Pornire grea dimineata la megan 1 - 1.9dti, megan 1 diesel porneste greu
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea dimineata la megan 1 - 1.9dti, megan 1 diesel porneste greu
asd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 November 07 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.9 TDI
2001
|
|||
betamax |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
O problema asemanatoare am si eu. Dimineata porneste normal (nu chiar "la sfert" dar nici "cheie lunga"), dar, dupa o ora (mai mult sau mai putin) de mers opresc motorul si cand ii dau iar cheie sa porneasca nu mai vrea. Stau 10-15 minute si porneste iar fara probleme. Any ideea ?
Precizare : masina a fost "ascultata" cu testerul la reprezentanta Renault si baietii de acolo au zis ca nu sunt nici un fel de probleme. Masina e din '97, motor 1,6l. Ma gandeam sa-i schimb bujiile, dar nu stiu de care trebuie si n-am cheie sa desfac una sa vad. Imi spune si mie cineva ? Multam. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
uscatu' |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Cu o probleme asemenatoare ma confunt si eu, invarte de vreo 5 ori pana porneste, si invarte cam greoi.Dimineata porneste mai repede,dar dupa ce fac un drum lung(in prealabil cu farurile aprinse)...Mi se intampla uneori cand porneste imediat sa se zguduie un pic motorul,dar dupa ce a pornit totul e OK.Am puso pe tester si mi-a aparut problema cu bujiile,toate erau arse,le-am schimbta dar pornirea era la fel.Am fost iar pe tester, la reprezentanta deoarece avem si oscilatii in timpul mersului cand o lasam pe liber, dar totul era normal(doar dc era regulatorul de presiune din pompa care nu apare pe tester deoarece nu are senzor) singura problema ar fi cu bateria:in timpul mersului indica14V, cu motorul oprit 12V, iar cand invarte sa porneasca scade la 9V.Am incercat cu o alta baterie si indradevar invarte mai repede.Pana la urma o sa schimb si bateria.
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uscatu...dCi-ul asa porneste...invarte de 3-4 ori pana o ia... ca la tine invarte greu...verifica bateria poate este slabita....
Oscilatiile la relanti pot fi din cauza regulatorului de presiune.... chestie patita de mine si nerezolvata pana cand l-am schimbat...de atuncie este ok...cauta ca este topic dedicat...si pe la postul 50 si ceva am pus poza si codul componentei... Spor.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
danyell79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 October 08 From: Rasnov ![]() |
verifica daca nu pierde aer pe undeva, am avut o problema similara la un Polo
|
--------------------
Renault
Laguna 3 2.0 DCI GrandTour, R-link, Bose edition
2013
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sa piarda aer??? sau ai vrut sa spui sa prinda aer???
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,incercati sa va uitati si la senzorul de turatie de pe cutia de viteze.
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
acest tip de comportament se verifica cel mai bine cu testerul. In cele mai multe cazuri este vorba de o pierdere de presiune la pornire. Un dci nu porneste sub 180bar iar acest fapt se intampla cel mai des cand unul sau mai multe injectoare raman semidieschise. Astfel se pierde presiunea de injectiesi startul este aproape imposibil.
Duoa mai multe incercari, creste putin turatiamotorului (peste 280rot/min) si se "autorizeaza" pornirea prin cresterea implicita a presiunii. Simplu....incercati sa reproduceti defectul sub supravegherea unui tester si vizualizati parametrii in timp real. P.S. Inutil sa intreb daca a verificat cineva bujiile si instalaia lor. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
uscatu' |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Am fost si am reprodus defectul sub supravegherea unui tester,dar cel de acolo nu a gasit nicio o eroare,dc ar fi ceva la injectoare ar apararea,singura cauza dupa el ar fi bateria.Bujiile le-am schimbat.
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
pinguinul1985 |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 June 08 ![]() |
salutare!din pacate raspund foarte tarziu pe acest topic dar mai bine mai tarziu decat niciodata!Am intalnit si eu la masina aceeasi problema am fost ca voi la toate servisurile autorizate si nimic ba ca e pompa de benzina ba nu stiu care.REZOLVARE VO SPUN:AM CURATAT CITITORUL DE PE VOLANTA SI SURPRIZA NU MAI AM NICI O PROBLEMA LA PRIMA CHEIE RUPE.ASTEPT RASPUNSURI DACA ATI REZOLVAT SI NU UITATI NU DATI BANI AIUREA CURATATI CITITORUL DE PE VOLANTA E VRE 50 RON
|
--------------------
renault
megan 1
2002
- b-78-taz
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#11
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
eu cred ca aceasta este rezolvarea la problema ta . daca te pot ajuta cu ceva detalii da-mi un pm. http://www.reno.ro/rezolvare-pornire-grea-...dti-t89284.html
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Salutare tuturor.Se pare ca am gasit cauza pornirilor greoaie, cel putin la mine--ELECTROMOTORUL, am schimbat carbunii si acum invarte f.f.repede si porneste mult mai repede.
