Suspensie Laguna2.Defecte/imperfectiuni si solutii
![]() ![]() ![]() |
Suspensie Laguna2.Defecte/imperfectiuni si solutii
alinradu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 9 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2.0T
|
|||
Cypher4laguna |
![]()
Post
#2
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Suspensia e ok. Tinuta de drum buna. Nu stiu ce anume ai vrea sa stii. Nu mi-am luat masina de raliu sa-mi duc masina la limite. Referitor la defecte am schimbat deja un capat de bara si o bucsa la roata stanga fata... si cam atat. Totusi cam mult la 25k km... In ce priveste problemele altora e un topic consacrat pentru puntea spate si problemele aferente: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=49380 Mai uita-te pe forum... poate mai gasesti ceva interesant, cum ar fi alte topicuri identice ![]() |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
alinradu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 9 December 06 ![]() |
Vad ca n-am reusit sa provoc reactii, dar si ora e cam inaintata.Daca zici tu ca suspensia de pe Laguna e in ton cu motoarele de peste 120cp si cu gabaritul masinii nu pot decat sa cred ca esti foarte ponderat in stilul de condus, sau ca n-ai mai incercat si altceva de talia asta.Ca sa fiu mai concret mie mi se pare aberant ca la o laguna de 170cp sa pui anvelope 205/60R16, amortizoare moi si arcuri de semenea.Iertat sa fiu dar se aprinde ESP-ul cam des...iar senzatiile la viteze mari pe viraje nu sunt cele mai recomandate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0T
|
|
andrei1302 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 August 04 From: Bucuresti - Constanta ![]() |
Laguna nu poate fi considerata masina sport nici daca ar avea 300 CP. Suspensia ei este reglata pentru confort, nu pentru sportivitate. Este un compromis. Prietena mea are BMW 120d si se lipeste de sosea in curbe, ca pe sine. Dar daca mergi pe un drum cu piatra cubica (sau majoritatea drumurilor "made in Romania") iti vomiti ficatii.
|
--------------------
Renault Laguna
1.9 DCi 120 CP
- CT-10-NAG
2003 Privilege Grandtour
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#5
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
De condus am condus suficiente masini ca sa imi fac o parere obiectiva despre ce si cum se poate conduce. Exemplu concludent: Outlander Turbo 2.0l 200 CP, una din cele mai fenomenale masini cu care am fost eu vreodata (De ce zic asta? Am fost cu Range Rover Sport Supercharged de 400 CP si in afara de senztia de masa si masivitate nu pot sa spun ca a fost mai rapid. Daca vrei intru in detaliu pe pm ca deja e off topic). Exemplu 2: Lancer Evo 9 280CP.
Daca zici ca tie nu ti se par suspensiile ok, poti vorbi mai in detaliu cu ghetau dan, colegul nostru de pe forum, care are o Lag2.2 2.0T, cum ai si tu din cate vad in semnatura. Iar la faza cu ESP... ai dreptate, daca ai un stil de mers sportiv. Eu merg precaut, si pastrez senzatiile pentru NFS. Macar acolo ma pot da de pereti fara spitalizare si fara Casco ![]() A propos: Nu sunt cumva jante pe 17" pe Turbo. Daca zici ca nu sunt suficiente cele pe 16. Eu am vrut sa mi le iau pe cele pe 17, dar cand am vazut cat costa o anvelopa pe 17 ![]() This post has been edited by Cypher4laguna: 10 Dec 2006, 02:16 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Daca nu esti multumit de suspensie , recomand suspensii H&R.De 3 luni sunt posesor de Nissan Primera si in prima faza nu am fost multumit de suspensii si motorizare , insa dupa cateva modificari sunt foarte multumit.Se lipste pe sosea.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#7
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Intr-adevar,sasiul nu face fata la posibilitatile lui 2.0T.Laguna a fost creata pt confort nu pt sport...in linie dreapta 2.0T nu are probleme.
