Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

megane 2 diesel consum mare

octtavyan
post 7 Mar 2011, 19:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




Salutare tuturor.
Citesc de mult acest forum dar acum m-am decis sa postez deoarece ma lovesc de o chestiune cel putin ciudata.
Am un megane 2, 1,5 diesel de 105cp iar acum o luna l-am cam sifonat.
Ideea e ca a fost facut pe casco e totul in regula, in mare, sa zicem cu exceptia unei singure probleme si anume de cand am luat masina din service consuma 10.5l/suta, ceea ce e infect de mult, nu a consumat in viata ei mai mult de 7.5 iarna sau vara cu aer pornit.
Nu am dus-o inca la service, ideea e ca nu are nici un martor aprins, merge la fel ca inaintee foarte ciudat.
Daca aveti vreo idee, sau e vreun mecanic care se pricepe si s-a mai lovit de asa cevava rog nu ezitati, multumesc!

This post has been edited by octtavyan: 7 Mar 2011, 19:55


--------------------
Opel Kadett - B-43-KFY 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 7 Mar 2011, 19:56
Post #2


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




ai facut si consumul la pompa sau te ai luat doar dupa ce zice calculatorul de bord?


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octtavyan
post 7 Mar 2011, 19:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




resetat calculatorul si facut plin la jumatatea rezervorului cand aveam 320 km facuti si am bagat fix 32 de litri, moment in care calc de bord indica 10.0
Oricum pe vremuri sa zic asa facem 250 de km pana se desprindea acul de full, la supraplin ma refer, iar acum e jale. Deci cam asta e ideea

This post has been edited by octtavyan: 7 Mar 2011, 19:59


--------------------
Opel Kadett - B-43-KFY 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 7 Mar 2011, 20:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Ce a fost afectat la accident?
Ideea este ca daca ai schimbat elemente de directie si nu ai facut unghiul de fuga este posibil sa consume mai mult din cauza asta.

This post has been edited by LUC1AN: 7 Mar 2011, 20:22


--------------------
Renault MEGANE II - B 876 L U K 2007 1.5 dCi 106cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octtavyan
post 7 Mar 2011, 20:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




ma ca reparatii intr-adevar au fost elemente de directie, practic lovitura a fost direct in rata si s-au schimbat cam toate de la bascula, bieleta directie, planetara, amortizor etc.
Geometria stiu ca a fost facuta, masina nu trage stanga sau dreapta, ma rog mai mult decat facea inainte, presupun ca toata lumea stie de usurimea directiei de la reno.
Oricum nu este infranata sau sa scoata zgomote suspecte, eu ma gandeam la ceva mai nasl gen aer fals sau debitmetru de aer bulit sau ceva pe admisie/injectie...

8 Mar 2011, 00:29:
Este posibil ca stand foarte mult timp fara baterie, reparatia adurat vreo 3 sapt, sa aiba nevoie de vreo re-programare a calculatorului, egr-ului etc?
Anyone?


This post has been edited by octtavyan: 8 Mar 2011, 00:29


--------------------
Opel Kadett - B-43-KFY 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Mar 2011, 09:26
Post #6


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




N-are nicio treaba ce spui tu... poate sa stea si doua luni nepornita... unde ai facut reparatiile?


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octtavyan
post 8 Mar 2011, 11:05
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




Stil Auto Service - e undeva pe fizicienilor. Au facut treaba buna dar ma oftic acum ca nu am ales sa merg la Cobalcescu sau un service mai mare.


--------------------
Opel Kadett - B-43-KFY 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 8 Mar 2011, 21:08
Post #8


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Totusi, nu ti se pare a fi un interval de timp cam scurt pentru a te exprima cu privire la consumul mediu, mai ales avand in vedere ca este perioada de iarna, cu zapada, uneori gheata, pneuri de iarna, temperaturi joase, etc? ... din septembrie nu am resetat cb-ul, iar pana in prezent imi arata un consum mediu de 7,8... daca l-as fi resetat in decembrie sau ianuarie, presupun ca as fi avut consum mediu asemanator cu al tau... daca mergi exclusiv urban si distante relativ scurte a.i. nu apuca sa se incalzeasca, eu cred ca ar putea fi normal...
Cand ai timp, fa o plimbare de macar 100 km inafara buc, mers la viteza constanta, cu motorul cald, vezi ce consum rezulta...


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, - pur pretutindeni! primavara cu verde crud si albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octtavyan
post 9 Mar 2011, 10:13
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




de acord in privinta asta, e o singura problema in schimb si anume am cu masina asta respectiv 75000km, merg de 3 ani zi de zi cu ea si stiu "cat ar trebui" sa consume.
SI iarna trecuta si si cealalta am mers la fel.
In fine una dintre cauze cred ca am dat de ea si anume era filtrul de aer ne-izolat, adica capacul ala nu se inchidea cum trebuie, i-am pus niste banda adeziva sa nu mai traga aer fals pe acolo si si-a schimbat pana si sunetul motorul.
Cred ca asta este una dintre cauze, am reusit sa-l duc cred ca pe la 8/suta, cu chestia asta, voi verifica cu plinul cand fac 100 de km, dar sigur mai este si altceva.
Maine voi merge in service sa vad cu cutia aia de la filtru poate ruesesc ei sao o etanseze cum trebuie si mai vedem dupa.

GATA - cred ca am rezolvat-o si anume era etansarea pentru filtrul de aer. De cand am inchis bine cutia aia si am si bagat banda pe la imbinari, am facut plinul acum 3 seri si de atunci am facut 69km iar pe CB imi spune ca a consumat pt acesti 69 de km 3,8l, asta rezulta undeva la 5,6/ suta de km. In plus au disparut si vibratiile la renti ce banuiesc ca erau datorate acelui "aer fals" - banuiesc a debitmetrul de aer primea informatii gresite si automat amestecul era aiurea.
Mai verific la jumatate de rezervor cu plinul din nou, dar cred ca asta era problema.
Multumesc tuturor, daca mai apare ceva postez aici.

This post has been edited by octtavyan: 9 Mar 2011, 14:14


--------------------
Opel Kadett - B-43-KFY 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:06
Dacia