Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie Renault Clio 1.2 16V, an 2002

koko69
post 4 Nov 2011, 07:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 November 11




Salut
Sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de un sfat de la voi .
Am gasit sa cumpar un Renault Clio Hatchback ,an 2002,benzina ,motor 1.2 / 16V, 59.000km reali.Cunosc persoana care o vinde si istoricul masinii. Pretul ar fi cam pe la 2400E si o iau pentru sotie si va fi folosita mai mult in Bucuresti.
Merita sa o iau ? E destul de fiabil acest motor de 1.2?

Multumesc


--------------------
Opel Astra 1.7CDTI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 4 Nov 2011, 10:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




1)Stiu si eu Koko, ce sa te sfatuim...Ai fost cu masina la verificare la un service Renault (gen Serus sau Cobalcescu)? Spui ca il cunsoti pe propietar, dar ai incredere totala in el, esti sigur ca masina nu a suferit avarii mari (gen nu s-a rasturnat cu ea)? Chiar daca masina e in stare tehnica buna si are 59 000 km reali, trebuie verificata si tablaria.
2)Pe de alta parte, daca vrei sa stii parerea mea personala, eu nu as lua unei femei un Clio din 2002, din simplu motiv ca au probleme cu ambreiajul. Transmisia ambreiajului e pe cablu, si au acolo o problema tehnica unde se sprijina furca pe nuca, motiv pt care, cand se incalzeste, abia poti apasa ambreiajul. Iti spun din proprie experienta ca e un chin, daca mergi cu viteza I si II prin oras. Imi e mie greu sa il apas, daramite unei femei. Dupa ce iesi din oras, ambreiajul se raceste si este OK, dar imediat ce reintri in aglomeratie, face la fel.
Ce este ciudat e ca si la noul Symbol 1,2l tot asa face, pt ca ambreiajul e la fel.
S-au plans multi colegi cu Symbol nou de acest lucru.
Un ambreiaj nou costa cam 450 RON+500 RON manopera, acum tu decizi daca merita investitia.
Unii o sa spuna ca nu toate Symbolurile au probleme cu ambreiajul, dar eu zic ca au marea majoritate.
Ai condus masina asta in aglomeratie? cum s-a comportat?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 4 Nov 2011, 10:40
Post #3


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La modelele noi, intradevar scartaie, dar se apasa la fel de usor indiferent ca e in oras sau nu.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koko69
post 4 Nov 2011, 11:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 November 11




Nu am fost la service cu masina inca .Suntem in stadiul de negocieri.Omul este de incredere,ne cunoastem de vreo 7 ani si cu mine a fost cand a luat masina de primul proprietar.Pe atunci avea vreo 35.000km si tipul care i-a vandut-o era amic bun cu el.Ideea este ca in 3-4 zile ar trebui sa sa ii dau un raspuns .El isi cauta alta masina si probabil isi face niste socoteli.
Am mers cu masina ,nu troncane ,dar nu mi s-a parut ca ar merge greu ambreiajul.Acu daca mi-ai spus de ambreiaj o sa mai fac teste cu ea .
De cand a luat-o a inlocuit la ea doar : senzor volanta ,bobina de inductie (nu ii mergea o bujie )si acu 3 luni la ITP i-au inlocuit flanse(+ rulmenti) amortizoare.
La tabla arata bine ,ce sa zic nu este noua .S-a mai vopsit pe la ea una alta a avut asigurare CASCO .
Probabil ca daca o voi lua trebuie sa ii inlocuiesc distributia,ulei plus filtre .
Multumesc



--------------------
Opel Astra 1.7CDTI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Nov 2011, 11:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Din ceea ce spui merita sa o cumperi, du-o la o verificare la un service renault si o sa aflii exact ce probleme mai sunt, asta ca sa ai o idee si despre costurile de intretinere ulterioare.
Ambreiajul nu stiu daca este ca la Symbol, oricum acolo sunt probleme in principal cu cablul, pe care daca il schimbi nu mai face nicio figura. La rece nu ai cum sa-ti dai seama, dar dupa o ora mers bara la bara te lamuresti.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Nov 2011, 12:15
Post #6


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(BannedHost @ 4 Nov 2011, 10:40)
La modelele noi, intradevar scartaie, dar se apasa la fel de usor indiferent ca e in oras sau nu.
*


up.gif


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 4 Nov 2011, 12:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Eu zic asa:masina o fi buna dar gandeste-te ca la anu' (adica peste vreo catava luni) are 10 ani, numai buna de programul "Rabla". Mie mi se pare cam veche. Mai bine faci un efort suplimentar si iei una (mai) noua.


