Material disc roata megane, Rugina lipeste discul de janta
![]() ![]() ![]() |
Material disc roata megane, Rugina lipeste discul de janta
blual |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- B 82 AIL
2008 Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Problema era prezenta la toate masinile de servici .. Golf, Octavia, etc ... in special la rotile spate ... rezolvarea ... cei de la vulcanizare dadeau pe janta sau pe partea din disc care face contact cu janta cu o carpa cu lichid de frana ... se dadeau jos mult mai usor decat fara ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Uleiul sau degripantul pe care l-ai aplicat pe disc(gulerul discului cred)nu te ajuta cu aproape nimic.
De la franarile repetate(temperatura ridicata)face ca dupa un timp sa"dispara"degripantul. Mai bine"ajustai"UN PIC cu o pila rotunda gaura de la janta ca sa nu mai intre chiar la fix pe gulerul de la disc. Am patit si eu la jantele de tabla in sezonul de iarna(umiditate/saramura/etc..). Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai si intreb atunci,daca nu intra chiar fix,nu apar vibratii in mers?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
supremeon |
![]()
Post
#5
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Odata, cand trebuia sa schimb cauciucurile, s-au chinuit o jumate de ora sa dea jos roata... atata au dat cu ciocanul in ea, ca imi venea sa ii injur... pana la urma nu le-am mai zis nimic...
intrebare: ce ziceti, cat de priculoase sunt pentru directie loviturile cu ciocanul pentru a da jos roata? |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
99AIM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
N-am patit la nici o masina asa ceva chiar cu jante de tabla...
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
blual |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 8 July 09 ![]() |
@supremeon - si mie imi este teama sa nu existe urmari asupra directiei. Ultima data in timp ce tipul de la vulcanizare isi facea parghie cu o teava incercand sa scoata roata eu stateam in masina infipt cu piciorul in frana. ....si crede-ma din masina mi se parea ca se descompune cand respectivul lovea teava
|
--------------------
Renault
Megane
- B 82 AIL
2008 Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#8
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Gropile sunt mult mai rele...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@Catalinmodena=Nu este vorba de luat din janta.
Se ia cu o pila rotunda din"gradul"jantei rezultat din operatia de presare. Si oricum roata se centreaza si cu ajutorul suruburilor(cand sunt stranse bineinteles). @supremeon=Bineinteles ca nu este recomandabil sa bati cu ciocanul in roata. Are un efect nefast si la directie dar nu chiar asa grav. O mare vina o are la"lipirea"jantei de gulerul discului si un dezechilibru la sistemul de franare. O culisa de la frana fata este poate blocata si de aici se dezechilibreaza franarea. O parte franeaza mai bine in detrimentul roti opuse. Ca sa se pastreze echilibrul o roata franeaza mai mult si se INCALZESTE. La cresterea temperaturii se "sudeaza"janta(cu ajutorul apei de ploaie/zapada) La o roata care are probleme cu"lipirea"se poate lua in calcul si o posibila problema la frane(nu se face simtita in mers) . La fel si la frana de pe spate. Numai bine! This post has been edited by espacern: 8 Mar 2011, 21:25 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#10
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
la schimb de rulmenti sa vedeti munca de "convingere"
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:24 |