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
klausache |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 February 10 ![]() |
salutare!
scriu aici ca sa nu mai deschid un topic. intr-o zi meganica al meu nu a mai vrut sa porneasca. pur si simplu am realizat ca bateria era fara vlaga si abia mi-a deblocat portierele (cred ca am uitat becurile aprinse). M-am pus repede sa o pornesc cu alta masina, am pus-o repede pe picioare, am plecat pentru vreo 80km iar cand m-am oprit era la fel de vida ca la inceput. Din putinele mele cunostine am doua solutii, ori bateria a murit (desi avea numai 2 ani) ori alternatorul meu nu mai incarca. Care ar fii primii pasi de verificare, inainte de e ma duce si a cheltuii banii pe la un garaj. unde sa ma uit si ce sa caut? multumesc mult Claudiu |
--------------------
Renault
Megane
1.6RT 1996
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,verifica bateria in primul rand automat se verifica si curentul care vine ....pt incarcare.
Eu am patit la fel ...a pornit mai moale(a invartit mai greu)am fost la bv m-am intors si pornea la fel...a 2 a zi dimineata nu aveam curent de pornire dar functionau toate pe masina.....a picat bateria ca amperaj..... Nu am mai stat pe ganduri si am cumparat fara sa verific nimic o baterie. Merge struna........nu prea pica asa usor alternatoarele la renault chiar si la modele mai vechi. |
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
klausache |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 February 10 ![]() |
bine, ma duc eu sa cumpar alta, dar eu tot nu stiu de unde vine problema.
cum bateria e deja scrusa de orice viata, eu nu pot sa-mi dau seama daca se poate incarca sau nu. Nu pot sa-mi dau seama dca alternatorul imi debiteaza curent sa-mi bage in baterie sau nu. Este tot timpul riscul sa cumpar bateria degeaba, ma gandeam ca poate este vreo solutie sa ma scuteasca de asta . |
--------------------
Renault
Megane
1.6RT 1996
|
|
dodyalfaed |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 January 10 ![]() |
Salut, si la mine pornea foarte greu dci-ul, dar am schimbat solenoidul de la electomotor si gata problema.
|
--------------------
Renault
Megane 1 ph. 2
2002, classic, 1.9 dci
- IL 01 DDC
|
|
Mrija |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Ti s-o dus puntea de diode, nu da banii pe baterie asa numa aiurea, o verificare la electrician costa 10 lei. Reparatia vreo 200 cu piesa cu tot. Bucuria de a-l conduce pe meganica din nou fara sa ramai fara curent: PRICELESS.
Ca sa testezi alternatoru, pune o baterie de pe alta masina si verifica parametrii de incarcare cu tot ce ai consumator pornit, faruri muzica proiectoare, stopuri ceata tot ce gasesti. In mod normal ar trebui sa ai la incarcare intre 14.2 si 14.4 A cu toate cele pornite. |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
mitzunator |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Aceiasi problema o am si eu.La mine pompa aceea manual,para ceea neagra se facea moale.am zis ca trage aer p eundeva si se dezamorseaza.Atunci am cumparat o supapa unisens care am montat-o inainte de para.Motorina nu o mai lua inapoi si para ramanea tare,dar masina tot greoi pornea,parca putin mai repede.Cand am verificat acum,para este ca inainte,moale si trebuie sa dau de cateva ori la ea ca sa se intareasca.Ce s afac,cum aflu pe unde trage aer? astia le service sigur nu stiu s ama lamureasca si mai e si 150 ron inspectia. Sigur pierde cumva presiunea ,se dezamorseaza ceva....
