niste cercetari....am intrat pe unix auto si m-am uitat la fiecare motorizare ce diametru trebuie sa aiba discul de ambreiaj si cati dinti....din cautariile mele si facut masuratori, am ajuns la rezultatul ca acest kit este pentru motor 1,4.
Diametrul discului este de 180mm (masurat de mine) si are 26 dinti. Pentru motoare 1,7 trebuie sa aibe 200mm si 26 dinti.Mai are cineva vreo parere? Sa stiu macar sa nu ma apuc sa dezmembrez la masina si dupaia sa stau cu ea pe butuci ca am cumparat kit de ambreiaj pt alta masina....Multumesc. O seara placuta


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 12 Feb 2011, 23:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




am incercat sa echivalez codul dat de tine cu codul care vine pe masina ta dar din pacate codul de piesa ce mi le-ai dat nu reusesc sa il echivalez, ceva nu este in regula sau nu mi l-ai dat bine, o sa ma mai uit un pic si daca gasesc ceva te anunt


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 13 Feb 2011, 11:50
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Buna ziua.
Astazi m-am trezit devreme si am studiat putin anumite aspecte ale kitului de ambreiaj.
Intradevar am cumparat un produs pe care sa il pun in rama, din pacate.
Kitul este de fapt pentru urmatoarele motorizari:
-1.4 (43/58; 1988-1998) C2J-772
-1.4 (43/58; 1988-1992) C3J-710
-1.4 (43/58; 1991-1995) C3J-710
-1.4 (55/75; 1991-1995) E7J-742
Se potriveste si la Chamade si la Hatchback.

Asta e dupa marimiile discului de ambreiaj.
Daca are cineva nevoie de kit de ambreiaj pentru motorizariile enumerate mai sus, am eu kit nou, l-am desigiliat doar pentru masuratori.

This post has been edited by alexr19: 13 Feb 2011, 11:51


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 13 Feb 2011, 13:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Intr-adevar nu are cum sa aiba 180 ambreiajul de 1,7. Chiar si la Dacia clasic 1,6 precum si 1,4 mai noi ambreiajul este de 200 mm.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 13 Feb 2011, 17:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Confirm cele spuse de tine: motorul de 1.7, cat si cel diesel au discul de ambreiaj de 200 mm


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 19 Feb 2011, 14:01
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Am gasit niste piese prin cutii care nu stiu exact ce sunt. Oare ma puteti ajuta?
DSC02628.JPG ( Size: 889.91k ) Number of downloads: 598
DSC02631.JPG ( Size: 691.94k ) Number of downloads: 578


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R21_bop
post 19 Feb 2011, 14:45
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 1 January 11




Salut Alexr19. Sper sa iti fie de ajutor daca nu ai rezolvat problema pana acum cu furtunasele acelea din data de 9 februarie. Din ceea ce se vede in poze ai nevoie de un teu de plastic la filru epurator. La fel am patit si eu din cauza la caldura plasticul sa copt si a cedat cand am vrut sa schimb bujiile.


--------------------
Renault 21 1990 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 19 Feb 2011, 15:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Prima e pedala de ambreiaj cu sistemul de auto reglare,iar a doua nu stiu ce ar putea fi.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Feb 2011, 16:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Cutia este pt airbag-unitate airbag Autoliv, senzor de soc, ceva de genul asta. Nu pare sa fie airbagul propriu-zis cel cu perna si exploziv.

Cealalta e pedala ambreiaj cu autoreglaj.

This post has been edited by BLUE R 19: 19 Feb 2011, 16:30


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 19 Feb 2011, 17:07
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




multumesc mult pentru raspunsuri.intradevar este un senzor de soc...cred ca pentru declansarea air-baguriilor....
respectivul "teu de plastic" de la epurator, se gaseste la magazin ? are cumva vreo influenta asupra faptului ca mi se accelereaza masina singura cand sta pe loc?


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmonwo
post 19 Feb 2011, 17:31
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 28 May 07
From: Pitesti




Salut! Piesa din poza 2 este senzorul de soc pentru pretensionare centuri. Se monteaza undeva cam intre scaunele fata. Bafta!


--------------------
Renault 19 RT '93 F3N740
Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 19 Feb 2011, 17:50
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Este centrala (unitatea de control) airbag , care contine senzorul de soc si in caz de impact comanda declansarea airbag-ului volan, cat si pretensionarea centurilor.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R21_bop
post 19 Feb 2011, 18:06
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 1 January 11




Da se gaseste la magazin dar nu stiu daca poate avea legatura cu accelerarea motorului.


