Probleme in mers r19...Merge in "shuturi", Sacadeaza dupa ce plec de pe loc
![]() ![]() ![]() |
Probleme in mers r19...Merge in "shuturi", Sacadeaza dupa ce plec de pe loc
CoSsMy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|||
shelby500 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 February 10 From: Craiova ![]() |
cam aceasl problema o am si eu la mine e din carburator . daca nu o incalzesc bine dimineata face asa sau dupa o oprime mai indelungata cind e se raceste motoru.La mine trage aer fals am garniturie cam duse .in plus tr incazita bine dimineata ca nu sta la relanti alfel. Mai am si camera a 2 care nu prea deschide cred ca e dus vacumu ala sau cum ii zice.
|
--------------------
reanult
reanult 19 txe
1988 f2n carburator
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Eu mai aveam doar cateva resturi(fara sa exagerez) din toba si cam facea figuri la relanti. Acum am pus toba noua, motorul merge rotund, frumos si lin, insa cand pornesc de pe loc, aproape ca musc din volan, asa sacadeaza. Pana prind ceva viteza si se incalzeste. Pe urma nu mai are nimic
Later edit: cum am vazut ca pe aici nu prea sare lumea cu ajutoru, am cautat in continuare si am gasit ca e posibil sa fie o bujie dusa sau sa verific delocu'. nu ma prea pricep...imi spune cineva cum se scot/verifica bujiile si delcoul? ![]() This post has been edited by CoSsMy: 12 Feb 2011, 18:34 |
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
aliynutz_84 |
![]()
Post
#4
|
![]() renault 19 Group: Members Posts: 184 Joined: 4 November 07 From: ZALAU ![]() |
da verifica delcou. vezi ca are trei suruburi si gata iese afara. sa nu scoti fisele ca poate nu le mai stii pune. vezi sa nu fie umed sau crapat sau vezi tu. la mine tot asa a facut si cand l-am scos era umed si uzate contactele si oxidate
|
--------------------
renault
19
- SJ 65 ALY
1991 benzina 1721 cm F3NL740 54 kw
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Da..l'am scos. Cu ajutorul unui var am verificat si bujiile. Delcoul era umed, insa l'am pus la loc si la fel merge. In rest parea in regula. Cred ca o sa ma duc cu ea la service:|
|
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
Horyca |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
de vreo 2-3 zile si a mea face tot asa, a facut problema asta si acuma un an dar am inceput sa schimb tot felul pe ea si s-a remediat acum vad ca iara face, este destul de nasol, te afli in trafic si incepe masina sa se zguduie...a mea face mai des cand las acceleratia...
pot sa fie suportii de motor o posibila cauza? This post has been edited by Horyca: 14 Feb 2011, 08:32 |
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
tynn |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Capacul delco l-ai schimbat de curand? Am avut o problema asemanatoare acum vreo 2 ani, dadea rateuri in mers uneori, atat pe benzina, cat si pe GPL. De aici am dedus ca problema nu este de alimentare, ci de aprindere. Am luat la verificat bujiile, fisele si capacul delco. Fisele le-am masurat, aveau rezistenta OK, bujiile aratau bine exterior (erau oricum schimbate de curand), mai ramanea suspect capacul delco. L-am inspectat vizual, nu parea fisurat, insa am zis sa-l schimb totusi. Si bine am facut, ca de atunci nu am mai avut probleme.
Tremuratul de care vorbesti tu in frana de motor il am si eu pe benzina (in treptele inferioare) si se datoareaza taierii alimentarii cu benzina in frana de motor. Pe GPL fenomenul nu se manifesta. This post has been edited by tynn: 14 Feb 2011, 14:41 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Am schimbat capacul de la delcou cu unul pe care il aveam mai de mult, cand imi spusese cineva ca trebuie schimbat...Face exact la fel. Insa la mine face la accelerare, nu in frana de motor. Masina aavut o perioada foarte mare in care a stat, fara sa fie miscata deloc, frana de mana trasa. Initial am zis ca prind franele si de aia sacadeaza, dar cand am vazut ca nu'si revine, cand am pus rotile de iarna am verificat pe fiecare in parte. Se invartesc fara nici o problema, frumos si usor. Nu stiu ce sa'i mai fac. Clar trebuie sa ajung cu ea la service, ca daca stau sub 60/h imi zgaltaie creierii si scot afara tot ce'am mancat. Ma gandesc ce mai zic restu, k's tampit, ma joc cu acceleratia, cand vad ca imi sacadeaza asa de tare. Ma rog...cred ca pana la urma o s'o vand, ca nu mai am chef de probleme:|
|
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Nu cred ca trebuie sa gandesti asa radical.