Este un site unde am citit chestia asta si se si simte... Masinile cu acest motor in vest vin cu jenti/anvelope pe 17",dar ei au strazi... Mai am o parere:toate masinile de peste 150cp ar trebui sa aibe un sistem de tractiune integrala,fie ca e permanenta sau nepermanenta.Ce cauta masini cu motoare de peste 200cp doar cu tractiune? |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
daca vreti stabilitate pe laguna, schimbati anvelopele... maergeti pe maxim 205/55/16 si se va schimba totul... la 205/60/16 esti in barca... mai ales cu continental...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#9
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Corvinah are dreptate... treci pe talonul original la anvelopa (adica pe 55) si teoretic cel putin e mai bine. El stie ca doar are asa ceva. Faptul ca au fos puse pe 60, asta e ca sa creasca garda la sol cu 1 cm fara sa faca alte modificari la masina... "pachet drumuri grele, cica".
Si daca senzatiile tot nu sunt sadisfacatoare pune-ti amortizoare sport fata/spate si mai vorbim dupa aceea ![]() |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
in legatura cu imperfectiunile... eu am observat niste troncanituri la trenul anterior fata pe care nu mi le pot explica... apar la viteza mica, pe drumuri de pamant sau cu bolovanis mic, in viraj sau in linie dreapta... am simtit aceste zgomote si vibratii in volan la 3 masini diferite... un megane II 1,6 16 v din 2005 cumparat de nou, o laguna 2006 1,9 dci 120 cp cumparata de noua si o laguna 1,9 dci 107 cp 2002, luata second hand... daca merg cu ele pe stand, totul este perfect, insa pe drum... face zgomot... de la ce poate fi?
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#11
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Cam asa ceva am si eu,numai ca aud numai la viraje mai in scurt la viteza mica si neaparat pe drum denivelat.
Ar fi niste bucse...astept revizia de 30000km. |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
alinradu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 9 December 06 ![]() |
Nu ma refeream la sport cu Laguna, ci la un comportament decent.Pentru cei care imi dadeau exemple mai devreme de masini sportive, cealalta masina a mea e un forester turbo de 230cp(mai lasati-ma cu outlander ca aia nu e masina ci o adunatura de piese).Corecte opiniile cu schimbatul anvelopelor, atat ca talon cat si ca marca.Suspensie H&R e deja prea mult.Va recomand Monroe Reflex si schimbati cu totul comportamentul barcii Laguna si asta fara prea multi bani.Iar daca cineva considera ca la60km/h in oras, intr-un sens giratoriu larg e firesc sa se manifeste ESP-ul, chiar ca trebuie sa ramana la NFS.De asemenea comparatia cu masini din alte clase e cel putin hazardata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0T
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
dan, sa imi spui si mie dupa revizie daca ai gasit ceva... la laguna din 2002, zgomotul a continuat si dupa ce am schimbat tot ce tine de trenul anterior fata... amortizoare, bucsi, bascule cu pivoti, bielete anti ruliu, bielete directie etc...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
alinradu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 9 December 06 ![]() |
Nu va suparati pe Laguna2 ph1 pentru zgomotele de la suspensie, pentru ca ele sunt inevitabile.Sfat: verifica daca nu cumva iti fac zgomot bucsile din capetele amortizoarelor sau flansele.
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0T
|
|
ghetau dan |
![]()
Post
#15
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Pai noi avem laguna 2 face-lift...se pare ca aceste zgomote apar uneori mai des decit ne-am astepta.Mie mi-au aparut pe la 25000km.Evorba de ceva bucse.Ce-i mai rau e ca se simt si in volan...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
corvinarh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
au fost schimbate si flansele cu rulmenti... erau trecute la etc... dar acelasi zgomot l-am avut si dupa schimbarea tuturor elementelor, si il am si acum la laguna din 2006, 22000 km, si nu de acum, ci inca de la inceput... ca si la megane...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#17
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu o bucsa fata (simptome:zgomot in curbe) am avut si eu (vezi postul#2) si am Laguna2.1
@alinradu (offtopic) Oricum ideea e ca nu fac sport in oras, si garantat nu merg cu 50 km/h in NFS ![]() ![]() This post has been edited by Cypher4laguna: 10 Dec 2006, 19:33 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
rmg |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul zic ca la o masina de 120cai suspensia e numai buna. Nu poti face sport cu ea insa la curbe este rezonabila. Din spate se vede ca se inclina destul de mult insa la volan nu ai senzatia asta, ca te rastorni. Chiar am apreciat faptul ca poti lua curbe cu viteze destul de mari iar cand fortezi, o simti cand pleaca si-o poti pune inapoi pe drum. Asta la o masina fara ESP. La alea cu ESP, e posibil sistemul sa fie mai precaut si sa intre foarte devreme, de aici poate nemultumirea.
