Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Arcuri spate megane 1 hatchback - poziționare, topic pentru care vă dau voie să râdeți de mine

hordy
post 8 Aug 2010, 20:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Fraților să nu râdeți de mine. Încept cu asta.
M-am uitat azi sub mașină că suna ceva pe spate, scârțâie la un telescop și surpriză. Nu văd arcurile. și m-am tot uitat pe sub mașină nici urmă de arcuri. Dați-mi niște indicații și le mai caut. smile.gif)

Ori cei de la Renault s-au zgârcit la arcuri ori sunt eu prea prost. blink.gif


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosorin68
post 8 Aug 2010, 20:30
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 August 09




eati simpatic tare ! ai sa te mai uiti mult si bine si nu ai sa le gasesti pentru ca nu ai arcuri pe spate ,ci bare de torsiune ;



--------------------
renault clio 4 1.2 16v 74cp 2015
Clio 4 1,2 16v 74cp 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 8 Aug 2010, 20:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Deci sunt prost. Merci sosorin68 L.E. pentru ajutor smile.gif)

Bine că am rezolvat și asta, altfel mă mai uitam mult și bine sub mașină. Oricum mâine trebuie să dau jos roata față că sună ceva la ea foarte asemănător cu sunetul scos de o sârmă pusă la spițe la bicicletă. Să văd ce e pacolo. Off ce viață crudă am smile.gif)

Prost Hordy... prost smile.gif)

This post has been edited by hordy: 8 Aug 2010, 20:45


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 8 Aug 2010, 21:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Ai bara de torsiune omule...Fii fericit.Ai stabilitate mai mare...si altele.

Oricum...esti funny... radmasa.gif

This post has been edited by jas2: 8 Aug 2010, 21:22

Attached thumbnail(s)
241533309_104069_700_700.jpg ( Size: 153.57k ) Number of downloads: 1058
punteyn3.jpg ( Size: 81.81k ) Number of downloads: 1213
torsge6.jpg ( Size: 85.46k ) Number of downloads: 1193


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 8 Aug 2010, 21:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Nu sunt funny. Sunt doar prost. Bine acu datorită vouă sunt o idee mai informat. Practic mi-am pus problema arcurilor după ce m-am uitat sub mașină la toba de eșapament. Are gume de prindere doar la toba finală. Restu din ce am văzut se poziționează datorită unor siguranțe cu șurub. Trebuie să merg cu ea la service să îmi ridice toba puțin mai sus, să o fixeze corect și să lipească cu adeziv toba finală de cea mediană pentru că scapă aer sub siguranța cu două șuruburi. Pfff câte probleme într-o singură zi smile.gif)

L.E. datorită vouă îmi voi modifica semnătura

This post has been edited by hordy: 8 Aug 2010, 21:39


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 8 Aug 2010, 22:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Uite aici sistemul...

Attached thumbnail(s)
sistem_evacuare_scenic.jpg ( Size: 52.85k ) Number of downloads: 1185


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 8 Aug 2010, 22:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




265-833 trebuie etanșeitat cu adeziv ? Sunt foarte bine strânse șurubele dar suflă aer.
Cu aproxiamție cam cât de mare trebuie să fie distanța între galeria propriu zisă și masca de protecție termică din spatele ei ? LA mine sunt circa 10 cm, datorită faptului că șurubul de la 254-930 e blocat de tot și nu îl pot desface să strâng mai bine piesa (254-930) nu se apropie galeria de mască.
Este ceva adeziv pentru etanșeitate sau îmi recomanzi să apelez la un service să mă atingă la buzunar ? smile.gif)
Fixarea se face prin strângerea acelor piese corect nu ? Practic 265-833 ridică sistemul de evacuare dacă sunt strânse cât mai apropiat țevile.

P.S. azi sunt într-o zi blondă smile.gif)


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 9 Aug 2010, 07:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Incearca cu un spray degripant sa desfaci suruburile respective, Apoi, cu ceva cauciuc, distantiere si imaginatie, poti rezolva treaba.


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 9 Aug 2010, 11:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Piesa aia, 265-833 arata asa ? (In poza mea e doar un colier, pe celelalt l-am folosit eu).
Imag006__2_.jpg ( Size: 26.99k ) Number of downloads: 1078


Daca nu, insemna ca nu e ceea ce trebuie. Acu' vreo luna am schimbat si eu tobele, din fabrica ambele tobe (detenta si finala) sunt dintr-o bucata, dar ca sa le schimbi trebuie taiata teava dintre ele (probabil asta a fost la tine) iar tobele noi se cupleaza cu ajutorul piesei aceleia, 265-833. In mod normal n-are cum sa rasufle, racordul ala e foarte ingenios facut, practic sunt doi semicilindri unul intr-altul care etanseaza perfect, nu e nevoie de nici un adeziv.
Imag003.jpg ( Size: 29.6k ) Number of downloads: 217

Imag004.jpg ( Size: 30.4k ) Number of downloads: 148

Imag005__2_.jpg ( Size: 28.54k ) Number of downloads: 115



--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Aug 2010, 11:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Original nu sunt dintr-o bucata.Vezi schema.Eu le-am avut identic cu schema.
Am schimbat si eu finala acum o luna...Bosal...235 ron


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 9 Aug 2010, 14:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




