Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

REDUCERE CARBURANT, RENAULT

crisro_26
post 5 Apr 2011, 08:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 March 07




LA MASINILE CU JANTE DE ALUMINIU PE 16 SAU 17 DACA SE PUN CAUCIUCURI PE JANTE DE TABLA , SE VE FACE ECONOMIE DE CARBURANT ?


--------------------
renault clio III 2006 CLIO III DINAMIQUE - VS&%BLN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mahamann
post 5 Apr 2011, 08:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 23 July 10
From: Bucuresti




in principiu care janta e mai usoara, aia va avea inertie mai mica, dar consumul va scadea cu 0,...%. o reducere mai mare a consumului se poate obtine prin verificare periodica a presiunii din anvelope sau un mers "calculat", nu subturat, nu supraturat.....


--------------------
Megane 2.2 1.5dci Kadjar 140 GPF 2007/2020
De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 8 Apr 2011, 12:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Jantele de aliaj au spite rare si late, iar la viteza mare devin "ventilatoare" antrenand foarte mult aer. Parerea mea este ca jantele de tabla, si fara capace care sa creeze turbulente sunt cele mai economice. Sunt teorii cum ca daca ai cauciucuri uzate, faci pana la 2-3% economie pentru ca nu mai au ridurile care ventileaza aerul.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 9 Apr 2011, 13:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Striurile de pe cauciucuri nu au treaba cu "ventilatul aerului". Ele pot influenta consumul cand au multe striuri transversale(ca cele de iarna) si rezstenta la inaintare in contact cu asfaltul e mai mare...dar vorbim discutii, e vorba probabil de un pahar de combustibil la un plin.
Consumul e infuentat in principiu de:
-greutatea jantei
-latimea anvelopei(cu cat e mai lata opune mai multa rezistenta la inaintare in contact cu asfaltul dar si la vant)
-profilul anvelopei
Daca treci de la 195 la 205 sau de la janta 15 la 16 diferentele de consum sunt neglijabile.
Diferente pe care sa le simti la consum apar cand adaugi mai multe numere in plus la sosoni...spre exemplu cand la un Megane II treci de la 195/65/15 la 225/45/17


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
froniecristian
post 9 Apr 2011, 23:02
Post #5


Cristi F


Group: Members
Posts: 152
Joined: 10 February 10
From: Rimnicu Vilcea




Am vorbit azi cu un coleg care a pus jante de 17 cu cauciucuri de 225/45/17 si i-a crescut consumul de la 4,5 la 5.I-a crescut stabilitatea dar in schimb i-a scazut aderenta pe zapada, lucru care la constatat la ultima zapada din martie.Nu sunt recomandate iarna pentru ca ramane putin spatiu intre cauicuc si aparatorile care se umplu imediat de zapada/gheata.La viraje stg dr nu mai ramane decat un cm pana sa atinga de aparatoare.


--------------------
Renault Fluence 2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP - Vl-02-AMC
I LOVE MY RENAULT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:05
Dacia