--------------------
Renault 21 1990 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lixus333
post 20 Feb 2011, 15:59
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 20 September 10




cred ca la mine se potriveste kitul de ambreiaj.te rog spunemi ce pret doresti pe el?


--------------------
renault laguna 1999 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 12 Mar 2011, 20:36
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




a trecut ceva timp de cand nu am mai scris despre probleme, asa ca, voila:
ieri am schimbat filtru benzina si am facut toba.....nu se mai aude nici musca biggrin.gif
astazi am schimbat iale usi si contactul si i-am tras o baita daca tot a fost asa frumos afara.

ei bine, dupa ce am montat ialele la usi si contactul am ajuns la busonul de benzina. dupa ce m-am chinuit vreo juma de ora sa gasesc o modalitate sa il desfac ( dar fara sperante) , mi-a venit ideea geniala ( tampita ) sa dau o gaura in iala sa o scot si sa pun cea noua. Surpriza....e mai lung si e altfel iala de logan....si oricum am largit gaura ( am stricat busonul)
aveti vreo idee cum sa pun iala intr-un buson....si ce buson sa cumpar?
Multumesc. O seara buna



P.S. : am uitat sa specific ca am pus iale si contact de logan cu cheie fara chip

This post has been edited by alexr19: 12 Mar 2011, 20:37


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 12 Mar 2011, 23:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




incearca supernova ,solenta


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 13 Mar 2011, 01:08
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




voi merge luni sau marti sa vad pe la dezmembrari.....daca nu, sa vad cum e cel de pe logan


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 26 Mar 2011, 09:59
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Mi-a mai facut niste surprize masinuta saptamana aceasta. De vreo 10 zile nu mai imi prindea frana de mana. Ieri am ridicat masina si am observat ca una din rotiile de pe spate se invartea cu mana cu frana de mana trasa. cand am desfacut tamburul sa vad ce e pe acolo, surpriza. A cazut un sabot de frana( la propriu). Am luat saboti noi, am gasit la 70 lei. am schimbat la roata in cauza, iar cand am vrut sa desfac pe cealalta parte, am mai avut parte de o bucurie. Rulmentul era efectiv rupt in 2. Am fost bucuros cand am luat placutele de frana cu doar 70 lei. am zis ca am scapat ieftin, insa cel mai ieftin rulment era 98 lei. Atunci am fost complet dezamagit. Se pare ca nu s-a umblat de foarte mult timp pe la masinuta asta.
Acum mie si frica sa desfac sa verific placutele pe fata sa nu pice vreuna....deocamdata prind franele smile.gif).
Ce altceva ar mai trebui sa verific daca masina e cam coapta? Adica ce sa mai verific sa nu fie deteriorat?
multumesc si weekend placut tuturor


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Mar 2011, 16:56
Post #23


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Avand in vedere faptul ca peste masina au trecut 22 de ani ar trebui s anu te surprinda multe chestii ....
La vremea aceea se faceau cu simtul raspunderii si durata de viata cat mai mare . Indicat ar fi in limita timpului disponibil sa verifici si eventual cureti , gresezi anumite elemente .
Suspensia , elemente-senzori motor , bord, etc


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 26 Mar 2011, 19:44
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




banuiesc ca senzorii sunt ok, avand in vedere consumul de 7% calculat la 400 km, mers 100-150 km/h.la oras ia intre 9 si 10 %. Precizez ca circul foarte mult cu motorul rece/ distante scurte. bordul cam scartaie/ vibreaza destul de tare la turatii mai mari de 3500 rpm. L-am studiat putin si am vazut si vreo 2 suruburi desprinse, insa nu sunt accesibile doar daca demontez bordul. Poti sa-mi dai putine detalii la ce anume ar trebui desfacut/ curatat/ gresat?
Multumesc. O seara placuta

This post has been edited by alexr19: 26 Mar 2011, 19:45


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 27 Mar 2011, 00:25
Post #25


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Ai putea verifica in primul rand elementele ce tin de siguranta:

Directie - jocuri in coloana/caseta. Bielete si capete de bara le consider consumabile;
Suspensie - arcurile fata e posibil sa fie ruginite si sa se rupa, eu am patit-o; oalele amortizoarelor cu rulmentii aferenti; in spate e clasica problema cu puntea, respectiv uzura rulmentilor din brate. Bucse brate, pivoti si bucse bara stabilizatoare (daca are) sunt de-asemenea consumabile pentru mine.
Electrica - cablaje vechi, cu izolatia coapta, eventual expuse sau la exterior - eu aveam pasajul rotii spate atat de ruginit incat cablajul inspre portbagaj era deja in afara masinii sad.gif ... si am mai citit undeva despre un cablaj in fata, cel din habitaclu pana in cutia cu relee de pe aripa in compartimentul motor.
Frane - inlocuire lichid la 2 ani, stare pistonase/cilindrii si conducte, uzura discuri/tamburi si placute respectiv ferodo in spate.

Rulmentii nu prea ii poti desface si gresa, iar manopera nu cred ca merita. De obicei dau semne din timp, cele mai evidente sunt huruielile care se intensifica odata cu viteza.

Daca apar si altele hai cu completari.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 27 Mar 2011, 15:27
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




Ok. in mare parte am inteles ce trebuie sa verific. Acum urmeaza partea mai grea. Experienta mea in mecanica este nula. Deci daca se poate sa imi explicati "ca la prosti" (scuzati limbajul) cum trebuie sa arate de exemplu discuri uzate, sau cum imi dau seama de uzura rulmentiilor din brate, etc...
Daca aveti timp si nu cer prea mult as dori niste explicatii mai detaliate, sa nu mai platesc mecanicul si pentru verificari....
Multumesc. Duminica placuta


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Mar 2011, 23:40
Post #27


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




AlexR19

In limita timpului disponibil os a incerc si eu sa-ti mai ofer cate un sfat referitor la verificari periodice.
De obicei eu inspectez masina , imi formez o parere si merg la o constatare generala a masinii , nu de alta dar la ce mecanici avem in romania am avut destule surprize, avand in vedere si pregatirea ema in domeniul tehnic.
O constatare de obicei costa 30-50Ron.
Orcum pot afirma ca d emulte ori mi s-au povestit aberatii dar .....

De exemplu verifici cu un micrometru grosimea discului d efrana fata .
Dai roata fata jos , in stanga etrierului cu un micrometru verifici grosimea discului care nu trebuie sa fie mai mica de 9mm. Grosimea unui disc noi , in cazul in care nu este unul ventilat este de 12mm. ( 22 mm cel ventilat).
Pretul unui disc nou este undeva la 70Ron - 100 Ron.
Totodata verifici si grosimea palcutelor de frana si alianiamentul lor ( sa fie paralele si uzate uniform amandoua.
Grosimea minima a placutelor nu o mai stiu pe dinafara.
Vorbesca cum din aducere aminte 18 mm noua cu tot cu suportul mecanic si minim 13 mm?
Vezi ca sunt doua sisteme : Lucas si Bendix. Cele lucas au pe mijloc un sistem cu resort(arc) iar cele Bendix au urechi stanga dreapta fata de palcuta de ferodo.

Pt mai multa aprofundare iti atasez un fiser. ( pag 33 )

Spor la surifng smile.gif





Attached File(s)
Attached File  MR293R193.pdf ( 2.9mb ) Number of downloads: 38


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 28 Mar 2011, 09:51
Post #28


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Eu in general am inlocuit placutele cand grosimea ferodoului pe ele a ajuns egala sau mai mica decat grosimea suportului de metal.
Uzura discului se poate determina nu numai dupa umarul care ramane pe exteriorul discului ci si masurand grosimea pe suprafata pe care calca efectiv placutele.

L.E. Am editat pentru ca exprimarea initiala era usor confuza wink.gif

This post has been edited by dan_mar: 28 Mar 2011, 22:35

Attached thumbnail(s)
img_0110003930.jpg ( Size: 19.14k ) Number of downloads: 117


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexr19
post 28 Mar 2011, 20:58
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 26 November 10
From: Deva




si cum se masoara grosimea pe care calca efectiv placutele? cu micrometru? sau pot sa o masor si eu personal fara micrometru?

This post has been edited by alexr19: 28 Mar 2011, 20:58


--------------------
Renault 19 1.7 TXE - HD-05-TRU 1989
1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 28 Mar 2011, 21:56
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Cu o rigla poti masura linistit ca doar este vorba de milimetri. De fapt nu prea e nevoie nici de rigla ca se vede gradul de uzura cu ochiul liber


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th August 2025 - 13:33
Dacia