E f posibil sa fie o problema de la carburator....dar asta se poate vrifica usor. Du-te la un service Bosch, se pricep baietii aceia. Bujiile cum sunt ? Fisele sunt ok ? Cum e ralanti-ul ? este stabil? adica merge rotund ? Ar trebuie sa o poata rezolva si un mecanic de Dacie, mai priceput cu experienta in carburatoare. Daca nu e din bujii, atunci poate fi si din platini...din reglajul avansului. E o masina buna...km putini, daca ai grija te ea te va mai tine o perioada buna. Succes. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
john reno |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, la fel ca Adi( r 19 tse) si eu zic ca problema este de la carburator
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Cum am spus mai sus..bujiile sunt in regula(schimbate toate in vara, de altfel), fisele nu le'am scos initial, dar cu ajutorul uni var am le'am verificat si pe alea, am schimbat capacul de la delco. Relantiul e perfect...fara variatii, fara sa se opreasca motorul. Uneori nici nu'mi dau seama ca e pornit. merge excelent la relanti si din a3a peste 60/h. Insa pana la 60, parca trece peste busteni sau pun frana din 2 in 2 metri. Nu stiu ce poate avea, sincer...si nici nu stiu cand o sa am timp si o sa ma pot lipsi de ea s'o duc la service. Nu ma pricep asa de bine si nu prea am cunostinte care sa stie cine stie ce...La carburator daca e ceva, ce si cum verific?
|
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Incearca sa cureti bine carburatorul poate ai circuitul de progresiune infundat, la un cunoscator daca nu te pricepi
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
marian_601 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 March 10 ![]() |
In mod sigur este de la carburator, dar la mine era si consumul mai mare, nu statea la relanti, trebuia sa merg cu ea foarte turata. Eu am ajuns la carbotest la service-ul de la iesirea din Bucuresti catre com. Pantelimon (un service mare, nu stiu cum se numeste) si chiar si baiatul care lucra acolo l-a montat si demontat de vreo 2-3 ori pana sa-i dea de cap (avea nu mai tin minte ce piesa mica in el dezlipita sau rupta) Din fericire a gasit prin resturile ce le avea pe acolo un carburator defect dar care avea piesa respectiva.
|
--------------------
Renault
Renault Fluence Privilege
Renault Fluence 2009 1.5 dCi 105 CP Privilege
|
|
shelby500 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 February 10 From: Craiova ![]() |
mai nou mi sa dus si garnitura de la popa de sprit si cind acelerez da benzina afra din carburator
.am sa incerc sa nu mai merg cu ea ca poate sa cada benzina pe galerie si nu e ok .Saptamina asta sper sa fac rost de unu carburator de la cineva sa ii montez ca al meu are prea multe defecte. |
--------------------
reanult
reanult 19 txe
1988 f2n carburator
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Momentan masina e in service...am dus'o ieri. AStept sa vad ce imi zic...
|
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
CoSsMy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 20 November 10 From: Brasov ![]() |
Scz ptr. intarziere, dar sa va spun ce a avut. Carburatorul era pe duca, o bujie era arsa iar celelalte au trebuit curatzate. Am schimbat si carburatorul si bujiile pana la urma. Merge acum masinuta mai ceva ca atunci cand era noua. Mersi tuturor ptr ajutor:)
|
--------------------
Renault
19
1989 GTS
|
|
shelby500 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 February 10 From: Craiova ![]() |
carburatorul meu dubucorp avea prboleme mari si pt ca nu aveam garantia ca daca iau unu tot dubucorp second va merge, am montat saptamina asta unul monocorp nou de dacie cu motor de 1400cc cu adaptarea specifica (adica am facut o flansa noua pt prindere).Masina merge foarte bine nu mai da rateuri,autoparindere, relantiul este stabil nu mai fluctueaza si consumul nu depaseste 7.5 in afara.Se simte o usoara scadere de putere din cauza carburatorului care nu este pt un motor asa mare dar dupa modificarea asta merge aproapre la fel cum a fost ea la inceput .
|
--------------------
reanult
reanult 19 txe
1988 f2n carburator
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st August 2025 - 09:18 |