E ca în poză, am strâns foarte bine dar tot răsuflă nu etanșează corect. O să încerc să mai dau o dată jos să prind din nou poate e vro șmecherie


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 9 Aug 2010, 15:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




QUOTE(jas2 @ 9 Aug 2010, 11:28)
Original nu sunt dintr-o bucata.Vezi schema.Eu le-am avut identic cu schema.
Am schimbat si eu finala acum o luna...Bosal...235 ron
*



La mine au fost dintr-o bucata, prinsa la un cap de catalizator iar la finala in trei chestii de cauciuc ( si am acelasi model ca si tine, inclusiv culoarea). Nu cred ca a demontat careva puntea spate ca sa puna o asemenea piesa ( ca altfel nu se poate ).
In fine, am schimbat ambele tobe (care vin separat) dar nu am mai avut nevoie de racordul acela deoarece teava de la toba finala era largita ca sa se poata cupla cu teava de la detenta (ca la Dacia ), asa ca n-am folosit decat un colier din cele doua.
Tobele au costat 220 lei una si 240 lei cealalta (nu mai stiu care cum ) iar racordul zincat 42 lei.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Aug 2010, 16:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.642
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




La colierul(Care seamana izbitor cu cel de SN daca nu o fi la fel) de la racordul flexibil ati gasit vreo solutie ingenioasa? Si cu unul nou tot rasufla un pic...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 9 Aug 2010, 16:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




^ știu că este un adeziv pentru tobe care rezistă la temperaturi mari. O să încerc sâmbătă probabil cu unu deăla și te anunț


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 9 Aug 2010, 18:18
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Solutia ingenioasa au gasit-o aia nu eu si se refera la racordul propriuzis, nu la coliere (apropo, am vazut si eu o asemanare izbitoare intre motorul de pe SN si cel de pe Renault Clio... probabil francezii i-au copiat pe aia de la Colibasi).
La racordul flexibil secretul e sa strangi colierul atat cat trebuie (nu prea tare, ca iese apa... ). Eu asa am facut cu cel vechi si cei de la RAR ( Registrul Auto Roman ) n-au chitait nimic la testul gazelor esapate. E drept ca nu s-a dus nici unul cu lumanarea langa racord sa vada daca palpaie la 6000 de ture/min.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 10 Aug 2010, 02:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Da este un chit special dar vezi ca sunt de 2 feluri, este unul care se face ca cimentul (mi se pare ca Bosal am avut eu si era gri la culoare), dar crapa si tot rasufla pana la urma, si mai este unul rosu (era ceva made in US) care ramane flexibil.
Cum zice si betamax colierele alea etanseaza foarte bine, dar preventiv poti folosi si niste chit.

Referitor la zgomotul sunetul scos de o sârma pusa la spite la bicicleta am patit si eu si a fost colierul de la capul de planetara iesit de la locul lui. Sau poate chiar ai prins vreo sarma pe dedesub.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 10 Aug 2010, 08:32
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




Mă omoară cu zile sunetul ăla. Am dat jos roata de pe față m-am uitat și nimic. Am ridicat pe cric mașina am învârtit de roată, toate bune și frumoase. Am scos toate pietricelele din cauciuc, am învârtit cu mâna de disc cu roata dată jos sa văd ceva suspect dar nimic. M-am uitat sub plăcuțe dacă nu e vreo piatră dar nimic. Am pus roata sus, am dat o tură tot așa făcea. Am zis eu, o fi de la cea de pe spate. Am dat-o și aia jos, aici am găsit ceva întradevăr dar nu cred că de la aia se auzea ce se auzea. Când am învârtit de tambur fără roată agăța ceva la etrieri. Făcea tura completă, ajungea la capăt de tură, ceva opunea rezistență, scăpa continua tura în același loc aceași rezistență. Nu știu dacă aia scotea și sunetul respectiv. Mă depășește situație, serviciul nu prea îmi permite să merg cu ea în service. Off offf

This post has been edited by hordy: 10 Aug 2010, 08:37


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Aug 2010, 13:13
Post #18


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tu nu ai etrieri pe spate.... ai tambur si saboti...

Da jos tamburul si vezi ce gasesti in interior.... poate este ovalizat si agata sabotul in el...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordy
post 10 Aug 2010, 14:55
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 13 June 10
From: Bistrița




L-aș da jos dar mi-e că mă depășește. Pare foarte bine prins și la fel de bine ruginit. Trebuie scos și șurubul central nu ? Cel care strânge rulmentul


--------------------
Renault - - BN40RDY -
Ex : Megane 1.4 16v - 1999 hatchback
Ex : Opel Vectra A 2.0i - 1990 berlină
Ex : Renault Scenic 1,2 1.9Dci - 2001 Van
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 10 Aug 2010, 15:53
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Vezi in atasament, ti-am extras si din manualul de Logan, nu am stat sa le compar, dar poate seamana si este mai usor de inteles

Attached File(s)
Attached File  Pages_from_Logan___manual_de_service.pdf ( 208k ) Number of downloads: 63
Attached File  Pages_from_MR312MEGANE3.pdf ( 101.98k ) Number of downloads: 101


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 19 Apr 2011, 11:17
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




282-825 @jas2 ar trebui sa aiba ceva suporti din cauciuc, deoarece pe toba am 2 urechi si un fel de suporti din metal in stanga si dreapta tobei intermediare.


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 20:32
Dacia