Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme corp injector

ReTeX
post 15 Mar 2011, 21:12
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Salutare baieti
N-am mai trecut demult pe forum din cauza lipsei de timp . Acum am revenit dupa ce am fost cu masina la service pentru o verificare. Le-am zis ca-mi consuma mult si ca mi se tureaza aiurea in primele minute dupa ce o pornesc.
Verdictul lor : defect corpul injector cu numai stiu ce senzori are pe el , senzor EGR etc
Cred ca am inteles bine . Pustiu ala de la service vorbea cu mine in niste termeni care ma depaseau . daca vorbeam si eu cu el in termeni IT il depaseam si eu biggrin.gif . L-am lasat sa vorbeasca si v-am spus aici cam ce am inteles eu de la el . Mi-a recomandat sa schimb tot corpul injector ( imi arata sub filtrul de aer ca nu prea intelegeam eu care e biggrin.gif ) cu tot ce e pe acolo pe langa el sleep.gif . Eu oricum stiam ca am pe forum prieteni priceputi care stiu sa-mi explice care e treaba asa ca i am platit constatarea si am plecat. Acum astept pareri de la voi : unde se gaseste de cumparat , cam cat ar costa , trebuie schimbat tot , se poate repara etc ???


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 16 Mar 2011, 00:17
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Daca este injector bosch am eu unul cu tot cu senzori si mpp .

Attached thumbnail(s)
DSC01209.JPG ( Size: 2.69mb ) Number of downloads: 257
DSC01210.JPG ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 281
DSC01212.JPG ( Size: 2.66mb ) Number of downloads: 276


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Mar 2011, 07:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Salut vepman_ro
Nu stiu ce marca este ca nu m-am uitat . Zi-mi te rog cat ar costa minunea asta


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 16 Mar 2011, 08:59
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




nu cred ca trebuie sa schimbi tot....s-ar putea sa fie numai acel motoras din centrul corpului, injectorul adica.
nu trebuie sa schimbi totul.
incearca prima oara senzorii, de temp aer ala poate face figuri la rece si daca nu e din aia atunci poate fi injectorul.
Nu te apuca sa schimbi tot corpul de clapeta.

Vepman, daca are F3N 740, atunci este exact ca la tine si corpul ala nu merge ptr ca este pt injectii Magnetti Marelli...sper sa nu ma insel dar inj monopunct la 1721 nu arata asa....


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Mar 2011, 12:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




F3N 740 am . Cred ca am sa ma mai duc la un mecanic sa mai cer o alta parere . Nu stiu baietasu ala la care am fost cat de bine se pricepe. E foarte tanar si nu cred ca are destula experienta


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 16 Mar 2011, 13:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




cauta in postul acela consum mare R19 1721 monopunct.
Este la sectiunea ''lipicios''
gasesti acolo valorile senzorilor.
Cred ca prima data trebuie verifici valorile senzorilor, dupa sa te apuci sa schimbi injectorul sau mai rau corpul.
Daca esti din Bucuresti, du-te la Serus pe Timisoara.
Este acolo un tip, Tudor care se poate uita la masina.
O diagnoza buna te salveaza de multe cheltuieli inutile.

Succes,
Adi.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Mar 2011, 13:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Multumesc Adi . Nu sunt din bucuresti . Sunt din Focsani sleep.gif . Am sa caut pe cineva in oras sa-mi faca o diagnoza calumea pentru ca nu ma pricep sa desfac eu si sa verific valorile senzorilor


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 16 Mar 2011, 17:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




citeste topicul acela si te vei elucida.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 16 Mar 2011, 20:59
Post #9


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




S-ar putea sa aiba dreptate Renault19TSe , la mine pe F3N740 nu este modelul acela. Am crezut ca sunt 2 modele pe acelasi motor.
De dat cred ca la 100Ron .
Cu tot ce este pe el 3 senzori , mpp etc ...


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Mar 2011, 21:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




N am incredere in diagnoza pe care mi a facut o individu ala la service. Am lasat masina dimineata acolo , m-am intors pe la 13.30 si masina mea era in curte desfacuta. El era si lucra la o dacie . Cred ca i-a fost foarte simplu sa mi zica sa schimb tot pentru ca nici el nu stia exact cauza problemei. Eu doar i am zis ca mi consuma 18 % in oras si ca la prima pornire sta turata in 2500 de ture. Ma asteptam sa mi dea jos senzorii si sondele si ce mai era de dat si sa le masoare parametrii calumea . Pauza blink.gif . O sa ma mai duc la un service saptamana asta sa vad ce zic si altii.
@vepman_ro : daca zici ca nu se potriveste ce ai tu pe masina mea cred ca nu are sens sa l iau desi pretul e destul de bun. Dupa a doua constatare o sa vin si o sa va zic varianta 2 biggrin.gif


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 16 Mar 2011, 22:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




ai un service auto Bosch in Focsani ?mergi la ei, poate te ajuta.
Oricum nu o duce la mecanici de Dacie....ai ahabar n-au


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 16 Mar 2011, 23:09
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




Este un service pentru scule Bosch in focsani . Nu stiu daca m-ar ajuta cu ceva biggrin.gif
Oare un tester ar reusi sa identifice adevarata problema a masinii?


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 17 Mar 2011, 10:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Teoretic da, daca este o problema legata de un senzor defect. Insa dupa cum te-au sfatuit si alti colegi, n-ar fi rau sa faci tu niste verificari preliminare urmand recomandarile din topic-ul "consum mare".


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReTeX
post 17 Mar 2011, 20:06
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 22 October 10




da tynn am citit topicul ala dar ca sa ma apuc eu sa fac verificari cu mana mea e cam greu biggrin.gif Trebuie neaparat sa le fac cu mana altuia care se pricepe sleep.gif

A ! si inca un aspect : de la electrovalva EGR este un furtun subtire care duce sub filtru de aer in senzorul EGR ( nu ma pricep la termeni biggrin.gif , sper sa pricepeti ce zic ) . Mecanicul a descoperit ca acel furtun era scos din senzor si mi l a pus la loc . Am mers cu masina zilele astea si am sesizat ca nu se mai tureaza chiar asa urat cum o facea inainte . Sa fi fost aia o cauza sau doar mi se pare mie ??? Ce parere aveti ?

This post has been edited by ReTeX: 17 Mar 2011, 20:13


--------------------
Renault R19 1992 F3N-L740
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th August 2025 - 14:45
Dacia