1.5 DCI ciudat
![]() ![]() ![]() |
1.5 DCI ciudat
nmarinae |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|||
sk0rpion |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Masina "tremura pe loc intre 1800-2300", de ce o ti asa turata pe loc in primul rand? problemele pot fi multe de la un senzor de temp(daca iti face cand e motorul rece), acceleratie... la amestec, fa un test in mers cu ea cand "tremura" sau cand o turezi pe loc si vezi sa nu ai altceva,
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
loc_jeca |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 June 12 ![]() |
uitete sub capota, s-ar putea sa se "duca" cauciucurile care tin motorul (nu stiu cum se numesc), pentru a nu vibra.
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2006 2006/1.5DCI/106cp
Black Stam |
|
nmarinae |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
QUOTE(loc_jeca @ 25 Nov 2012, 18:28) uitete sub capota, s-ar putea sa se "duca" cauciucurile care tin motorul (nu stiu cum se numesc), pentru a nu vibra. Crede-ma ca nu sunt suportii de la motor.... ca sa intelegi si tu se INGATUIE motorul... Pana la urma de la ce ar putea fii, mentionez ca se accelereaza si greu |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
EGR cu depuneri sau pe duca?!?
This post has been edited by cj98czh: 26 Nov 2012, 08:19 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ady24 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(nmarinae @ 23 Nov 2012, 07:28) De ceva timp patesc un fenomen ciudat adica masina are momente in care intre 1800-2300 rpm pe loc motorul tremura, iar daca merg 1 km cu ea turata la 4000 rpm nu mai face. Mentionz ca nu merg subturat, iar schimbarea de trepte o fac peste 2500. In momentu cand tremura scoate si fum. Am fost la tester si nu avem decat o eroare de la pedala de acceleratie cica.... Ce ar putea avea masina? S'a observat si vreo crestere de combusibil ? In mod normal fumul negru si dens, lipsa de putere plus un consum marit sunt simptome ca egr'ul nu functioneaza in parametri. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
QUOTE(ady24 @ 26 Nov 2012, 00:35) S'a observat si vreo crestere de combusibil ? In mod normal fumul negru si dens, lipsa de putere plus un consum marit sunt simptome ca egr'ul nu functioneaza in parametri. Crestere de combustibil - nu mi-am dat seama Fum da doar daca o accelerez la rece Lipsa de putere - foarte rar, masina de tras trage, si mai are momente cand este ceva mai puturoasa(in special cand merg cu ea pe la 1800 rpm) O sa ma duc sa ii curat si egr, dar ce ma enerveaza la culme este faptul ca pe loc se accelereaza greu, in timpul mersului nu se simte. |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
Ultima noutate......TURBINA BLOCATA, asta dupa ce a inceput sa scoata un zgomot ciudat si intr-un final s-a blocat.
Noroc ca nu a dat cu ulei in admisie sau in evacuare, si am putut sa ajung acasa (100 km) De la ce s-ar putea bloca turbina, (nu avea gram de joc in ax, pt ca am verificat lucrul acesta innainte cu 2 zile de a se duce) ? |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
nonic |
![]()
Post
#9
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
S-a gripat axul turbinei probabil din lipsa de ungere.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
QUOTE(nonic @ 28 Nov 2012, 14:23) probabil..... Cu toate ca eram fan Megane....gurile rele ziceau ca sunt masini proaste, NU CREDEAM, dar acum m-am convins. Una peste alta treb sa cumpar turbina noua. Cine ma ajuta si pe mine cu niste preturi si de unde? |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
mihaicip03 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU Group: Members Posts: 209 Joined: 20 October 09 From: BRASOV ![]() |
Eu ti-as recomanda sa o reconditionezi , mai ales daca e prima oara cand se strica....eu am reconditionat-o de 2 ani si merge struna....acum fiecare dupa cum crede...
|
--------------------
renault
megane sedan meneger
2007 1.5 dci 101 hp ....... BLACK... SI IN BRASOV SUNT MEGANURI...:P...