In plus la cat e de mare masina, e destul de greu sa ceri sa aiba caroserie rigida, suspensie ferma, etc, nu pt asta a fost gandita. Si daca i-ati pune suspensie sport, nu va fi o masina sport!! Va sta mai bine pe curbe, va fi poate mai manevrabila la viteze mari dar si-ar pierde alte calitati. In viziunea mea, masinile cu gabarit mare nu vor fi niciodata sportive adevarate! Greutatea si sportivitatea sunt lucruri antagonice, nu se vor pupa niciodata. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
corvinarh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
sa stiti ca sunt diferente intre masinile cu ESP si cele fara... eu am avut ocazia sa am laguna si cu ESP si fara... in aceeasi curba, la aproximativ 90 de km/h, la cea cu ESP mi-a intrat ESP-ul pe asfalt uscat... daca mai era si umed...
cu cea fara ESP am franat puternic odata de la cca 160/h pe criblura, a plecat dreapta spate, dar dupa ridicarea piciorului de pe frana, corectia din volan a fost foarte usoara... si redresarea imediata, nu stiu insa ce s-ar fi intamplat daca aveam ESP... |
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#20
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
"Laguna 2 are suspensii de barca..." Adevarat. Din fericire. In Ro asta iti trebuie. Din pacate.
Nu am condus tare Lag2 cu 205/55/16 dar o conduc tare pe a mea cu 225/45/17. Pe serpentine, sensuri giratorii etc. nu am complexe in fata nimanui. Pot sa spun sigur ca Lag2 cu 17 are stabilitate si aderenta mai bune decat un Lancer 2005 cu jenti de 16. Anvelope de strada. Am facut trasee cu un prieten si l-am luat de fiecare data. Am condus si masina lui si talonul mai inalt il penalizeaza. Fluiera si pleaca unde eu inca mai am 'pedala'. Nu am ESP. Partea buna e ca toate corectiile le fac eu, dupa limitele mele. Partea rea: o singura data aproape am pierdut spatele masinii pe un drum gen Corsica in CMR (NFS e pentru copii de oras ![]() Una peste alta, suspensiile moi cu 225/45/17 fac treaba excelenta si da, am Monroe normale. Lag2 se inclina in curbe dar rezonabil, subvireaza dar predictibil, curbe largi pe autostrada la 180 - lejer. Nu e Seria 1 dar e mult peste compacte gen 307 sau chiar Lancer. La fel, este peste Avensis, Octavia 1 si 2, etc cu jenti de 16. Pretul unei anvelope de 17 incepe de la 100 de euro si pentru mine se termina la 120.Cam toate au protectie de janta si este foarte important asta. Cine da mai mult pe o anvelopa de strada ia teapa sau nu a cautat oferta corecta. Pretul bucsaraiei il stim toti, cei cu talonul mic il stim actualizat mai des. Jentile de 17 la Reno sunt pe la 9 milioane bucata si sunt relativ sensibile, CASCO se recomanda, pe mine ma urasc aia pe fata. |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
rmg |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu la ce a spus bh07xyk! Eu am pe 16 jantele insa se comporta asa cum vreau si cum astept de la o masina ca asta, adica ff bine.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
corvinarh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 684 Joined: 24 November 06 ![]() |
cand va povesteam experientele, am uitat sa va spun ca pe laguna din 2oo2 (fara ESP) aveam anvelope michelin pilot primacy 205/55/16 si pe laguna din 2006 ( cu ESP) aveam continental 205/60/16...
