Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

tacanit la accelerare lenta, tacheti?

MATEA BOGDAN
post 13 Apr 2011, 10:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 13 December 07
From: PLOIESTI




Am tot cautat pe functia de cautare dar nu am gasit exact problema asta....sa tacane doar la accelerare lenta. Deci daca am 2000-2200 de ture si bag talpa se accelereaza normal si nu tacane nimic. In schimb daca o iau usor, accelerez gradual...tacane ca si cum nu ar fi tachetii reglati sau nu stiu...culbultori...nu ma pricep f bine.
Exista topic de asa ceva? A mai patit careva?
Problema 2 : Troncanitul la trecere peste gropi e pana la urma de la bucsa de teflon din cutie sau de la bielete de directie? am citit pe ambele topicuri si m-au convins amandoua.
Stiu ca sunteti fasneti si mi-ati raspuns de fiecare data cand am avut probleme , de aia intreb
Multumesc anticipt si scuze daca o mai fi fost discutata problema. Eu nu am gasit




--------------------
RENAULT MEGANE II - ph 09 wpu 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 13 Apr 2011, 13:12
Post #2


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




1. Editeaza semnatura sa stim ce motor ai...
2. Verifica bieletele, capetele de bara, pivotii etc. (inainte de toate si abia apoi bucsa)pentru troncanit... eu de exemplu am 63K cu masina din semnatura si n-am schimbat inca bucsa de teflon...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danezu
post 13 Apr 2011, 14:12
Post #3


un fost proprietar de megan.....


Group: Members
Posts: 914
Joined: 3 January 06
From: Bucuresti




Cred ca are 1.6 16V... Sa schimbi uleiul cu unul recomandat de reno si dispare bataia de tacheti. La cald mai face? La mine asa facea cand aveam uleiul vechi, dupa schimb a disparut instant.

Bafta!


--------------------
Saab 9-3 2.2 TiD Vector
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bejanmarinel
post 14 Apr 2011, 08:11
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 15 February 10




daca ai diesel schimba motorina, baga premium sau echivalent. schimba uleiul, pune unul de calitate.

in legatura cu troncaneala la gropi poti fi multe cauze: bucsile de la cadru, de la brat, de la cutie, pivotii, bieletele de directie, antiruliu sau capetele de bara, sau mai pot fi rulmentii de la flanse. singura solutie e sa te duci la un mecanic, sa o urci pe elevator si sa iti verifice jocurile. apoi de duci sa verifici unghiul de cadere si de conversie sa iti spuna daca ai probleme la flanse; asta se face unde se face unghiul de fuga.

nu poate sa iti spuna nimeni cu exectitate pe un forum ce iti bate tie. noi ne dam cu parerea doar.
bafta!

This post has been edited by bejanmarinel: 14 Apr 2011, 08:12


--------------------
renault Talisman 2018 1.6dci 160 edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 14 Apr 2011, 08:23
Post #5


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




tacanitul respectiv se aude cumva mai mult spre partea dreapta ?
poate ce auzi tu este electrovalva din canistra de vapori.

This post has been edited by UltraDrive: 14 Apr 2011, 08:26


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 14 Apr 2011, 11:16
Post #6


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Si unde sa afla mai exact canistra respectiva in compartimentul motor? rolleyes.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 14 Apr 2011, 12:00
Post #7


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




cine a zis ca este in compartimentul motor ? biggrin.gif
as fi putut deduce de mai jos, daca se aude in habitaclu poate fi inselatoare sursa sunetului. sau gresesc eu ?
QUOTE(MATEA BOGDAN @ 13 Apr 2011, 10:46)
tacane ca si cum nu ar fi tachetii reglati sau nu stiu...culbultori...nu ma pricep f bine.
*



Ideea este ca aceleasi simptome intampin si eu ( chiar daca este M1) iar aceasta cauza mi-a fost indicata.
Incercam sa-i dau omului un hint.

This post has been edited by UltraDrive: 14 Apr 2011, 12:03


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 14 Apr 2011, 12:46
Post #8


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Electrovalva aia despre care vorbesti, la M2, este in compartimentul motor wink.gif , iar canistra din sistemul de recirculare vapori se afla sub masina in zona rezervorului, in dreptul rotii stanga-spate.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 14 Apr 2011, 14:12
Post #9


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




bun, asta ar insemna ca poate fi un posibil suspect, corect ?


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 14 Apr 2011, 14:15
Post #10


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Sincer ma indoiesc ca poti auzi cum tacane electrovalva respectiva in timp ce este pornit motorul si mai ales din interior in timpul mersului sleep.gif .

This post has been edited by Hack: 14 Apr 2011, 14:15


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 14 Apr 2011, 16:32
Post #11


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




si era greu sa spui asta inca de la prima mea postare ?


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 14 Apr 2011, 17:28
Post #12


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Nu, pentru ca nu stiam exact la ce electrovalva te referi rolleyes.gif .


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ellada26
post 15 Apr 2011, 00:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 April 11




aceeasi problema am si eu si am un vecin care a lucrat la renault si mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la fulia defazoare sau de la VVT-ul de la axul cu came de langa busonul de ulei la motoarele 1.6 16 v, dar la mine se aude acum cand pornesc motorul si nu se mai aude la acele turatii.succes smile.gif


--------------------
renault megane 2004/estate/1.6 B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 14:19
Dacia