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Si eu am ceva probleme legate de pornire pentru masina din foto dar nu la prima cheie la rece , spre norocul meu iarna asta a pornit ceas , problema ar fi la pornirea la cald dupa ce am folosit masina o perioada de timp apoi dupa un popas ... surpriza .....nu porneste . Invart la cheie cam 5-10 min. cu pauze si nu vrea nicicum . Problema aceasta nu se intampla frecvent doar odata la cateva luni sa zic . Din curiozitate m-am interesat printre ceilalti posesori de megane si pare a fi problema la senzorul de citire volanta , daca am inteles eu bine . Voi ce parere aveti ?
Megane Classic benzina 1,6 16v , fabricatie 2001 This post has been edited by Maxy25: 26 Mar 2011, 20:39 |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
bdorin |
![]()
Post
#20
|
parerea mea... Group: Members Posts: 55 Joined: 3 November 07 From: suceava-bucovina ![]() |
ceva de genul asta http://www.reno.ro/porneste-si-dupa-20-30-...te-t205252.html?
|
--------------------
Renault
Megane III Grandtour
2010
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Multumesc de parere voi incerca sa-l curat si daca nu da rezultate sa schimb senzorul respectiv , cand mi-e lumea mai draga ma lasa cu ochii in soare.
|
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
jas2 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cand citesc cu ce se confrunta fiecare dintre voi imi dau seama ca fiecare(aproape) ar trebui sa primeasca raspuns diferit...
Amestecati dieselul cu benzina... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
cornel 15 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 March 11 ![]() |
Am și eu aceeași problemă. Am un renault megane de 1,9 2001 , adus din Italia. Atunci când se răcește afară începe să facă probleme la pornire. În restul anului pornește la sfert de cheie. L-am pus pe tester de mai multe ori, dar nimeni nu depistează nimic. Atunci când este frig rareori se intâmplă să pornească la prima cheie. Am schimbat filtre, bujii, am amorsat para, degeaba.
Poate mă poate sfătui cineva sau a depistat o problemă asemănătoare. |
--------------------
renault megane
break
2001
|
|
ady24 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ma gandesc sa nu fie vorba de capul hidraulic al pompei de injectie.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cornel 15 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 March 11 ![]() |
Duminică a fost frig la noi (Neamț) și în momentul pornirii a învârtit dar fără succes. Abia la a doua cheie a pornit scoțând un fum albicios. Cineva care mă însoțea mi a spus că ceva la injecție nu este cum trebuie. Săptămâna viitoare am programat-o pentru schimbarea distribuției și poate cu această ocazie să fac verificări în plus. Pentru acest motiv aș vrea să aflu mai multe păreri. Cei de la Auto Moldova (reprezentanța locală pentru renault) nu au reușit să pună un diagnostic.
30 Mar 2011, 11:20: Am uitat să spun că mașina are 210 000 km și motorul este TDI. Am citit câteva mesaje care spun că renault nu ar avea asemenea motoare, însă așa scrie în certificat. This post has been edited by cornel 15: 30 Mar 2011, 11:20 |
--------------------
renault megane
break
2001
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Renault nu are TDI ... motorul tau este dTi ... nu cumva asta scrie in certificat?
Sfatul meu este sa mergi la un atelier specializat doar in diesel ... si sa se uite acolo baietii ... si eu inclin sa cred ca este uzat capul hidraulic al pompei de injectie ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
A mai fost un caz asemantor cand avea scris in certificat TDI ... deci este posibil. Eroare de scriere,sau nestiinta
![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
bad_x |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
o mica precizare pt voi,nu puneti cutie de benzina pe diesel si nici de diesel pe benzina.am avut un caz ca nu pornea din cauza asta pozitia la senzor este alta,masina a facut manifestarea asta dupa 1 an jumate doarsi avea oscilatii foarte mari la turatie orce senzor am pus si orce am facut
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Genial...
Sa inteleg ca nu putem pune cutia de viteze de la o benzinara la un disel si invers,ca difera pozitia senzorului ? P.S.: Ia citeste cu voce tare ce ai scris ![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
evocati |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 March 11 ![]() |
salut . sunt proaspat posesor de megane classic 1.6 16v an 2002 si deja au aparut problemele , mai precis , nu mai porneste , pun contactul , se aprind beculetele alea prin bord astept sa se stinga , dar ramane aprins cel de la baterie , cand dau sa porneasca , nimic , impinsa porneste in 5 metri , daca o las sa mearga 5 minute porneste la prima cheie , apoi daca nu o mai pornesc 1 ora , iar nu mai merge .
la tester nu a aratat nimic , ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi ??? |
--------------------
Renault
Renault Megane Classic
2002 1.6 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 14:37 |