|
--------------------
mercedes
C 220 CDI
2008
|
|
cri123 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mie imi place comfortul oferit de suspensia de pe Laguna (2.2, nu stiu cum era la 2.1). Am avut ocazia sa ma plimb prin Viena saptamana trecuta, drumuri pavate din plin, si nu simti nimic in masina (in afara de zgomotul bordului
![]() Insa e clar depasita de situatie in fata motorului 2.0T. Cel putin la franare in curba pe suprafete mai putin netede (cum se intalnesc din pacate des pe la noi), spatele are niste reactii ... interesante, cam joaca pe drum, si daca nu stii ce sa ii face ai plecat la plimbare. ESP eu nu am vazut sa intre in sensul giratoriu la 60 (decat daca si apesi pedala de acceleratie puternic in treapta 2-3). Anvelopele originale Conti 205/60 R16 sunt varza, intri in curbe si fluiera in draci, fara ca ESP sa se gandeasca macar sa intervina, la fel, franare pe drum uscat si linie dreapta si fluiera fara ca ABS sa apuce inca sa intre. Cu siguranta masina nu e BMW (da, sta BMW mai bine pe drum, dar si cand l-ai scapat, s-a dus...), dar e sigura, mare, comfortabila si a meritat banii. Oricum sotia joaca rolul de limitator de viteza in curbe, si putin ar conta cat de bine sta masina si cat de putin se inclina, forta centripeta e tot aia.... si la fel si nivelul sonor al sotiei ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#24
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Ia uitati ce se spune despre 2.0T:
"Al doilea fapt evidentiat la noul Laguna, poate fi mai putin placut pentru amatorii de conducere sportiva… Nu va speriati, motorul nu are nimic ! Trenul de rulare, insa, fantastic de silentios si care « iarta » orice denivelare a soselei si chiar cele mai rele gropi, ei bine, nu este cea mai potrivita solutie pentru motor. La limita (caci are o limita ce se atinge relativ usor), trenul de rulare isi demonstreaza (din pacate…) neputinta de a stapani perfect cei 170 CP superbi… Masina are o garda la sol ridicata si un tren de rulare prea « soft » pentru 170 CP. Punct. Vorbeam de motor… Of, amatorii de Need for Speed Underground ar avea amintiri placute de la Laguna Turbo... O data de la ceasurile de bord similare cu cele care apar prin celebul joc NFSU, dar mai ales de la comportamentul vorace al propulsorului, odata urcat in ture. E un motor puternic, de sport, pe care il simti, care iti raspunde la cel mai mic impuls al pedalei de acceleratie." Asadar... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#25
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Pai e tot mai clar ca jentile de 17 fac diferenta mare la stabilitate.
Din pacate fac si la confort: cri123: tot Viena, tot pavaje, la fel pe alocuri in Munchen; nu pot spune deloc ca nu simti nimic. Dimpotriva, neplacut. La noi ce sa mai vorbesc. |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#26
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Ma gindesc si la posibilitatea cumpararii unui set de jenti pe 17...ar sta f bine pe 2.0T mai ales ca are si motor puternic.
Beleaua e ca in talon nu-s trecute decit 2 tipodimensiuni pe 16...se poate modifica in talon mai ales ca in manual sint si acestea specificate? |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#27
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Uite, nici in talonul meu nu apar de 17 desi erau din constructie si apareau in briefu italian. La RAR au gresit cartea de identitate, pe politisti nu-i intereseaza, la asigurare le platesc in plus asa ca mi se rupe ce scrie in talon.
|
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#28
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
am inteles ca in noul cod rutier este stipulat ca n-ai voie sa circuli cu alte dimensiuni decit cele din talon...
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#29
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Asa era si in codul vechi. Daca aia de la RAR nu au fost in stare sa transcrie un brief si nici sa citeasca ce scrie pe roata, politistu de la inmatriculari la fel, ei bine, nu e problema mea.
Am avut incidente cu masina de cand o am, la nici un proces verbal nu s-a legat cineva de dimensiunea anvelopelor, respectiv concluzia e aceeasi: mi se rupe. Doar n-o sa ma iau sa ma duc iar la RAR sa le fac scandal si eventual sa platesc o noua omologare pentru greseala lor. N-are sens sa pierzi vremea. Iei ce jenti vrei, pui ce anvelope vrei si mergi cu ele, cu atat mai mult cu cat sunt dimensiuni recomandate de producator. |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#30
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
da,gura casca sint peste tot...faptul ca habar n-aveau ca oamenii mai pot cumpara si altceva decit 1,9dci mie mi-au facut polita RCA in primul an pt 1,9dci...asa am mers...
Chestia cu anvelopele e mai nasoala cind iesi din tara. Si totusi,daca e sa te friga te frige ,nu conteaza ca e in specificatii,garcea atita stie...ce e in talon sa fie si pe masina... |
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 20:15 |