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Nov 2011, 12:41
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Un argument solid de cumparare a acestei masini e ca e o masina "curata", i se stie istoricul, nu e accidentata si are doar 60.000 km. Ce remat? radmasa.gif
De ce sa dea mai multi bani pe un an de fabricatie?? Asta conteaza cel mai mult?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 4 Nov 2011, 12:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Anul ca anul, dar in 2002 ce norma euro avea? Euro3....banuiesc . Din 2005/2006 , Euro4. Si cu taxa de inmatriculare/poluare cum ramane, care trebuie platita chiar daca o cumperi sh inmatriculata in romania ? .... sau nu e in vigoare inca?

This post has been edited by Andrei LGN: 4 Nov 2011, 12:54


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Nov 2011, 12:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Conteaza si anul, dar mai mult conteaza km parcursi si starea generala a masinii, Eu nu m-as crampona de anul de fabricatie din mai multe motive: Clio Storia (adica II) se vinde inca in Franta, iar motorul de 1.2 este cel mai probabil Euro 2, deci il prefer clar in fata unui 1.2 E5 din ziua de azi, pune la socoteala si ca 60 k km sunt putini pentru un 16v aspirat.
Pentru oras mie mi se pare o alegere inspirata


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 4 Nov 2011, 16:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Ordonanta privind taxa de poluare inca nu a intrat in vigoare. S-a impotmolit in Camera Deputatilor, dar de o saptamana s-a despotmolit . Asa ca trebuie sa intre in vigoare in curand.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Nov 2011, 21:42
Post #12


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Parca n-ar fi rau sa mai stea inca un pic impotmolita...


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 4 Nov 2011, 22:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




koko69 trebuie sa o duci neaparat intr-un service ca sa stii ce cumperi si dai 1900-2000 de euro maxim ca are totusi 10 ani si exista o depreciere in fiecare an a oricarei masini


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Nov 2011, 18:15
Post #14


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ideal ar fi sa-i dea cel ce-o vinde niste bani cumparatorului, eventual sa-i organizeze si o petrecere in cinstea faptului ca l-a scapat de masina, nu?
Deja in topicul asta s-a trecut la generalizare, dar daca revenim la masina in discutie - desi initiatorul topicului nu a prezentat-o in amanunt - nu se poate compara cu vreo germaneza care 60.000 km ii face in primul an jumate, iar incepand cu 2-3 ani inainte de a o vinde mesteru' neamt nu mai baga niciun euro in intretinere!
Mi se pare deplasata pretentia ca masina sa fie impecabila de altfel si apoi sa oferi cu "generozitate" maxim 2000 de euro sleep.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 6 Nov 2011, 20:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




La cumpararea unei masini nu se da niciodata pretul cerut de cumparator ii dai cat crezi tu ca valoreaza masina si daca nu te intelegi cu omul ai plecat pentru ca mai sunt cateva mii de alte masini si il lasi pe respectivul cu masina lui cu tot, cat despre faptul ca unii nemtii nu isi intretin masinile asta se poate sau nu de asta exista cartea de intretinere.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Nov 2011, 20:54
Post #16


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(rs09 @ 6 Nov 2011, 20:36)
La cumpararea unei masini nu se da niciodata pretul cerut de cumparator
*


Asta cu "fortarea" vanzatorului prin oferirea unui pret mai mic, depinde de vanzator si cat de bine stie sa-si vanda marfa.
Clientul poate sa-mi ofere ce vrea el, eu accept ce vreau eu.
La fel cum el poate gasi alte mii de masini si eu pot gasi alte mii de clienti.
Am un prieten care a avut la vanzare un Clio pe care a cerut mult. Nu stiu exact suma, dar stiu ca era destul de mult peste pretul pietei. N-a vrut sa lase deloc la pret desi pana si eu i-am zis ca in 100 de ani nu o vinde si o sa-i rugineasca degeaba in parcare. Dupa 7-8 luni a dat-o cu cat a vrut. A avut rabdare.....