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
nu stiu daca mai merge reconditionata......
Turbina pana la urma vad ce ii fac. Pe mine ma sacaie de ce a ramas fara ulei? |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
free_runner |
![]()
Post
#13
|
![]() In Car Led , BIT Company Group: Members Posts: 369 Joined: 20 January 12 From: Galati - Romania ![]() |
Turbina o ai asa cum o intretii ,stii bine ca daca mergi subturat ti se duce turbina , poate ca nu tu ai mers in acel stil , daca ai luat o SH poate vechiul proprietar nu a avut grija de ea , sau mers mult timp in oras , iar se stie ca un drum de exterior e bun pentru a "desfunda" turbina , sau numarul mai mare de kilometri parcursi cu masina . Toate marcile au probleme cu turbina , indiferent daca e Renault , VAG , Mercedes , cunosc multe cazuri in care a cazut acea componenta "de baza" ... asta e , se mai intampla , daca stai sa te gandesci ca o marca anume e proasta pentru ca ai avut tu probleme atunci poate o sa fii multumit de benzinara sugativa .
Un turbo nou original pentru dCI este in jur de 2000 ron + manopera , eu spun ca se merita decat sa reconditionezi o turbina veche si care poate dupa xxxxxx km sa te lase din nou Spor la cumparaturi |
--------------------
Renault Megane `07
106 CP,Sachs Absorbers
Black logos,H&R Springs
- GL-77-BIT In Car Led Galati-Romania ( 0755 847 634 )
|
|
Tossi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Te sfatuiesc sa verifici pompa de ulei, eu cred ca de acolo este buba.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
nonic |
![]()
Post
#15
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Pompa de ulei nu pica la 1.5 dci, verifica oricum pompa sa nu fie imbacsita (ulei neschimbat la timp sau de proasta calitate) si conductele.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmarinae |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 19 May 08 ![]() |
azi am dat turbo jos...
Cu mufele scoase de la injectoare (ca sa nu porneasca) si cu conducta de alimentare cu ulei in aer am dat la automat sa vad daca vine sau nu ulei.... Surpriza venea ulei cu presiune destul de mare... Mentionez ca turbo a fost reparat in februarie 2012 (ax, paleti,segmenti si alte balarii care nu le mai tin minte) iar ca nivel de km aproximativ 17000 km de la reparare pana acum. Oare de ce s-a defectat turbo? This post has been edited by nmarinae: 4 Dec 2012, 16:49 |
--------------------
Dacia
1310Li
2000
- AG-30-BIM Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
Am facut aseara motorul bucati.....
Arborele cotit: la unul din paliere mai exact la 2 foarte putin zgariat, si un cuzinet din cei 2 aferenti un pic zgariat; Pistoane: nu se vad a fii frecat pe vreo camasa(mai exact par a fii impecabile) Bloc motor: camasa de la 4 zgariata....nu inteleg cum s-a zgariat deoarece nu se vede nimic pe piston sau pe segmenti Pompa ulei - nu stiu sa o verific -poate ma ajuta si pe mine cineva Dubios mi s-a parut pinionul de pe arbore care invarte pompa de ulei (cred ca acel pinion se strange odata cu strangerea fuliei de jos de la distributie) nu are pana, nu are nimic care sa il tina fix pe arbore, deci cu arborele dat jos se invartea pinionul fara nici o problema. Chiuloasa - nu prea i-am dat importanta; Ziceti-mi si mie la ce sa ma mai uit, pt ca motorul avea o bataie care mecanici ziceau ba ca ar fii de la pistoane, ba ca ar fii de la injectoare ....fiecare cu parerea lui, mai exact nimic concret si vizibil la desfacere (mentionez ca de la griparea turbo am mai mers vreo 100 km fara sa gripeze motorul, fara sa imi dea uleiul afara(pe admisie sau evacuare) |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
