martor STOP si martor control gaze evacuate, se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
martor STOP si martor control gaze evacuate, se opreste motorul in mers
playeroooo2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|||
ovu12 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 5 February 12 ![]() |
probabil sonda lambda.....am un prieten cu un opel si la fel i se opreste in mers cand se da la ea la mai mult de 4000 ture.....i se aprinde in bord cred ca senzorul de check engine sau ala de catalizator si dupa i se opreste masina in mers sau la semafor.
|
--------------------
Megane 1 , Megane 3
GranTour ambele / 1.6 16v 79kw , 1.5 dci 81kw
/ 2000 / 2010
|
|
fiul |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 14 June 07 ![]() |
Salut playeroooo2000. Cum ai rezolvat cu martorul acela de gaze? Se aprinde si la mine 2-3 minute, dupa care o saptamana nu-l mai vad la fata. Ce-a fost la tine? Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Megane
2001-1.9dti
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
Buna ziua la toata lumea.
Incep si eu cu problema mea. Acum o luna aveam ceva tremurari la oprirea motorului de la toba. Am fost cu ea in service si mi-au spus ca flexibilul dintre galeriile de evacuare si toba intermediara este spart si trebuie inlocuit. Am lasat masina la ei pentru schimbare si cand am ridicat-o mi-au spus ca mi-au scos catalizatorul din toba ca era desprins si zdranganea. Ce am sesizat ca s-a schimbat: sunetul de la evacuare (sincer nu imi place, dar aia e). Dupa 3 saptamani masina pornea foarte greu si nu mai mergea cum trebuie. Din nou la service unde mi-au spus ca galeriile s-au rupt si mi-au afectat si sonda lamda. Am luat din dezmebrari galeriile cu tot cu sonda si s-au montat. Toate bune si frumoase. Ieri cand am venit de la tara in timpul mersului s-a aprins la bord martorul control gaze (fara STOP). Nici o problema in functionare, fara trepidatii, scaderi de putere, fum, etc. Ce se poate face sa imi dispara acel martor? Oricum saptamana viitoare o sa merg la service sa ii faca un test. Mulumesc. |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Verifica cablajul/mufa sondelor lamda (daca ai 2)....pana ajungi la tester.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(Mury85 @ 29 Jun 2015, 10:34) Buna ziua la toata lumea. Incep si eu cu problema mea. Acum o luna aveam ceva tremurari la oprirea motorului de la toba. Am fost cu ea in service si mi-au spus ca flexibilul dintre galeriile de evacuare si toba intermediara este spart si trebuie inlocuit. Am lasat masina la ei pentru schimbare si cand am ridicat-o mi-au spus ca mi-au scos catalizatorul din toba ca era desprins si zdranganea. Ce am sesizat ca s-a schimbat: sunetul de la evacuare (sincer nu imi place, dar aia e). Dupa 3 saptamani masina pornea foarte greu si nu mai mergea cum trebuie. Din nou la service unde mi-au spus ca galeriile s-au rupt si mi-au afectat si sonda lamda. Am luat din dezmebrari galeriile cu tot cu sonda si s-au montat. Toate bune si frumoase. Ieri cand am venit de la tara in timpul mersului s-a aprins la bord martorul control gaze (fara STOP). Nici o problema in functionare, fara trepidatii, scaderi de putere, fum, etc. Ce se poate face sa imi dispara acel martor? Oricum saptamana viitoare o sa merg la service sa ii faca un test. Mulumesc. Daca mergi fara catalizator,masina e mai smechera si iti spune ca poluezi.Se rezolva prin inlocuire cu catalizator bun sau pacaleala cu montaj electronic. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
Am citit mai multe topicuri legate de acest subiect si nu m-am lamurit daca se poate pune un catalizator universal (aprox 300 lei) sau trebuie doar original (incepem de la 900).
Daca cineva a utilizat un catalizator universal il rog sa imi dea mai multe detalii. Multumesc. Toate cele bune |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Se poate monta catalizator "universal".....bineinteles!
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
@espacern- ma poti ajuta cu unele detalii (in mare vreau sa stiu un tip catalizator universal compatibil;).
Daca montez un catalizator universal nu o sa am problem la ITP banuies. Toate cele bune |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi la un magazin de piese auto (sau net) si dupa datele masinii tale se identifica cu exactitate piesa respectiva.....mergi la service si o montezi.
La RAR/ITP ai probleme daca catalizatorul este defect.....nu daca este montat chiar si universal face aceeasi treaba. This post has been edited by espacern: 10 Jul 2015, 18:52 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(Mury85 @ 2 Jul 2015, 14:50) Am citit mai multe topicuri legate de acest subiect si nu m-am lamurit daca se poate pune un catalizator universal (aprox 300 lei) sau trebuie doar original (incepem de la 900). Daca cineva a utilizat un catalizator universal il rog sa imi dea mai multe detalii. Multumesc. Toate cele bune Eu am un Bosal de vreo 2 ani si e ok. Am facut si ITP anul trecut si e ichiar mai sus la noxe,Dar asta poate si de la gpl,,de la E2 am noxe de E4.asa s-a exprimat cel de la ITP(facut la sange,ca era si RAR-ul acolo pt altcineva) |
--------------------
n
n
-
n
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
@bundy220- scuze de raspunsul intarziat (concediu si alea alea) iti mai aduci cumva aminte cat te-a costat catalizatorul si instalatul?
Dupa instalarea catalizatorului dispare sunetul ascutit de la tobe? Martorul din bord se poate "stinge" de la un tester banuiesc. Multumesc mult si toate cele bune. |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
Salutare dragi colegi,
In legatura cu catalizatorul saptamana aceasta rezolv problema. Am gasit in Baia-Mare un service specializat in esapamente. 450 RON catalizator universal + manopera si garantie (ca ies gazele in parametrii). Eu zic ca e ok. Si tot de saptamana aceasta va anunt ca nu o sa mai fiu printe randurile voastre deoarece am vandut masina ![]() Toate cele bune. |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 13:07 |