Personal daca am o masina pe care vreau sa o vand cu 2000 de euro si consider ca merita acesti 2000, nu mai las la pret.
Daca vreau sa o si negociez, atunci clar o pun in vanzare cu 2300, chiar daca eu m-am gandit la 2000, doar ca sa am de unde sa scad.
Cam asta pare cazul de fata. Adica e posibil ca vanzatorul sa fi pus 2400 ca sa poate obtine un 2100 - 2200. Eu zic ca masina merita un pret situat intre 2000 si 2200 din minima descrie de mai sus.

This post has been edited by vallixx: 6 Nov 2011, 21:03


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Nov 2011, 21:00
Post #17


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(rs09 @ 6 Nov 2011, 20:36)
La cumpararea unei masini nu se da niciodata pretul cerut de cumparator ii dai cat crezi tu ca valoreaza masina
*


Interesant mod de a gandi. Tu acum comentezi situatia din postura unuia care nu e interesat sa cumpere o masina.
Iti spun din experienta in general, cand cauti o masina si ai gasit ce-ti place...o cumperi.
Eu unul am vandut si cumparat masini si am interactionat cu multi care deveneau absolut penibili cand se apucau sa justifice suma oferita. Si am vandut masini cu exact suma dorita, la fel si cumparat.
Zici ca mai sunt alte mii de masini?...da sunt, dar fiecare masina sh e unica in felul ei.
Revenind la subiect tu zici sa ofere 2000 de euro pe o masina pe care habar n-ai ce-i cu ea, de aici si opinia mea in total dezacord.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 6 Nov 2011, 23:27
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




La orice produs second hand pretul este negociabil orice vanzator isi ia o marja de cateva sute de euro din care poate sa scada ca sa se inteleaga cu cumparatorul cei care nu fac asta si isi tin pretul o sa mai stea cu masina vreo 5-6 luni pana gasesc pe cineva care le da banii ceruti.
hellcat asa as negocia as incepe de la 1900 si m-as opri la 2100 maxim pentru ca asa mi se pare normal nu dau cat cere vanzatorul ca nu suntem in magazin.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 13 Nov 2011, 15:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




bag si eu un sfat
cumpara masina , merita. e la jumatetea de pret a unuio symbol remat, dar nu bagi mai mult de 10 milin ea acum, distributie etc, si inca 2000 euro bagi benzina 2 ani depinde cat mergi


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 18 Feb 2016, 10:20
Post #20


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Voi incepe direct cu ce am de spus, am fost rugat sa caut o masina sh mica, economica si fara probleme. Avand in vedere ca sunt super multumit de Clio pe care il detin am cautat tot un Clio si am gasit unul din 2002 cu motorizare 1.2 16 echipare Dynamique.
Are franele noi, ambreiaj nou, distributia noua si 177.000 km. Pretul nu are rost sa il zic, masina nu va fi cumparata si nici folosita in Ro.
Din punctul meu de vedere acestea sunt cele mai costisitoare consumabile de schimbat la o masina.
Din ce am citit in topic se pare ca ar fi o problema cu pedala de ambreiaj...voi vedea la fata locului dar vreau sa intreb cei care detin aceasta motorizare la ce anume ar trebui sa fiu atent avand in vedere numarul de km ai masinii...pompa de servo si caseta de directie? Sunt destule topicuri pe forum in care lumea se plange de casetele de directie si pompe de servo care "fluiera".
Cum imi dau seama daca e euro 3 sau 4?
La ce altceva ar trebui sa ma uit cu 4 ochi? Aici ma refer strict la motor/mecanica motor.
Orice sfat este binevenit. Multumesc!


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 18 Feb 2016, 10:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




In primul rand ia bicorp, nu symbol.
Daca vrei benzina incearca macar un 1.4 16v, ideal un 1.6 16v.
Cand te hotarasti, du-o la un service, urc-o pe elevator si uita-te sa vezi cum sta si la partea de articulatii, directie.
Din moment ce ai deja un Clio, stii cam care sunt preturile la piese, deci poti evalua corect cat trebuie sa mai bagi in masina.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 18 Feb 2016, 10:51
Post #22


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Da, am uitat sa mentionez, este bicorp.
Cele de 1.4 si 1.6 sar cu pretul si sar si cu taxa anuala de drum si totodata sunt mai greu de gasit, cele mai raspandite benzinare ale acestui model de masina este cel de 1,2 8 valve, aici unde sunt.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 22:49
Dacia