ccoto |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(nmarinae @ 4 Dec 2012, 16:46) azi am dat turbo jos... .....Oare de ce s-a defectat turbo? Probabil pentru ca mergand cu masina cu o problema pe injectie/combustie (spuneai ca scotea fum), ai umplut turbina cu depunderi de carbon care au condus la dezechilibrarea rotorului. Un rotor neechilibrat, la turatii mari, produce vibratii care distrug lagarele. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
QUOTE(ccoto @ 17 Jan 2013, 09:44) Probabil pentru ca mergand cu masina cu o problema pe injectie/combustie (spuneai ca scotea fum), ai umplut turbina cu depunderi de carbon care au condus la dezechilibrarea rotorului. Un rotor neechilibrat, la turatii mari, produce vibratii care distrug lagarele. turbina cand am desfacut-o era foarte curata, iar din spusele mecanicilor fumul care il dadea(destul de putin dimineata in special) era din cauza zgarieturilor de pe camasa...nu stiu daca este adevarat dar asa mi-au spus |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 17 Jan 2013, 11:03) Daca tot este data jos eu iti recomand sa o duci la un mester .... macar pentru verificarea planeitatii, verif. etanseitatii supapelor si un schimb de semeringuri de supapa (au un timp si niste km si alea) Nu o duc deorece am luat alt motor, l-am pus pe masina si fostul motor il am desfacut si vreau sa imi fac niste idei de ce s-a stricat, sau mai bine spus ce am gresit de l-am stricat, This post has been edited by bogdannicusor83: 17 Jan 2013, 11:28 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cum arata capul pistonului care avea cuzinetul corespondent de pe arbore zgariat?
Pompa de ulei se verifica....visual la pinioanele din interior. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
[quote=espacern,17 Jan 2013, 11:51]
Cum arata capul pistonului care avea cuzinetul corespondent de pe arbore zgariat? Pompa de ulei se verifica....visual la pinioanele din interior. @+ [/ este cuzinet de la palier nu de la biela si cum am scris si mai sus pistoanele sunt impecabile... sa inteleg ca pompa treb sa o dasfac bucatele? 18 Jan 2013, 08:36: am mai auzit o duma......cica daca ai presiune prea mare la pompa de ulei, adica supapa de descarcare nu mai descarca(arcul si cu bila) cica intra turbina in vibratii si se distruge. Asa este? This post has been edited by bogdannicusor83: 18 Jan 2013, 08:36 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
lico |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
ccoto |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(bogdannicusor83 @ 17 Jan 2013, 11:01) turbina cand am desfacut-o era foarte curata, iar din spusele mecanicilor fumul care il dadea(destul de putin dimineata in special) era din cauza zgarieturilor de pe camasa...nu stiu daca este adevarat dar asa mi-au spus Bogdan, mesajul meu era legat de comentariul altui user, nmarinae. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
QUOTE(ccoto @ 18 Jan 2013, 09:43) NMARINAE este tot userul meu dar nu mai stiu parola... ![]() singura care o mai am de verificar este pompa de ulei, dar daca ar fii avut probleme cred ca s-ar fii vazut si pe vibrochen, sau s-ar fii gripat in cei 100 km facuti din momentul in care s-a gripat turbo. Ma mai gandesc la faptul ca turbo a fost reconditionat in urma cu aproape 1 an, si poate nu au fost piese de calitate si poate si din cauza aceasta s-a defecta. Turbo a fost reparat la SERVICE MELANIA, din Pitesti pe care NU II RECOMAND, din prisma sefilor care sunt pe acolo, si pentru ca mi-au bagat pe factura piese care nu le-au schimbat, de genu garnituri,(le-am vazut acum la desfacere), la chiuloasa ghiduri supape, semeringuri supape(am avut probleme la chiuloasa), totate acestea apar pe factura dar in realitate nu au fost schimbate. NU VA DUCETI LA MELANIA SERVICE This post has been edited by bogdannicusor83: 18 Jan 2013, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 15:57 |